10ª Cursa Sant Vicenç dels Horts 10 Kms (11/11/18, 10:00h)

10ª Cursa Sant Vicenç dels Horts 10 Kms (11/11/18, 10:00h)

12 Nov 2018 11:28 #21 per RugbyMan (Associat/da)
Des d'aqui secundo la proposta del Dennis...llebres al "matadero" o a la nevera, quina manera d'enganyar als pobres corredors.

Jo que em volia probar després de la lesió i he seguit a la llebre de 50' que semblaba un corredor experimentat i m'he dit: "aquest la clava" i al final me l'ha clavat a mi arrivant quasi 2' mes tard a meta de lo que posava la seva bandera. Emulant al gran Pedrerol: Becarios, no! :laughing: :laughing: :laughing:

Per la resta una cursa de l'antiga escola amb poujades, molt revols, tram pel riu...i una mica mes de calor del que voliem. A mes que sería una cursa sense les protestes dels Ciclistes i els coredors per que els tallen la nacional una estoneta de res :666: :666: :666:

En fí, faré cas al Dennis i anirem el diumenge a St Feliu a treure'ms l'espineta.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2018 22:00 #22 per wolves (Associat/da)
M´ha agradat:
-Fer una cursa nova. De tant en tant canviar també va bé.

Cal millorar:
- No entenc que a la 10ª edició puguin cometre errades d´aquest calibre en el recorregut. Que sí, que tots ens equivoquem però... no ho podem deixar passar per alt. Fins al qm7 anava més o menys al ritme (lent) que jo volia però al fer el gir de 180ºC pel riu; ja vaig veure que la distància no em quadrava. Vaig voler pensar que el meu GPS s´havia agilipollat però no...

- Malament l´avituallament al qm7¿? Molt mal posat. Massa tard. I si, a sobre, li sumem el dia de calor (que ja sabíem que faria)... Jo, fins-i-tot, em pensava (tonto de mi) que tindriem un avituallament extra... En fi. Zascáááááá!!

-L´obsequi. Quan puc miro de no agafar-lo. Però ja que ho fem, al menys que quadrin la talla, noo?? Lo de sempre, vamos... Suposo que als últims que vàrem arribar a meta ens van penalitzar. No vaig poder recollir la talla que vaig encarregar. No trobo gens bé que ho haguem de recollir quan passem per meta... No se. Prefereixo recollir-ho tot abans (al recollir el dorsal) i marxar amb les mans buides cap al cotxe.

-Em sap greu per les llebres. Vaig seguir una bona estona la llebre de 60' (fins al qm4 aprox) i anava prou bé. Suposo que després s´us van "descuajaringar" les vostres previsions... Agraïr també que gràcies al seu esforç molts de nosaltres hem pogut gaudir d´un petit descompte. :thumbup:

-Com diu en Rugbyman molt poca paciència de ciclistes i vehicles a motor. Ja se que és una putada que tallin la Carretera de Sant Boi. Sense estar tallada ja funciona com el cul doncs si a sobre aquests flipats de corredors l´ocupen durant 1h30' doncs... Clar, no senta gaire bé... :laughing:

Tornar l´any que ve?? Uffff.... No se, no se...

Vagi bé!!

wolves

Please Entra or Crear compte to join the conversation.