94a Jean Bouin 5 i 10 Km (Open)

94a Jean Bouin 5 i 10 Km (Open)

21 Nov 2017 17:06 #1 per Ramon_B (Associat/da)
Bona tarda, obro el fil d'aquesta cursa que a hores d'ara em sembla que no existeix (?).

Posso l'enllaç del Calendari www.corredors.cat/curses/details/12/155-open-jean-bouin

Per a mí serà la trentena participació, lluny queda la meva primera al 1972 :)

Ens veiem diumenge companys a Montjuïc !

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2017 20:41 #2 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics el company Fernando Yika m’ha passat unes FOTOS, aquí os deixo l’enllaç.
photos.app.goo.gl/yv6InyM8JIz7XFYY2

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 09:23 #3 per Ramon_B (Associat/da)
Un altre Jean Bouin al sac i ja en porto unes quantes :P . Dia fred però bo per córrer. Temps 54:29 idèntic al 2015 i 1'10'' menys que l'any passat. Ho dono per bo tot i que pensava poder anar una mica mes ràpid .

He pogut saludar uns pocs correcats avui. Crec que ho s'ha fet foto de grup :-(

Moltes gràcies als fotògrafs i animadors.

Ens veiem aviat !

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 11:32 #4 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Jo aquesta cursa no l'he feta gaires cops, era la cinquena vegada. Després del desastrós guardabossa de fa uns anys, creu i ratlla. De totes formes, la cosa ha anat millorant. Encara hi ha coses que no entenc... Si la cursa es fa a la Plaça Espanya, perquè donen els pitralls a la Marbella ?? Perquè s'ha de fer la pujada final que et deixa ko ?? Però s'ha de reconèixer que hi ha aspectes bons, com els punts kms posats impecables.

Venia amb ganes de fer sub40 però un encostipadot em feia generar dubtes. Per fer sub40 aquí, a Colón s'ha de passar amb uns 30" de ventatge respecte el 4'/km. La majoria de curses al km3 ja veus com anirà. Aquest cop tenia molt bones vibracions. No anava massa forçat per ser un 10.000, res de molèsties, i anar fent càlculs. Guanyant segons a cada km. El perfil super favorable fins al km7. De fet, km7 amb 42" de ventatge. El sub40 el tinc gairebé segur. El Paral.lel es fa llarg, però res comparable amb el c/Tamarit i c/lleida. Quin martiri. Els segons van caient a una velocitat espectacular. Sort de la última baixada i recta final. Arribo 39'48" wops! 3" més del meu auto pronòstic.

Ara faré de tertulià..... Amb una cursa planera es pot guanyar entre 20-30". O sigui, especulació pura i dura.

Propera parada, mitja marató de Figueres.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.