Correr o no correr aquesta es la questio.

Correr o no correr aquesta es la questio.

11 Mar 2017 21:46 #21 per Altair (Visitant)
Hola companys. desde aquesta pagina , i primer de tot, us vull dedicar els millors desitjos de sort i follia en el nostre Marato , i que el els km de la linea a terra sigui la guia i la bona inspiracio de millora en la salut i el treball, i es que d'aixo es tracte, per aixo correm , molts . jo inclos, no sabem o no sabem explicar la rao de tot, pero vaja ho fem, tot es tracte de proposits. Despres de uns crec, 6 anys que he esperats aquets moments de neguit en les darreras hores de la matinada, aiissss si nomes hi dormit 2 hores, ostiasss vols dir que ho vagi, pero al capdevall com si fosis un automata, fas el ritual que tots ja sabem,, hi he sentit una pena positiva, aquest any, NO.

be les probes medicas, el Holter cardio, i la darrera ecocardiograma, han sortit en uns bons resultats positius, i aquesta es la rao preventiva de no apuntarme a la nostre marato, i escolteu el que en va dir el metge, cardioleg, bueno -dic jo- i ara puc continuar fent esport , -diu si home cap `problema- i maratons, -dons si fes-ho si vols- i allo que en vais dir, de no correr  maratons, -com pots compendre, fins que no sabesim els resultats, no podia comprometrem, ,,,,  pero ara ja estic tranquil i satisfet, en el sentit de que a resultes de tot aixo, me planificat una plantilla setmanal, en la que combino l'entrenament creuat, tres dies de bici , i tres dies de correr en canicros.

Dema participo en la 26 marxa de les terres del vi i del cave, a Vilafranca, P.  be res mes

fem salut fem km i fem pais.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.