33a Edició de les Milles nocturnes de Cerdanyola (16/11/2019)

33a Edició de les Milles nocturnes de Cerdanyola (16/11/2019)

06 Nov 2019 16:25 - 06 Nov 2019 16:58 #1 per jomalro (Visitant)
Hola,
Després de 2 anys al dique seco, he tornat a l’activitat. Ara que porto 2 mesos amb els entrenaments i amb una bona dieta (he de treure’m aquest lastre que he guanyat!!!), he pensat en fer una de les curses de casa.
Com a bon cerdanyolenc, he pensat en obrir aquest fil. Al següent link trobareu tota la informació de la cursa. Veureu que l’edició de 2019 manté el format nou que es va introduir fa 3 anys. Els canvis bàsics van ser:
• S’ha passat de les antigues 5 Milles Nocturnes a una cursa més popular, amb una distància més comú (els 10km) i amb més oferta de curses (5km, curses pels joves i petits). En resum, penso que ha obert la porta a més corredors.
• Es manté el recorregut pel centre de Cerdanyola (deixant de banda el recorregut pels barris de Fontetes i Guiera).
Aquí trobareu l'enllaç per l'inscripció del 10km.
A més, adjunt a aquest missatge, us deixo els horaris i la normativa.

Salutacions,
Jomalro

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2019 21:03 #2 per mario.cat (Associat/da)

jomalro va escriure: Hola,
Després de 2 anys al dique seco, he tornat a l’activitat. Ara que porto 2 mesos amb els entrenaments i amb una bona dieta (he de treure’m aquest lastre que he guanyat!!!), he pensat en fer una de les curses de casa.
Com a bon cerdanyolenc, he pensat en obrir aquest fil. Al següent link trobareu tota la informació de la cursa. Veureu que l’edició de 2019 manté el format nou que es va introduir fa 3 anys. Els canvis bàsics van ser:
• S’ha passat de les antigues 5 Milles Nocturnes a una cursa més popular, amb una distància més comú (els 10km) i amb més oferta de curses (5km, curses pels joves i petits). En resum, penso que ha obert la porta a més corredors.
• Es manté el recorregut pel centre de Cerdanyola (deixant de banda el recorregut pels barris de Fontetes i Guiera).
Aquí trobareu l'enllaç per l'inscripció del 10km.
A més, adjunt a aquest missatge, us deixo els horaris i la normativa.

Salutacions,
Jomalro


Aquest any, per segón any consecutiu, me la perdo per tenir al dia següent la Mitja de l'Espirall. A veure si l'any que ve la podem fer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 14:36 #3 per jomalro (Visitant)
mario.cat, és una pena. Hi ha molt ambient i l'horari és diferent al normal, cosa que la fa especial.

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 14:38 #4 per jomalro (Visitant)
Bé, inscrit.
I les nenes (de 6 i 8 anys) també!!!
Tarda d'esport en familia i amics.
Què més es pot demanar?


Salutacions,
Jomalro

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2019 21:58 #5 per NOLO58 (Associat/da)
També inscrit. L'he fet diverses vegades. A prop de casa, bona organització i horari que et deixa el diumenge lliure per la família. M'agrada aquest cursa. Una mica de fred a l'escalfament, però en cursa t'oblides del fred ràpidament

100m 11,7 Serrahima-74; 1K  2:56 Universitària-75; 5K 20:41 Can Dragó-09; 10K  42:08 Mercader-10; Mitja 1:34:48 Gavà-11; Marató 3:28:45 BCN-11; 6 h. pista   57,7 K Can Dragó-10; CBXR-11 22:31:13; 100 Km 15:06:34 Trailwalker-12 Olot-St. Feliu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2019 15:33 - 17 Nov 2019 15:33 #6 per jomalro (Visitant)
Hola!!!
La d'ahir, tarda brutal d'esport en família i envoltat d'amics.
El primer moment va ser amb la cursa de la meva petita (6 anys). Després, la gran (8 anys). Totes dues, quina manera d'esforçar-se i gaudir. Increible!!!
Com feia tant fred, vam fer un café per recuperar temperatura abans del meu debut com a llebre. Una amiga, que s'està iniciant, volia baixar els 55 minuts que va fer al seu estreno a la Mercè. Tot i el desnivell que hi ha en aquest recorregut, vam fer sub52. Quin subidón, sobre tot, al llarg dels 2 últims km's quan ella no podia més i jo anava tirant d'ella i animant-la en seu esforç.
Per mi, l'organització va ser perfecte i hi havia molta gent animant pel tot el recorregut.

Gràcies a l'organització i als voluntaris. Plegats vau fer una feina fantàstica.


Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.