Cursa Popular Festa Major de Ripollet (26/08/2018)

Cursa Popular Festa Major de Ripollet (26/08/2018)

26 Ago 2018 19:57 - 27 Ago 2018 10:07 #21 per Jorfer (Associat/da)
Abans de res donar les gràcies a Mario.cat pel gran reportatge fotogràfic que ens has fet al teu poble. Espero una ràpida recuperació de la teva lesió, artista. :thumbup: :kissheart:

Per altre banda, aquest any ha sigut una participació molt més relaxada que les darreres edicions on havia anat com a responsable del servei de llebres. Aquest any, ens han substituït els de la RUA i cal felicitar-los per la feina ben feta. Jo he anat proper al de 45 i ho ha fet genial. Els altres crec que també. :thumbup: :thumbup:

Un plaer saludar a tanta gent en aquesta darrera cursa de final de vacances quasi. Cursa familiar, ben organitzada, econòmica, amb voluntariat suficient i eficient, amb el nostre company Debu al micro amb les seves bones i divertides paraules per a tothom, ...

En quan a la barqueta sub45, ha sigut una barqueta de "mentiders" on tothom està molt fort. Jo he sigut el darrer i he fet 44:07 així que ja us podeu imaginar la qualitat del personal. Grans curses: Dani, Willy, Vay, ManoloM, Jaume86, Josep58 de menys a més. Carreró també de l'Andreu Ballbé que ha baixat de 46 amb uns quants anys més que la majoria de nosaltres.

He vist a molts amics i coneguts i felicitar en Marc78 per la serva quarta posició, les grans curses de HectorH2O, Khryz, Sandmann, Osc@r, Tete Xavi, Teresa57, Manel58, Vicenç, Grampy, Francesc, CharlieOne1, Bebop, ....i perdoneu si m'oblido a algú de vosaltres.

Per la meva banda he fet uns kms abans i després acabant el dia amb 18.5 kms. En quan a la cursa he fet la segona volta més ràpida com m'agrada (22:08/21:59) i amb bones sensacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2018 22:04 #22 per XarlieOne1 (Associat/da)
Gràcies Mario per les fotos!
Gran reportatge fotogràfic.

Un plaer haver corregut per Ripollet i compartir kms amb tants companys.

27 Ago 2018 13:31 #23 per Joan (Visitant)
Molt bon report de fotos mario.cat. Aquest any no l'ha he pogut fer per la lesió, però l'any vinent no me la perdo per descomptat. Va ser un dia genial ahir, ennuvolat i tmp més baixa, segur que hagués baixat dels 90';) .

Salut i qms.

Joan.
Poble9.

27 Ago 2018 13:46 #24 per Jorfer (Associat/da)
Home Joan i del seixanta també. L'any proper ens veiem.

27 Ago 2018 21:35 #25 per sandmannn (Associat/da)
Un any més a Ripollet.

El millor de diumenge, saludar a molts companys correcats. És un plaer retrovar-nos al asfalt.
El pitjor: el meu temps 49' 11''. Que vale que sí que acabem de començar i demés. Però és el meu pitjor temps en moolts anys...

Bé, no farem mala sang, "borrón y cuenta nueva" a pensar a la propera! :muscle:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

27 Ago 2018 22:44 #26 per Jorfer (Associat/da)
Sandmannn que no passa res home, un mal dia el pot tindre qulsevol. Ànims i a per la següent👍👍👍

27 Ago 2018 22:54 #27 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Mario.Cat moltes gràcies pel reportatge :clap: :clap: :clap:

Un més que ahir va estar a Ripollet, en el meu cas per donar per acabada la temporada amb companyia de bons companys i amics. ;)

Abans de sortir en Jorfer, Dani, Jaume 86, Willy, Vay i ManoloM en convidem a formar part de barqueta sub 45' establint que a la primera volta el pla era seguir la llebre i després fer segons el cas, això mateix ho parlem amb l'Andreu Balbé i tot va ser un dit i fet, pas de la primera volta en 22'23", fent la segona una mica més ràpid en 21'40" i així acabar en 44'03".

Cursa popular amb un preu simbòlic, amb molt bona organització i atenció al corredor :thumbup: .

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Ago 2018 13:00 #28 per bebop (Associat/da)
Bon matinal a Ripollet. Era la primera vegada que la feia i te un perfil que s´ha de saber gestionar bé.
Un plaer tornar a saludar a tants correcats.
Respecte a la meva cursa dons en la meva línia. Una primera volta una mica mes ràpida que la segona per acabar en 43:55. Pensava que estava una mica millor ja que estic entrenant per a la Marató de Budapest del mes d´Octubre. Tot i això, content com sempre.

Gracies per les fotos.

28 Ago 2018 13:03 #29 per Jorfer (Associat/da)
Bebop, em vas sorprendre gratament amb el teu ritme. Ara comprenc que si corres Budapest portes unes quantes setmanes de dur entrenament i, per això, el teu bon estat de forma. Bona cursa. :thumbup: :thumbup:

28 Ago 2018 18:18 #30 per sandmannn (Associat/da)

Jorfer va escriure: Sandmannn que no passa res home, un mal dia el pot tindre qulsevol. Ànims i a per la següent👍👍👍

Gràcies macu!

Per cert, se m'havia oblidat donar les gràcies al mario.cat per les seves magnífiques fotos! :clap: :clap:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

28 Ago 2018 19:53 #31 per FRANCESC57 (Associat/da)

mario.cat va escriure: Aquí deixo unes quantes fotos fetes aquest matí al meu poble.

A buscar-se toca.

photos.app.goo.gl/BG9Y9qbQFZdPitgT9

Mario, sàvia que eres bon corredor, però no coneixia els teus dots fotogràfics. :stucktongue :whip:
Gràcies Mario.cat per les fotos, bon àlbum de record per a nosaltres. :great:
Espero veure't aviat corrent, sense pressa però sense pausa; que hi hagi molta sort; se't troba a faltar. :kissheart:

28 Ago 2018 23:31 - 28 Ago 2018 23:35 #32 per mario.cat (Associat/da)
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris i espero que us hagi agradat el reportatge.

Aquest any m'he perdut la cursa per la operació de genoll que he tingut, i l'únic que podia fer, es fer-vos unes quantes fotos.

Molt content de que vingueu al meu poble a fer la cursa, encara que m'hagués agradat veure aquelles antigues quantitats de correcats d'anys anteriors. Crec que es una cursa molt ben muntada, económica i feta amb "carinyu".

Espero que el proper any pugui estar a la línia de sortida amb tots vosaltres.

No us podeu imaginar el "mono" que tinc després de tants mesos parat.

Continuem "amb il.lusió" !!!!

PD. Francesc57, jo també t'estimo !!! :evil: :evil: :evil: (mira que dir que soc bon corredor !!!!! :joy: :joy: :joy:

29 Ago 2018 09:14 #33 per Jorfer (Associat/da)
Aquesta és l’actitud Mario.
Gràcies a tu per ser-hi animant i fotografiant.
Ànims que ja queda un dia menys pel retorn👍👍👏👏

31 Ago 2018 12:42 #34 per bebop (Associat/da)
Gràcies Jorfer, els teus elogis em carregan d´energia.