La Sansi 14 de Viladecans de 5 i 10km 12/12/21

La Sansi 14 de Viladecans de 5 i 10km 12/12/21

03 Nov 2021 21:34 #1 per joseluisblanco (Associat/da)
A les últimes edicions va ser varies edicions la cursa de 5km més ràpida d'Espanya, aquest any de nou amb una distancia de 5 i 10km amb sortida conjunta a les 10.30h, recorregut molt ràpid i més urbà. Les curses de menors començaran a les 12h.

La Sansi de Viladecans és un test de 5km important, per a les curses de 10 km que se celebren en els últims dies de l'any.

Els participants podran anar a Viladecans gratuïtament amb tren, a 100 metres de la sortida, des de qualsevol estació de rodalies, també rebran una samarreta tècnica, una bossa d'obsequis dels col·laboradors principals i més sorpreses.

En finalitzar la prova matinal es realitzarà un sorteig entre tots els corredors, que podran participar automàticament amb el dorsal de la cursa.

Límit de 1.500 inscrits/es

Fotografies i vídeos La Sansi a Lloret i Viladecans www.lasansi.com/ca/sansi-viladecans/fotos-i-videos735

Com inscriure's a www.lasansiviladecans.com

Informació Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2021 08:10 #2 per Ramon_B (Associat/da)
Inscrit a la prova de 5 Km !
Ens veiem companys ??‍♂️?‍♀️

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2021 20:57 #3 per Jordiferreras (Associat/da)
Hola,

Els últims anys l'he fet de llebre 45' aquesta cursa. Com la conec i és molt plana, m'agradaria buscar una MMP en 10k, si arribo en condicions fer 39' seria un èxit.

Hi ha llebre sub40'? I algú que tingui el mateix objectiu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 08:40 - 08 Nov 2021 08:41 #4 per RugbyMan (Associat/da)

Jordiferreras va escriure: Hola,

Els últims anys l'he fet de llebre 45' aquesta cursa. Com la conec i és molt plana, m'agradaria buscar una MMP en 10k, si arribo en condicions fer 39' seria un èxit.

Hi ha llebre sub40'? I algú que tingui el mateix objectiu?


Jordi, desde Corredors.Cat no tornarem a fer de llebres per la Sansi ja que ells dispossen de material i persones per fer aquestes tasques en el futur. Així que aixó t'ho tindrà q respondre el Blanco quienes llebres possarà aquest any.

Peró imagino que si que hi haurà, pero no seran de Corredors.Cat. Jo en principi també vull buscar un sots 40' o estar a prop, però ja veurem lo que puc afinar aquest mes per mirar de ser-hi aprop.

Ens veiem a Vila

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2021 00:46 #5 per joseluisblanco (Associat/da)
Ja camí de superar els 1.000 inscrits.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2021 10:41 #6 per RugbyMan (Associat/da)

joseluisblanco va escriure: Ja camí de superar els 1.000 inscrits.


Jose Luis...aquest any hi ha que anar a buscar els pitralls de La Sansi viladecans a BCN? No es podrán recollir a Vila el dia de la cursa o eld ia d'abans com altres anys? :cry:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2021 22:30 #7 per joseluisblanco (Associat/da)
segons la població...ara es per un tema de patrocinadors!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2021 22:32 #8 per joseluisblanco (Associat/da)
Presentació oficial de la 14 Sansi

L'Ajuntament de Viladecans i la Sansi van presentar la que serà l'edició número 14 de la Sansi, amb distàncies de 5 i 10km amb sortida i arribada al Parc de la Marina. La cursa, que també serà Campionat de Catalunya de 5km absolut i màster, es disputarà el proper 12 de desembre.

A la presentació van assistir els regidors Richard Calle, Emilia Cano i Francisco Chacón, José Luís Blanco, com a organitzador, el president de la FCA, Joan Villuendas, i el representant de Heppner, Daniel Fernández, un dels patrocinadors principals.
El ritme d'inscripcions ja supera els 1.300 inscrits, un 30% més en les mateixes dates que a l'edició del 2019, i l'organització ha ampliat fins a 1.500 dorsals.

La primera cursa de la Sansi es va organitzar a Lloret de Mar el 2007, juntament amb les tres edicions posteriors. Posteriorment es va traslladar a Viladecans, on aquesta serà la seva edició número deu.

La prova és de caràcter popular, però també formarà part del calendari FCA, sent el campionat de Catalunya de 5km i comptarà amb bona part dels millors atletes catalans.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2021 19:13 - 05 Des 2021 19:14 #9 per pluvinet (Associat/da)
Inscrit per primer cop a Viladecans, espero disfrutar del circuit

De moment estic inscrit a la cursa, però el darrers dies decidiré si faig el 5000 a tope o continuo amb la progressió als 10Km

Ens veiem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2021 23:42 #10 per jorditogores (Associat/da)
Hola José Luis, te tengo un enorme respeto como organizador, llevo desde finales de los 70 disfrutando de este deporte, pero hay un tema, que todavía no has podido o querido responder, y es si hay la opción de de recoger dorsal el mismo día, recuerdo esas primeras ediciones en Lloret, en el hotel, donde todo eran facilidades, y tu te encargabas personalmente de casi todo. Veníamos muchos de Sabadell, Barbera, por el ambiente y el excelente trato al corredor, espero que esto no cambie, y puedas aclararnos las dudas lo más rápido posible, gracias de antemano.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2021 12:40 - 07 Des 2021 17:03 #11 per jauteras (Associat/da)
Doncs jo no sé si hi ha opció o no de recollir el diumenge. Pero allá seré, ja que entre setmana no tinc possibilitat de recollir-lo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2021 18:50 - 10 Des 2021 18:51 #12 per Josep58 (Associat/da)
jorditogores, Jauteras

Jo també espero que es pugui recollir el dorsal el mateix diumenge, si més no a la web de la cursa diu que es pot fer

2.Diumenge 12/12/21 a la sortida entre les 7.30h i 9.30h

www.lasansi.com/ca/sansi-viladecans/entrega-de-dorsals

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2021 16:21 #13 per Jordiferreras (Associat/da)
M'agradaria compartir amb la comunitat i, de poder ser l'organització si veu això, que considero que la llebre de 40', i pel que tinc entès la de 45' també (les altres ni idea), s'han equivocat greument i no han sabut estar a l'altura de la responsabilitat. Amb la de 40', a la sortida de cada gir i en trams concrets ens posava a 3'40/km, un sobreesforç molt alt si vas a fer MMP amb 40' o 39'... I a les pujades i vent en contra no afluixava de 3'50-55/km, no compensava res, ni pujades amb baixades, després a la baixada es ficava a 3'45/km i en pla frenava que feia uns canvis de ritme que ningú entenia. Com havia frenat molt a la pujada ja no podia frenar i mantenia 3'55/km en pujada.

Estic segur que és, o són uns grans atletes, i tenen una marca molt bona i saben córrer millor que jo, per això són les meves llebres i no jo la seva, però també estic segur que avui ho podria haver fet millor.

Segurament ha clavat el temps, si vas a 39 i l'últim quilòmetre el fas a 4'20/km i ja quedes "bé" entrant a 39'30-40", però aquest minut que fins al km 9 has anat a 3'50 i no 4'00, t'has deixat a tothom a darrere que venia a fer aquest temps.

És una responsabilitat molt gran la llebre, la gent va al límit al ritme que se suposa que has de marcar, confia amb tu perquè no es coneix el recorregut o perquè confia amb la teva experiència per marcar ritme, compensar, etc. Si fa vent, arreplegar-se darrera... És important tenir molt control i moure's en una forquilla de 5" de marge amunt o avall, i anar retallant cada km de 5" en 5" i no 10" de cop en una recta.

Missatge a la organització: no escatimis en despesa amb aquestes coses quan ets LA CURSA on fer MMP i així et promous al marketing... Agafa bones llebres, com Correcats, que ho fan de puta mare, no van mai soles, mai un correcat corre sol, i asseguren el temps. Si el marketing és fer MMP, posa un bon servei de llebres, i cuida els calaixos ostia, que s'ha colat tothom al calaix 1... en aquestes coses no escatimis, que és el que et donarà públic en un futur o te'l farà perdre.

Ho comparteixo perquè suposo que no sóc l'únic que pensa així, i si ho sóc, també m'anirà bé veureu-ho i comprendre que potser m'equivoco.

Gràcies a tots/es!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2021 19:18 - 12 Des 2021 19:18 #14 per Dennis Teuling (Associat/da)
Apart de la distància de la cursa de 10K suposo que era curta, oi?

(Marca de la casa)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2021 20:33 - 12 Des 2021 20:34 #15 per jauteras (Associat/da)
A la cursa de 5 kms la distancia era correcta. Apart de la sortida, la resta del circuit et deixa correr amb molta amplitut i amb un recorregut rapidissim. Així que content per les sensacions i el dia ha estat ideal per correr.Sol i una temperatura agradable per correr, sense patir ni fred ni calor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 10:19 #16 per Ramon_B (Associat/da)
Com cada any, espectacular sortida i arribada al Parc de La Marina :thumbup: :thumbup: .
He participat a la prova de 5 Qm. Amb un recorregut totalment pla he pogut fer la meva MMP de la segona etapa amb un temps de 29'30'' a ritme de 5'54''/Qm :party:

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 17:33 - 13 Des 2021 17:33 #17 per RugbyMan (Associat/da)
Bona tarda

Un mes que va participar ahir a Viladecans com molts altres anys. Jo vaig fer la llarga amb una petita barqueta Correcat amb en Xavi Nachosboys i en Carles XarlieOne1. Després de tant de temps tornem a gaudir de les curses i de tornar a saludar als companys abans de la sortida (Jauteras, Luzyan, Rosa....).

Molts companys sembla que vàrem fer la curta i tot va anar perfecte. Distancia homologada ja que era campionat de Catalunya i un dia magnífic per córrer. Però els que vàrem fer la llarga crec que tenim algunes coses mes a dir que els de la curta no van poder veure:

1.- Avituallament al Km5. O paraves a veure o seguies corrents. No pots posar un avituallament amb una mini taula i amagat a un cantó en una corba. Si volies beure tenies q sortir de la traçada de la corba i parar-te'n al costa a veure. A Km 6/7 vaig trobar a faltar aquest glop d'aigua ja que tenia la boca seca


2.- Tema llebres. I aquí semblarà que no sigui imparcial, però com a corredor que faig servir aquest servei hi ha un parell de coses que no em van agradar. No es lògic que surti la llebre de 45' uns metres per davant de la llebre de 40'. Tampoc es lògic que jo anant a un ritme mig de 4'08 al Km2 passi a la llebre de 45 (per aquest punt tindria q portar 9' i portava menys de 8'20"). Segur que després afluixaria per quadrar temps però la gent que volia sortir amb ella de ppi ja va anar "venuda" i sense poder anar a ritme. De la de 40' vaig escoltar comentaris a l'arribada d'un grup de corredors, però no puc opinar ja que no vaig fer servir cap de les 2.


3.- Tema distancia. A mi personalment em va sortir curta la de 10kms. La de 5kms estava homologada pel campionat de Catalunya i es seguríssim que estava ben mesurada, però la de 10kms no ho estava tant. A tots els companys els Garmin els oscil·lava entre 9'8 i 9'9 kms.

Però parlant de la meva cursa, no arribava en la millor forma després de 3 setmanes parat per unes molèsties al taló. Em va comentar en XarlieOne1 d'anar amb ell per intentar un 41' i vaig acceptar conscient que no arribaria al final però fins on el pogués ajudar ho donaria tot. Sortida caòtica per l'estretament de la sortida i per que la gent no ens sabem col·locar on pertoca. Control de calaixos nul i barreixa de pitrals. Sortim tapats i toca apretar per agafar el ritme una vegada fora del parc.

Al Km2 passem la llebre de 45' que ja he comentat va sortir al davant de la 1ª sortida post federats. Al km3 noto que he forçat a la sortida i no puc mantenir el ritme de 4'06 i aviso al Xarlie i marxa una mica. Cap al km3 també marxa una mica per davant en Nachosboys. Així q regulo i dubto si abandonar al km 5 coincidint pel pas per meta. Però els veig a uns 30m per davant i la distancia no augmenta així q decideixo seguir. Passat el avituallament "fantasma" del Km5 enfilem la segona part del polígon amb rectes llargues on es podia córrer ràpid si el vent respectava. Començo a retallar distancies i una mica abans del 7 passo a en Nachosboys i li comento que intenti seguir-me'n. Al km 8 enxampo al Xarlie que ja veia a la distancia que no anava fí. Em diu q te problemes al soli i que no pot apretar. Així q aquí s’acaba la meva cursa i decideixo anar al seu ritme fins a meta. Content per la progressió del segon cinc-mil i per les no molèsties al taló (per la tarda es va queixar una mica).
Ara toca tornar a agafar constància que al gener venen les mitges i en tinc algunes apuntades en vermell a la llista.

Tornarem? Doncs no ho sé ja que en tenia molt de carinyo a aquesta cursa peró hi ha cosetes que es tenen que millorar (sobre tot l'avituallament). Com sempre els voluntaris atentissims i fent-nos la tasca mot fàcil als corredors i animant a les zones on només eren ells controlant el tránsit i els creuaments de la cursa.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 19:32 - 13 Des 2021 19:34 #18 per XarlieOne1 (Associat/da)
Paso a fer la meva mini crònica de la cursa Sansi-VIladecans 2021...no seré molt positiu, en cap sentit.

Després de la marató buscava una cursa de 10K planeta per veure si existia allò que els veteranus en diuen compensació...i el més a prop, en data i localització, era la Sansi de Viladecans... El meu propòsit coincidia amb el del company Joan33, ja que tots dos voliem baixar de 41 min... així que no vam dubtar i ens vam inscriure.

La primera sorpresa va ser que haviem de recollir el dorsal a .... BCN. Sona raro que una cursa que es disputa a VIladecans faci obligar a desplaçar-se a BCN a recollir un dorsal.. durant dies no hi havia un altre possibilitat a la web (com a mínim que jo aconseguís veure...)..així que vam anar...(per sort quedava a prop del despatx de la feina). Pel que he vist, a última hora es va rectificar i es va poder recollir el mateix dia a Viladecans.

Finalment en Joan33 no va poder córrer, però per sort si que hi va poder anar en Rugbyman, que tot sortint d´una lesió es volia provar a veure que tal...així que van coordinar i anar junts fins allà, on també ens esperava en Nachoboys, que provava a venir amb mi a fer un sub41.

Després de l´escalfament ens fiquem a la sortida...un altre sorpresa negativa, ja que aquesta no està organitzada per calaixos (en teoria hi havia 3 però allà tothom va entrar on va voler...al meu costat hi havien pitralls de tots colors..).

Sabia que la sortida era estreta i ho vam poder tornar a comprovar....personalment, sacrificaria la foto/video maca/o al parc (amb llac inclós) per una sortida més ampla, quan hi ha possibilitat de fer-ho a la carretera, tal i com ho feia abans.
Així doncs, sortida nerviosa, tot esquivant gent que s´havia possat davant i no anava a ritmes ràpids...ja em vaig deixar un esforç aquí... però amb confiança intentavem mantenir ritme...

Passat el km2 adelantem una llebre (anavem aproximadament a 4´08 de mitja). Dubto i de fet penso que és la de 40min, però no és la de 45´...de fet pel que he vist després va sortir davant de la 40´....si algú la volia seguir desde l´inici...el va ben asfixiar ben d´hora!!!!.

Moments després en Rugbyman em diu que prefereix aixecar una mica el peu i jo decideixo tirar, hem vingut a jugar!!...cap al km4 veig que no aguantaré el ritme...però ja que hi som...ho intento!
Aquí ve una de les altres crítiques a fer....l´avituallament. Jo ni el vaig veure...però sembla ser que era una sola taula (per suposadamen 1.500 corredors) i un pel apartat d´on passava la cursa...no crec que sigui molt recomenable...jo estic acostumat a fer 10K sense aigua...però no m´hagués anat malament un glopet. De totes maneres, pel que vaig veure a l´arribada, d´aigua anavem escasos....

A partir d´aquí, i una mica ja creuat per lo comentat i pels bucles de la cursa (en especial el del primer km) ja vaig anar a pitjor..vaig intentar agafar ritme a la zona de l´outlet però ja no tenia cames...i finalment em va atrapar l´Oscar..cosa que em va anar bé per poder fer els últims dos kms amb alguna ajuda...Bé, potser no van ser 2km...perquè els punts quilomètrics ...o estaven mal possats...o la cursa era curta...(com vam acabar veient al final).....segurament vaig retallar (tot i que la meva religió correcat no m´ho permet..)..i no em vaig donar compte....però vamos, a tothom li va donar...

A l´arribada, recollim la bossa de regals (correcte, res a dir) i particularment vaig trobar a faltar una ampolla d´aigua..ja que els voluntaris (mil gràcies, perquè van ser molt simpàtics i atents) no donaven abast a omplir gots en ampolles de litro i mig (deu ser més barat...).

Així doncs, per tot plegat, no crec que torni a córrer aquesta cursa.. i és una llàstima, perquè VIladecans es pot dir que és la meva segona casa.
Sóc un atleta popular i no li demano moltes coses a una cursa, però com a mínim que estigui ben mesurada, que tingui prou aigua per tothom i que les llebres siguin capaces de marcar un ritme estable, crec que no és demanar massa...

En el futur intentaré evitar segons quines curses que es basen més en marqueting que en el tracte al corredor, dit sense cap ànim de faltar el respecte i esperant que sigui una crítica constructiva.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2021 21:41 #19 per joseluisblanco (Associat/da)
Dennis Teuling lo de la "marca de la casa" t'ho estalvies, es el mateix circuit que el 2019 i 2018, i no coneixeràs a cap altre organització que tingui més curses homologades que nosaltres. Els 10km no es van homologar per unes obres a una part del recorregut. nosaltres tenim circuits homologats a Lloret, Villa Olimpica, cursa dels nassos, la Mercè, sant feliu, viladecans, el masnou, entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2021 22:16 #20 per joseluisblanco (Associat/da)
XarlieOne1Els patrocinadors a dia d’avui son una part important de les curses, per aquest motiu son mes econòmiques i amb millors serveis, 36 hores per agafar tu o qui volguessis el teu dorsal a Barcelona, amb bons premis i sortejos si ho feies.

Sobre els calaixos, per la teva informació nomes teníem una porta d’entrada al calaix banda al costat de la grada, més que complicat colar-se i a les curses pots trobar-te participants amb altre color de dorsal al teu calaix però amb una polsera que els acredita estar allà, de totes formes si creus que no tenien que estar allà també li podries recriminar que no era el seu lloc.
La sortida es la mateixa de fa 6 anys, queixar-se d’aquesta sortida quan ja se sap (es com si vas a un concert de rock i et queixes de que la musica esta alta), igual que si et queixes dels bucles (moltes marques personals als 5km)…es part de l’espectacle i aquí es “sacrifica” aquesta sortida estreta per la visualització per les marques, participants, espectadors i per la cursa...molts volem una sortida ampla i córrer sense gent al costat 10km pero el 95% li importa poc van a passar-s’ho bé.
Que si 1.500 participants amb una taula a l’avituallament? Eren dos, i la cursa de 10km tenia 600 inscrits, 555 participants i agafen aigua menys de 400, del minut 15 de cursa fins al 40, amb dos o fins i tot amb una era més que suficient.
D’aigua a l’arribada la que volguessis, fins i tot podies veure abans de la cursa gratuïtament, però Viladecans es una ciutat on evita el màxim plàstic possibles, per això dels gots...suposo que aniràs a curses que donen ampolles i et queixaràs de no evitar el plàstic.
Queixar-se per que una llebre va passar a 4’15 el 1er km i no a 4’25-4’30 i a priori totes les altres bé (la de 40 va sortir darrera per culpa meva), suposo que com no era correcat va bé deixar-les malament, llebres amb aquest errors de càlculs passa a tothom.
Et queixes del màrqueting però vam ficar 1.200 dorsals i es van esgotar, desprès 1.500 dorsals i també esgotats, 45% més d’arribats que al 2019 (al 2020 no es va fer), i al baix llobregat de les curses més participatives, les pots comparar amb altres, i això que era al mes de desembre que esta ple de curses. Òbviament es impossible que tothom acabi content, i no obliguem a participar.
Si tant “desastre” va ser aquesta cursa sembla que no afecta a la propera que diumenge a El Masnou, va camí d’esgotar els 1.800 dorsals i molts van participar a Viladecans.
De totes formes gràcies per les crítiques constructives tot i que alguna no son reals i pur màrqueting en contra de la cursa, els teus motius tindràs, però mínim informa bé. Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.