Forerunner 305

Forerunner 305

22 Set 2009 15:32 #81 per Xeix (Associat/da)
Jo vaig tenir el 305 i el vaig fer servir algun cop per nedar, però amb lo que suo no sé que és pitjor.

El 310 perd el senyal quan enfonses la ma a l'aigua i aleshores si segueixes un recorregut sembla com si haguessis anat begut  :clown:, la distància no és real es més gran, però si que serveix per saber per on has passat i si t'interessa refer-ho a ma.

El cap de setmana l'he fet servir a la Mm on he estat 16h25' seguint el track que vaig fer l'any 2007, el vaig engegar 20' abans i uns 10-15' després, a l'anar a carregar-lo a casa encara quedava el 14%.

Un diferència que trobo bé encara que no pugui semblar és que els avisos a banda de sonors també poden ser per vibració (Llança no t'esveris  :he:)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 15:58 #82 per Zesar (Visitant)
Yo lo que he leido en el foro de triatlón del atleta.com es ponerse el 305 por debajo del gorro de nadar. Así no hay problema con el agua y da el recorrido perfecto.

Si metes un Fore dentro del agua, no hay manera de que te de bien la posición, por el tema de la reflexión/refracción de la señal en la interfase aire/agua.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 16:05 - 22 Set 2009 16:09 #83 per nyef (Associat/da)
Entonces que sentido tiene hacer del 310 xt sumergible y doblarle el precio?

Voleu dir que amb el 305 no n'hi ha prou per a correr i fer Tri's?

Salut

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 17:23 #84 per Xeix (Associat/da)
nyef,

El 310 és la novetat. Quan va sortir el 305 era tan o més car encara

Per només fer Tri's no es justifica, si t'interessen les 20h potser si.

Segur que l'any que ve baixa de preu  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2009 17:27 #85 per AlbertBP (Visitant)

Yo lo que he leido en el foro de triatlón del atleta.com es ponerse el 305 por debajo del gorro de nadar. Así no hay problema con el agua y da el recorrido perfecto.

Si metes un Fore dentro del agua, no hay manera de que te de bien la posición, por el tema de la reflexión/refracción de la señal en la interfase aire/agua.


Jo ho he comprovat en directe i funciona. En un entrenament del Novatos del triatló en juavalga (si no recordo malament) ho va fer, va penjar el resultat al foro i es veia perfectament. Això sí, s'ha de col·locar a la zona del clatell, pensa en la posició que duus al nedar.

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 17:36 #86 per jballest (Associat/da)
Vigila que aquest aparell que hi ha al Pixmania no te castellà com a llengua ni de manual  ni interna. Si no tens problema amb l'anglés no passa res, però toho comento per si las flies...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 20:31 #87 per runcat (Visitant)
Bona nit CorreCats!!!
Voldria saber quantes "rutes" pot guardar el Forerunner 305 a la seva memoria interna!!
Podria ser que ja hagesiu donat resposta amb aqnesta pregunta una altra ocació Però de ben segu que trobare algu m'en tornara a fer 5 centims.

Anims i a corre!!!

SALUT

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 22:01 #88 per xarbot (Visitant)
Del tema que comenteu del de pixmania, je je jo tambè estic pensant en comprar-me'l. Que estigui en anglès igual si que toca la pera, però el manual(amb les imatges en angles) en castellà es pot trobar i descarregar a la web de garmin, el que pot ser una ajuda malgrat el bitxo estigui en anglès...

xarbot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 22:13 #89 per XaviPapell (Associat/da)

Bona nit CorreCats!!!
Voldria saber quantes "rutes" pot guardar el Forerunner 305 a la seva memoria interna!!
Podria ser que ja hagesiu donat resposta amb aqnesta pregunta una altra ocació Però de ben segu que trobare algu m'en tornara a fer 5 centims.
Anims i a corre!!!
SALUT


Tot depèn de lo llargues que siguin les rutes. Jo ara en el meu tinc posat 614 kms , el que passa es que si no tens memòria ell mateix et va eliminant sortides antigues, he esborrat unes quantes però veig que encara tinc la mitja marató de Granollers i per el que veig no m'ha esborrat cap encara.
No en se gaire com funciona però hi ha una opció a Configuraciones/General/Grabación de datos, a les hores tens que posar Grabación inteligente

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2009 23:23 #90 per Xeix (Associat/da)

Vigila que aquest aparell que hi ha al Pixmania no te castellà com a llengua ni de manual  ni interna. Si no tens problema amb l'anglés no passa res, però toho comento per si las flies...

Del tema que comenteu del de pixmania, je je jo tambè estic pensant en comprar-me'l. Que estigui en anglès igual si que toca la pera, però el manual(amb les imatges en angles) en castellà es pot trobar i descarregar a la web de garmin, el que pot ser una ajuda malgrat el bitxo estigui en anglès...

xarbot


Us referiu a un F305? la llengua es modifica per configuració, tots tenen totes les llengües disponibles. En quant al manual abans no es trobava fàcilment en castellà. N'he enviat per correu més de 70  :whistle: :rofl: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2009 19:01 #91 per XaviPapell (Associat/da)
Una pregunta per tots els que teniu el 305.
Quantes hores pot durar la bateria ?? jo normalment deixo que es descarregui del tot abans de tornar-la a carregar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2009 19:07 #92 per Xeix (Associat/da)
El 1er que vaig tenir va anar perdent i quan encara estava en garantia me'l van canviar per un de nou perquè només durava 5h :oh:

El que em van dur entre 12-14h

Ara tinc el 310 i a la Mm vaig fer 16h25, més tenir-lo una bona estona abans i després i en arribar a casa encara quedava el 14%

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2009 19:39 #93 per XaviPapell (Associat/da)
Xeix a la marxa de Fonollet no el tenia del tot carregat, li faltava una ratlla i va durar 6h30' i abans i ja havia fet 3h a Folgueroles i ara em diu bateries bajas i queda una ratlla.
Com puc saber quin tant per cent em queda ??
Jo crec que unes 11h si que em pot durar no ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2009 00:31 #94 per Xeix (Associat/da)
Si està bé si, jo sempre el recarrego després d'una sortida. El percentatge només el dona el 310 el 305 no.

Per saber quan dura, el carregues del tot, l'engegues i el lligues a la barana del balcó, quan estigui apagat al cap de 12-15 o més hores descarregues el track i sabràs l'estona que ha estat encès, veuràs que estan lligat al balcó ha fet un bon trajecte  :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2009 16:00 #95 per runcat (Visitant)
Bones!!
Hem vaig comprar un 305 per l'Ebay i ara vuldria saber quins passos hauria de seguir per fer-me la garantia!!
Espero alguna resposta interessant!! jijij :mdr:

SALUT!!!

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2009 16:15 #96 per Xeix (Associat/da)
newrun,

Quan fa que el vas comprar? L'hauries de demanar a qui te'l va vendre que t'envii una factura? Si no ho fa no tens res a fer doncs amb el pagament d'ebay Garmin no ho accepta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2009 16:20 #97 per xarbot (Visitant)
I parlant del tema de garantia. Jo el tinc encarregat a pixmania, la factura que hem donin ja serveix?

Gracies

Xarbot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2009 16:22 #98 per Xeix (Associat/da)

I parlant del tema de garantia. Jo el tinc encarregat a pixmania, la factura que hem donin ja serveix?

Gracies

Xarbot


Suposo que si, però ho hauríeu de consultar a ells

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2009 17:31 #99 per runcat (Visitant)
Xeic!!
El vaig comprar al 12 de Setembre i em va arribar al 18 de setembre. he de trucar a la casa Garmin i aver k em diuen??

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2009 17:35 #100 per Xeix (Associat/da)

Xeic!!
El vaig comprar al 12 de Setembre i em va arribar al 18 de setembre. he de trucar a la casa Garmin i aver k em diuen??


La factura te l'ha d'enviar qui te'l ha venut, Garmin no té res a veure. És exactament com quan compres una cosa a una botiga clàssica.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.