Contractura quadriceps

Contractura quadriceps

23 Nov 2015 18:17 #1 per tonivet (Associat/da)
De sempre he sigut propens a tenir carregat el quadriceps esquerre i s'em carrega més en epoques en que faig entrenos tipus controlats: ritmes vius sense arribar a ser alts com les series pero durant 30-50 minuts.
La setmana passada vaig encadenar uns quants entrenos d'aquests i durant uns dies vaig tenir el quadriceps més contracturat de lo normal, pero en uns dies va passar. Avui aquest mati nomes començar a correr m'han vingut una mena de fiblada similar a una descarrega electrica o rampa al cap medial del quadriceps i he parat. He tornat a arrencar suau i igual. He estirat una mica quadriceps i he començat molt lent i poc a poc a marxat la molestia i he pogut fer l'entreno que era una CC suau.
Després en fred m'ha tornat a fer mal el quadriceps i em fa por que pugui ser una rotura fibrilar, pero em sembla que del quadriceps no es habitual oi?.
Dema em toquen series i descansare, pero no se si fer-les dema passat...
Algu li ha passat quelcom similar? Perdo pel rollo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2015 19:32 #2 per xevifisio (Associat/da)
Trencament de fibres al quadriceps, no és habitual, però pot trencar-se igual q qualsevol altura muscul. (No és habitual, perqué el mecanisme lesional típic, ,no es dona al quadriceps)
Una rotura fibrilar es nota clarament, i no et permet continuar.
Visita al fisio, evaluar i possiblement massatge de descarrega avans de continuar.
Si sempre es carrega l'esquerre, segurament hi hagi algún problema a la petjada d'aquest peu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2015 20:00 #3 per tonivet (Associat/da)
Gràcies xevifisio de fet tinc hora pel dijous pero volia sortir dimecres i dijous mati. Ara al dir-me aixo em quedo mes tranquil pero sere caute; anire per sensacions i al menor simptoma paro  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2015 17:03 #4 per curat (Associat/da)
Has sortit avui toni? T'ha donat problemes el quàdriceps?
Demà la descàrrega per fi  ;)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2015 17:28 #5 per tonivet (Associat/da)

Has sortit avui toni? T'ha donat problemes el quàdriceps?
Demà la descàrrega per fi  ;)

si, avui he sortit i gairebe al mateix lloc (300-400m de sortir de casa) m'ha donat un "amago" de fiblada pero ha passat deseguida. Despres he fet les series (4 x 2000) al meu ritme actual de mitja marató (4'10"-4'15") i cap problema. Aquests 2 dies he estat fent-me automassatges amb una mena de "xurro" (roller foam) i un ibuprofe al dia i les sensacions han anat millorant.

A veure que diu demà el fisio  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2015 19:31 #6 per jb (Associat/da)
Necessites descontracturar Toni, i per tant l'ajuda d'un fisio. de confiança.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2015 19:59 #7 per tonivet (Associat/da)

Necessites descontracturar Toni, i per tant l'ajuda d'un fisio. de confiança.

Si míster, ja toca. De fet vaig un cop al mes i l'última vegada vaig anar el 29 d'Octubre.

No se t'escapa una jeje  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.