Els 10 de Santa Perpètua de Mogoda - 03/06/2018

Els 10 de Santa Perpètua de Mogoda - 03/06/2018

28 Abr 2018 21:30 #1 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Enllaç al web de la cursa: Els 10 de Santa
És un diumenge d'aquells despietats, on hi ha més de dos (i més de tres) curses magnífiques que, ves per on, tenen el mal costum d'anar coincidint en dates any rere any, amb el dilema i la tristesa d'haver d'escollir entre una o altra. :(

La que fan a Santa Perpètua de Mogoda val molt la pena. Són 10 km que combina asfalt i terra, pujada i baixada, tram pla que enganya, zones amb animació, zones solitàries... per a tots els gustos.

El primer kilòmetre en baixada i en asfalt fins que s'arriba a la terra i comença un terreny en suau pujada que es va endurint cada cop més: del km 2 al 3,5 es fa força dur. Al km 4, encara per pista de terra, comença una baixada no gaire complicada però força pronunciada (compte amb els genolls) que arriba fins, justament, el km 5, deixant la terra i tornant a l'asfalt fins a meta.

Aquí comença una altra part, més plana però que no para de picar cap amunt imperceptiblement. Hi ha una rampa que trenca el ritme cap al 6,5 km, però allà sempre trobem un grapat d'espectadores i espectadors donant ànims. ;)
Baixadeta per recuperar i tornem a aquell terreny fals pla que puja molt suaument i que fa perdre segons sense adonar-se.
Compte amb els últims 400 metres, o arribes amb forces a la reserva o et quedes clavat. :666:

La cursa començarà a les 08:50, hi ha molta facilitat per aparcar als voltants de la sortida/meta, a l'arribada hi ha botifarrada, fruita, aigua, refresc/cervessa, dutxes, guardarroba i l'obsequi d'aquest any serà una samarreta de tirants i un cinturó portapitralls.

El preu d'inscripció és de 12 euros però espereu una mica abans d'inscriure-us; els darrers 2-3 anys Corredors.cat ha posat el servei de llebres, si aquest any repeteixen, és possible que tinguem descompte. :great:

Una molt bona cursa, amb un ambient magnífic, serveis perfectes, comoditat per arribar i aparcar, recorregut entretingut, curses infantils, sorteig de material...

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2018 13:14 #2 per fondistespepa (Visitant)
Bon dia , soc incapaç de explicar millor que mickymache com es la nostre cursa, gracies per la te descripció.
Com ha dit estem tancant el preu final per els associats , en breu el posarem.
Dir que aquest any també os tindrem con llebres i esperem que molts de vosaltres gaudim de l’esdeveniment.
Os tindrem informats
Os esperem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2018 16:55 #3 per RugbyMan (Associat/da)
Bona tarda companys/es

Com ja havien avançat per aqui torna una nova edició de "els 10 de Santa".

Una cursa mixte molt entretinguda on podem gaudir d'una primera part de pista de terra amb alguna pujadeta "entretinguda" i una segiona part d'asfalt amb algun 'tobogan'. Aixó si la butifarra del final ho compensa tot :thumbup:

I un altre any mes l'organització de la cursa confia en nosaltres, Corredors.Cat, per donar-lis un cop de mà amb el tema de les llebres. De nou els corredors dispossaran de llebres per als ritmes de 45' / 50' i 55'.

També comptarem amb un descompte al preu d'inscripció pels nostres associats a través del nostre TPV a la Botiga .

El TPV romandrà obert fins el proper 27 de Maig a les 23:59h .

Ens veiem a Sta Perpetua de la Mogoda.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2018 09:29 - 15 Mai 2018 09:31 #4 per RugbyMan (Associat/da)
Aquest any el regal d'aquesta cursa seran una samarreta de tirants que arriva el calor i un cinturó porta pitralls/gels

A mes una butfarra bonissima a l'arribada...no ho dubteu. Una cursa mixte amb pista de terra i asfalt i una mica toboganera de les que ens agraden. No tot serà correr per curses planeres :great:

I llebres correcats...i no os podeu imaginar el trebol de llebres que hem preparat per aquesta cursa. Diversiò assegurada ;-)

Ens veiem a Sta Perpètua.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2018 12:28 #5 per RugbyMan (Associat/da)
Hola a tothom

Nomes recordar-vos que aquest cap de setmana tanquem TPV

El TPV romandrà obert fins el proper 27 de Maig a les 23:59h .

Ens veiem a Sta Perpètua del la Mogoda

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2018 22:51 #6 per mickymache (Associat/da)
Hola!

L'any passat seguint el RugbyMan tota la cursa, em va portar perfectament a un sub-50 :great: , aquest any intentaré ser una mica més ambiciós i sortir a baixar de 48 minuts.
Segurament sortiré amb la llebre de 50 fins el km 3,7, fins que s'acaba el tram llarg de pujada, i a partir d'aquí a tirar de cames i cap. ;)

Sub-45
Llebre oficial:

Sub-48
mickymache

Sub-50
Llebre oficial:

Sub-55
Llebre oficial:

Aprofiteu el descompte, que la cursa val molt la pena. :great:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2018 21:52 #7 per ManoloM (Associat/da)
Pués si no hay cambios de última hora o surge algún imprevisto, por primera vez la "Comissió de Llebres" al completo iremos a esta cursa :party: :party: :party:


Sub-45
Llebre oficial: Jorfer

Sub-48
mickymache

Sub-50
Llebre oficial: ManoloM

Sub-55
Llebre oficial: Rugbyman

:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2018 17:12 #8 per fondistespepa (Visitant)
Vamos a ser los privilegiados de tener a las máximas autoridades en libres !!!!
que responsabilidad !!!
animaros que esto no os lo podéis perder, esperamos esta a la altura de las circunstancias.

Anims a tots i es veiem a la cursa que ja estem en la recta final.

Força corredors !!!!!! :great: :great: :clap: :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2018 19:41 #9 per Jorfer (Associat/da)
Debutaré en aquesta cursa i de llebre. M'han parlat molt bé de l'organització, del recorregut del tracte al corredor, així que amb els meus amics Manolo i Òscar ho intentarem fer el millor possible i regular en el trajecte "toboganero" per a intentar arribar a la meta el més propers al temps que marqui la banderola. Assumim la responsabilitat amb entusiasme i intentarem fer-ho el millor possible.

Ens veiem!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2018 21:49 #10 per fondistespepa (Visitant)
Gracies Jorfer per participar amb nosaltres i estic segur que si vens sensa presió a gaudir i a pasar-ho bé, segur segur que et sortira perfecte i sino no passa res.
Hem una estoneta tanquen per el tpv de corredors pero si algú se anima mes tard la cursa la tamquen per championchip el dimecres i també tindren presencials.

força runners !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2018 22:45 - 28 Mai 2018 22:46 #11 per XaviCht (Associat/da)
Allà estarem... en no ser pla, vaig sense massa idea... tinc 47:42 com a récord de 10k, ,suposo que ja faré prou si segueixo la llebre de 50'... vaig amb un amic, o sigui que ja veurem si fem això o no.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2018 09:43 #12 per ManoloM (Associat/da)
Este domingo también debuto en esta cursa (y ya es raro :wonder: ) y el tridente de liebres intentaremos hacer lo mejor posible nuestro trabajo.
La semana pasada me desplacé para hacer el recorrido y ayer quedé con la muybuenagente de fondistes de Santa perpétua para volver hacerlo.
De GPS me dió 10020m para no estar homologada muy bien.
El recorrido personalmente me encanta....corriols, subidas, mucha bajada, por el poble, y acaba en unos 300m con un buen repechón.
Pero no os preocupéis los que sigan a los liebres llegaremos con unos segundillos para no mataró al final :laughing: .

Venga animaros que después hay bebida, bocata, duchas y el buen rollo de esta gente que lo organiza con mucho cariño :kissheart:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2018 20:37 #13 per Xavier Aloy (Visitant)
Molt bones companys/yes doncs jo també hi seré. A veure si us puc veure i saludar-vos.

Em fa força gràcia que sigui la meva primera cursa amb corredors.cat i també és la primera vegada que vaig a córrer a Santa Perpètua.

Ens parlem!

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2018 21:19 #14 per jaume86 (Associat/da)
Doncs un altre que debutarà en aquesta cursa. Havia vist el perfil a la web però no sabia que hi haguessin corriols, com comenta el manolo! Jo que soc ben patos per muntanya (de fet avui m'he fotut una bona trompada!!), intentaré gaudir de la cursa i oblidar el crono...

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2018 22:44 #15 per fondistespepa (Visitant)
Hola jaume, no son corriols de muntanya estrets son camins que poden passar coches .

Gracies per venir a la nostre cursa a tots i ens veiem diumenge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2018 17:28 #16 per Dani (Associat/da)

jaume86 va escriure: Doncs un altre que debutarà en aquesta cursa. Havia vist el perfil a la web però no sabia que hi haguessin corriols, com comenta el manolo! Jo que soc ben patos per muntanya (de fet avui m'he fotut una bona trompada!!), intentaré gaudir de la cursa i oblidar el crono...


L'he feta jo.... Per tant, res de corriols muntanyerus 100%. És una pista en més o menys mal estat que és "corrible" Si has fet Canovelles, és moooolt semblant!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2018 12:35 #17 per Xavier Aloy (Visitant)
Bones Familia

Tot i que ahir vaig fer excessos amb l'arrós d'uns amics, un blanc del Montsant i uns pastís de xocolata, avui com l'Otger ens ha despertat a les 7 i estava apuntat amb els corredors.cat si tenia dubtes... cap a Santa Perpètua s'ha dit.

Molt content amb aquestes curses "casolanes" que no falta de res.

A l'arribada he saludat al Manolo, Oscar, Jordi de pasada i un armari caxes pellroig :)))) disculpes encara no conec a tohom.

Abans de la sortida he vist el Jaume86, però entre que m'ha fet cosa saludar-lo i tant serio... :))))) un altre dia serà.

Doncs res super content de la matinal.

Abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2018 12:57 #18 per jaume86 (Associat/da)
Cursa molt divertida la dels 10 de la Santa!!

Tal com em comentava el Dani, es pot còrrer molt bé pel camí de muntanya, tot i que es fa dur arribar a dalt!! I també a l'arribada, un bon turonet final.

La meva cursa ha estat anar seguint les dues primeres dones de la classificació. Als primers kms seguia la Yolanda Riera, en un inici de cursa molt ràpid, fins que hem començat a pujar, on he atrapat a la primera classificada i un parell del Caldes. Hem baixat molt ràpid, hem intercanviat un corredor del Caldes per un de més endavant i els 4 hem anat fent camí. Als últims metres m'he trobat bé i els hi he tret uns segons a l'arribada. 39' i pocs segons que m'han donat la meva millor classificació en una cursa, el 20, i segon de la categoria senior. Així que molt content!

Xavier Aloy avui no hem trobo gaire bé, d'aquí que estés més seriós de l'habitual a la sortida. Disculpa per no haver-te vist jo a tu, a la propera cursa que coincidim ens presentem que jo també sóc bastant tímid (al principi només!).

Repetirem segur!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2018 13:48 #19 per mickymache (Associat/da)
Fantàstica, aquesta cursa, com sempre!! :great:

El recorregut entretingut, que serveix igual per a un entrenament amb dorsal que per a competir la cursa, els serveis: vestuaris, dutxes, aparcament al costat de la sortida/arribada (amb fletxes indicant el camí dins del poble), la botifarrada/fruita/cervessa de l'arribada, la bossa d'obsequis, l'ambient maco de gent surt a passar una bona estona...
I si a sobre surt un dia amb bona meteorologia per córrer... s'ha d'aprofitar. ;)

La idea era baixar de 48 minuts i no tenia clar si sortir amb la llebre de 50 fins acabar la pujada llarga o sortir amb la llebre de 45 fins a (gairebé) rebentar i després intentar gestionar que la petada no fos molt forta.
Finalment m'he quedat a mig camí i he sortit entre les dues llebres. :silly:
Però el primer kilòmetre ha sortit rapidíssim, com ha de ser, en baixada i agafant segons de marge per compensar a la pujada. Acabat el segon kilòmetre, per terra i no gaire exigent, m'he trobat a uns 25 metres del Jorfer i he pensat "no el perdis de vista, encara que se t'escapi, no el perdis de vista".
I així ha estat; a la pujada fins el km 3,6 aproximadament, ha obert forat i m'ha tret una mica més de 100 metres.

Acabada la baixada, ja a l'asfalt, el forat era una mica més gran però a les rectes llargues em servia de referència per no abandonar-me i continuar amb la lluita. No m'esperava estar tan a prop del sub-45 durant tota la cursa i a aquestes alçades l'objectiu era aguantar a aquell ritme fins petar del tot.
De mica en mica he anant retallant, m'apropava, però... és aquell terreny... aquell fals pla imperceptible que va castigant... i a partir del km 7,5 ja he vist tornava a agafar distància.
L'últim kilòmetre abans del repetxo final, sabent que faria un temps impensable i inesperat, m'he animat una mica i els darrers 300 metres... què són 300 metres? Un sospir!! :666: He mantingut l'esforç i només m'han faltat 15 segons per baixar dels 45.
Molt i molt content del resultat i... bé, potser que comenci a ser més ambiciós amb l'objectiu pre-cursa, es veu que estic una mica més bé del que em pensava. :whistle:

Encara que no es pot dir que hagi format part de la barqueta de sub-45, la feina d'en Jorfer ha estat sensacional, a mi m'ha fet de llebre en la distància a la perfecció. :great:

Enhorabona a l'organització i moltes gràcies per l'esforç de fer-ho sempre tan bé!!! :great:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2018 16:23 - 03 Jun 2018 16:24 #20 per ManoloM (Associat/da)

Xavier Aloy va escriure: Bones Familia

Tot i que ahir vaig fer excessos amb l'arrós d'uns amics, un blanc del Montsant i uns pastís de xocolata, avui com l'Otger ens ha despertat a les 7 i estava apuntat amb els corredors.cat si tenia dubtes... cap a Santa Perpètua s'ha dit.

Molt content amb aquestes curses "casolanes" que no falta de res.

A l'arribada he saludat al Manolo, Oscar, Jordi de pasada i un armari caxes pellroig :)))) disculpes encara no conec a tohom.

Abans de la sortida he vist el Jaume86, però entre que m'ha fet cosa saludar-lo i tant serio... :))))) un altre dia serà.

Doncs res super content de la matinal.

Abraçada


Muy bien Xavier por presentarse. siempre es un placer conocer correcats nuevos y que la familia crezca. Por cierto Jaume es un poco tímido, porque es un trozo de pan, la próxima vez le das un abrazo y te presentas bien :kissheart:

mickymache perfecta tu cursa y perfecto tu comentario respecto a Jorfer :thumbup: . Esto es lo que intentemos inculcar a los liebres correcats, hay que hacerlo bien de principio a fin, porque siempre hay alguien a quien se ayuda, como en este caso... un amigo que quería bajar de 47' y solo por seguir de lejos al liebre de 45' consigue llegar en 45' y poco, pero sin contactar con él en ningún momento le ha ayudado y mucho. Eso se llama un trabajo perfecto y agradecido :clap: :clap: :clap: .

Por mi parte lo he pasado GENIAL, controlando en cada momento las subidas y bajadas y llegando a meta en un meritorio 49'56", aunque hubiera preferido 3" mejor ( siiii, soy muy exigente conmigo mismo :wonder: ). Pero espero haber ayudado a alguien aunque sea de lejos ;) . Lo mejor, el abrazo de una chica que llegó conmigo y ha bajado de 50' llamada Enma y los saludos de nuestra barqueta :ok_hand:

Hoy debutaba en esta cursa, aunque el recorrido lo hice 2 veces en estas dos semanas por eso lo sabía a la perfección. decir que la Organización perfecta, todo amabilidad y buen rollo de principio a fin. Muchas gracias por todo a Tomás , el resto de organizadores y sobretodo voluntario@s, como las chicas de oro del Guardarropía ;) :kissheart:
si ponemos una pega es el km7 mal colocado por error, 200m antes tiene que estar y del 9 al 10 le faltaban 100m, que dificulta un poco para hacer de liebre, pero la distancia total correcta :thumbup: :thumbup: :thumbup:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.