Cursa d'Abrera - 10/06/2018

Cursa d'Abrera - 10/06/2018

22 Mai 2018 20:19 #1 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Poso l'enllaç a la cursa d'Abrera del proper 10/06/2018: Abreracorred9

Ja és la desena edició d'aquesta cursa que en les altres 5 edicions que he participat sempre m'ha deixat molt bon record.
Tot i que no és una cursa a doble volta, hi ha la possibilitat de fer 5 km ó 10 km i també hi ha curses infantils.
Bossa del corredor, samarreta opcional, entrepà de botifarra, dutxes, sorteig d'obsequis... tot per 8 € (ó 6 € sense samarreta).

El recorregut no és per fer marca però sí per passar una estona divertida pujant i baixant, desafiant-se a un mateix i inclou un petit tram d'uns 200 metres per pista de terra. Adjunto una imatge del perfil de la cursa de 10 km perquè us en féu una idea.

Una cursa recomanable on es respira molt bon ambient. :great:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2018 11:37 #2 per Carlos (Associat/da)
Hola

Cursa atractiva i dureta a la vegada. Anava per fer el 10000 en sub40´però mhe perdut:? :? :?

En el trencall on es dividia el 5 i el 10 mhe confos i mhe anat cap a meta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2018 13:22 #3 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Ostres, Carlos, jo ho he pensat, quan he passat pel punt on es dividien les curses, que la senyalització no era prou "cridanera". Hi havia unes voluntàries animant i unes marques al terra, però t'hi havies de fixar... Fa temps la cursa era a dues voltes en un recorregut de 5 km i no hi havia problemes, però els darrers dos anys els 10 km van per una altra banda. Aquest any la separació no era tan visual com altres anys. O, almenys, així m'ho ha semblat.

Efectivament, cursa dureta i més encara si es surt a competir-la. L'objectiu avui era baixar de 45 minuts per continuar amb el friqui-repte de baixar, en tots els mesos de l'any, de 45 minuts en una cursa de 10 km. He sortit un pèl esbojarradament per agafar marge en els dos primers kilòmetres de baixada, passant sobre 8'30-8'35". A les pujades regulant però sense abandonar-me i exigint-me una mica en els trams de baixada i plans.
Al pas pel kilòmetre 5 tenia prou marge per no haver de cometre bogeries, tenint en compte que els últims dos kilòmetres eren favorables. Però em costava mantenir el ritme per no perdre de cop el coixí de segons.
Finalment, objectiu complert i esperant continuar amb la ratxa al juliol i l'agost, que no serà gens fàcil.

S'han emportat una ovació Martín Fiz i Abel Antón, que participaven avui en el desè aniversari de la cursa. :great:
Durant tot el recorregut, fantàstiques les voluntàries i voluntaris, animant ; fins i tot un parell de punts d'animació amb grups fent Zumba, amb música, etc. Tres punts d'avituallament d'aigua (3 km, 5 km, 8km), entrepà de botifarra, cervesa, fruita, sorteig d'obsequis, dutxes, etc... En definitiva, una gran cursa petita. :great:
214 arribats a la cursa de 10 km, continuant amb la baixada d'aquests darrers anys en moltes curses. :pensive:

Oooops... acabo de veure a la classificació que el guanyador ha estat en Martín Fiz amb 34'53". :clap:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 17:04 #4 per DIEGOLH (Visitant)
Jo també hi vaig ser ahir.

Com bé diu el Mickymache Gran Cursa Petita, amb una excelent organització i un preu molt bó (8e). Es una llástima que en aquestes Curses de poble tan bé organitzades cada vegada participi menys gent.

El circuit aixó si, força dur. Però es el que hi ha. No tot pot ser planer.

Al final per entrenar tan poc aquest any, no em puc queixar, 48'26". El objectiu era baixar de 50', i a més amb un perfil tan dur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.