Cursa dels Nassos 10 km (31/12/19 17:30 h.)

Cursa dels Nassos 10 km (31/12/19 17:30 h.)

31 Des 2019 09:09 #21 per fandes (Associat/da)
Avui vinc de claca si tot va bé :D, a veure si soc capaç d'identificar-vos en cursa, endavant companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2019 11:40 #22 per Grobyc (Associat/da)
Aniré a la de 45 que faci segona sortida per trobar menys gent...

1000m - 3:35,81 - 1000m correcats
5K - 21:26 - Cursa de les ciutats'19 (Terrassa)
10K - 43:44 - Nassos'19
21K - 1:40:50 - 1/2 BCN'20
42K - 4:37:35 - Valencia'22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2019 12:06 #23 per Jordi (Associat/da)
Bona tàctica, crec que es la millor opció; i si vols baixar de 40 i no tens marca de calaix encara crec que també es la tàctica correcte; parlo del que comenten per altres fils :stucktongue

Bona sortida d'any i millor entrada en el 2020, per tots i totes :party: :party: :party: :party:
Jo me replantejat la parada de vacances i faré l'últim i espero el primer entreno del 2020 ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 02:44 #24 per andreugg (Associat/da)
Com sempre una cursa molt ràpida i aquest any que no ha fet un fred intens com d'altres anys vam tenir s'ha pogut corre bé exepte en els primers kms que és com sempre una congestió de gent que vol sortir en calaixos més rapids i desprès van de xerrada trotant "fet que no critico si fos al seu ritme el calaix", però ves és una cosa ja habitual en aquestes curses tant grans.

Anem al gra, el meu resum.

Donat que tenia dubtes de com aniria ja que per més que ahir no vaig entrenar encara notava els quàdriceps cansats de les dues anteriors St. Silvestres (Vilafranca i Badalona) doncs he optat per deixar marxar la meva llebre de 45 minuts, un cop la cursa anat agafant cos jo he anat superant gent sense variar molt el ritme, un cop superat l'avituallament he pujat un punt la marxa ja que notava que anava bé, objectiu arribar fins la llebre, un cop ja arribo espero a una distancia ja que estem en el ziga-zaga, un cop encetem Diagonal retorno augmentar el ritme fins arribar i un cop arribat estem en el km8 i ja m'he dit que sigui el que hagi de ser seguirem. He aconseguit fer 00.44:38 que per molts serà un pèssim resultat però jo content, no he acabat cansat, els quàdriceps tot i estar carregadets han aguantat i sobretot ja he finalitzat la darrera cursa del 2019.

Fer 4 fotos i seguir corrent fins el guarda-roba i allà canviar-me i com sempre xerrar entre la gent que està per allà.

Salutacions i ens veiem al llarg del 2020!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 09:12 #25 per estanis13 (Associat/da)
Quina gran tarda la d'ahir! :party: :party: :party:

Feia molt, massa temps que no feia una cursa d'aquestes. Gran ambient precursa a la carpa correcat, moltíssimes cares conegudes que feia molt temps que no veia :) , gràcies a en Jaume86 pel dorsal i a en manolom per la pulsera :great:

La cursa genial, sortint amb en koldo i una noia que no coneixia però que anava a fer el temps que voliem fer nosaltres. Controlant bastant bé el ritme els primers kms gràcies al en koldo passant els primers 5k en 18:50. I apretant a partir del 6, acabant en 37:16. Molt més a prop de les meves marques del que podia pensar i un bon xut de motivació de cara als pròxims objectius.

Va ser una gran tarda per córrer, sense excuses. Diria que fins i tot vaig disfrutar el 10k que generalment sempre se'm fan agònics :laughing: Increïbles els resultats de pràcticament tothom, es van veure marques personals de moltíssim mèrit, especialment em vaig alegrar de la d'en Joan3. Però també marques molt valuoses per ser les millors en molts anys com les d'en koldo, en jorfer i una gran llista de marcotes. Cosa que deixa clara que tot i la data "rara" és la cursa més ràpida amb diferència de les de casa.

Bon any a tots i ens veiem a Sitges :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 09:54 #26 per rnou (Associat/da)
Un plaer participar en aquesta festa per segon cop com a Correcat, i al final vaig poder arribar puntual a la foto (vaig haver de còrrer per això :lol:)

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 10:02 #27 per rnou (Associat/da)

andreugg va escriure: exepte en els primers kms que és com sempre una congestió de gent que vol sortir en calaixos més rapids i desprès van de xerrada trotant "fet que no critico si fos al seu ritme el calaix", però ves és una cosa ja habitual en aquestes curses tant grans.


És un mal endèmic, els propers anys s'hauran de dividir encara més els calaixos. Al meu, sortida lenta, i una espenta en la primera o segona corba i el que va fer-ho va acabar retallant. Al final em vaig emprenyar i a la que vaig veure una escletxa em vaig posar uns metres a 3:0x per allunyar-me de tots aquests... No m'estranya el comentari d'en David al seu blog, que molts acaben a l'hospital.

Per lo demès bona organització. Solament vaig tenir problemes a l'ultima corba cap a la Diagonal que vaig enganxar un clot i em vaig torçar el peu, sort que sóc de goma encara. Però això ja és problema de l'il·luminació de la zona.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 13:06 - 01 Gen 2020 13:08 #28 per jauteras (Associat/da)
Doncs jo vaig sortir de la part de darrera del calaix groc i no vaig tenir massa problema per correr bé, tot i que a partir del km 2 es va aclarir més.
El problema més gros que hem vaig trobar es gent creuant, amb bicis, a peu i en patinet a la zona de la vil.la olímpica sobretot,sense mirar ni tenir en compte als corredors. Vaig haver d'esquivar-ne algun com vaig poder amb la conseqüent mala llet que hem va venir. En quant a la meva cursa, com últimament, amb una primera part més conservadora i apretant en la segona passant en 24'04" al 5 i acabant en 47'08" la cursa. Content perquè és el que hi ha, els anys corrent i la edat no perdonen però és llei de vida i ho tinc assumit??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 13:19 #29 per Carlos (Associat/da)
Feia anys que no feia Nassos. Va ser la cursa que vaig baixar Per 1er cop de 40 al 2004.

Ahir vaig sortir a ritme de MMP despres dhaverla aconseguit el Diumenge al RACC.

En trobava amb seguretat Per abordar la.

Ritme de sortida de 3:42/43 i aixi fins a meta. Molt content ja que vaig baixar 24 “ respecte al Diumenge.

Sorpres de fer dos MMPS seguides en 10000 . El descans post valencia i el canvi dentrenament a series mes curtes i rapides han ajudat.

Bona any runners

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 15:55 #30 per Antirco (Associat/da)
Primer
Felicitar un any nou y desitjar-vos lo millor per aquest 2020.
Segon
Felicitar també a tot aquest super equip de llebres que ho fan amb tanta i tanta il·lusió i super be. Tots sou molt bons. Enhorabona.
Tercer
Agrair aquesta carpa correcat que fa que ens puguem reunir. Això evidentment te en un esforç i una feina que vull agrair de tot cor. Moltes gracies comissió.
Qu
Quart
Sobre la meva darrera cursa del any, molt content, aquesta vegada no feia de llebre, cosa que me ha servit per provar-me, i la veritat que he anat millor del que esperava. Els darrers 4 km per sota de 5´, finalment 52 minuts. Això dona molta confiança per anar preparant la marató.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 18:56 #31 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS d’ahir una mica borroses la majoria.

photos.app.goo.gl/GpR6ySePq5XUbD7MA

Feliç any a tothom!!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2020 19:24 #32 per Jorfer (Associat/da)
Abans de res bon any nou a tothom.

Ahir va ser un gran dia amb una climatologia molt bona per córrer que va donar els seus fruits amb una pluja de MMP's i de grans registres.

Andreugg ara ja et poso cara i m'alegro que hagis pogut estrenar la samarreta en aquesta cursa tant emblemàtica i amb un bon temps.

Estanis13 jo també m'alegro molt de veure't per Bcn i córrer de valent. Enhorabona pel teu marcote d'ahir que ens dóna empenta per a noves fites.

RNou, la teva progressió és bestial. Crec que et podem considerar el millor correcat del 2019. Excel:lent la teva progressió i en totes les distàncies. On tens el límit? (si és que el tens).

Jauteras no tiris la tovallola que es poden aconseguir grans fites encara que sumen anys. Darrerament el ManoloM ha fet marca amb 48 anys al 5, o ahir mateix en Joan3 els deu amb 45. A perseverar i a gaudir al nivell que tinguem.

Carlos, un altre que fa MMP's sense parar. Impressionant la teva progressió. M'alegro molt.

Antirco, ja recuperat de les 24 hores? Segur que si ets incansable.

Per la meva banda, vaig arribar d'hora per a ajudar amb la logística de les llebres i després d'enllestir-lo tot amb el ManoloM, Jaume86 i Josep58 marxem a fer un cafè.

Un cop tots preparats i després de fer unes magnífiques fotos de les llebres i de tothom que estava per la carpa, a escalfar amb el Jaume86, Yeray, Ela, OriolR, Marcus i el seu fill.

Després em poso al calaix taronja amb la idea de fer el sub41. No trobo a Dani (espeor i desitjo que la teva lesió no sigui res greu amic), i em col·loco darrera de la segona llebre de 40 (Danistal) que em servirà com a referència visual a la primera part de la cursa. Per primer cop en molt de temps no tinc cap amic correcat al costat, però no importa doncs sé que per tot arreu n'hi ha samarretes taronges i amics coneguts.

I sortim. No m'agobio i intento anar sense fer zigues-zagues mantenint la línia recte tot el possible i sortint còmode. La idea és anar entre 4:00/4:06 tots els kms. De seguida, em passa Adalpu qui em servirà de referència tota la cursa doncs la vam fer pràcticament al mateix ritme. Les sensacions són bones i em sento còmode rodant al voltant de 4:04. Danistal a poc a poc va marxant a la mateixa velocitat que marxa la llum del dia. En tot moment he pogut córrer bastant còmode sense aglomeracions excessives i sense incidents amb altres corredors. Els parcials veig que van sortint als ritmes previstos i em donen moral per a pujar pel carrer Marina on ens trobem el quilòmetre més dur. Passo el 5 en 20:23 així que tinc esperances de baixar de 41, l'objectiu del dia.

A la segona part continuo mantenint el ritme i noto que vaig passant a gent (85 persones al segon cinc mil) i veig cada cop a l'Adalpu més proper, però ell s'escapa al darrer mil per poquet. Temps final 40:35 (segon cinc mil a 20:12). Arribo a la meta i estic en un núvol doncs des de Sant Antoni al 2011 que vaig fer 40:30 no estava en aquests temps. Així que molt content.

De seguida torno a la carpa que tenim feina per a recollir el material de llebres i carpa. Quan ja pràcticament no quedava ningú agrair a la gent que a l'ombra fa molta feina oculta: Danistal, Belenka, ManoloM, Fandes, Ther, D@vid, Josep58, Jaume86 ...:kissheart:

Bon Any 2020!!

PD Carlescat gràcies per les fotos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 11:24 #33 per Ramon_B (Associat/da)
Com ja es tradicional acabo l'any corrent aquest cursa en la que ja he participat en setze de les 21 edicions.

Enguany l'he fet d'una forma divertida i diferent, acompanyant a la meva amiga Maria Davila (llebre 70'). Hem sortit a la tercera onada marcant un ritme força regular voltant els 7'/Qm per acabar en 1h09'53'' :tada::great:

La carpa correcat al costat de la sortida ha estat genial. Gràcies companys.

Moltes gràcies també als fotògrafs i animadors.

BON ANY 2020 a tots !!!

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 12:53 #34 per Jorfer (Associat/da)
RamonB ets un fidel a les curses de Bcn. Quina col·lecció en portes. Bona feina com ajudant de la llebre. Quan vulguis fer ja ens ho diràs. :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 13:06 #35 per rularo86 (Associat/da)
Bon any a tothom,

En el meu cas vaig sortir amb la intenció d'aprofitar la llebre de 42' els primers kms i continuar amb un ritme semblant. Els tres primers kms vaig anar amb la llebre (4'12", 4'12", 4'10") i els següents em van sortir a 4'17", 4'35", 4'18", 4'18", 4'18", 4'05", 4'14" i 22" (segons el GPS 10.12km) i 42:59.9.
Ara, encara que no vaig parlar gaire amb companys/es (s'havia d'organitzar la foto, llebres,..), sempre es agradable estar amb vosaltres una estona i rebre consells. Quan vaig recollir el dorsal em vaig trobar amb en jaume86. I al cercat, vaig parlar amb en jorfer, ManoloM o fandes.
Ara toca rebaixar uns quilets i mirar de fer marques personals, fins ara tinc els 10k en 42'46" a la Cursa del Dimoni d'aquest any encara que amb 9.94km. Soc conscient que les distàncies de GPS son aproximades i que depenen de la trajectoria que facis,
Propera parada: Cursa Popular de Polinyà.

Ens veiem,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 13:13 #36 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Rularo86 que aviat estaràs fent marques. Bona cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 14:44 #37 per fandes (Associat/da)
Quina sensació més extranya la d'animador! Mil ganes de córrer però xalant molt de veure-us volar. Molts ànims als pocs que no van quedar satisfets el 31 de Desembre, teniu tot un any per davant per treure-us l'espineta!

Gràcies Jorfer pel comentari envers als que quedaven per ajudar, vejam si cada cop són més que la feina s'acaba molt abans!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 15:08 #38 per Grobyc (Associat/da)
Jo, per tercer 10k consecutiu (sagrera, racc, nassos) vaig tornar a fer MMP, aquesta vegada baixant dels 44, concretament 43:44.

De cara a la sortida, em va funcionar molt be la tàctica de sortir en el calaix blau, tot i tenir dorsal groc per les 2 curses sub45 anteriors. Hi havia molta gent lenta que adelantar, però la sortida durant una estona va ser sense ningú per davant, més enllà de la llebre de 45 (Manolo), es clar :stucktongue

Vaig seguir a Manolo durant 6km i després vaig marxar a veure que sortia... va sortir bé :clap:

Molt bona forma de veure a molts correcats a l'inici :hearteyes: i molt bona forma d'acabar l'any :muscle:

1000m - 3:35,81 - 1000m correcats
5K - 21:26 - Cursa de les ciutats'19 (Terrassa)
10K - 43:44 - Nassos'19
21K - 1:40:50 - 1/2 BCN'20
42K - 4:37:35 - Valencia'22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 15:57 #39 per Jorfer (Associat/da)
Fandes ja vindran més oportunitats de xalar.

Grobyc quina progressió més bona les darreres setmanes. A continuar però no et desanimis quan no arribin les MMP's.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2020 12:19 #40 per Dani (Associat/da)
Bones !

Sortida buscant al Jorfer i res... Estic entre les dues llebre. Penso que aviat em passarà la segona. Sortida a ritme previst 4.03 (potser una mica més ràpid) i penso frenar una mica. Sorpresa km2 4.00. Sorpresa. Em trobo bé i passo de mirar el Fore, només cada km. Passen els kms i estic de PM, única pega a partir km3 isquio dona senyals. No em precocupo. Passo km5 20.02 , fantàstic ! Penso que avui baixo de 40 o em quedo super aprop. Pujant Marina, isquio fa un avís de tarjeta groga. Faig el millor parcial en pujada 3.57 i km6.5 tarjeta vermella. Isquio ha dit prou. No puc ni continuar trotant fins a la meta. Puta merda. Camimant fins a la Marbella que se'm va fer ETERNNN.

Te pinta de sobrecàrrega, i només he sortit un dia mitja horeta i amb molèsties. No crec que hi hagi trencament. Si n'hi ha, bye bye marató. De moment, només queda esperar que pugui entrenar amb normalitat.

Paciència i pa-lante

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.