Els 10 de Santa Perpètua de Mogoda - 03/06/2018

Els 10 de Santa Perpètua de Mogoda - 03/06/2018

03 Jun 2018 19:41 #21 per Jorfer (Associat/da)

mickymache va escriure: Encara que no es pot dir que hagi format part de la barqueta de sub-45, la feina d'en Jorfer ha estat sensacional, a mi m'ha fet de llebre en la distància a la perfecció. :great:
Salutacions!!


;) :great: :great: moltes gràcies per les teves paraules company, aviat faràs el sub45. Avui, he debutat en aquesta cursa i, després d'unes nits de no dormir gaire enfrontar-me amb una cursa toboganera i desconeguda m'ha donat bastant respecte, però gràcies a la gran descripció orogràfica prèvia de ManoloM i Rugbyman he tingut molt clar on calia apretar i on afluixar. Ha sigut un entreno de qualitat amb dorsal i bandera. M'he sentit acompanyat doncs he tingut propers a Anfeca, Jtogores i Anrol58 que en cas de necessitat amb un crit els tindria disposats a prendre'm el relleu, però, per sort, no ha sigut necessari. La feina de llebre, no sempre és fàcil i, menys en un recorregut mixte i de perfil variable com ha sigut el cas, així que he quedat molt satisfet.

En quan a la cursa, doncs cada vegada m'agraden més les curses petites de fins a 500 participants on no trobes cues per res i veus voluntariat per tot arreu amb un somriure disposat a ajudar a qui calgui. Bona bossa, bon preu, bons serveis i ben mesurada, encara que algun cartell cal col·locar-lo correctament (segur que l'any proper estarà perfecte).

Destacar la gran actuació de Jaume86 que, amb el dorsal vint, ha quedat en la posició vint i segon de la seva categoria.

Xavier Aloy molt de gust saludar-te!! :great: :great:

ManoloM, llebre de llebres, gran feina i, Rugbyman, avui t'has liat amb els cartells i t'ha fet portar el "ritmis" (dixit ManoloM :laughing: :laughing: :laughing:) equivocat però no passa res, tothom té dret a equivocar-se, sobre tot quan et desvius pels demés.

Continuem amb la propera parada a Pineda de Mar a veure si sóc capaç de baixar de 41.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2018 21:18 #22 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bona matinal avui a Santa Perpètua. Una mica de xafogor però no ens podem queixar perquè la temperatura ha estat bastant correcta per poder córrer.
Feia uns quants anys que no feia aquesta cursa i he comprovat que continua tan bé com la recordava. Molt bona organització i un tracte cap al corredor exquisit.
Avui sortia amb l'objectiu de baixar de 50', tot i que sabia de la dificultat de fer-ho. Gràcies a la súper llebre, ManoloM :clap: :clap: :clap:, que el portava a uns quants metres darrera meu però l'escoltava perfectament donant els seus consells i ànims a tots els corredors, que l'he pogut aconseguir. A l'última pujada, si no és per ell, hauria perdut els 10 segons que m'han sobrat. Content perquè mai havia aconseguit aquest objectiu en aquesta cursa. Moltíssimes gràcies company :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Encantat de saludar a uns quants companys :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Fins el proper diumenge a Sant Adrià :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2018 12:38 #23 per Mona (Associat/da)
Molt bé! Veig que heu fet tots un bon paper! Fantàstic!
Xavier Aloy, sembla que la dieta d'arròs amb pastís de xocolata és una gran carrega d'hidrats que ajuda a donar energia per a la cursa! Felicitats!
Jaume86, :top: :clap: ja veus, no esperava menys de tu! perseguir les primeres dones et dona un gran resultat! Felicitats pel resultat campió!
mickymache felicitats pel gran temps, està molt bé, segur que en la propera edició aconsegueixes el sub45'!
Vladi, genial que hagis assolit el teu objectiu! Enhorabona!
I què dir de les llebres, sempre una magnífica feina! :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2018 12:46 #24 per Jorfer (Associat/da)
Vladi bon rendiment company.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2018 14:56 #25 per Zàngano (Visitant)
Només agrair a l'organització que em deixessin còrrer, ja que vaig perdre el dorsal (jo sóc així) i em van donar totes les facilitats del mon per poder participar. Valoro molt més aquesta cura que la quantitat de coses que hi hagi a la bossa del corredor, que també era molt complerta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2018 17:06 #26 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs un altre que va anar ahir a corer per sanata Perpétua.

Era la meva tercera vegada i totes com a llebre. Sempre agrada trovar amics que fà temps que no veus com el Kiske que aquest jugaba avui al costat de casa. També coneixer de nous com en Xavier Aloy

De la cursa res mes que afegir que no hagin dit ja els companys. Bon tracte, bon ambient i moltes facilitats cap a les llebres.

De la meva cursa...pasa palabra :whip: :whip:

Tornarem el proper any

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2018 22:18 #27 per fondistespepa (Visitant)
Gràcies a tots !!! es molt gratifican senti paraules bones sobre el teu treball i si son criticas pero per construir tambe hauriem de ser ben rebudes, axi que moltes gracies i continueu fem gran aquest esport amb el vostre esforç com fins ara.
i Zangano el nostre lema es ajuda no possar problemas i m' alegro molt que tu tambe ho pensis aixi , espero que gaudexis la cursa i la bossa de corredor es una lluita amb el col.laboradors que a vegades surt bè i altres no hi ha manera, aquest any podem estar contents.
bona nit i hems veiem en properes curses.
salut i km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2018 14:45 #28 per Zàngano (Visitant)
Tot perfecte, cursa, bossa, aparcament, dutxes, atenció al corredor. Inclús el temps final, els dos cops que l'havia fet se m'havia ennuegat el circuit, i aquesta vegada no. Ens retrobem l'any vinent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.