Forerunner 305

Forerunner 305

29 Mai 2008 23:03 #21 per XaviPapell (Associat/da)
Pues jo no ho vull això, jo el que vull es una opció que continuï marcant cada km fins al final però apart poder marcar el punt 6,5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 23:26 #22 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Aleshores treu el AutoLap i fes-ho tu manualment mirant els km marcats i així veuràs si ens gaires diferències. Jo ho faix així. Al Sportracks tens la possibilitat de veure el que has marcat tu o el que ell calculi,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 23:45 #23 per XaviPapell (Associat/da)
Xeix Xeix Xeix company però es una putada estar sempre pendent del crono, no estic acostumat a les hores se'm pot passar el punt d'algun km, en fi que ja intentaré mirar quan temps porto quan faig el gir i el deixo en el programa que tinc.
Però ja no m'agrada el 305, el regalo, qui el vol ??  :whistle: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2008 23:49 #24 per Xeix (Associat/da)
Només has de marcar el botó Lap quan pases un punt km i afegir el que vulguis. Jo sempre ho faig així, serveix per saber si un km era llarg o curt  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2009 13:34 #25 per fast (Visitant)
Hola Companys,

El meu Fore 305 no m´havia donat cap problema i fa un any que el tinc, i va tenir que ser ahir durant la meva primera marató...peró ni ell va poder amb mi :mdr:

Ús volia fer un parell de consultes:

1- És possible que a vegades en dies tapats el fore faci lectures incorrectes pel que fa a velocitat ?
2- Durant la cursa em feia lectures de pulsacions incorrectes , que la veritat em va generar durant molta estona dubtes fins que anava parlant tranquilament amb el company de viatje i em maracava 170ppm... :grrrrrr:quan realment com a molt tenia que anar a 153ppm. Potser, un tema de pila ?

Ús ha passat alguna vegada ?

Gràcies
Oriol
PD: Ostia , semblo el Robocop...pero quina felicitat :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2009 15:14 #26 per Xeix (Associat/da)
fast,

Si passes pels voltants d'atenes de mòvils, estacions elèctriques, etc... és normal que les dades reflexades sigiun errònies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2009 19:59 #27 per Aipeyo (Visitant)
El meu fore em sembla que no medeix bé l'elevació.

Com pot ser que a la cursa de Bombers em posi que he fet 240 positius i 280 negatius.

Pot ser? També em passa quelcom similar a la carretera de les aigües, que és pràcticament pla!!

Merci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2009 20:14 #28 per Kurt (Associat/da)
Bona tarda,

El meu fore em sembla que no medeix bé l'elevació.

Com pot ser que a la cursa de Bombers em posi que he fet 240 positius i 280 negatius.

Pot ser? També em passa quelcom similar a la carretera de les aigües, que és pràcticament pla!!


Hehe... ni el teu ni el de ningú. Ni el Fore ni cap GPS.

Tot el sistema GPS està dissenyat per ser lo més precís possible per donar la latitut i la longitut del receptor sobre el globus terraqui. Però això va en detriment de la precissió de l'alçada. Això és degut a que els satèl·lits estan a molt poca alçada en relació amb el radi de la terra. A més la terra no és esfèrica, és irregular, lo que complica encara més calcular l'alçada.

Així doncs fes-te amb el plug-in que corregeix l'elevació del Sporttracks, perque les lectures d'elevació dels GPS solen ser de dolentes a catastròfiques. El Polar que tenia tenia un altímetre baromètric. Per l'alçada és molt millor. Tampoc és una precissió especialment bona, doncs la pressió atmosfèrica no para de canviar, i per tant les lectures també ho fan, però comparat amb un GPS és la llet.

   Salut!
   Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2009 21:16 #29 per Xeix (Associat/da)

El meu fore em sembla que no medeix bé l'elevació.

Com pot ser que a la cursa de Bombers em posi que he fet 240 positius i 280 negatius.

Pot ser? També em passa quelcom similar a la carretera de les aigües, que és pràcticament pla!!

Merci.


A veure si em descobert un retallador que puja pels terrats  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2009 09:46 - 23 Abr 2009 09:48 #30 per Aipeyo (Visitant)

Bona tarda,

El meu fore em sembla que no medeix bé l'elevació.

Com pot ser que a la cursa de Bombers em posi que he fet 240 positius i 280 negatius.

Pot ser? També em passa quelcom similar a la carretera de les aigües, que és pràcticament pla!!


Hehe... ni el teu ni el de ningú. Ni el Fore ni cap GPS.

Tot el sistema GPS està dissenyat per ser lo més precís possible per donar la latitut i la longitut del receptor sobre el globus terraqui. Però això va en detriment de la precissió de l'alçada. Això és degut a que els satèl·lits estan a molt poca alçada en relació amb el radi de la terra. A més la terra no és esfèrica, és irregular, lo que complica encara més calcular l'alçada.

Així doncs fes-te amb el plug-in que corregeix l'elevació del Sporttracks, perque les lectures d'elevació dels GPS solen ser de dolentes a catastròfiques. El Polar que tenia tenia un altímetre baromètric. Per l'alçada és molt millor. Tampoc és una precissió especialment bona, doncs la pressió atmosfèrica no para de canviar, i per tant les lectures també ho fan, però comparat amb un GPS és la llet.

   Salut!
   Kurt.-

]

Merci Kurt, intentaré això quie comentes del plug-in, encara que sóc una miqueta "torpe".

El meu fore em sembla que no medeix bé l'elevació.

Com pot ser que a la cursa de Bombers em posi que he fet 240 positius i 280 negatius.

Pot ser? També em passa quelcom similar a la carretera de les aigües, que és pràcticament pla!!

Merci.


A veure si em descobert un retallador que puja pels terrats  :rofl: :rofl: :rofl:


Psssssss, no ho diguis a ningú....

Firma: SpidAipeyoman.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2009 10:00 #31 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Hola Xeix

Ahi vaig portar el meu forre a Badalona per que no funcionava el altaveu m'en dit que el canviara per un altre i que trigaren 2 o 3 setmanes son serios ? li vaig dir que en fa falta per l'entrenament de Berlin i que me lo portin lo mes urgent  tu tens tracte amb ells lo dic per agilitzar i retallar setmanes  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2009 12:05 #32 per Xeix (Associat/da)
MIGUEL SBD,

No tinc cap contacte, jo he anat 1 cop per un Garmin Vista que vaig trencar en una caiguda de btt  :beurk: aleshores eren Electrònica Trepat no Garmin.

Fa 2 anys vaig enviar un correu a Garmin Europa (Anglaterra) perquè el F305 només em durava 5h em van dir que els hi enviés i en una setmana m'en van enviar un de nou.

Pel que he llegit en altres fòrums triguen més o menys segons la disponibilitat dels que els arriben, és qüestió d'incordiar  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2009 13:42 #33 per MIGUEL SBD (Associat/da)

MIGUEL SBD,

No tinc cap contacte, jo he anat 1 cop per un Garmin Vista que vaig trencar en una caiguda de btt  :beurk: aleshores eren Electrònica Trepat no Garmin.

Fa 2 anys vaig enviar un correu a Garmin Europa (Anglaterra) perquè el F305 només em durava 5h em van dir que els hi enviés i en una setmana m'en van enviar un de nou.

Pel que he llegit en altres fòrums triguen més o menys segons la disponibilitat dels que els arriben, és qüestió d'incordiar  :whistle:


Gracies Xeix pues incordiarem  :yes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2009 16:36 #34 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Xeix ja m'arrivat per Seur el Garmin la veritat que ha sigut molt rapid  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2009 16:37 #35 per Xeix (Associat/da)
:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2009 21:49 #36 per (Visitant)
hola a todos.
tengo un fore 305 gps nuevo sin estrenar en su caja, con factura y manuales.
lo vendo porque yo no corro y no le daría su autentica utilidad, (fué un encargo de un amiguete que luego no le gustó).

precio de factura 244$ o 180€

saludos

si alguien esta interesado o quiere mas detalles contactar en el tfno 618752129  o bien Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2009 11:42 #37 per (Visitant)

Bones, Que m'en podeu dir els qui tinguin el privilegi de diposar del Forerunner 305?
Realment val la pena, se li acaba treient tot el rendiment, es molt fiable, s'hi poden passar rutes d'internet al aparell?

Gracies

Jo tinc aquest aparell i va de marevella. El pots trobar per 183 € a WWW.activagps.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2009 12:08 #38 per kilometer (Associat/da)

Bones, Que m'en podeu dir els qui tinguin el privilegi de diposar del Forerunner 305?
Realment val la pena, se li acaba treient tot el rendiment, es molt fiable, s'hi poden passar rutes d'internet al aparell?

Gracies

Jo tinc aquest aparell i va de marevella. El pots trobar per 183 € a WWW.activagps.com

I encara més barat si proves de realitzar-ho per ebay USA.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2009 12:20 #39 per kilometer (Associat/da)
Si ho mires et pot sortir molt a compte. Jo al meu germà fa un any li vaig regalar per 140 euros

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2009 12:19 #40 per Xeix (Associat/da)
:'( :'( :'(

Ahir després de dutxar-me al Guiera em vaig adonar que tenia una mica d'aigua dintre de la pantalla. El cas és que s'ha desenganxat i ara és un 2 peces  :grrrrrr:

Ja us explicaré si es pot arreglar  :beurk: de moment si algú tenia curiositat per saber com són per dins us deixo les imatges del meu F305 esparracat de cos present  :arf: :'( :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.