Forerunner 305

Forerunner 305

13 Gen 2011 18:31 #261 per kilometer (Associat/da)
Poser si mires en el menú seccions, podràs veure les voltes.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2011 18:38 #262 per Bullich (Visitant)

Poser si mires en el menú seccions, podràs veure les voltes.


Ei gràcies! ara m'he adonat que estava mirant un inici de registre d'activitat diferent :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 19:55 #263 per oriol simarro (Visitant)
Hola de nou ... una nova pregunta estúpida amb la que m'he trobat avui però que no he solucionat encara (no tinc el manual aqui...)
Estic fora de casa i vaig sortir a entrenar ahir. Al acabar, al no poder descarregar les dades per no estar a casa, el vaig apagar. Avui he tornat a sortir i quan torno a conectar el F305, veig que no se'm posa a zero, sinó que continua amb l'entreno d'ahir.

No es pot tornar a posar a zero ??? La solució patillera que he fet és amb un nou lap, però hauria de ser molt més senzill i em nego a pensar que aquesta joguina no es posa a zero ...

Com ho feu??
(em fa una mica de vergonya preguntar això però demà vull tornar a sortir...)

MMP:
5km - 18min 13seg - SS del Masnou 2011
10km - 37min 56seg - El Tast de la Mitja (Granollers) 2012
21km - 1h 26min 22seg - 1/2 de BCN 2012
42km - 3h 12min 06seg - Marató de Barcelona 2012

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 20:03 #264 per Bullich (Visitant)
Ei Oriol suposo que et refereixes únicament a posar tots els marcadors a zero, has d'apretar el lap durant uns segons sense deixar anar el botó....
Espero q sigui això  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 21:59 #265 per XaviPapell (Associat/da)
Ja t'ho marca 3...2...1 i es te que posar a 0

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2011 02:25 #266 per oriol simarro (Visitant)
Merci !! era aquesta tonteria ...

MMP:
5km - 18min 13seg - SS del Masnou 2011
10km - 37min 56seg - El Tast de la Mitja (Granollers) 2012
21km - 1h 26min 22seg - 1/2 de BCN 2012
42km - 3h 12min 06seg - Marató de Barcelona 2012

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 22:55 #267 per (Visitant)
Hola. Tinc un dubte respecte el pulsometre del Fore. Ahir em va donar una punta de pulsacions màximes en un moment determinat de 200 i pico pulsacions quan amb un any i mig de tenir-lo no havia passat de 183 pulsacions. ës un moment puntual, sent el moment anterior just unes pulsacions d'aproximadament 170 i postriorment torna a 170, Pot ser alguna cosa del garmin? o realment m'he de preocupar. M'he fet proves d'esforç, altres electros i ecocardio, això últim no fa ni mig any, i sempre han sortit bé, però... Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 22:57 #268 per krlos (Associat/da)
Jo si no mullo la cinta be abans de sortir, també es dispara i marca molt alt. Moltes vegades m'he d'aturar una vegada he sortit a córrer per que marqui be (i si surto en bici amb una samarreta que vaig "holgada" i li doni el ven, fa interferències també)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2011 15:31 #269 per jcarpa (Visitant)
Una sol·lució que he trobat per quan es penja el FORERUNNER 305:

Extret de:
sendallarga1.blogspot.com/2010/07/mi-gar...05-se-ha-muerto.html

Cuando el 305 no se enciende o funciona mal, Garmin recomienda primero realizar el "SOFT RESET" primero y después el "HARD RESET".

SOFT RESET: Hay que pulsar simultaneamente las teclas MODE y LAP. Es similar a cuando reiniciamos el ordenador. De las dos opciones, es la menos "enérgica".

HARD RESET: Hay que pulsar la tecla MODE, mientras se enciende el dispositivo. Está opción es más "radical" y sería como si el ordenador se quedase colgado y lo desconectamos de la corriente para que se apague y vacíe la memoria.

La tercera opción (y la que a mi más me gusta) es la de instalar de nuevo el Software del dispositivo, es como si el ordenador tuviese un virus y lo formateamos y le instalamos de nuevo el sistema operativo. Puede parecer complicada, pero es bastante sencillo si se siguen las siguientes instrucciones.

  1. Coloca en FR 305 en el soporte y conéctalo al ordenador. Déjalo encima de alguna superficie plana y BAJO NINGÚN CONCEPTO LO COJAS O LO MUEVAS DURANTE EL PROCESO, PODRÍA PERDER EL CONTACTO CON LA BASE Y SE INTERRUMPIRÍA LA INSTALACIÓN Y SE MORIRÍA DEFINITIVAMENTE.
  2. Pincha en el SIGUIENTE ENLACE, y pulsa donde pone Dowload en el apartado de "software unit". Podrás descargar el instalador después de aceptar las condiciones y procede a ejecutar el instalador.
  3. Deja que se instale el software, SIN MOVER EL GPS y procurando que no se desconecte de la base. Si se desconecta de la base, date por jodido.
  4. Cuando finalice la instalación, el FR 305 se conectará e intentará buscar los satélites. evidentemente si estas en el interior, debes salir al exterior. El hecho de que se conecte y veas que está intentando buscar los satélites es la señal indicativa de que ya lo puedes desconectar de la base ya que la instalación del software del dispositivo ha finalizado.

Salut,
    Pere
PD: Val a dir que hi havia una opció encara més complicada que el hard reset que es va comentar pagines enrera...

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2011 15:38 #270 per XaviPapell (Associat/da)
jcarpa gracies per l'informaió

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2011 16:34 #271 per jcarpa (Visitant)
Per cert, on posa SIGUIENTE ENLACE, subtituir per: www8.garmin.com/support/collection.jsp?product=010-00467-00

Vage, les actualitzacions del rellotge.

Salut!
      Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2011 23:19 #272 per Cayu (Visitant)
Hola!

Doncs després de dubtar entre molts GPS m'he decidit a comprar-me el Forerunner 305, però avui fent-lo servir per primer cop, m'han sorgit alguns dubtes  :mad::

1- Hi ha un moment que quan configures el teu perfil el manual diu "Sólo para el Forerunner 305: Cuando configure por primera vez el perfil de usuario, en pantalla aparecerá un mensaje sobre el ritmo cardiaco (RC) máximo. Seleccione Sí para ajustar su ritmo cardiaco máximo según su perfil de usuario." i jo vaig posar que "No"  :grrrrrr: Hi ha alguna manera de cambiar-ho i saber quin RC màxim possar?

2- He sincronitzat l'entrenament amb el "Garmin Training Center", però no hi ha manera de saber com veure el temps o ritme a cada kilòmetre  :frown:

3- El botó de lap, vull entendre que serveix per comparar diferents voltes en una carrera/entreno no? Es a dir si com Diumenge, tinc dos voltes de 5km, si quan faig els primers 5km apreto aquest boto i al final dels 10km el de Stop, m'haurà grabat un entrenament dividit en dos?

Gràcies per adelantat!!!  :oops:

MMP 10 Km: 49:36 (Cursa Nocturna de l'Hospitalet 2011)
MMP 5 Km: 24:02

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2011 20:43 #273 per Xeix (Associat/da)
Cayu,

1.- Es pot modificar sempre que vulguis tan des del rellotge com des del Garming Training Center (GTC). A banda del màxim, també les franges d'entrenament.
2.- El GTC no et donarà gaire informació, t'anirà millor el Garmin Connect o millor encara SportTracks (hi ha un fil ja obert)
3.- El botó de lap el que et fa és un parcial.

Pontineja'l i gaudeix-lo  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2011 21:46 #274 per Cayu (Visitant)
Moltes gràcies Xeix!!!  :great: :great:

MMP 10 Km: 49:36 (Cursa Nocturna de l'Hospitalet 2011)
MMP 5 Km: 24:02

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2011 18:43 #275 per canfuselles (Visitant)
Hola.
He llegit moltes coses bones sobre el Forerunner 305 però se'm presenta una qüestió:
- quan mesura distàncies, té en compte el desnivell, o tant sols llegeix la distància entre dos punts, sense tenir en compte el recorregut de més que es fa pujant / baixant ?
- el 310XT funciona igual que el 305 a l'hora de llegir distàncies ?
- et donen desnivell acumulat, positiu i negatiu ?

Algú sap si els Suunto tenen model contratipus al Forerunner 305 i en cas que fos així, sabeu si funciona bé ?

Fa temps que vaig darrera algun GPS per a calcular-me bàsicament distàncies i parcials / km però al no tenir clar el tema de la mesura de les altituds, encara no ho he fet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2011 19:46 #276 per krlos (Associat/da)

Hola.
He llegit moltes coses bones sobre el Forerunner 305 però se'm presenta una qüestió:
- quan mesura distàncies, té en compte el desnivell, o tant sols llegeix la distància entre dos punts, sense tenir en compte el recorregut de més que es fa pujant / baixant ?
- el 310XT funciona igual que el 305 a l'hora de llegir distàncies ?
- et donen desnivell acumulat, positiu i negatiu ?

Algú sap si els Suunto tenen model contratipus al Forerunner 305 i en cas que fos així, sabeu si funciona bé ?

Fa temps que vaig darrera algun GPS per a calcular-me bàsicament distàncies i parcials / km però al no tenir clar el tema de la mesura de les altituds, encara no ho he fet.


A veure, per parts.

- quan mesura distàncies, té en compte el desnivell, o tant sols llegeix la distància entre dos punts, sense tenir en compte el recorregut de més que es fa pujant / baixant ?

Teòricament si. El problema es que les mesures de coordenades que mesura qualsevol GPS,  X i Y son relativament fiables, però les de Z (alçada) tenen molt més error, per tant la distancia la mesura sobre les coordenades mesurades. Es a dir, si, però això implica una mica més d'error. Tot i així al descarregar al Sportracks, hi ha un pluggin que actualitza l'alçada i et recalcula la distancia recorreguda

- el 310XT funciona igual que el 305 a l'hora de llegir distàncies ?

Per el que he escoltat els companys que el tenen, si

- et donen desnivell acumulat, positiu i negatiu ?

Doncs igualment per el que he escoltat als companys, el 310 si que ho fa directament amb l'aparell. El 305, quan ho descarregues ja sigui al TC o a l'sportracks, també

De suunto ni idea


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2011 14:10 #277 per antoniu (Associat/da)
he rebut aixo si algú esta interessat


www.garmin.com/es/company/eventos/



Semana Garmin
13 al 18 de junio 2011 · Barcelona

¿Quieres sacar el máximo partido a tu GPS y conocer nuestras novedades?
¡Te esperamos!



Acércate y resolveremos tus dudas en directo. Además, Garmin pone a tu disposición un amplio showroom donde podrás probar nuestra gama de producto. Las últimas novedades de outdoor, fitness, automoción y náutica al alcance de tu mano.

Si aún quieres más, por las tardes celebraremos convenciones para que puedas maximizar las ventajas que te aportan los GPS Garmin.

En breve, publicaremos más información. Permanece atento a nuestra últimas noticias, ¡las plazas son limitadas!

    *      Lugar:Casanovas Barcelona Hotel (by Rafael Hoteles)
          C/ Gran Via de les Corts Catalanes, 559 (08011)
          Barcelona Coordenadas: 41º23’03.10”N 02º09’38.51”E     
    *            Bicing: Parada Plaza Universitat Parada Carrer Diputació esquina Montaner     
    *            Parking: Parking Gran Cadi C/Casanova 37-41.
    *            Metro: Parada Urgell (línea 1) y Universitat (Línea 1 y 2) a 100m y 200m respectivamente     
          Urgell: saliendo del hotel a mano derecha todo recto hasta llegar a la calle Compte d´Urgell.
          Universitat: a mano izquierda saliendo del hotel hasta llegar a la Plaza Universitat     
           


Antoniu




Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2011 12:55 #278 per jcarpa (Visitant)
Hola,
    un dubte, pq a mi ja es el 3er cop que em passa, se us sent més fluix el forerunner al temps de tenir-lo? Jo aquest cop no té ni 6 mesos, el vaig canviar/arreglar a principis de gener.
Darrerament em semblava que es sentia menys, però ahir al arribar a casa, els piips ja eren bastant més fluixos.

:ouch: :'(

Aprofitaré que encara estic en la garantia de 6 mesos de reparació per enviar-ho a la casa.

Salut,
    Pere


Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2011 15:56 #279 per XaviPapell (Associat/da)

Hola,
    un dubte, pq a mi ja es el 3er cop que em passa, se us sent més fluix el forerunner al temps de tenir-lo? Jo aquest cop no té ni 6 mesos, el vaig canviar/arreglar a principis de gener.
Darrerament em semblava que es sentia menys, però ahir al arribar a casa, els piips ja eren bastant més fluixos.

:ouch: :'(

Aprofitaré que encara estic en la garantia de 6 mesos de reparació per enviar-ho a la casa.

Salut,
    Pere


Darrera hi han dos foradets molt petits, es per ha on surt el so, diuen que es perquè es mullen, no es pot evitar, a mi em va començar a fallar a les 3/4 setmanes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2011 15:56 #280 per XaviPapell (Associat/da)
Jo vull fer una pregunta. Perquè el primer km no m'avisa mai el ritme que he portat com la resta de kms ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.