Forerunner 305

Forerunner 305

07 Mar 2008 20:26 #1 per kramy (Visitant)
Bones, Que m'en podeu dir els qui tinguin el privilegi de diposar del Forerunner 305?
Realment val la pena, se li acaba treient tot el rendiment, es molt fiable, s'hi poden passar rutes d'internet al aparell?

Gracies

ReS éS ImpoSSibLe, SinO TeôricaMent ImpRovaBle!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 12:58 #2 per Antirco (Associat/da)
Yo estoy igual en plena investigación, parece bastante bueno aunque quisiera saber mas. Sobre todo tener una comparativa con los Polar.
El precio en internet Ebay esta sobre los 210 euros.
Esta tarde miraré de encontrar alguno en las tiendas para poderlo ver fisicamente

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 15:05 - 08 Mar 2008 15:11 #3 per danistal (Associat/da)
Antirco, kramy, és un excel·lent aparell amb unes molt bones prestacions, jo el recomano totalment... per suposat podeu fer tot el que comenteu i molt més, podeu per exemple personalitzar els entrenaments al vostre gust (des de l'aparell o des del PC i li transfereixes). Prestacions en té de molt avançades, per exemple un cop fet un entrenament pots visualitzar al mateix aparell un gràfic amb l'altimetria. El pulsòmetre també és excel·lent, molt estable i sense interferències. Té també un menú de navegació bàsic, li pots transferir rutes i pots navegar la ruta amb la típica brúixola que et guia, útil a les ecursions per la muntanya... i moltes coses més que em deixo.

Respecte al preu, si mireu bé crec que encara us podeu estalviar uns quants euros, jo me'l vaig comprar fa sis mesos per 180€ a ebay i ara no crec que estigui més car.

Salut 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 22:12 #4 per Antirco (Associat/da)
El problema que mas me preocupa es el que he estado viendo en algunos comentarios negativos con respecto a la bateria, pues parece ser que al cabo de un año se agota y apenas tiene capacidad de recarga, entonces tienes que adquirir una de nueva y hay problemas si el aparato no se ha comprado en españa no tienes garantia de la marca.
A ver que hay de cierto en eso

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 23:07 - 08 Mar 2008 23:16 #5 per Sergi42195 (Associat/da)
Antirco,Kramy, yo tengo el 205, el que va sin el pulsómetro, y lo tengo desde hace dos años aproximadamente.

Nunca me he quedado sin batería. Lo cargo normalmente el domingo, pues paso los entrenos del GPS al ordenador y de paso lo cargo completamente. O sea, una semana seguro que dura la batería con entrenos de una media aroximada de 1 hora, seis días a la semana. También he de decir que no he notado que la batería dure menos, al menos hasta el momento.

Por cierto hay otro hilo que se llama "Cosetes del Forerunner" donde podréis encontrar más información, y seguro que saldréis de dudas.

El link es el siguiente: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ndex.php&topic=283.0

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 16:29 #6 per kramy (Visitant)
Per cert algu la utilitzat amb bici? també va b? i pots descarregarte tracks dinternet i passartels al forerunner?

ReS éS ImpoSSibLe, SinO TeôricaMent ImpRovaBle!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 17:24 #7 per Xeix (Associat/da)
kramy,

El 305 per guardar exercicis de bici va molt bé, ara si el que vols és seguir tracks ho hauries de fer amb un qualsevol de Garmin Vista, Legend, GPSMAP 60 CSx, o similars on a més a més pots tenir-hi cartografia. Jo tinc el Garmin GPSMAP 60 CSx que també faig servir per muntanya o trails. Fa anys havia tingut un Vista qua va ser el primer d'aquest tipus on podies dur cartografia, els nous models HCx estan molt bé

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2008 15:46 #8 per Antirco (Associat/da)
Ayer esrtuve provando el forerunner 305, y no sé si es normal pero el dato de "ritmo" oscila mucho durante la carrera o sea que apenas me sirve para saber a que ritmo estoy corriendo.
La grafica demiestra estas oscilaciones (ya no cuento las oscilaciones bestias, pues esas serán por alguna perdida de señal)
Alguien que lo haya usado que puede opinar al respecto

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2008 16:11 #9 per Xeix (Associat/da)
Antirco,

Que oscili molt potser per dos motius:

Que no estigui agafant bé la cobertura
o que no duguis el ritme més o menys constant ( ja sigui per orografia o teu )

A banda d'això et recomano també mirar el ritme promig de l'exercici o bé de la part que estiguis fent (sèrie, km, o lliure) aquest és més interessant normalment, encara que passant pantalles pots veure'ls tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2008 17:48 #10 per Antirco (Associat/da)
El ritmo lo llevo bastante constante pues lo hice en terreno llano, la cobertura "debería ser buena" pues era a campo descubierto, alrededor de Can Dragó, la oscilación iba por ejemplo de ritmo (4,1 km 4,31 /Km) a (4,2 Km 5,57 /Km) y esta onda se va mas o menos manteniendo cada cien metros. ES MUCHA DIFERENCIA DE RITMO.
Lo de coger el ritmo promedio seguramente será mas constante pero no te da el ritmo actual, por ejemplo si estas en ese momento en una subida puede diferir mucho del promedio.
Mi cuestiòn es si eso es normal pues quizás el problema es que no anda fino el forerunner.
Gracias

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2008 18:04 #11 per jordi40 (Visitant)
no se si podeis confirmar este dato pero
creo que el este gps lo utiliza serge girard en sus travesias...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2008 19:44 #12 per XaviPapell (Associat/da)
Una pregunta.
Com el SportTrack no em funciona he decidit instal·lar el TC però el programa esta en angles, hi ha alguna manera de posar-lo en castellà ?? o de tornar-lo a baixar en castellà ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 20:38 #13 per XaviPapell (Associat/da)
Otra preguntita, anem a veure.
Tinc l'aparell programat perquè em marqui cada km, ara be. Si estic fent una cursa en en la que els primer 6,5 kms es de pujada i es gira en aquest punt,  si vull saber quan he trigat fins aquí hi ha alguna manera ?? si apreto el boto de lap em començara a contar el km següent des de el 6,5 o segueix contant des de el km 6

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 21:24 #14 per homedferro (Associat/da)
si, quan arribis al pq 6.5 apreta lap, i aleshores et comptarà fins que hagis apretat. I a partir d'aqui et tornara a comptar parcials d'un quilòmetre

tira, tira,... que jo vaig fent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 21:25 #15 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Cada cop que premis el botó Lap en crea un de nou a banda de si tens activat el AutoLap també ho farà cada km o distància que hagis marcat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 21:27 #16 per Xeix (Associat/da)
Homedeferro,

Has desenfundat més ràpid que jo, tot i que vas fer Zegama  :jap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 21:33 #17 per homedferro (Associat/da)
Per algun lloc o altre havia de sortir el "SUPERXULETON" de dissabte! :mdr: :party:

tira, tira,... que jo vaig fent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 22:19 #18 per XaviPapell (Associat/da)
homedferro en el fil de sportTrack ja vaig posar que el xuleton el vaig perdre però si vols el funcionament en castellà del 305 si que el tinc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 22:21 #19 per XaviPapell (Associat/da)
A les hores entenc de que marcarà el pròxim km en el punt 7,5 no ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 22:47 #20 per Xeix (Associat/da)
:yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.