Maratest 2018 El Prat de Llobregat 18/02/18

Maratest 2018 El Prat de Llobregat 18/02/18

20 febrer 2018 13:07 - 20 febrer 2018 14:16 #61 per oroig (Visitant)
Hola!

Doncs per posar una mica de crònica, la meva idea al arribar al Prat era anar amb la bandera de 3:45 que és a la que m'havia apuntat. La idea inicial sempre ha estat anar amb la de sub 4h perquè és l'objectiu de la marató però el bon temps de la Mitja bcn em va fer arriscar i buscar les 2h40 a la maratest. Si després veia que era massa ràpid ja alentiria el ritme.

A la sortida i posteriors kms vaig veure que hi havia molta gent prop de les llebres, no podia veure on trepitjava i vaig decidir anar una mica enrere però sempre tenint la bandera a la vista. A la zona de l'aeroport vaig aconseguir tenir-la una mica més a prop i vaig acabar la primera volta sense problemes, al ritme objectiu.

La segona volta va començar millor, menys gent fa que es pugui córrer més a gust pels camins de terra. Cap al km 20 vaig haver de fer parada tècnica, perdent uns 40 segons que vaig intentar recuperar posteriorment però el ritme havia de ser massa alt i mai vaig aconseguir reenganxar-me a les llebres.

Els ultims 4 kms van ser de patir. Vent de cara, el taló d'aquil·les esquerre començant a demanar l'hora i tot plegat va fer que baixés un pel el ritme, sense forces per fer un sprint final. Al final sorpresa amb el temps, ja que vaig acabar en 2:39:44, millor del que hauria pensat fa 2 setmanes. Feia 5 anys que no corria 30km així que està prou bé

Ahir vaig anar una mica coix del taló, avui ja millor i ara he de valorar si m'inscric a la marató i si ho faig a quin ritme vaig.

Des d'aquí agraïr la feina de les llebres de 3:45, sense veure-les a elles a l'horitzó hagués perdut molt més ritme als km finals. I per suposat, al Carles per les fotos i david per tota la info que es curra abans i després de les curses.

Salut!

MMP
10k: 43:13 (Correbarri 2012)
Mitja: 1:44:08 (Barcelona 2018)
Marató: 04:20:54 (BCN 2012)

Perfil Strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2018 13:23 #62 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Suposo que dius la llebre de 3h45'. :whistle: :whistle:

Un plaer de part meva (i suposo que també del Polgi) haver-vos ajudat. Es d'agrair que la gent valori la feina de les llebres.

Ara a recuperar-se i a fer una gran marató.

PD: Manolo, lee esta crónica :P :whistle:

oroig va escriure: Hola!

Doncs per posar una mica de crònica, la meva idea al arribar al Prat era anar amb la bandera de 3:50 que és a la que m'havia apuntat. La idea inicial sempre ha estat anar amb la de sub 4h perquè és l'objectiu de la marató però el bon temps de la Mitja bcn em va fer arriscar i buscar les 2h40 a la maratest. Si després veia que era massa ràpid ja alentiria el ritme.

A la sortida i posteriors kms vaig veure que hi havia molta gent prop de les llebres, no podia veure on trepitjava i vaig decidir anar una mica enrere però sempre tenint la bandera a la vista. A la zona de l'aeroport vaig aconseguir tenir-la una mica més a prop i vaig acabar la primera volta sense problemes, al ritme objectiu.

La segona volta va començar millor, menys gent fa que es pugui córrer més a gust pels camins de terra. Cap al km 20 vaig haver de fer parada tècnica, perdent uns 40 segons que vaig intentar recuperar posteriorment però el ritme havia de ser massa alt i mai vaig aconseguir reenganxar-me a les llebres.

Els ultims 4 kms van ser de patir. Vent de cara, el taló d'aquil·les esquerre començant a demanar l'hora i tot plegat va fer que baixés un pel el ritme, sense forces per fer un sprint final. Al final sorpresa amb el temps, ja que vaig acabar en 2:39:44, millor del que hauria pensat fa 2 setmanes. Feia 5 anys que no corria 30km així que està prou bé

Ahir vaig anar una mica coix del taló, avui ja millor i ara he de valorar si m'inscric a la marató i si ho faig a quin ritme vaig.

Des d'aquí agraïr la feina de les llebres de 3:50, sense veure-les a elles a l'horitzó hagués perdut molt més ritme als km finals. I per suposat, al Carles per les fotos i david per tota la info que es curra abans i després de les curses.

Salut!


5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2018 14:15 #63 per oroig (Visitant)
Això, 3:45 :lol:

Amb temps de maratest i de marató em faig un embolic. Lo dit, gracies als 2, molt bona feina i a encarar el que queda de preparació

MMP
10k: 43:13 (Correbarri 2012)
Mitja: 1:44:08 (Barcelona 2018)
Marató: 04:20:54 (BCN 2012)

Perfil Strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2018 06:58 #64 per Polgi (Associat/da)
Hola oroig

Llegir cróniques com les teves es la millor gratitut que podem tenir les llebres. Ho fem molt a gust i les cares i agraïments de la barqueta al arribar a meta no tenen preu.
Personalment m’ho vaig passar molt be amb en Nachoboys i com que es mes jove que jo, vaig pensar que porti ell la bandera :whistle: :whistle: :whistle:

Un plaer d’haver fet aquesta Maratest en un nou emplaçament molt Natural i que em va agradar. Gracies a en Carles i David per les fotos :great:
I un plaer saludar i compartir estones amb molts Correcats.

Per cert ja vaig veure moltes cares xupades pre-maratonianes ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.