12a Cursa de Sant Quirze - Cursa de 10km asfalt de CorRReDoRS.CaT

12a Cursa de Sant Quirze - Cursa de 10km asfalt de CorRReDoRS.CaT

10 Mai 2019 08:29 - 10 Mai 2019 08:34 #41 per Natxo (Associat/da)

footing va escriure: Un altre que ja s'ha inscrit, una cursa indispensable al meu calendari.
L'organització inmillorable, traçat ben variat i l'entrepà de botifarra a l'arribada no té preu.
El meu agraïment per als qui l'organitzeu cada any i no us desanimeu per les xifres, l'any vinent sense tantes eleccions pel mig tornarem a xifres 'normals'.


Ei, footing, agraeixo molt aquest comentari :hearteyes: . Les eleccions i sobretrot, la coincidència amb la Cursa DIR (què ha mogut la data justament per les eleccions) han afectat notablement les xifres. Però com tu dius, no ens desanimarem. De fet ja ho sabíem quan havíem d'escollir data per celebrar la Cursa, però ens vam decidir per aquesta per no entrar en 'competència' amb curses amigues, ja que la setmana passada o la vinent són plenes de curses on fem de llebres i/o organitzades per correcats.

Com ens va dir (molt encertadament) el nostre Presi en una arenga motivadora dins de la Comissió "Quants més siguem, millor. Pero l’orgull de la nostra cursa no es quantifica en número d’inscrits sino en satisfacció dels participants". Aquest és l'esperit.

Doncs res, ja està tot a punt. Procurarem que tot estigui en ordre perquè tothom passi un matí agradable. Si es produeix algun desajust, preguem comprensió i sobretot, notifiqueu qualsevol asepcte susceptible de millora.

Fins diumenge

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2019 09:18 #42 per rularo86 (Associat/da)
Bones Natxo,

Un suggeriment seria aprofitar curses organitzades per l'associació, com aquesta, per muntar un punt d'informació (indicant servei de llebres, descomptes a curses, entrenaments,...). Potser incrementariem el número d'associats. I en les que no organitzem, contactar amb l'organitzador per veure si ens donaria permís.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2019 09:22 #43 per Natxo (Associat/da)

rularo86 va escriure: Bones Natxo,

Un suggeriment seria aprofitar curses organitzades per l'associació, com aquesta, per muntar un punt d'informació (indicant servei de llebres, descomptes a curses, entrenaments,...). Potser incrementariem el número d'associats. I en les que no organitzem, contactar amb l'organitzador per veure si ens donaria permís.


D'acord, ho trasllado a la Junta, que potser són els que s'haurien d'encarregar d'organitzar-ho

Per aquesta edició ja és massa just, però potser per les futures edicions...

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 12:30 #44 per cristina (Associat/da)
Se puede inscribir uno mañana a la cursa??

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 12:32 #45 per Natxo (Associat/da)

cristina va escriure: Se puede inscribir uno mañana a la cursa??


Si, tendremos 20 dorsals a la venta.
Mejor llegar temprano, por si acaso.
:)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 12:36 #46 per cristina (Associat/da)

Natxo va escriure:

cristina va escriure: Se puede inscribir uno mañana a la cursa??


Si, tendremos 20 dorsals a la venta.
Mejor llegar temprano, por si acaso.
:)


Iremos temprano. Si puede ser guardarme uno para 5 kms.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 12:45 #47 per Natxo (Associat/da)

cristina va escriure:

Natxo va escriure:

cristina va escriure: Se puede inscribir uno mañana a la cursa??


Si, tendremos 20 dorsals a la venta.
Mejor llegar temprano, por si acaso.
:)


Iremos temprano. Si puede ser guardarme uno para 5 kms.


Se lo traslado a Alexia i Rubens q llevan este tema, vale?

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 13:04 #48 per Jorfer (Associat/da)
Si algun associat/a no té encara la samarreta de cotó que es va repartir al sopar correcat d'aquest any, me la podreu demanar abans o després de les curses. Aviso que ja no en tenim de totes les talles.

Sembla que demà sortirem amb 14 graus i tindrem un bon dia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 14:07 #49 per Oriol_TBID (Associat/da)
Aprofito el missatge d'en Jorfer per dir que si algun associat/da vol adquirir mitjons o gorres correcats, que em busqui durant la festa ;). En portaré uns quants i unes quantes al damunt. :)

Ànims i ens veiem demà ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2019 13:04 #50 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Quin matí més maco per córrer i quina cursa més maca per córrer!! :great:

Magnífica la Cursa de Sant Quirze, com sempre. Avui amb un matí perfecte amb sol, poc vent i bona temperatura per córrer (almenys per a mi ;) ).
Aquests últims anys sempre sortia amb la intenció de baixar dels 50 minuts (lluny i inabastable els 42'01'' de 2009) però com que ja porto una bona temporada amb bones sensacions i el matí semblava ideal, m'han vingut ganes de córrer de valent i m'he situat amb la llebre de 45 minuts. La idea era aguantar sense petar fins on pogués i un cop despenjat no perdre gaire i estar al voltant dels 46-47 minuts.
L'esperança, en canvi, era aguantar fins al final. :smirk:

No és una cursa fàcil per control·lar els temps, s'ha de saber regular en els trams en pujada i recuperar guanyant temps en els trams de baixada. I aquí en Jaume86 ha fet una feina fantàstica. :raised: :raised: :raised: Amb la col·laboració d'en Barceruel, tota la cursa amb la càmara (m'haurà fet un publi-reportatge perquè he estat tota l'estona amb ells :laughing: ) i també en Josep58 que ha estat una part de la cursa uns metres endavant però també a la barqueta remant i ajudant els companys.
És un recorregut toboganero però com a contrapartida té les baixades amb la pendent adequada per recuperar temps i energies, no són d'aquelles d'haver de frenar i castigar els genolls.
Al final hem estat 3-4 corredors que hem arribat amb ell de principi a fi, més algun que ha estat atrapat a meitat de cursa i ha aguantat fins al final. Bé, fins que a falta de 400 metres els més forts han tirat cap endavant i jo... he estat l'últim a esprintar a falta de 60 metres. Anava amb la reserva però amb l'objectiu sub-45 a la butxaca.
Avui, sense les llebres, m'hauria esta impossible. :thumbup:

Un gran detall, com sempre, al passar per la casa d'en David, els ànims que rebem els corredors i que mirem de retornar en forma d'aplaudiments.
Impecable també l'organització. No és cap sorpresa perquè sempre ho fan genial però si ho han tornat a fer excel·lent, es diu i punt. :great:
Pàrquing habilitat al costat de la sortida i arribada, cap cua, lavabos suficients, voluntaris fent la seva feina i animant, bon ambient i... m'ho sembla només a mi o el de la Cursa de Sant Quirze del Vallès és el millor entrepà de botifarra del circuit de curses a Catalunya? :lol: Boníssim!!! I també s'ha de dir. :great:

Moltes gràcies a tothom que ha col·laborat per fer possible aquesta cursa i enhorabona per la gran feina feta!! :great:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2019 19:48 #51 per socanna (Associat/da)
Jo també he repetit cursa. Si puc cada any la tinc al calendari. Tinc molèsties al gluti... o piramidal des de dilluns de Paqua, que corrent a Canovelles, vaig caure i em vaig notar l'estrebada... Avui volia intentar arribar amb el jaume86 i el seu 45', però a la segona volta el dolor anava a més i no l'he pogut seguir.... Al final 46'18".
Moltes gràcies a tots per la feina, i com sempre un plaer poder saludar tants correcats

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2019 22:34 #52 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats als voluntaris organizadors
Com veieu el nostre club CNS intentem de vindre cada any aquesta gran cursa per varis motius en primer per el memorila del David Rovira i en segon lloc per el tracte amb els corredors
tornarem :thumbup:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2019 23:08 #53 per Josep58 (Associat/da)
Enhorabona a l'organització i a tots els voluntaris :raised: :raised: :raised: per la gran feina feta, dona gust quan veus que amb poc temps tot estava muntat i després en acabar-se les curses igualment hi havia moltes mans per fer la recollida, un onze ¡¡¡ per a totes i tots :clap: :clap: :clap:

La cursa com ha comentat en mickymache amb el Barceruel que ens ha acompanyat en funcions de reporter del servei de llebre :thumbup: i afegint-me al grup acompanyant al rellotge Jaume86 fent de llebre sub45' que era el primer cop que feia aquesta cursa amb un perfil on el dificil es trobar uns metres plans i per tant cal saber posar el ritme adequat llegint molt bé els desnivells positius o negatius.

Havet fet una caminada divendres de Manresa a Montserrat m'ha restat frescura a les cames i m'ha anat perfecte afegir-me al grup sub45' i acabar satisfet amb la cursa feta. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 09:22 - 13 Mai 2019 09:24 #54 per Mona (Associat/da)
Un altre matí fantàstic a Sant Quirze amb la millor companyia i una excel·lent organització! De nou hem pogut gaudir de la nostra magnífica cursa d'asfalt amb tot tipus de serveis (parking gratuït, guardarroba, wc sense cues, dutxes, esmorzar en acabar la cursa... I gràcies per pensar en fer entrepans pels que no mengem carn! :heart: ) i un ambient fantàstic.
Moltes gràcies Natxo i a tota l'organització, un cop més ho heu fet fantàsticament bé! :clap: :clap: :clap:

Dissabte vaig tenir un stage de triatló en el què ens van donar molta canya, tot i així arribava a Sant Quirze amb ganes d'apretar, com que en Jorfer sortia a 43' vaig decidir sortir amb ell sabent que potser m'apretava massa, però tenia ganes de provar-ho... i al km3 ja vaig deixar que tirés endavant per no poder seguir-li el ritme. En passar pel km5 sento que en Debu diu que la noia de davant meu és la 3a... i en aquell moment m'avança en Korfbaler i em diu que m'enganxi a ell, no veig clar poder seguir-lo per avançar aquella noia, però penso que si no ho intento segur que no ho aconseguiré! I si, em costa molt però aconsegueixo avançar a la noia. En passar per davant de casa d'en David Rovira no puc ni aplaudir i només faig un petit somriure i aixeco el dit... els ànims que em va donant en Korfbaler m'ajuden a mantenir el ritme fins a la meta! Feia temps que no corria una cursa a tope i acabo molt contenta d'haver-ho fet! Moltes gràcies Korfbaler, durant la cursa no podia dir res, però t'agraeixo molt els ànims!

Socanna, espero que les molèsties al gluti desapareixin ben aviat!
Ja tinc ganes de veure les imatges enregistrades per en Barceruel!
Aquesta cursa és un moment ideal per poder veure a molts Correcats, i estic molt contenta d'haver pogut veure a Correcats que feia temps que no veia. Ens veiem a Vacarisses!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 09:45 #55 per Natxo (Associat/da)
Moltes gràcies a tots per la vostra presència i per tants somriues, elogis a l'organització i sobretot per l'esperit d'harmonia i bon ambient que es respira

Us passo un link de fotos, que és l'oficila de l'ajuntament. Són imatges que trobo molt belles, encara que no és el recull general on (quasi) tothom s'hi pot trobar. A veure si n'arriben més:

www.flickr.com/photos/santquirzevalles/sets/72157691391745713

Natxo

Ah, i aquesta foto divertida amb els dorsals 1, 2 i 3 junts

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 12:49 #56 per Jorfer (Associat/da)
Aquesta cursa és especial i no ens importa matinar per a donar un cop de mà.
Som corredors i és una cursa per a corredors i, per això, sabem que és el que ens agrada.

La valoració és molt bona. Llàstima que degut a les eleccions d'aquesta primavera, tenim els calendaris molt atapeïts i molta oferta on triar, fet que ha provocat la baixada d'inscrits, però ens hem trobat molt a gust i ben tractats.

A nivell personal doncs, estic en un núvol, doncs per primera vegada a la meva vida atlètica he guanyat un trofeu al ser tercer de la categoria. La pujada al podi me la vaig perdre doncs estava a la dutxa després de recollir els estris de les llebres. Hauré d'estar més atent.

Donar l'enhorabona als organitzadors, participants, voluntariat i patrocinadors pel caliu creat en aquesta petita però gran cursa.

Tornarem!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 15:02 #57 per Sergi42195 (Associat/da)
Ahir va ser una vegada més una matinal magnífica.

Entorn familiar i felicitar una vegada més a l’organització per la cursa.

Personalment, poc entrenat, però em va ser senzilla la primera volta al anar acompanyat amb el Francesc “ecopac”. Després a la segona, vaig millorar una mica el ritme segons he vist a la classificació, però ja anava completament sol.

Em va encantar saludar-vos a tots vosaltres, i gràcies per el recolzament rebut. Sou genials !! :thumbup:

Ara, una mica baldat, però amb ganes de seguir lluint la samarreta taronja amb millor forma física. :blink:

La cursa dels menuts, és genial. És entretinguda veure’ls, doncs malgrat no és competitiva, van com a coets !! :checkflag:

Fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 18:43 #58 per Ricard (Associat/da)
Ahir vaig tornar a gaudir d'una cursa d'asfalt, i sobre tot, de retrobar-me amb companys i companyes que des que vaig desorientat pels boscos no veig massa sovint. Encara gaudeixo de les curses d'asfalt, però no es pot fer tot. Aquesta de Sant Quirze és de les poques que procuro fer sempre que puc ja que a més de ser magnífica la tinc gairebé al costat de casa i puc arribar-me al punt de sortida tot escalfant.
M'ha entrat el "gusanillo". A veure si no trigo tant a fer un nou 10.000.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 22:39 #59 per rularo86 (Associat/da)
En aquesta cursa he pogut experimentar les sensacions de ser una de les llebres. L'estratègia era fer les dues voltes en un temps semblant (afluixant a les pujades i recuperant a les baixades per efecte de la gravetat) per acabar fer un temps lleugerament per sota dels 50 minuts. Al final la diferència de les dues voltes ha sigut de només 2 segons i un parell de participants m'han donat les gràcies. També he tingut un altre participant que m'ha donat conversa la segona volta quan el petit grup del principi gairebé s'havia desfet (la desfeta ha vingut quan a la darrera corba he avisat que ja anavem a entrar a recta de meta). :cheer:
Per la propera ocasió miraré d'apropar-me una mica mes al temps objectiu. :great:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 23:18 - 13 Mai 2019 23:19 #60 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí, una cursa molt especial!!

Enhorabona a tots els que heu fet podi (alguns joves fins i tot per primer cop), i totes les llebres que han fet una feina molt bona. I més tenint en compte un recorregut tan complicat.

Crec que pel preu i per la butifarra només ja és una cursa imprescindible, apart de la organització impecable.

Gran cursa Natxo i organitzadors!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.