Cursa Bimbo - Global Energy Race - Badalona 23.09.2018

Cursa Bimbo - Global Energy Race - Badalona 23.09.2018

19 Set 2018 12:11 #1 per Dani (Associat/da)
Obro fil !

Cursa que mai he fet. Sempre ve de gust fer una cursa nova.

Algú l'ha fet ? Que tal ?

He vist que és com fer la Maratest aprox en direcció contrària.

www.globalenergyracebcn.com/

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 12:22 #2 per Natxo (Associat/da)
jo tampoc la conec, Dani, però estaré atent aquest fil què has obert pq justament he entrat al fòrum per informar-me'n ja que l'acabo de veure i m'han entrat ganes d'insciure'm (avui és el darrer dia)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 13:01 #3 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs un altre que mai l'ha feta...tot I que debutarem com a llebres

Allà ens veurem diumenge uns quants em sembla.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 18:59 #4 per Jorfer (Associat/da)
Sembla que només llegim el fil el que debutem.
Vinga, qui ens fa cinc cèntims?

:thumbup: ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 19:07 #5 per joseluisblanco (Associat/da)
A les 19.30h es tancaran ijnscripcions

ens veiem diumenge als 5km!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 22:49 #6 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Aquí un que la va fer l'any passat. ;)
El recorregut és pla excepte per a pujar al pont que creua les vies del tren (cap al km 2,6) i més tard passar per sota de les vies del tren i tornar al Passeig Marítim (cap al km 7,3). Llarguíssimes rectes interminables i a tenir en compte el vent.

L'any passat em va semblar que la sortida era caòtica, amb molta gent "lenta" ocupant les primeres files, no recordo que hi hagués calaixos. Era una mica com la de El Corte Inglés abans que la cronometrés ChampionChip. :P Però només els primers metres, l'any passat només vam acabar 977 corredors/es els 10 km.

Per la resta, tot bé, té aquell punt de cursa molt popular que la fa simpàtica, la bossa del corredor amb el lot de Bimbo va estar genial i a l'arribada, sandwich, beguda i medalla per a tothom. :great:
Aquest any no he sabut veure si hi hauria "sandwich party" a l'arribada. :wonder:

Sortida i arribada al costat del Port de Badalona, a la zona de la platja nudista, així que els/les més agosarats/des us podreu refrescar a l'arribada sense necessitat de vestit de bany. :whistle:
Sobre el tema de l'aparcament, no recordo si va ser en aquesta cursa o en una benèfica que es va fer al desembre, que van habilitar el parking del Port i es podia aparcar allà. Sinó doncs... no sé... a l'altra banda del port o a algun polígon industrial més o menys proper.

En resum, la cursa es bona per fer marca i l'estratègia no té gaire història: a ritme des del primer metre, adaptar-se al vent si és necessari i guardar una mica per l'esprint final. :smirk:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2018 23:02 #7 per mickymache (Associat/da)
Oooops, potser hauria estat millor posar l'enllaç a l'entrada de la cursa de l'any passat del Blogmaldito.
Aquí sí que està tot ben explicat!! Dabit, ets brutal. :great: :great: :great:

Bimbo Global Energy Race 2017 - Consells d'en Blogmaldito

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2018 09:21 #8 per Dabit (Associat/da)
Bon dia,

Doncs és una cursa marca de la casa de la gent de Zona Vip Events (Nocturna L'Hospitalet, Maquinista, Mercabarna, Jean Bouin, MItja Gavà, Mediterrani, Sitges...). Això és: circuits homologats, intentant que siguin fàcils i ràpids i amb caire popular i festiu. Ben oganitzades però, en el cas dels seus 10k, amb algun fallo que condiciona una mica la cursa (en canvi, les mitges que fan em flipen i crec que els hi surten quasi rodones, especialment Sitges) i que l'any següent mirant de solucionar.

El de Badalona és un circuit més ràpid que el de la BDN Running (ja que no puja fins al parc), però condicionat pel vent. Tret del pas per sobre i sota de les vies del tren, molt planer i rectilini. Aquest any fan un 5k de les mateixes característiques. Al 10k posaran tres calaixos i cap de les tres curses coincidiren a la sortida (i crec que ni a l'arribada mirant els horaris).

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2018 13:37 #9 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Mickymache i Dabit pels vostres comentaris i recomanacions.
Ara ja sabem una mica més amb el que ens trobarem.

Ens veiem.

Per cert, tindrem llebres de Corredors.cat. :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2018 15:52 - 20 Set 2018 15:55 #10 per ManoloM (Associat/da)
OJO que el enlace del block maldito es del año pasado y este ha cambiado un poco.
www.globalenergyracebcn.com/

Sii, por primera vez habrá "llebres correcats", esperamos hacerlo lo mejor posible y ayudar a much@s corredores ;)


Liebres 5 Kms 8:45h:

20' Rafa Pérez

25' Rugbyman

30' VeroTV


Liebres 10Kms 9:15h:

40' Rafa érez

45' ManoloM

50' Rugbyman

55' Xarlieone1

60' Germà Tub

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2018 21:51 #11 per mickymache (Associat/da)
I encara que no ho hagi vist a la web de la cursa, per e-mail sí que confirmen que hi haurà "sandwich party". :)

Amb això i les llebres correcats ja tenim la cursa perfecta. :party:
Moltes gràcies, companys i companyes! :great:

Porto uns dies no gaire fi amb l'estómac, però si em situo bé a la sortida, intentaré seguir a en ManoloM i assegurar el sub 45. ;)

Liebres 5 Kms 8:45h:

20' Rafa Pérez

25' Rugbyman

30' VeroTV

Liebres 10Kms 9:15h:

40' Rafa Pérez

45' ManoloM - mickymache

50' Rugbyman

55' Xarlieone1

60' Germà Tub


Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2018 20:44 #12 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Dorsal, samarreta i lot Bimbo recollits. ;)
Per qui vagi demà, les samarretes són una mica grans, hauríeu d'agafar una talla menys de la que agafeu normalment.
L'any passat (marca Kappa) amb una "L" em va perfecte de llarga i d'ampla. Aquest any (marca Atletica) amb una "M" m'està bé d'ampla però una mica llarga i molt justa de coll; el cap gairebé no m'entra. :stucktongue

Salutacions!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2018 13:13 #13 per Jorfer (Associat/da)
Mickymache, gràcies per l'avís.
Ens veiem demà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2018 12:36 #14 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Finalment només he pogut aguantar 3,5 km el ritme del ManoloM.
Des del primer metre, cada gambada era una punxada de dolor a l'abdomen. Quan hem passat el pont i veia que la cosa no millorava he baixat el ritme intentant que l'impacte de la gambada fos el mínim possible i arribar a meta. :pensive:
El que havia de ser un sub 45 còmode ha acabat sent quasi 50 minuts i amb dolor.
En fi, a recuperar-se i continuar.

Espero que us hagi anat molt bé la cursa tot i la calor que feia.

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2018 12:57 #15 per Carlos (Associat/da)
Un plaer compartir escalfament amb unes liebres de luxe. ?☺️

El els 10k he sortit a 3:56/57 i tota estona x devant llebre sub 40. I al final no he baixat de 40!!

40:09

Distancia potser ok pero punts kms no están bien posats diría. En fin...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2018 16:12 #16 per Dani (Associat/da)
Una cursa bastant deficient, la veritat.

Errors:

- Kilometres mal posats. Potser ni un bé. Últim km feia 1.15 km. Sort que les nostres llebres estaven més o menys avisades.
- Recorregut malament. Per algun motiu hem fet un carrer de més, no gaire, potser 30-40 metres. Però coi, son meus :laughing:
- Guardabossa. Moltíssima cua al recollir. No estaven ordenades.
- Sortida perillosa. Mobiliari urbà a tuti plen.
- Entrepà d'arribada una broma. Per això, millor no donar res, en sèrio.
- Samarretes només XS dissabte tarda i per postres, samarreta de Madrid, amb medalla de finisher de Madrid.

Per contra, hi havia molt bon ambient de corredors i el lloc està molt bé. Només pot millorar aquesta cursa. Arribats 1.000 en el 10km pels temps que corren, molt bé.

Em va decepcionar una mica, la veritat.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2018 23:05 #17 per Vicenç (Associat/da)
Primer cop que participava en aquesta cursa, al concepte de cursa global m'ha recordat una cosa que es deia Vivicitta que es feia al mateix dia a diferents llocs del mon, fa un munt d'anys, recordo un parell d'edicions a Barcelona una anava de la plaça Espanya a Can Dragó.

Vaig anar a recollir dorsal Dissabte al voltant de las dotze i ja no quedaven samarretes M, per sort vaig servit de samarretes però no trovo normal que facin tan curt, la bossa amb pa la vaig trovar correcta, que surtis Madrid a la samarreta..... crec que no vaig anar tan lluny :-( , el recorregut no te gaire historia, pla i semblant a altres curses.

La medalla, amb l'emblema de Madrid......i el tema de l'entrepà tal i com ha comentat en Dani de traca i mocador, tenien un bon muntatge amb taules i cadires, powerade i aigua sense problemes però l'entrepà.....o millor dit mig entrepà...

I per rematar havia arribat abans de las vuit, matiner que es un, tenia tiquet d'entrada al parking, vaig marxar quan encara feien el sorteig quarts de dotze, en teoria teníem parking gratuït de 8 a 11, vaig al control a preguntar com he de fer el pagament i em diuen que al tenir tiquet, tenia que pagar, com opció que anés a Capitania, que potser em farien el favor de descontar alguna cosa, aquí la solució hauria estat "perdre" el tiquet i mirar com em podien obrir la barrera, però no tenia ganes de discutir, vaig pagar als 8,1€ i llestos.
No tenen cap obligació d'oferir parking gratis, però si ho fan crec que la gestió es millorable, amb la quantitat de curses que tenim, aquests detalls, com a mínim a mi m'ajuden a decidir on vaig, resum no crec que hi torni.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 12:46 #18 per meep (Associat/da)
Coincideixo amb el Dani i el Vicenç, una cursa bastaaant fluixeta.

El recorregut és molt bo, però caldria mesurar-lo correctament i col.locar bé els punts quilomètrics.
Les llebres van patir de valent per poder fer la seva feina.

La sortida és bastant perillosa, entre els arbres, escocells i mobiliari urbà.

Les cues del guarda-roba són imperdonables per algú que té experiència organitzant curses. 4 o 5 taulells separant dorsals, per després unificar en una única cua, per falta d'espai.

Una llàstima que a una prova familiar i NO COMPETITIVA, no hi puguis inscriure els nens el mateix dia. Els meus van marxar desil•lusionats per no poder particiar.

El tema de les samarretes i medalles de Madrid és molt trist. Prefereixo que s'estalviin els diners i els donguin a la causa (tot i que coneixent als organitzadors...)

I el mini bocata... hahaha
Buscava la càmera pensant que era una broma. Una extenció enorme de carpes, taules i banderoles per un entrepà de 4cm???

En resum. Ja la he corregut i no m'hi tornaran a veure

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 19:27 #19 per Barceruel (Associat/da)
Us deixo aquí unes quantes fotos que vaig fer diumenge:
FOTOS BIMBO GLOBAL ENERGY RACE BADALONA

Jo no vaig córrer. Bé, si, pero no la cursa. Vaig sortir ben aviat a fer una tirada llarga des del final de Badalona a Sant Adrià, Santa Coloma i tornada per la Serralada de Marina. En acabar vaig veure la cursa i m'hi vaig quedar a animar i fer fotos. Pel que expliquen els companys, sembla que tampoc em vaig perdre una cursa memorable... :smirk:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2018 20:40 #20 per Jorfer (Associat/da)
Un més que va debutar en aquesta Cursa.

El recorregut pla és molt bo, però tenen moltes coses a millorar ja enumerades pel Dani, Vicenç i meep.

El tema de les samarretes i medalles amb motius madrilenyes m'imagino que han fet una comanda general per a les curses simultànies que es feien, però és un tema de poc tacte en un temps d'especial sensibilitat política. No és de bon gust.

El tallatge, també eren prou grans. La meva XL ja l'he regalat. I l'entrepà el vaig regalar a una nena.

I en quan a la cursa vaig fer 18 quilòmetres finalitzant amb la cursa amb un temps de 45:36 perseguint al ManoloM tota l'estona sense ser capaç de passar-lo doncs em va servir de referència.

Barceruel moltes gràcies per les fotos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.