Forerunner 305

Forerunner 305

07 febrer 2010 20:20 #161 per bcnrosie (Associat/da)

bcnrosie,

Li has fet un reset? potser encara el pots recuperar.


Com ho faig? :oops:

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2010 20:23 #162 per Xeix (Associat/da)
Prement Mode i Reset alhora, si et cal fes-ho amb el F305 connectat al carregador.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2010 20:31 #163 per bcnrosie (Associat/da)
Doncs ara funciona, està carregant.... :surprised:

Moltes gràcies!!! 8)


P.D.: A veure quan dura :whistle:

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2010 22:54 #164 per runcat (Visitant)
Molt Bones Xeix, rei del Fore,!!! :party:
Una pregunta amb un fore 305 es podern fer els anomenats "Waitponts"?? és a dir, si per exemple faig una ruta i passo per una emita i vull deixar contancia d'aquent punt a la ruta, fican-li un punt destacat o alguna marca, es pot fe?¿?

SALUT

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2010 11:00 #165 per Xeix (Associat/da)
runcat,

Prem Mode, selecciona Navegación i després Marcar Posición

Manual pàgina 34  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2010 10:46 #166 per David C (Associat/da)
Hola Nois ¡

El altre dia vaig fer una ruta amb el fore, va ser impresionant, pero no hem va quedar registrat el quilometratge al historial del fore, be ni ek quilometratge, ni les estadistiques de ritme, pulsacions, ... Crec que se quin es l'error que vaig cometrer, us explico el procediment que vaig seguir, a veure si es aquest el error:

- Primer de tot, vaig engegar el crono normal, ja que no estaba encara a la ruta a seguir
- un cop arribat al punt de ruta, vaig iniciar el recorregut, i hem va sortir la pantalleta de les molles de pa (impresionant)
- Vaig seguir les indicacions del fore, i quan vaig acabar la ruta, vaig veure que el crono es va parar cuan vaig iniciar la ruta

Suposso que tindria que haber iniciat novament el crono un cop iniciada la ruta ¿oi?, pero llavors, els quilometres previs a la ruta que vaig fer fins arribar al punt d'inici, quedaran grabats com un altre entrenament diferent ¿no?

Merci, ja seguiré indagant sobre el tema, ja que m'ha agradat molt el tema de seguir rutes amb el fore ¡¡

:glasses:

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2010 11:11 #167 per als_co (Visitant)
A veure que jo faig servir el forerunner per fer rutes en bici (la majoría de vegades em perdo, pero es que vaig per uns camins que no estan al mapa).

El priemr que he pensat perque no et sortís el recorregut es que no havies enxufat el crono, pero si dius que sí, igual es que vas perdre els satélits, si et va contar tot el temps es que vas perdre la senyal del satélit, sino et va contar el temps es que no vas engegar l'apartato.

Si la rita comença una distancia mes lluny del teu punt d'inici, engega el cronómetre al sortir i quan arribis al punt on comença el recorregut apreta el LAP, aixi tindrás la primera volta d'arribada fins al lloc i la segona del circuit.

La ruta té un punt inicial i un final, al principi no comença sol, pero quan arrives al final, t'avisa i es para.

Per qualsevol dubte amb el forerunner mira aquesta guía www.covalladolid.org/forerunner/GU%CDA%2...20305%20(Chuchi).doc , sino funciona el link, busca al google guia forerunner chuchi.


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2010 11:20 #168 per David C (Associat/da)

A veure que jo faig servir el forerunner per fer rutes en bici (la majoría de vegades em perdo, pero es que vaig per uns camins que no estan al mapa).

El priemr que he pensat perque no et sortís el recorregut es que no havies enxufat el crono, pero si dius que sí, igual es que vas perdre els satélits, si et va contar tot el temps es que vas perdre la senyal del satélit, sino et va contar el temps es que no vas engegar l'apartato.

Si la rita comença una distancia mes lluny del teu punt d'inici, engega el cronómetre al sortir i quan arribis al punt on comença el recorregut apreta el LAP, aixi tindrás la primera volta d'arribada fins al lloc i la segona del circuit.

La ruta té un punt inicial i un final, al principi no comença sol, pero quan arrives al final, t'avisa i es para.

Per qualsevol dubte amb el forerunner mira aquesta guía www.covalladolid.org/forerunner/GU%CDA%2...20305%20(Chuchi).doc , sino funciona el link, busca al google guia forerunner chuchi.



Llavors, el tema esta en engegar la ruta, encara que estigui lluny del punt d'nici (llavors el crono s'inicia automaticament, o l'he de iniciar tambe?), i un cop arribi al començament de la ruta, marcar un lap ¿es aixo?

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2010 11:46 #169 per Andreu38 (Visitant)
Hola bon dia, tinc problemes amb el sensor del pulsometre del forerunner, no agafa les pulsacions del cor. l'he cambiat la pila i res de res,he posat la pila del dret i res, del reves i res, ja no se ke fer i estic pensant que em comprarme una cinta i sensor nou, pero es possible comprar un sensor nou? i si es posible a on?
Es que no tinc ni idea...
gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2010 12:44 #170 per krlos (Associat/da)

Hola bon dia, tinc problemes amb el sensor del pulsometre del forerunner, no agafa les pulsacions del cor. l'he cambiat la pila i res de res,he posat la pila del dret i res, del reves i res, ja no se ke fer i estic pensant que em comprarme una cinta i sensor nou, pero es possible comprar un sensor nou? i si es posible a on?
Es que no tinc ni idea...
gracies.


Si que es pot comprar, però abans prova la d'algun amic a veure si funciona (recorda que has d'anar a l'opció de "buscar sensor" ja que estaràs provant un de freqüència diferent al teu)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2010 13:13 #171 per Xeix (Associat/da)

Hola bon dia, tinc problemes amb el sensor del pulsometre del forerunner, no agafa les pulsacions del cor. l'he cambiat la pila i res de res,he posat la pila del dret i res, del reves i res, ja no se ke fer i estic pensant que em comprarme una cinta i sensor nou, pero es possible comprar un sensor nou? i si es posible a on?
Es que no tinc ni idea...
gracies.


Si que es pot comprar, però abans prova la d'algun amic a veure si funciona (recorda que has d'anar a l'opció de "buscar sensor" ja que estaràs provant un de freqüència diferent al teu)


Fins i tot essent el teu quan canvies la pila torna a buscar-lo  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2010 21:07 #172 per jballest (Associat/da)
Hola a tots:
El meu problema està en bloquejar el forerunner, per que no s'em detingui sense permís. De vegades m'he trobat que el cronòmetre s'havia aturat per haver donat algun cop involuntari i la veritat és que fa molta ràbia.
He mirat al manual, però no he trobat si hi ha un mètode per bloquejar el cronòmetre i que no es pugui aturar de manera involuntària.
Algú sap com fer-lo.
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2010 09:36 #173 per litrus (Visitant)
Hola a tots, estic bastant convençut d´agafarme el forerunner 305, per preu i pel que he llegit crec que s´adapta a les meves necesitats. El meu dubte i veien que hi ha varios (205-310-405..) hi ha algun model nou que sustitueixi el 305 i coneixeu algún puesto per internet segur per comprar-lo? estic veient per uns 175€
Gracies a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2010 12:26 #174 per runcat (Visitant)
Jo a l'ebay mel vaig poder treure per 145€, el problema es que no tenen garantia

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2010 15:19 - 26 Mar 2010 15:21 #175 per Xeix (Associat/da)

Jo a l'ebay mel vaig poder treure per 145€, el problema es que no tenen garantia


Si qui te'l ven a ebay t'envia una factura si que tens garantia, el que no serveix és la compra per ebay com factura.

Per tan negocia-ho  :whistle: 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2010 21:50 #176 per litrus (Visitant)
I botiga o pàgina fiable amb factura i garantia? a les botigues crec que està per uns 180€.. I per aquest preu tenim algún Garmin millor o més nou?
gracies 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2010 09:07 #177 per (Visitant)

Jo a l'ebay mel vaig poder treure per 145€, el problema es que no tenen garantia


Si qui te'l ven a ebay t'envia una factura si que tens garantia, el que no serveix és la compra per ebay com factura.

Per tan negocia-ho  :whistle: 


Si qui et ven el Garmin per fer-te la factura haura d´estar registrat com a venedor-empresa. No crec que una factura qualsevol serveixi. Crec que la majoria de Garmins que es venen a ebay, no se si tenen garantia. Em semblaria que no. Tinc el dubte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2010 15:33 #178 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Fa dies en no se quin fil vaig veure que en Pau va fer una foto en un aparell amb piles per carregar el foreruner  ja que aquest, al menys el 305 no dura més de 10/11 hores.
He trobat aquesta web amb aquests carregadors solars, no se is ja ho sabia-ho però per si de cas aquí la teniu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2010 18:17 #179 per tonivet (Associat/da)
Hola a tothom, que consti que m'he llegit les 12 pàgines i no ho pregunta ningú, potser és que és massa obvi, però:

Si jo tinc un entreno a fer (per exemple canvis de ritme de distàncies i ritmes diferents) , m'imagino que es pot posar al 305 de forma manual i després ell et va avisant de quan i a quina velocitat has de fer el canvi,no?

Es que encara no l'he comprat però jo ell vull per aixó :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2010 19:04 #180 per krlos (Associat/da)

Hola a tothom, que consti que m'he llegit les 12 pàgines i no ho pregunta ningú, potser és que és massa obvi, però:

Si jo tinc un entreno a fer (per exemple canvis de ritme de distàncies i ritmes diferents) , m'imagino que es pot posar al 305 de forma manual i després ell et va avisant de quan i a quina velocitat has de fer el canvi,no?

Es que encara no l'he comprat però jo ell vull per aixó :oops:


Si, així es. Tu programes el que vulguis. Una distancia determinada a un ritme determinat, o fins que arribis a unes pulsacions, o un temps determinat a tal ritme. Si vas per sobre o per sota de la velocitat que t'has prefixat t'avisa i cada vegada que et toca un canvi de ritme, t'avisa 5 segons abans.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.