Cursa Festa Major de Viladecans 11/09/2017

Cursa Festa Major de Viladecans 11/09/2017

11 Set 2017 18:24 #1 per Jorfer (Associat/da)
Aquest matí he participat a la Cursa de Viladecans.
Crec que la vaig fer un any, ja fa temps, però no estic segur.

En aquesta ocasió ha sigut un entrenament amb dorsal on he intentat ajudar als meus amics Carles i Fran a apropar-nos als 50 minuts i quasi ho hem aconseguit doncs he fet 50:42.

El recorregut es pot dividir en dues parts, sent la primera molt més dura amb vàries pujades amb un bon desnivell.

Organització i ambient més que correcte, així com la bossa del corredor.

He saludat a molts amics i coneguts pel poble.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2017 22:05 #2 per jaume86 (Associat/da)
Jo també he corregut aquest matí a Viladecans, per primer cop sense accompany al Jaume Bajo. A darrera hora m'he apuntat a la barqueta formada per Adri Flores i Anento, que volien fer un sub45. Sobtadament m'he trobat molt bé durant els primers 4kms de pujada i m'he pogut llançar força en la baixada per acabar resistint al pla, amb un sorprenent temps de 43:14. Així que molt content amb la millor marca de 2017 quan no estic ni molt menys en forma.

Recordeu de passar pel QUALICAT per tal de tenir referències d'aquesta cursa en futures edicions ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2017 22:55 #3 per Jorfer (Associat/da)
Gran cursa Jaume.
Es nota que estaves descansat dels darrers dies i tenies les piles carregades.

Quan pugui passo pel Qualicat?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2017 11:47 #4 per Adri Flores (Associat/da)
Bon dia nois!

Enhorabona Jaume per aquest temps que has fet! Has fet una molt bona cursa i l´has treballat molt bé! Com comenta Jorfer, cursa correcta en tots els aspectes (la bossa del corredor, l´ambient de la sortida/arribada i durant el recorregut...) però la pujada del km 3 al 4 passa factura, tot i que després sigui baixada i pla.
Bona feina Jorfer per ajudar al Carles i en Fran, a la pròxima cursa ja baixen de 50'!
Llàstima la Bàrbara per no quedar tercera encara que se l´ha de felicitar per aquesta cursa/entreno!

Ànims a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2017 12:30 #5 per XarlieOne1 (Associat/da)
Re-Debut en competició després de molt de temps!

Com han dit el companys, cursa dura als primers 4km i en baixada la resta.

Amb el gran capità i en Francesc Morilla hem acabat en uns dignes 50:40 que rebaixaven l´objectiu del trainer JB (52 min). Bones sensacions....i molt de camí per endevant!!

Jo ja coneixia la cursa...molt correcte en quant a organització i ambient!

Propera parada: El Prat 24/09/2018.

Gràcies a tots pels vostres ànims i consells.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2017 18:59 #6 per Jorfer (Associat/da)
M'agrada llegir comentaris i valoracions de nous companys.
Segur que anirem millorant.

Animeu-vos a passar pel Qualicat:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2017 20:57 #7 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Un altre que va participar a Viladecans, molt content amb el resultat: després de "donar-ho tot" diumenge a la Cursa del Poblenou, ahir encara vaig poder baixar de 45 minuts. :lol:
S'ha de córrer amb prudència la primera part de la cursa per posar ritme de creuer des del km 4 fins al final. I els dos últims kilòmetres, s'ha de ser fort mentalment; la volta al parc es pot fer eterna. ;)

A veure si algú em pot orienta amb un dubte respecte el Qualicat... Algunes de les qüestions que s'han de valorar fan referència a serveis que no vaig fer servir o que la cursa no oferia (llebres, per exemple).
Aquests punts els he deixat en blanc. És correcte fer-ho així? Potser fa baixar injustament la nota mitja de la cursa.
Si no es fa servir un servei d'una cursa (per exemple el guardabosses), és millor deixar-ho en blanc, donar una nota mitja, o alguna altra opció?
Recordo que va sortir el debat quan es va implementar la nova web però... no recordo com es va quedar. :blush:

Moltes gràcies i salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2017 23:15 #8 per jaume86 (Associat/da)
Mickymache gràcies per passar pel QUALICAT, és important que anem agafant el costum.

Sobre els aspectes que comentes, és una qüestió que ja hem parlat a Junta i cal retocar-lo per tal de no poder valorar els aspectes que les curses no ofereixen. De cara a futures edicions serà important saber quins serveis ofereixen les curses i quins no, i dels què ofereixen saber què tal ho fan

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2017 18:52 #9 per mickymache (Associat/da)
Gràcies, jaume86!! :great:

A veure com queda en el futur. De moment continuarem fent la valoració el millor possible. ;)

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.