Forerunner 305

Forerunner 305

28 Ago 2009 10:35 #61 per clave (Associat/da)
:party: hi ha quelcom del tema gps, garmin,....que no controlis? cada dia quedo mes perplex de com et mous per akests mons! escolta he llegit que amb btt t'agraden les trialeres, corriolets,..... el dia que passis pel maresme fes-m'ho saber i et monto una rutilla al teu gust, em dius km a fer i hores que desitges fer i et preparo un "corriolari maresmenka"
:great: que de segur disfrutaràs com un animalot!

L'orgull és personal e intransferible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 11:31 #62 per Xeix (Associat/da)
clave,

:great: queda en peu, ho diré als meus companys del Club Ciclista d'Horta, l'any passat vaig estar 5 mesos castigat sense fer res per l'hernia discal i lo primer que vaig fer va ser la marxa de Premia on vaig aprendre una trialera que va de Can Gurguí  per darrera de Sant Mateu, els vaig dur després d'esmorzar a Can Gurguí  :whistle: i els hi va agradar molt, encara que no sé si reien de la trialera o dels xupitos  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 11:59 #63 per clave (Associat/da)
:rofl:  aixo sol passar, doncs si has fet per la banda de premia ara t'ensenyerem la banda de canyamars, orrius, dosrius, canbruguera, que de ben segur que et facinarà, només m'has de dir el temps que hi voleu estar i muntarem el recorregut a mesura, si us agraden els desnivells positius, si us agraden els negatius, si només us agraden uns,...... tu digues i anem perfilant el tema

L'orgull és personal e intransferible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2009 16:38 #64 per jcarpa (Visitant)
Hola,
tinc un problema amb el forerunner 305, resulta que fa un mes que el so es sent molt fluix, i clar amb transit, etc, no es sent quan pita per mostrar el pas del darrer km, oq uan et surts de track, etc...

A algú mñes li ha passat?

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2009 18:05 #65 per Tamayo (Visitant)
Ojo a los compradores por Paypal !!!

-Forerunner 305 con batería KO, le faltaba un mes para cumplir los dos años.
-Garmin Badalona no acepta factura Paypal por lo que consta fuera de garantía. Tampoco aceptan cambio de modelo. :grrrrrr:

Me temo que voy que tener que abonar los 95 euros religiosamente, y dentro de dos años el mismo rollo. :frown:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2009 10:54 #66 per the last (Visitant)

Ojo a los compradores por Paypal !!!

-Forerunner 305 con batería KO, le faltaba un mes para cumplir los dos años.
-Garmin Badalona no acepta factura Paypal por lo que consta fuera de garantía. Tampoco aceptan cambio de modelo. :grrrrrr:

Me temo que voy que tener que abonar los 95 euros religiosamente, y dentro de dos años el mismo rollo. :frown:


¿Factura Paypal? Lo que tendrías que hacer es pedirle la factura al proveedor y con esa ir a Garmin Badalona.

Yo también tuve un problema al comprarlo: la pantalla tenía varias líneas de pixels que no se veían. Después de insistir al proveedor para que me mandaran la factura, tal y como me habían solicitado en Garmin, no tuvieron problema en darme otro sin pagar nada.

Espero haberte ayudado.

the last

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2009 12:37 #67 per runcat (Visitant)
Bones runners!!
Si compro un 305 x ebay (nou) k s'ha de fer per obternir la garantia?? va inclosa amb el pack? o kins passos a segui he de fer??

Salut

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2009 16:32 #68 per Tamayo (Visitant)
Grácias the last, he enviado correo al proveedor aunque después de casi dos años no tengo ninguna esperanza.  :great:

newrun, para que tenga garantía tienes que tener:
- El código de serie que viene en la caja.
- La factura del proveedor.

Como lo acabas de comprar puedes exigir la factura al proveedor antes de dar como buena la transacción en Paypal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2009 17:50 #69 per Xeix (Associat/da)
Es busquen agosarats, que tinguin un F305 amb la bateria malament i/o l'alarma  :beurk: . Si sou manetes i enteneu el francés se us ha girat feina.  :whistle:

Réparation du buzzer du garmin forerunner 305

També explica com canviar la bateria sembla ser que una Hama surt per 17€

Qui serà el primer?  :666:

La pitjor previsió sempre és acabar a Garmin  :'(, evidentment oblideu la garantia, però si ja no en teniu és una opció prou vàlida  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2009 18:00 #70 per ivan (Associat/da)
:surprised:

és collonut Xeix!!!  :great:

ara millor fer una reunió "tupperware" i fer una demo entre els assistents!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2009 18:12 #71 per Juan (Associat/da)
Xeix como tu ya lo has tenido en dos mitades, puedes hacer un video y lo cuelgas como demostración  :mdr:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2009 18:25 #72 per Xeix (Associat/da)
:'( :'( :'( Jo ho hauria provat però ja el vaig dur a Garmin i ara tinc el 310XT i espero trigar a tenir necessitat de fer invents  :clown:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 12:53 #73 per Rivendel (Visitant)
Gracies xeix li passo aixó al meu Sant a veure si s'atreveix a fer-me la reparació  :great:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2009 17:47 #74 per Tamayo (Visitant)
Me envían factura del presupuesto:

56,33 euros + 10 euros portes + IVA = 76,94

Pero me indican que sólo me dan 6 meses de garantía.  :grrrrrr: Yo creía que tendría para dos años más.

Si no se acepta la factura: 40 euros + IVA.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 12:06 #75 per nyef (Associat/da)
Acabo de veure el 305 per 163€ + enviament a Pixmania.
www.pixmania.com/es/es/579912/art/garmin...ismo-forerunner.html
Es bon preu, no?

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 12:34 #76 per david (Associat/da)
Bon preu depenc de per el que ho vulguis fer servir, com a rellotge tri hem sembla que no serveix  :grrrrrr:

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 12:37 #77 per nyef (Associat/da)
No serveix?
Per què no es submergible?
Es que he llegit que el 310 XT nou, si es sumergible, però que dins l'aigua, no pilla senyal GPS ni frecuència cardíaca, amb lo que dona igual si vas amb el 310 o el 305, no?
Jo es que no en tinc ni idea i vaig molt perut amb aquests tratos.

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 12:44 #78 per david (Associat/da)
Segur que el senyor Xeix té més dades, però jo no ficaria a l'aigua el 305, hem sembla que només esta pensat per córrer i no es submergible.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 13:01 #79 per xarbot (Visitant)
M'apunto a aquest fil tant interesant! :)

Per cert posa que pots posar sota l'aigua a no se quan temps, però no crec que sigui molta estona...

Xarbot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 13:05 #80 per nyef (Associat/da)
Xarbot, jo he llegit de gent que nada amb el 305 al canell, però que es recomana no fer-ho durnat mes de 30 minuts. Es clar, que dubto que això sigui una recomanció del fabricant. Suposo que el fabrcant et dirà que no el possis a l'aigua.
El rotllo es que si el 310 xt, a l'aigua nomes et diu el temps, (el 305 tambe si te'l posses a sota el casquet), i sense tenir en compte el temps de la bateria, val la pena la compra del 310? I per les Tri, valdria el 305?

Salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.