Ofertes i saldos

Ofertes i saldos

19 Mar 2007 10:27 #1 per tianenc (Associat/da)
Hola a tots, obro aquest fil per tal que ens poguem informar entre nosaltres de les ofertes, rebaixes o saldos que trobem en diferents tendes en cuan a material esportiu:

Poso exemples: En en decathlon sempre hi ha una zona de saldos en tots els universos (esports) i a vegades et trobes models antics de asics, NW, mizuno, etc, a preu de ganga, entre el 30 i el 40 per cent de rebaixes, a mes et pots trobar baixos o ofertes en bambes de correr força interessants, aixo si, millor que no t'aconsellin ells...

Ara només cal, corre la veu.. o mes aviat corre el fil..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2007 15:17 #2 per albertito (Visitant)
Bones

A la Roca del Vallès hi ha un centre comercial Outlet. Allà hi ha una botiga de reebok. Es poden trobar sabatilles de running que tenen bona pinta per uns 60€ aproximadament. Al mateix centre hi ha una megabotiga de Nike, les bambes no están massa bé, però la roba està be de preu.
Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2007 08:43 #3 per Cabrix (Visitant)
Albertito, discrepo...  :mdr:

Segons en alguns models, al Nike Factory hi ha un bon descompte (30%-40%). El que passa és que ja son models carets, i és clar, fet el descompte, el preu encara cou...

El tema també és que no tenen molts models "tècnics", i son més aviat models "pijets"...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2007 08:59 #4 per Alex72 (Visitant)
Doncs jo a les tendes FORUM (parlo de la del Mataró Parc) he trobat coses interessants. Sempre ténen models rebaixats. Les últimes que he trincat han estat unes NIMBUS VIII a 95 Euros.... és bon preu, no?  :oops:   

Congressista maduixot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2007 09:02 #5 per Alex (Visitant)
Al "Centro de Oportunidades" del Corte Inglés, a dalt de la Rbla del Poblenou, tenen les Mizuno Wave Creation 9 a uns 45€, però pocs números. Són bones bambes em sembla.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2007 15:13 #6 per albertito (Visitant)
Cabrix

En part tens raó. Però de tant en tant s ha d estar al tantu, ja que quan tenen molt stock de roba tecninca (contades ocasions) se l' han de treure del damunt com sigui i es pot trovar malles tecniques, shorts tecnics o samarretes tecniques, totes elles de running per bon preu.

A les sabatilles també hi ha alguna coseta per bon preu, però les bames de Nike no m agraden gens ni mica.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2007 15:58 #7 per joanjo (Visitant)
Si aneu a Lleida, hi ha l'Unipreus (el nou, de la carretera de Saragossa). Sempre tenen ofertes i saldos.


L' única lluita que es perd ... és la que s'abandona !

trote-extrem.blogspot.com/
joanjo74.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2007 16:28 #8 per dimoito (Visitant)
Tianec, em sembla molt bona idea obrir aquest fil  :yes:
Estaré atent als caçaganges  :eyes:

:whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2007 15:38 #9 per albertito (Visitant)
Bones.

Aquests dies están fent unes ofertes molt interssants a Forum Sports. Per exemple he vist unes bambes de competició en ruta (CC Rotterdam) Adidas per 59.95€. Hi han també altres ofertes en roba i tal.


Salut


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2007 12:42 #10 per tianenc (Associat/da)
Al intersport de badalona hi ha Asics a bon preu..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2007 12:44 #11 per jauteras (Associat/da)

Al intersport de badalona hi ha Asics a bon preu..


De quin model parles i a quin preu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2007 12:55 #12 per tianenc (Associat/da)
mmm aquest és el problema... q no recordo els models.. pero estaven abans a 90 i escaix i ara estan a 74

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2007 12:58 #13 per tianenc (Associat/da)
Unes son les FALCON, pero les altres no recordo...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2007 22:14 #14 per hyuste (Associat/da)
On es pot aconseguir bones ofertes és en les subastes per internet.
Jo he comprat unes Asics Nimbus IX per uns 90€ i un Garmin Forerunner 305 no arriba a 200€, incloses les despeses del transport. 

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2007 22:52 #15 per carles (Visitant)
Al FORUM de Mataro Park s'hi troben bones ofertes, unes ascis 2110 per 76€, pero no me les treieu, que jo les he vist primer  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2007 09:41 #16 per pepnaus (Associat/da)
A l'apartat dels associats, hi han les ofertes de descompte que anem aconseguint, m'agradaría que en lo possible es puguessin establir comparacions, per tal de valorar la qualitat de les ofertes que rebem.

Concretament fins ara tenim ofertes de viatges amb RACC-viatges, descomptes del 10% a J'arribu, tracte especial a Podología Salvadó (15€ revissió inicial) i tracte preferent a sportíssim.

Estem en trámits per dos o tres botigues mes que ens concretin condicions.

El nostre interes es rendibilitzar al máxim els 15€ anuals de la quota d'associat, i alhora donar alicients per tal de que els no associats, donguin el pas.

Penseu que en els múltiples fronts que tenim oberts, la pregunta clau es quants sou?

Vinga donç, espero la vostra col.laboració

Josep

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2007 14:26 #17 per kasama (Visitant)
Hola a tots,

He vist que a la botiga Forum de Girona fan forces rebaixes. Per exemple unes Salomon grogues i grises per córrer per muntanya (no sé el model) fan un 50% (abans 99 i ara 49€). també i havia altres ofertes interessants!

Salut i Força companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2007 22:40 #18 per loRoure (Visitant)


Hola,

al Decarton de L'illa Diagonal hi ha bastantes sabatilles amb bons descomptes (al voltant del 40%). Hi ha Mizuno (crec que es la Mustang), NB, Adidas y Reebok, no recordo els models.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2007 01:04 #19 per BurningSun (Associat/da)
Molt bo aquest fil, jo em tinc que comprar unes sabatilles.
Tindriem que fer algo a l'estil de la OCU, llistes de preu comparatives, ..., potser massa feina.
Bueno, Carles em sembla que et quedaras sense, perque jo busco unes Asic..., potser la Tatza ens pot fer cinc-centims ...

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2007 14:56 #20 per albertito (Visitant)
Ahir al Decthlon de Mataro, vaig veure al puesto on tenen les super ofertes,... unes NB tecniques de running (no redordo ara el nom), que avans valien 120 € per 60€.
Son per gent amb petjada neutra.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.