40a Sant Silvestre del Masnou 26/12/19

40a Sant Silvestre del Masnou 26/12/19

20 Nov 2019 14:51 #1 per joseluisblanco (Associat/da)
40a aniversari Sant Silvestre del Masnou de 5km (la 3 cursa de cap d'any amb més participants a Catalunya). La Cursa popular tindrà lloc el 26 de desembre al Masnou a les 9:45h, sobre un circuit de 5km dels més ràpids del calendari català, amb un límit de 2.200 inscrits. Les curses infantils començaran a les 09:15h on la recaptació de les inscripcions serà per una causa benèfica, amb 3 curses per a prop de 350 menors.

Per espai primer participaran les dones a les 9:45h sent l'única Sant Silvestre a Espanya només per a dones, tenint el seu protagonisme especial. A les 10:30h es donarà el tret de sortida dels 5km de categoria masculina, amb un límit de 1.500 inscrits, en un circuit ràpid. Les dues curses comptaran amb diferents llebres a ritme de 20', 25', 30' i 35 minuts.

Els participants dels 5km rebran una samarreta tècnica Joma de màniga llarga, i una bossa d'obsequis dels patrocinadors principals, al costat de diverses sorpreses que us anirem informant abans de la cursa. En finalitzar la prova matinal es realitzarà un sorteig entre tots els corredors, amb el màxim premi d'una moto SYM, i podran participar automàticament arribant a meta, i estant en el sorteig amb el dorsal de la cursa.

com inscriure's

Per internet a www.santsilvestredelmasnou.com o www.lasansi.com

En www.santsilvestredelmasnou.com disposeu de vídeos i 3.500 fotografies totalment gratuïtes

Classificacions de diverses edicions www.santsilvestredelmasnou.com/?page_id=11

Imatges per Tv3 www.telenoticies.com/video/4832114/altre...silvestre-del-masnou

informació Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2019 11:56 #2 per Jorfer (Associat/da)
Us recordem que demà farem foto trenta minuts abans de la sortida amb les llebres de la casa.

Bon Nadal!!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2019 22:07 - 25 Des 2019 22:09 #3 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Vaig tard :pensive: però tot@s els que demà faran de llebre a les dues curses del dia de Sant Esteve a El Masnou, es mereixen figurar de ple dret novament al fil de la cursa amb tot els honors, tot agraint la seva implicació i voluntat personal per a fer de llebres oficials de l'Associació en aquestes dues proves de 5 kms.

CURSA DONES

sub 20' Rafa Pérez
sub 22' Danistal
sub 25' ManoloM
sub 30' Belenka
Fi de cursa Maria

CURSA HOMES

sub 18' ptarditti
sub 20' Rafa Pérez
sub 22' Danistal
sub 25' quimg
sub 30' Belenka
Fi de cursa Maria

Molta sort a tot@s ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2019 10:44 #4 per jauteras (Associat/da)
Vaig correr la cursa el dia de St Esteve. Hem va agradar poder fer-la de menys a més, potser podia haver apretar una mica més, però cada cop m'agrada més guardar forces per la segona meitat de cursa.
Com a curiositat, vaig marcar 22:07, però el xip hem dona 5 segons més, i també vaig parlar amb un altre correcat i la classificació li dóna també 5 segons més del que li marcava el crono.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2019 19:48 #5 per Josep58 (Associat/da)

jauteras va escriure: Vaig correr la cursa el dia de St Esteve. Hem va agradar poder fer-la de menys a més, potser podia haver apretar una mica més, però cada cop m'agrada més guardar forces per la segona meitat de cursa.
Com a curiositat, vaig marcar 22:07, però el xip hem dona 5 segons més, i també vaig parlar amb un altre correcat i la classificació li dóna també 5 segons més del que li marcava el crono.


Jauteras, no sé ben bé que va passar però el cert es que també a les llebres i al ManoloM que van fer la cursa els va passar el mateix, 5 segons menys que els informats per xip groc

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.