Liebres Evento Adidas Viernes 14 Junio de 16 a 20h Moll de la fusta

Liebres Evento Adidas Viernes 14 Junio de 16 a 20h Moll de la fusta

11 Jun 2019 12:58 #1 per ManoloM (Associat/da)
URGENTE!!!!!
Se buscan liebres/acompañantes a ritmos aprox entre 5' y 6'30" km para este evento. Creo que se facilita camiseta, pantalón y bambas Adidas.
Se trata de llevar un grupo de corredores durante unos 7kms desde un parque de Barcelona al moll de la fusta.
Quien esté interesado y tenga disponibilidad viernes de 16 a 20h mínimo, se ponga en contacto conmigo urgentemente al 646651788. Solo hoy y mañana hasta acabar gente necesaria.
No depende de mi y no es de corredors.cat.
No os preocupéis por los ritmos, son orientativos
Adjunto enlace



running.es/eventos/adidas-run-oceans-en-barcelona
adidas Run For the oceans en Barcelona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2019 21:44 #2 per Mona (Associat/da)
Vinga, animeu-vos, jo m'hi apunto!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2019 10:47 #3 per rularo86 (Associat/da)
Bones,

He estat consultant els horaris:
- Acreditació: 18:30
- Workout & Run: 19:00
- Final: 23:30

S'ha de tenir disponibilitat 2,5 hores abans? :unsure:

Salutacions,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2019 10:54 #4 per ManoloM (Associat/da)
Si Rubén. Los liebres /pacers tenemos que estar a las 16h en moll de la fusta, para que nos distribuyan a los diferentes puntos ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2019 20:32 #5 per Joaquinmn (Visitant)
Vengo del Parc de Espanya Industrial. 45 minutos haciendo cola y no estoy en el listado, cuando esta mañana he recibido el email de Adidas confirmando inscripción.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2019 20:40 #6 per Joaquinmn (Visitant)
No me han negado participar, pero al no estar en el listado me hacían esperar otra vez, para hablar con otro colaborador, que no estaba en la carpa. Les he devuelto la camiseta (que iba envuelta en un plástico...) y les he dicho que me iba. He visto una larga lista a mano de inscritos que no estaban en la lista. Como para confiar en la protección de datos personales ( el formulario de esta mañana pedía fecha de nacimiento, apellidos y email ).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2019 20:50 #7 per Joaquinmn (Visitant)
Y ya termino. Pensé que iba a ser un evento bien organizado dado el renombre del patrocinador y por eso me apunté. He corrido carreras de fiesta de barrio organizadas con el máximo cariño y poco presupuesto. Lo de hoy es para olvidar cuanto antes.

Y seguiré recogiendo basura cuando subo y bajo de la Carretera de les Aigües, porque sí me preocupa el problema de los residuos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2019 23:44 #8 per Antirco (Associat/da)
Pues yo al final he quedado bastante contento, a pesar de recibir unos pantalones sospechosamente tarados, una camiseta de escasa calidad y unas zapatillas usadas. :666:
Una organización pobre, y tener que esperar una hora a que llegase la furgoneta con mi bolsa. :grrr:

La parte positiva, obtener una nueva experiencia y reencontrarme con muchos de vosotros. :heart:
He hecho de liebre muchas veces, pero esta me asustaba mucho Yo era la primera ola con circuito abierto a semáforos, sortear plazas, rotondas, peatones etc.… llevando a todo un grupo que casi nadie sabía cuál era el circuito, por no decir nadie. Pero al final todo fué rodado y correcto y por esto ya soy feliz. :)

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2019 00:07 #9 per miqueljardi (Associat/da)
D´acord, reconec que no faig tantes curses con vosaltres, però no he vist MAI una cursa pitjor organitzada que aquesta. Cues llarguissimes per recollir la samarreta. En quant a les talles, vaig possar XL, era dels primers en recollir i em diuen que no hi ha talla XL (perquè demanen la talla?), no hi ha cap ordre per recollir, et demanen el dni quan no possava en lloc que s´hagués de portar. A les llebres els hi donen una samarreta de cotó.
En quant al ritme, perquè diuen un ritme si continuament et pares als semàfors?, has d´esquivar gent, etc, etc.
Al arribar, més d´una hora en esperar per recollir la bossa a guardaropia perquè la furgoneta que les duia no havia arribat, i donant-la a veu, és a dir, la treien d´unes caixes i anaven preguntant de qui era.
La idea de la cursa molt bona, però l´organització DEPLORABLE.

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2019 15:11 #10 per Mona (Associat/da)
Certament la organització de l'esdeveniment té molts punts a millorar. Suposo que se'n ha encarregat la secció de marketing d'Adidas i no deuen tenir gran experiència en organització de curses. Per mi, el primer i més important, ja que es tracta d'una cursa per a conscienciar dels residus plàstics al mar, seria que repartissin les samarretes en una bossa feta amb fècula de patata o qualsevol altre material més fàcilment degradable que el plàstic, o simplement sense envoltori. I de passada, que les llebres, a part de la samarreta de cotó, haguessim pogut tenir l'oportunitat de tenir una de les samarretes tècniques que donaven als participants, que era molt i molt xula!

El repartiment de dorsals i els guardarrobes no eren gaire àgils, però la forma de repartir les bosses acabada la "cursa" era totalment deplorable, aquest és un altre punt important a millorar, potser podrien prescindir del servei de guardarroba, fer uns ritmes de córrer més lents i que la gent corri amb motxilleta si ho necessiten.

En quant als ritmes, és cert que molta de la gent que s'apuntava no era conscient que s'apuntaven a córrer a tal ritme, jo anava de llebre tancant el grup i he deixat la metiat de corredors enrere, molts d'ells, pel què m'han dit, perquè normalment no corren, però això ja no és qüestió de l'organització, sinó de qui s'apunta que no llegeix tota la informació de l'esdeveniment. En tot cas, trobo molt encertat haver posat llebres tant per obrir el grup com per tancar-lo.

La idea és bona, i no és fàcil organitzar un esdeveniment amb tanta gent, els responsables semblaven bastant oberts a rebre crítiques constructives, suposo que si l'any vinent repeteixen l'esdeveniment milloraran aquests punts.
L'ambient ha estat molt xulo i amistós, m'ha encantat veure a tants Correcats participant de l'esdeveniment, jo m'ho he passat molt bé! I molt contenta d'haver-m'hi trobat l'Esther amb qui vaig compartir el final de la cursa de la Campana!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.