XVI Cursa de Can Mercader 20/5/2018 09:00H

XVI Cursa de Can Mercader 20/5/2018 09:00H

20 Mai 2018 23:23 #61 per Jorfer (Associat/da)

luzyan54 va escriure: No es una gran marca pero también he subido al podium - 2a de mi categoría. !!
Felicitaciones para todos los participantes, organizadores, fotógrafos y liebres! !


No ho sabia Luzayan54. Moltes felicitats campiona pel teu podi????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 00:15 #62 per wolves (Associat/da)
Una nova participació a esta petita gran cursa.
Quan comença la calor prefereixo fer curses de 5k en comptes de10k. I mes sortint d'una tendinitis rotuliana que m'ha donat pel sac els darrers 6 mesos...
Arribo d'hora per recollir dorsal i fer un café. No tenia clar com plantejar la cursa. Si sortir amb la llebre de 60' per aguantar 2-3kms i després apretar o bé sortir amb la de 55' i mirar d'aguantar-la fins que no pogués més...
Opto per la 2a opció. Què puc perdre?? Vaig tota l'estona al seu costat i seguint al JoandeGracia (llebre indirecte). La llebre oficial crec que comença un pel lenta donat que els carrers inicials són estrets i el grup encara va força compactat. Però de seguida (poc desprès del km 1) ja podem córrer al ritme que a cadascú li convé. La llebre va cantant el ritme (crec que cada 500m). Es d'agraïr. Ens va animant. Anem bé. Cap al km4 (abans de fer la volteta pel polígon) me n'adono que li puc treure uns segons i m'avanço uns metres per deixar-la enrera. Ja queda poc encara que la recta final és moooooolt llarga. Al final 27'22". Supercontent perque un sub29 ja l'hagués donat per bo.
M'espero a la llebre. L'encoratjo. I cap a casa.

p.d.: Porto 3 curses el darrer mes (Martorell, Seat i Can Mercader) on opto per anar amb les llebres i decidir què fer sobre la marxa. I bona part de les bones sensacions en cursa les hi dec (especialment a Martorell i avui a Cornellà seguint llebres pastanagues).Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 09:25 #63 per DaniRSabater (Associat/da)
Hola a tothom!
Una cursa mes a la saca! venia a can mercader amb l'objectiu de baixar de 19' i finalment no ho he aconseguit :oops:
Tot i així, content d'estar consolidant un ritme de cursa prou alt (sempre rondant els 3:50 per km)
La meva marca final ha estat de 19'08". Molt satisfet si tenim en compte el factor meteorologic (una mica de calor).
Ara toca seguir treballant com fins ara (aprofitar l'estiu per fer els deures i mantenir la base) i el sub 19 acabarà caient. Espero que a les primeres curses post estiu.
M'agradaria donar varies enhorabones:
1. BigHouse arribant 3er a la general just per darrera del Chechi (vaja dos cracks, aquests mengen apart)
2. Jaume86, espectacular fent sub 38 (un altre que comença a menjar apart)
3. Spinboss, super content per ell.. no para de progressar i ha aconseguit un podi (3er lloc) en la seva categoria. Molt gran!!
4. Anento, venia d'una lesió i no les tenia totes. Si arriba a estar be, trenca el crono (segona de la general femenina)
5. CharlieOne , quin perro!! es marca un segon 5k mes rapid que el primer i acaba en sub 48'! avançant a mes de 30 corredors en la segona volta!! esta millorant a saco. Enhorabona!
6. Llebres! a tots! molt bona feina. I gràcies per la vostra col.laboració!

Ara a preparar alguna cursa per principis de juny (sant joan despi?) i a seguir!

Millors marques
1k:3'11" (1000 Social 2019) (2 curses)
5K:18'24" (Jean bouin 2019) (22 curses)
10k:39'31" (Nassos 2018) (45 curses)
21K:1h50'29" (Mitja BCN 2017) (3 curses)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 09:31 - 21 Mai 2018 09:32 #64 per Ramon_B (Associat/da)
Moltíssimes gràcies CarlesCat i Fernando per les fotos !!!. Sou uns cracks.

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 10:13 #65 per Jorfer (Associat/da)
Wolves m'alegra llegir que a poc a poc vas deixant enrrere la lesió. Fantàstic!!!

DaniRSabater la progressió que portes aquesta temporada és de traca i mocador i tard o d'hora caurà el sub 19, segur.

Ramon_B felicitar-te per la millor marca personal de la temporada. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 20:35 #66 per punto_com (Associat/da)
Muchas gracias por la fotos Carlescat i Fernando Yika!!:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

MMP 10Km: 39' 21'' (Nassos 2011)
MMP 21Km: 1h 31' 54'' (Gava 2012)
MMP Marato: 3h 47' 17'' (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 20:40 #67 per Jorfer (Associat/da)
Punto_com deus tenir agulletes als braços oi, després de deu quilòmetres empentant el carro.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 20:45 #68 per punto_com (Associat/da)
Jorfer jeje... hice solo la primera vuelta con el carro a ritmo de 45' y acabé hecho polvo... la segunda vuelta la empecé muy lenta hasta que tuve que pararme a andar... en el km 6,5 me enganche a Alba y acabamos juntos con un decente 47'

Ir con el carro se ha convertido en mi "excusa" para hacer estos tiempos...jijijiji...:laughing: :laughing: :laughing:

MMP 10Km: 39' 21'' (Nassos 2011)
MMP 21Km: 1h 31' 54'' (Gava 2012)
MMP Marato: 3h 47' 17'' (Barcelona 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 20:55 #69 per jb (Associat/da)
Moltes gràcies per les fotos Carles.

jb

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 21:05 #70 per JuanmaortegA (Associat/da)
Bones, gràcies a les llebres pel seu gran treball aportant un plus de qualitat i personalment al Jorfer&Rugbyman per ajudar-me com intermediari a donar continuitat al servei a Can Mercader.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 22:20 #71 per Jorfer (Associat/da)
Un plaer JuanmaortegA faltaria plus????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2018 08:11 #72 per XarlieOne1 (Associat/da)
Amb una mica de retràs...un altre que va anar a Can Mercader el passat diumenge.
En el meu cas, es tractava de superar el "parón" competitiu que portava d´ençà la Marató i l´objectiu real era baixar de 49min.

Molt bon ambient inicial amb gran presència de corredors.cat i nombrosos amics, i la taca del Rugbyman, que surt a córrer en ritmes infernals els dies previs a les curses, i és clar, es lesiona... Cuida´t company!

Per part meva, vaig temptejar al Rober i al Manel, pero ells anaven a sub47 i era molt per a mi, així que vaig plantejar una primera part conservadora i ja veuria que faria en els últims 5k.
Així ho vaig fer: els primers 5k per sobre de 24 i sorprenentment amb forces, així que vaig decidir apretar una mica.
Finalment, millor marca de la temporada amb 27:25.

Agraïr els vostres comentaris (Jb, Dani R Sabater, Jorfer, etc...) i felicitar a tots per les vostres curses, en especial, a Chechi, Bighouse, Anento, i com no, a l´Anrol (quin meritás!) i al mite Jaume86, de qui tots comencem a tenir clar que no té límits.

Per part meva, propera cursa...Pineda!.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2018 08:14 #73 per Jorfer (Associat/da)
XarlieOne1 felicitats per la gran cursa que vas fer.

A Pineda caurà la MMP si tens constància aquestes setmanes.
Sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2018 09:04 #74 per DaniRSabater (Associat/da)

JuanmaortegA va escriure: Bones, gràcies a les llebres pel seu gran treball aportant un plus de qualitat i personalment al Jorfer&Rugbyman per ajudar-me com intermediari a donar continuitat al servei a Can Mercader.


El Jorfer, el rugbyman i el jaume86 son la santisima trinitat de les col.laboracions ;)

Per cert JuanmaortegA, enhorabona perque crec, que tot el que havia donat problemes en edicions anteriors, aquest any ha anat de fabula.

Millors marques
1k:3'11" (1000 Social 2019) (2 curses)
5K:18'24" (Jean bouin 2019) (22 curses)
10k:39'31" (Nassos 2018) (45 curses)
21K:1h50'29" (Mitja BCN 2017) (3 curses)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2018 09:40 #75 per Dani (Associat/da)
Bones !

Aquí un altre gasosero que va perdre 4 posicions de la volta 1 a la 2.

19.43 + 20.23

Això indica que la gent és gasosera de perse i no ens sabem regular. :laughing:

La meva idea era sub40, passant el km5 en el temps que vaig passar, però ràpidament ja vaig veure que el sub40 marxava. La llebre em va atrapar abans del km7, la qual cosa em va anar bé per no seguir la sangria de segons. Al final 40.06, uiiiii !

Coses a destacar. Aquest any la distància esta OK! Ja teniu circuit per anys. Organització espectacular, 10 sobre 10. Una cursa pel CORREDOR.

Aquesta cursa cada any té l'aire calent engegat... Com ha de ser :666:

Llarga vida a CM

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2018 11:40 #76 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia

Com ja han comentat aqui un novell que es trenca un parell de dies abans de fer Can Mercader. Jo que aquest any anava per podi de la meva categoría de "becaris". Peró no tot pot ser.

Així q com tenia que anar amb les llebres I de taxista dels cracks, doncs vaig aprofitar a fer fotos. Estan fetes amb el mobil així que no os queixeu de la qualitat. Peró hi ha algunes del grup abans de la sortida, alguna post-cursa I les que os vaig poguer fent mentres escalfaveu I a la recta del 4 al 5 per agafar les vostres cares de patiment amb la fresqueta.

Ara soc a Frankfurt, així que fins divendres no les podré pujar...ja no os va de uns dies, oi? jajajajajajaja.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2018 18:14 - 23 Mai 2018 18:15 #77 per Hansi (Associat/da)
Quantes alegries d'amigues i amics amb bones marques, bones curses i inclús podis, felicitats! :party:
Els qui no vau quedar satisfets, no us mengeu molt el coco, que la calor era notòria i ens perjudica a la majoria, i més encara quan no ens ha donat temps d'adaptar-hi el cos després de l'hivern i una primavera majoritàriament fresca.

Moltes gràcies als amics que van fer fotos! :cheer: I un plaer poder xerrar amb tants correcats abans i després :).

Vaig ser testimoni de primera fila de la lluita i amor propi de l'amic Jorfer, que va donar tot per acostar-se a la marca promesa al Rugbyman. Per mi, va ser un honor córrer a prop teu els darrers 3 km i intentar ajudar-te el poc que podia (que jo també vaig anar molt justet del km 0 al 10).

L'organització de la cursa s'ha esforçat molt per mantenir les moltíssimes virtuts que ja tenia, i al meu entendre han resolt dos punts delicats que no sortien bé els darrers anys: distància correcta i sortida puntual. Com diu el Dani, dona gust córrer on qui organitza sap què és ser corredor popular i fa el possible per tractar bé els participants. Endavant i gràcies, amics de Can Mercader! :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.