XXIV Cursa Atlética Poble Nou 5/10Kms (08/09/2019 a les 8:30h)

XXIV Cursa Atlética Poble Nou 5/10Kms (08/09/2019 a les 8:30h)

09 Set 2019 20:18 #61 per XaviCht (Associat/da)
Bona cursa, ben organitada, i va anar prou bé, per ser a principi de temporada.

Havent estat setmanes fent el mínim o menys, el peu ja em va deixant córrer, i arribava no al 100% de forma (com la majoria) i a sobre, carregadet de kms (en proporció al meu estat actual de forma). Era impossible anar a per 45 però vaig decidir provar de seguir la llebre (a la que no vaig veure en acabar, per tant aprofito per donar-li les gràcies) fins que veiés que havia d'afluixar. Ja sé que un split positiu no és la bona manera, però això em deixava córrer uns km amb un company de feina.
Dit i fet. I vaig aguantar fins la meitat (encara vaig passar en 22'35"), i llavors ja vaig dir al company que aniria afluixant una mica i que tirés.
Vaig acabar en 46 clavats, ho hagués signat abans de començar, i hagués signat quasi qualsevol cosa fa unes poques setmanes, o sigui que molt content.
Avituallament final coll*nut, a més!
Gràcies, CarlesCat, per les fotos, són genials!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2019 22:22 #62 per Jorfer (Associat/da)
Mickymache enhorabona per aquest temps després de deu anys, senyal que estàs en una forma collonuda (nosaltres anirem pel sub 42 a la Mercè i pel sub41 a Bombers per si t'interessen les barquetes pirates correcats).

Quico Peinado gracias por tu gran gestión al buscar un sustituto de la casa para continuar tu labor. Ander agraïts!!!

XaviCht a poc a poc anirem millorant que estem començant la temporada.

En quan a la meva cursa vaig debutar per aquests carrers i em va agradar. Bons serveis i bona hora per a no patir gaire si fa calor. Vaig sortir amb l'objectiu de fer un sub 43 i, fita assolida amb un 42:47. A la primera volta acompanyat amb el Josep58 (que va fer el cinc) i el Jaume86 (que va agafar més ritme i va buscar el sub42.).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2019 19:21 #63 per bernaus (Associat/da)
En primer lloc, donar les gràcies al Gran Carles Cat per les fotos tan magnífiques que sempre fà.
Per la meva part molt content d´haver acabat la cursa amb bones sensacions, després de 10 mesos sense fer-ne cap i poder saludar a molts companys correcats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2019 20:20 #64 per Jorfer (Associat/da)
Bernaus una alegria trobar-te de nou vestit de curt entre nosaltres i genial que hagis realitzat la cursa. Endavant company.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.