41 San Silvestre del Masnou 26/12/20

41 San Silvestre del Masnou 26/12/20

26 Nov 2020 18:56 #1 per joseluisblanco (Associat/da)
En breu més informació www.santsilvestredelmasnou.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2020 13:22 #2 per Josep58 (Associat/da)
Tant de bo es pugui celebrar com cada any.

Per continuar amb la tradició de correr el dia de Sant Esteve en aquesta prova, inscrit ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2020 11:55 #3 per Jorfer (Associat/da)
Debutaré en aquesta cursa.
Serà la segona vegada que corro aquesta distància.
La primera va ser a Barberà del Vallès fa molt anys i recordo que la vaig córrer amb el nostre estimat i recorda't Zenon i recordo que tots dos vam baixar de 20:00.

Aquesta vegada intentaré baixar de 20:30 amb la companyia de Josep58 i el Sr. Door compnays d'entreno i que estan fortíssims.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2020 07:19 #4 per fandes (Associat/da)
Curiós com els corredors ens especialitzem! La de curses que has fet, sobretot 10.000s, mitges i maratons... I tot just el segon 5.000 que fas.

Molta sort als que la correu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2020 16:14 - 17 Des 2020 16:14 #5 per XarlieOne1 (Associat/da)
Vaja Jorfer...et fas gran! Jo diria que en Rugbyman i jo mateix vam fer amb tu un 5K a St. Joan Despí a l´estiu del 2019....
Samarretes de color pink pujat.....

De fet, és la meva MMP en 5K...:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2020 09:33 #6 per RugbyMan (Associat/da)

XarlieOne1 va escriure: Vaja Jorfer...et fas gran! Jo diria que en Rugbyman i jo mateix vam fer amb tu un 5K a St. Joan Despí a l´estiu del 2019....
Samarretes de color pink pujat.....

De fet, és la meva MMP en 5K...:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:


Ja ho has dit ben be.....se'ns fa gran :666: :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2020 14:04 #7 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Yo también soy testigo de ese día en Sant Joan D´espi :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2020 20:42 #8 per Jorfer (Associat/da)
Upps es veritat,, serà la tercera.

A veure si em deixen arribar doncs tinc que passar per vàries comarques per a arribar...

Quina memòria, definitivament, em faig gran però, amb alegria.

Vamooos!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2020 13:02 #9 per Ramon_B (Associat/da)
Inscrit ! :tada: :party: Avui he recollit el pitral i la samarreta a Rios Running (Barcelona) sense problemes.

Serà la meva primera participació a aquesta famosa Sant Silvestre que per diferent motius encara no he fet. Segona sèrie Sortida a les 10:30

Ens veiem companys !

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2020 21:24 #10 per Josep58 (Associat/da)
Demà tornarem a participar en aquesta cursa, amb un escenari ben diferent i amb circuit igualment mixta asfalt-terra, que però res té a veure amb que es feia amb sortida i arribada al Port de El Masnou. Ens adaptarem ¡¡¡

Sortida 3 amb el Jorfer i el Ramon Porta a les 11:30 hores, un horari també poc habitual que demà però agrairem perquè pinta que tindrem temperatura força baixa. Espero que no faci vent.

Ramon B, aquest any com moltes altres coses, la cursa s'ha tingut que adaptar a la situació i realitat, el més important es que puguem "sentir" el dorsal novament ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2020 14:48 #11 per jauteras (Associat/da)
Cursa feta. Sempre es un plaer poder fer curses, tot i ser un recorregut allunyat de la població, es de reconeixer el bon fer de l'organització. Després d'un any amb diverses lesions, i no poder entrenar durant 5 mesos, entre el confinament, un problemet de salut i una lesió, estic encantat de poder correr.
El meu estat fisic ja es una altra cosa. 28'32". Hagues firmat 30' abans de la cursa, aixi que contentissim. Ara fins la cursa dels Nassos, I despres el que vingui, ja que te pinta que fins a la primavera costara que tornin les curses, encara que m'agradaria equivocar-me.
Menció especial, encara que no ens coneixem, al Rnou. Un corredor que ha fet una marató, a les poques hores una milla. I 6 dies despres fa un 5000 a menys de 3'30" km. Vaja,un monstre.Moltes felicitats!!! ???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2020 16:11 #12 per Roubby (Associat/da)
Buenu doncs cursa feta! Primer 5K que faig en competició i sensació agridolça. Per un costat content de fer una cursa després de tants mesos, un 10 a la organització que ho ha fet posible. Per altra banda, no he pogut rendir al 100% desde el km 2, l’estómac m’ha donat la punyeta...però he aconseguit acabar en 20.56 com he pogut.
Agrair els ànims rebuts per altres correcats, veig que us ha anat a tots molt bé!

Ara descansar i agafar forçes per nassos, on intentaré donar-ho tot i fer marca personal.

Una abraçada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 10:51 #13 per Josep58 (Associat/da)
Participació a la Sant Silvestre de El Masnou feta, no amb el resultat que volia, si però esperat perquè els últims dies no estic podent entrenar al 100 % i els ritmes d'entrenaments ja m'ho estaven indicant.

Bona companyia abans, durant i després de la cursa amb el Jorfer, Sr.Door (Ramon Porta) i la resta de correcats que ens hem anat trobant

Molt bona feina dels organitzadors per a poder celebrar la cursa en temps difícils, és d'agrair la voluntat per "tirar" endavant la prova adaptant-se en ubicació, circuit i mesures al que ara per ara es possible.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 11:10 #14 per Jorfer (Associat/da)
Debut ahir en aquesta cursa. Mai estic per qui el dia de San Esteve i, aquest any, per temes pandèmics m'he quedat a casa.

Vaig fer la cursa en companyia del Sr. Door, Josep58, el clan Mora (Jesús&Manolo), Carlos, ARosado, Mamen i Carlos, a la tercera sortida.

Després de parlar amb els companys que van fer la primera o segona tanda ja vam veure que no seria un circuit fàcil, ple de revolts, i amb trams de terra i asfalt, així que il·lusionats amb el dorsal al pit, disposats a fer una nova cursa després d'uns quants mesos.

La idea va ser salvar el sub21 amb el Ramon i el Josep, que els altres companys de barqueta van a un altre ritme.
Sortim amb calma i no para de passar-nos gent i de seguida ens posem al nostre ritme de creuer, però a meitat de cursa em comencen a donar avisos els abductors de la cama dreta al estirar la gambada així que li dic al Ramon que marxi que està en un moment de forma sensacional i que tiri. En Josep ja s'havia quedat abans doncs tampoc volia arriscar doncs té algunes molèsties també.

Finalment passo per la línia d'arribada en 21.10 i, en condicions normals hauria estat al voltant de 20.30 però l'important es no fer-se mal. A veure si amb un parell de dies de repòs i la visita al fisio tot torna al seu lloc.

Organitzadors, moltes gràcies per fer la cursa possible. I molts ànims a tothom que ja queda un dia menys.

Felicitats a tots els participants.

Ens veiem a Nassos o no.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 13:05 - 27 Des 2020 13:07 #15 per Marc31 (Associat/da)
Un altre que va disputar ahir per primer cop la Sant Silvestre del Masnou. Tal i com diu el Jorfer, era un circuit extrany i els 3-4 girs de 180 graus penalitzaven alguns segons. Tot i així, vaig poder millorar la meva marca personal en 5 segons per acabar creuant la meta amb un temps de 20:12. Em va passar una mica el mateix que el meu company de batalles Roubby, una sensació agridolça veient que vaig estar molt aprop del sub20. Ara bé, portant un mes de desembre amb només 50km a les cames per unes molèsties al psoas, tampoc podia aspirar a massa més. Ens veiem a Nassos!

Salutacions,

Marc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 16:17 #16 per Ramon_B (Associat/da)
Molt content de participar per primer cop en aquesta veterana Sant Silvestre que ja porta 41 edicions , la mes antiga de Catalunya
Dia fred però amb sol. Molt bona organització de La Sansi amb col·laboració de Voluntaris 2000.
Moltes mesures de seguretat i circuit "puñetero" amb tres girs de 180º, algunes pujades i trams de terra. Temps 32'26'' a ritme de 6'30''/Km .Donades les circumstàncies no em puc as queixar.

Un plaer saludar a uns quants companys que feia tems que no veia Jorfer, Josep58, Sr.Door, Manolo M i algú més que segur que no he reconegut per la mascareta. Gràcies pels ànims :heart:

Us penjo una foto de la Luzyan

Fins aviat !

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 20:00 #17 per Jorfer (Associat/da)
Marc31 veig que cada cop estàs més fort senyal que entrenes molt i bé.

Ramon B un plaer veure't, tot un clàssic de les curses de casa nostra.

Jauteras, ànims que amb continuïtat a poc a poc aniràs millorant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2020 09:32 #18 per rnou (Associat/da)
Un plaer veure a tants Correcats, malauradament no em vaig poder quedar a més sèries ja que havia de tornar per dinar amb la mare.

I perdoneu als que no us vaig reconèixer, entre la meva habilitat innata, la mascareta i les lens de contacte fan un còctel explosius ?.

Ens veiem a Nassos!

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.