Traumatoleg per tendó Aquiles

Traumatoleg per tendó Aquiles

13 Oct 2017 14:39 #1 per the last (Visitant)
Hola,
fa anys que tinc molèsties al tendó d'Aquiles. Aquestes molèsties van variant una mica però sempre tenen un denominador comú: la inflamació al tendó d'Aquiles. La inflamació es produeix per la part superior, no tocant amb el taló.
Les molésties que acompanyen a aquesta inflamació constant es: a vegades malt en recolçar pel matí a primera hora o augment del dolor si faig moltes jornades seguides d'esport.
Per intentar solventar-ho, he fet descans, he fet recuperació a base d'estiraments i he anat a fisioteràpia on tens una persona dedicada, però res em resol el problema de la inflamació.
M'he fet una ecografia i m'han dit que sí, que està inflamat, però que no es veu res que la pugui provocar. Es a dir, que no conec la causa. Aquestes consultes mediques han estat per la S.S.
Voldria saber si algú coneix algun traumatòleg bueno y bonito. Si fos barato ja seria la bomba.
Gràcies

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 15:25 - 13 Oct 2017 15:26 #2 per jblasco (Associat/da)
Hola
A mi a principi d'any vaig tindre tambe una inflamació en el tendó d'Aquiles de la cama dreta i a través de la mútua vaig anar aquí a Figueres al traumatòleg (Daniel Arribas Aguera) i molt be, vaig fer 10 sesions de fisio (Fisiomedic Grup) per fer baixar la inflamació i vaig canviar les bambes que portava i de moment be

Fara cosa de un mes després d'acabar un entreno al cap de una estona vaig notar com tornava a tindre el tendó mig inflamat, vaig fer repós 4-5 dies i vaig tornar a cambiar les bambes i de moment en dos mesos molt be

Tot i aixó el fisio que anava hem va recomanar que cada nit mires de fer uns exercicis per enfortir el taló.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 15:33 #3 per the last (Visitant)

Jaume va escriure: Hola
A mi a principi d'any vaig tindre tambe una inflamació en el tendó d'Aquiles de la cama dreta i a través de la mútua vaig anar aquí a Figueres al traumatòleg (Daniel Arribas Aguera) i molt be, vaig fer 10 sesions de fisio (Fisiomedic Grup) per fer baixar la inflamació i vaig canviar les bambes que portava i de moment be

Fara cosa de un mes després d'acabar un entreno al cap de una estona vaig notar com tornava a tindre el tendó mig inflamat, vaig fer repós 4-5 dies i vaig tornar a cambiar les bambes i de moment en dos mesos molt be

Tot i aixó el fisio que anava hem va recomanar que cada nit mires de fer uns exercicis per enfortir el taló.


Perdona, però hi ha alguna cosa que no entenc: quin servei et va donar el traumatòleg? Et va diagnosticar exactament que era?
Entenc que et van recuperar mitjançant el fisio, no? Jo es que porto ja 10 sessions també, amb diferentes tècniques (acupuntura, punció seca, physium, massatges, ...) i no hi ha manera. Les bambes, per què les vas canviar?

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 15:43 - 13 Oct 2017 16:27 #4 per jblasco (Associat/da)
el traumatòleg em va fer una ecografía del tendó per mirar que no hi hagues rotura i després em va fer fer les 10 sessions de fisio
En les sesió em feien massatges, una mica de corrents amb el compex i escalfor i refredament.

Amb la massatgista (corredora de trail running) que anava em va recomanar canviar les bambes un cop les va veure, ja que hem va dir que de la sola estaven força bé (Asics nimbus 17) pero que internament ja no amortissin correctament (medeixo 1.90m i peso 88kg) i aixó m'afectes directament al tendó.

I de moment perfecte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 16:01 #5 per jaume (Visitant)
Jo vaig patir fa cosa d'un any un trencament parcial del tendó d'aquiles i em van tractar amb factors de creixement. No va ser fàcil però em vaig recuperar. El tractament però no és econòmic però entra en algunes mútues.

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 16:16 - 13 Oct 2017 16:23 #6 per solteron (Associat/da)
Hi ha una tècnica de fisioteràpia anomenada EPI (electròlisi percutània intratisular) que a molta gent li ha solucionat lesions recalcitrants, d'Aquil·les i d'altres. És bastant dolorosa però sembla que força efectiva en 3 o 4 sessions.
Seria qüestió de consultar un fisio o clínica que la practiqui. Ara mateix no sabria dir-te qui. A veure si algú del forum pot orientar.
Que tinguis sort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 16:55 #7 per the last (Visitant)

jaume va escriure: Jo vaig patir fa cosa d'un any un trencament parcial del tendó d'aquiles i em van tractar amb factors de creixement. No va ser fàcil però em vaig recuperar. El tractament però no és econòmic però entra en algunes mútues.


Trencament, ni tan sols parcial, hauria de ser. Suposo que això s'hauria detectat a la ecografia, no?
Quin metge vas consultar pel tema del factor de creixement?

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 16:55 #8 per the last (Visitant)

solteron va escriure: Hi ha una tècnica de fisioteràpia anomenada EPI (electròlisi percutània intratisular) que a molta gent li ha solucionat lesions recalcitrants, d'Aquil·les i d'altres. És bastant dolorosa però sembla que força efectiva en 3 o 4 sessions.
Seria qüestió de consultar un fisio o clínica que la practiqui. Ara mateix no sabria dir-te qui. A veure si algú del forum pot orientar.
Que tinguis sort!


Ho investigaré. Gràcies.

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 22:26 #9 per jaume86 (Associat/da)
Un molt bon traumatòleg que fa factors de creixement a la clínica Teknon és el doctor Tomeu, amb el seu ajudant i crack també dr Garcia. Barat no és però.

Ànims!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2017 09:39 #10 per squash (Associat/da)
Hola

the last, has considerat l'opció de visitar un podòleg?

Sovint els mals provenen per alguna deficiència estructural als peus.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2017 09:41 #11 per the last (Visitant)

jaume86 va escriure: Un molt bon traumatòleg que fa factors de creixement a la clínica Teknon és el doctor Tomeu, amb el seu ajudant i crack també dr Garcia. Barat no és però.

Ànims!


Gràcies. Ho miraré.

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2017 09:43 #12 per the last (Visitant)

squash va escriure: Hola

the last, has considerat l'opció de visitar un podòleg?

Sovint els mals provenen per alguna deficiència estructural als peus.

Fins ara.

Jordi


El podòleg ja es a la meva vida :great: A més d'aquest problema al tendó tinc d'altres a la part baixa de la cama en general i fa ja 4 anys que porto plantilles. Amb aquesta podòloga que tant bé m'ha anat va ser amb qui vaig començar a dir-l'hi de que a veure si podia fer alguna cosa. Em va aixecar una mica el taló però no ha donat resultat. Es a dir, que ho he intentat però no he tingut èxit. Se'm va oblidar comentar-ho al primer post.

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2017 17:08 #13 per jaume (Visitant)
Fernando Kirchner de Gabinet Mèdic Maresme de Mataró

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 22:48 #14 per the last (Visitant)

jaume va escriure: Fernando Kirchner de Gabinet Mèdic Maresme de Mataró


Gràcies Jaume. Per quina raó vas anar tu a aquest centre?

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2023 17:57 #15 per XaviCht (Associat/da)
Bé, després de molt de temps amb símptomes més leugers (mal a vegades, marxava quan descansava i també amb massatges), ara em toca anar al traumatòleg. Abans, quan em feia mal, a la que corrria uns metres i s'escalfava, deixava de fer mal. Ara, al revés. Quan corro, em fa més mal. I fa 10 dies que no corro, i no millora gaire...

Tinc hora el dia 30, a la Teknon, amb el Dr. Garcia-Nieto. M'entra per l'assegurança mèdica, a algun lloc he llegit coses bones. No sé si és el mateix Garcia que deia el jaume86 fa 6 anys.

De moment, la marató del 8 d'octubre segur que no serà a ritme de rècord. I ja veurem si és a algun ritme o directament no hi vaig... Esperaré al dia 30 a veure, però en tot cas, si la faig, serà a mínims. No he passat de 22 km en cap tirada, encara, i quedaran 3 setmanes per entrenar, abans no arribi al tapering...

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2023 11:18 #16 per XaviCht (Associat/da)
Actualitzo per si algú busca info algun dia: molt bona impressió, el Dr. Garcia-Nieto. Diagnòstic ràpid, bones explicacions, tracte agradable.
Problema: nòdul al tendó. Ja en mans de fisio, marató perduda, en 3 setmanes visita (i espero que alta).

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2023 18:25 #17 per xevifisio (Associat/da)
Per curiositat, i si no vols no contestis, quin tractament et fa el fisio?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2023 08:45 #18 per XaviCht (Associat/da)

xevifisio va escriure: Per curiositat, i si no vols no contestis, quin tractament et fa el fisio?

Doncs fem sessions de 30 min (per la mútua), de moment només en porto una, el traumatòleg va apuntar "Electro i massatge al lligament" (o similar, lletra de metge...). Divendres em van posar magneto i em van fer massatge.
A més, he agafat un pack de sessions d'1h, on em fan massatge i punció seca si cal (vaig començar dijous, i em van dir que hi havia un parell de llocs que volen punxar... ).

I faig exercicis excèntrics.

A més, prenc antiinflamatori (400 mg ibuprofèn cada 8h, complementat amb alguna cosa per protegir l'estòmac).

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2023 10:26 #19 per aurelian (Associat/da)

XaviCht va escriure:

xevifisio va escriure: Per curiositat, i si no vols no contestis, quin tractament et fa el fisio?

Doncs fem sessions de 30 min (per la mútua), de moment només en porto una, el traumatòleg va apuntar "Electro i massatge al lligament" (o similar, lletra de metge...). Divendres em van posar magneto i em van fer massatge.
A més, he agafat un pack de sessions d'1h, on em fan massatge i punció seca si cal (vaig començar dijous, i em van dir que hi havia un parell de llocs que volen punxar... ).

I faig exercicis excèntrics.

A més, prenc antiinflamatori (400 mg ibuprofèn cada 8h, complementat amb alguna cosa per protegir l'estòmac).


Molt be XaviCht, molta sort amb la recuperacio, et preguntare d'aqui en 6 setmanes com va.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2023 12:02 #20 per XaviCht (Associat/da)
Gràcies!

He començat a trotar una mica, un parell de sortides de 5k molt lentes, i la cosa comença a funcionar. A veure com segueix a mida que segueixi les sessions però també augmenti kilometratge...

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.