Cursa de les tortugues. La Garriga 1 de maig del 2019

Cursa de les tortugues. La Garriga 1 de maig del 2019

29 Abr 2019 13:12 #21 per Jorfer (Associat/da)

uri_om6 va escriure: un novato que també estarà per allà patint. Molta sort a tots !!


Si ens veus, saluda i així ens coneixem.
Sort per dimecres!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2019 20:46 - 29 Abr 2019 20:47 #22 per piri (Associat/da)
Molt bé! Quants associats tindrem a la Garriga!

Després d'uns quants anys "tortuguejant" com diu en fandes, aquest any causaré baixa. Però ja me'n alegro si aneu tots/es vosaltres, i això que sempre hi poden anar encara més.

Aleshores Jorfer, no coincidirem :( Així que si vols crear la barqueta amb el RugbyMan, ja la pots fer :silly:

Moltíssima sort a tots/es per dimecres!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2019 08:36 #23 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Piri. Aniré una mica a cegues sense un expert com tu, però ja seguirem l'esquena del TociBdn que també és expert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2019 20:33 #24 per Jorfer (Associat/da)
Doncs ha sigut una gran retrobada amb aquesta cursa que crec que vaig fer fa 15 anys aproximadament per darrera vegada.

He gaudit molt fent-la cursa en progressió i guardant per la part final.
M'ha encantat, el recorregut, l'organització, l'amabilitat, la butifarra, l'ambient, la compayia...

És una cursa que té un recorregut entretingut que permet córrer per pistes i algun tram de corriol que permet als ruteros treure el nas a les curses de muntanya.

Penjo una foto que vam fer a la zona de sortida amb els correcats que vam veure en aquell moment per la zona.

ConxaC enhorabona per la primera posició de la categoria.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2019 23:24 #25 per ConxaC (Associat/da)
Siii gràcies!!! Sorpresa la meva que pensava que no hi havia categories :) Vaig gaudir molt de la cursa,
paisatge i terreny de tota mena i variat. L'any que ve repeteixo!!! Fins la pròxima equip!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.