Trencament de lligament peroneo/astragalino. Recomanació mèdica

Trencament de lligament peroneo/astragalino. Recomanació mèdica

15 Nov 2015 19:39 #1 per wolves (Associat/da)
Hola, la meva neboda és saltadora d´altura i s´ha fet un trencament d´un lligament peroneo/astragalino al peu dret. (Justament el peu que fa servir per batre).
Em demana recomanació d´algun fisio esportiu... "Hay algún fisio en la sala??"  (crec que uns quants...)  ;)

Gràcies.

wolves

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2015 14:26 #2 per xevifisio (Associat/da)
Per alusions,
En primer lloc q faci el q li diguin el seu metge i fisio.
Des d'aquí podem intentar ajudar, però quan algú va al metge, el visiten, diagnostiquen i li planifiquen tractament hem de ser molt respetuosos.
Si té arrancament ossi, poques vegades recomanen magnetoterapia i jo crec q la por ajudar a accelerar el procés.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2015 00:22 #3 per wolves (Associat/da)
xevifisio, el metge l'ha derivat a un fisio. I d'aquí neix la meva consulta...  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2015 08:31 #4 per XAVI-NAD (Associat/da)
Hola!
Com tota lesió de tormell cal pensar que és una articulació sotmesa a molt stress i sobretot sobre el peu de batuda en un saltador/a. La rehabilitació ha de ser integral: regeneració del lligament, cicatrització, estabilització i readaptació esportiva on el treball de propiocepció de l´articulació serà important. No serà un o dos dies. Caldrà dedicar-li temps i seguir pautes del trauma a nivell federatiu, mutual o com ho tingueu organitzat.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.