5a Cursa Solidària de Reis de Cornellà (5/1/2019)

5a Cursa Solidària de Reis de Cornellà (5/1/2019)

19 Des 2018 15:31 #1 per Barceruel (Associat/da)
Des de Corresolidaris s'han posat en contacte amb nosaltres per oferir-nos un descompte en la inscripció a la seva tradicional Cursa de Reis. Son 5km + Curses Infantils i es celebra a Cornellà del Llobregat. Els associats que estigueu interessats envieu-me un MP ( FEU CLICK AQUí )i us faré arribar el codi que haureu d'adjuntar al fer la inscripció.

Web de la cursa: http://www.corresolidaris.org/cursadereis/

Inscripcions: http://www.corresolidaris.org/cursadereis/inscripcions/

Aquest any seguim el camí emprès la passada edició i s’acaptaran fons per a les causes minoritàries a través de Corresolidaris i que es lliuraran a Associació Catalana de Fibrosi Quística A la passada edició es van aplegar 5025 euros, amb què s’ha pogut dur a terme la investigació de l’exoesquelet a través de Sant Joan de Déu.

El nostre objectiu Tenim és superar els 6000 euros.

Enguany hem incorporat, a la ja tradicional cursa de 5km, curses infantils per als més petits de casa.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2018 22:05 #2 per JuanmaortegA (Associat/da)
Hola Victor, m'agradaria aprofitar el descompte i córrer la cursa. Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2018 22:35 #3 per Josep58 (Associat/da)

Barceruel va escriure: Des de Corresolidaris s'han posat en contacte amb nosaltres per oferir-nos un descompte en la inscripció a la seva tradicional Cursa de Reis. Son 5km + Curses Infantils i es celebra a Cornellà del Llobregat. Els associats que estigueu interessats envieu-me un MP ( FEU CLICK AQUí )i us faré arribar el codi que haureu d'adjuntar al fer la inscripció.

Web de la cursa: http://www.corresolidaris.org/cursadereis/

Inscripcions: http://www.corresolidaris.org/cursadereis/inscripcions/

Aquest any seguim el camí emprès la passada edició i s’acaptaran fons per a les causes minoritàries a través de Corresolidaris i que es lliuraran a Associació Catalana de Fibrosi Quística A la passada edició es van aplegar 5025 euros, amb què s’ha pogut dur a terme la investigació de l’exoesquelet a través de Sant Joan de Déu.

El nostre objectiu Tenim és superar els 6000 euros.

Enguany hem incorporat, a la ja tradicional cursa de 5km, curses infantils per als més petits de casa.


Excel·lent noticia ¡¡¡ :clap: :clap: :clap: , aquest any havia pensat de fer aquesta activitat solidaria, com a primera cursa de l'any

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2018 23:02 #4 per jauteras (Associat/da)
Hola, Barceruel, jo també estic interessat en el descompte. Cada any faig aquesta cursa, menys un any que plovia molt i jo estava molt refredat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2019 19:43 #5 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Ara fa uns dies m'hi vaig inscriure aprofitant aquest descompte ofert per Corresolidaris i que ens ha arribat a través d'en Barceruel :clap: :clap: :clap:

Serà la meva primera participació i la primera cursa de l'any 2019 ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2019 19:55 #6 per Raúl Martínez (Associat/da)
Hola!

Uns altre inscrit per aquí.
Tocarà patir, ja que el circuit de pla té ben poquet...:scream:

Salut!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2019 17:27 - 04 Gen 2019 08:49 #7 per Jordi (Associat/da)
Barceruel, has rebut un MP? :whistle: :whistle:


Salut!
Jordi

EDITO: Finalment em vaig inscriure in extremis i faré uns 10 Kms d'escalfament abans pel riu a ritme de 5:00 per si algú s'anima ;)
En cursa depenent de com vegi que han anat els torrons a en Josep58 o a en jauteras tractaré d'agafar roda d'algun d'ells :stucktongue

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2019 18:40 #8 per Jordi (Associat/da)
Ja tenim tot a punt i llest per demà, consells i detalls del Dabit al seu blog:
blogmaldito.com/2019/01/04/consejos-expr...rnella-3/#more-43859

Repeteixo :stucktongue : faré uns 10 Kms d'escalfament abans pel riu a ritme de 5:00 per si algú s'anima ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2019 13:45 #9 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que he fet avui a Cornellà, espero que us agradi. ;)

photos.app.goo.gl/SQgRqfaq9qTqdmkz9

photos.app.goo.gl/WTeosEAY5RNfD6zWA

photos.app.goo.gl/vMm7ZTTaXtiA2rjm8

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2019 14:55 - 05 Gen 2019 14:57 #10 per Josep58 (Associat/da)
CarlesCat :clap: :clap: :clap: moltes gràcies per aquest extens reportatge fotogràfic

Primera participació en aquesta cursa solidària i menys mal que estava al corrent del seu perfil. Des de Nassos que a nivell muscular "sento" l'isquio de la cama dreta, però en el rodatge s'ha comportat prou bé

Escalfament en companyia d'en Barceruel per fer-nos passar el fred, avui feia molt de vent que accentuava la sensació de gelor :whip:.

Com que en Victor tenia prevista anar més ràpid, bona part de la cursa l'ha he fet amb el JRDi69, arribant a meta amb un temps de 21'00" .

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 11:50 #11 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Gracias CarlesCat por las fotos, como siempre me pillas muy bien, un saludo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 15:54 #12 per Jesús Valencia Caballero (Visitant)
Gracias Carlescat, excelentes como siempre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 19:03 #13 per Jordi (Associat/da)
Mil gràcies per les fotos :party: :party:
En Dabit també ha fet el seu anàlisi i resum de fotos al seu blog:
blogmaldito.com/2019/01/06/a-examen-curs...rnella-2/#more-35177

En les fotos de la plaça d'en Dabit he vist que clarament tots menys en Raúl Martínez i el de darrere retallem :scream: (crec que es evident que el traçat a de baixar de la vorera, però som com ovelles guiades o ens posen cons o si el de davant va cap allà tots cap allà :whip: :whip: :laughing: :laughing: )

Anem una mica tard, però som-hi ;)

Després de Nassos (encara tinc pendent crònica :oops: ) la següent parada era aquí amb una tirada previa pel riu i sèrie de 5K intentant lluitar amb en Josep58 o el que veies factible, però no impossible :666:

Divendres ja vaig passar a recollir el dorsal tot fent una tirada abans :muscle:

Dissabte ens aixequem sense despertador i efectivament el dia es fred, quina mandra :sick: ho superem i marxem al riu amb tot a punt (roba per la tirada, roba per la cursa i roba per després) i els dos rellotges (GPS amb volta automàtica cada 1,01Km + Crono per fer voltes oficials) per tal de prendre ve les dades de cursa i poder opinar amb el tema de la distancia B)

Arribem ve (just) i decidim deixar en 9K la tirada previa amb bones sensacions, marcant el ritme mitjà de 5:01 (perfecte amb el pactat de 5:00) i amb temps per fer el canvi de roba i arribar a la sortida sense que haguessin donat el tret :silly: 3K a mitjana de 5:39 es el que considero l'escalfament (del cotxe a la sortida) i en arribar queden 10min i vaig al calaix del que em fan fora :oops:
El tema calaixos a passat alguna cosa estranya, per sort em vaig trobant amb els companys canferreir, Dabit, Vay, Raúl Martínez, Josep58, Barceruel, Paolo,... i em dona molta tranquil·litat que en Josep58 està al meu costat i no esta neguitós com jo per avançar, però quan arriba en Barceruel tots dos el seguim amb el camí que va obrint per agafar posicions i ja som on toca :party: :party:

La idea de cursa es ben clara, situar-me darrere d'en Josep58 i aguantar tot lo que pugui. Comenta que esta una mica tocat del isquio, però està tan fort i tan en forma com sempre que intento seguir-ho i mai o aconsegueixo :stucktongue

Sortida neta i sense incidents, ja me posat davant d'en Josep58 i segueixo el Paolo :sick: estem a la primera pujada i ja vaig perden força i de seguida m'agafa i es posa davant en Josep58, ara sí aguantem :pray:

El primers kilòmetre no passa tan fàcil com m'agués agradat i la primera volta manual al crono em dona un temps de 4'19.06 i així li faig saber a en Josep58 (em sembla lent, tinc sensacions de poder donar més, però no tirar; fred i pretirada suposo tenen alguna cosa a veure). El punt kilòmetric crec que estava perfectament situat :great:

Abans d'arribar al kilòmetre 2 en Josep58 s'atura a cordar o fer no se que a la sabatilla; com pot ser que hagui triat el novato :whip: :whip: :stucktongue de seguida em torna a agafar, feia baixada i està tan fort com sempre :clap: :clap: Li comento que quan hagi de tirar que tiri que no m'esperi ;)

No veig el cartell del kilòmetre 2 i crec que clarament el del kilòmetre 3 junt amb el del kilòmetre 2 eren curts :(
Faig la segona volta manual al crono i em dona un temps de 7'48.78, es a dir que portem un temps en cursa de 12'07.84 i només queden els dos kilòmetres més divertits :coldsweat:
En Josep58 ja m'ha agafat una distancia i uns segons que no puc recuperar :muscle:

Faig la tercera volta manual al crono i em dona un temps de 4'55.82 (sembla lent, però la referència de kilòmetres ja l'he perdut amb el pack dels kilòmtres 2 i 3; tot i que sembla que torna a aproximar-se a una bona posició de cartell), es a dir que portem un temps en cursa de 17'03.66 i només queda l'últim kilòmetre :)

Continuo anant molt just però tinc sensacions de poder donar més, però no tirar em dic que no queda res i que la pujada no es tan gran i faig fent perdent força a poc a poc fins que veig la baixadeta final i se que allò s'acaba i puc començar a deixar gent darrere :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: (fa estona que porto la meva lluita particular amb un grupet de 4-5 que sempre som tots allà i cap marxa i anem fent la goma ara un ara l'altre).
Motivació extra buscada i aconseguida i última volta manual al crono que em dona un temps de 4'10.18, es a dir que arribem a meta amb un temps de 21'13.84 :party: :party:

Objectiu no assolit, però 100% satisfet tot i el tema de la distància no puc demanar més :clap: :clap: . Les dades al GPS marca 4,84 Kms i per tant jo la considero amb 150-200m de menys ;) (prenc nota dels parcials automàtics per tornar i millorar l'any que ve 4:22/4:02/4:07/4:44/4:47, clarament es veu on puja i baixa el circuit :silly: )

Ràpidament a buscar lloc per massatge i a menjar tot el platet de tiberi amb parnil salat i tot :hearteyes:
Quatre paraules amb en Josep58, Raúl Martínez i festa completa amb el massatge i la companyia d'en Vay i tornada al cotxe amb 2,5Km a ritme mitjà de 6:35 i en baixada :party: :party:

Els meus números en la classificació:
- 78 de 224 en categoria
- 176 de 598 en masculina
- 190 de 923 en general (325 dones)


Propera parada La Cinc Cims ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.