FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

06 febrer 2011 20:58 #141 per Jo@nK SBD (Visitant)
comprovat jejej, em va be :rofl: jo crec que ahir amb el nervis de tenir-lo no em vaig fixar be jejej :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2011 14:31 #142 per TriDani (Visitant)
8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 10:18 #143 per (Visitant)
Pregunta sobre el 310XT:
A algú se li ha entelat alguna vegada?
L'altre dia, me'l vaig posar dins el vestuari i quan vaig sortir a rodar (canvi important de temperatura ambient) se m'havia entelat per dins (com si hagués fet un xic de condensació). És normal o m'haig de preocupar?
Al cap d'uns minuts la pantalla va tornar a estar transparent però no em trec el dubte de sobre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2011 15:38 #144 per ALBERT75 (Associat/da)
si s'entela merda merda merda... ves al iberia garmin a ke t'el canviien... es el primer pas perke s'espatlli.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2011 14:32 #145 per kilometer (Associat/da)
Una altra pregunta sobre el 310XT. Algú té problemes amb el pulsómetre. És que el meu en moments donats d'entrenaments és torna boig i comença a donar dades megairreals. A vegades són moments donats, a vegades tot l'entrenament, altres dies tot torna a la normalitat. Actualment és molt imprevissible. Avuí per exemple una tirada de 2 h, me l'ha marcada a 182 ppm de mitjana i us asseguro que no anava a aquest nivell d'esforç, peró que es pot fer si et marca pics de 248 ppm, estem bojos o que ?. L'he netejt ja alguna vegada i l'he obert i he vist qe no hi havia líquid dintre, és a dir que teòricament està perfecte. A algú li passa... :neutral:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2011 15:18 #146 per Oriol_TBID (Associat/da)
El pulsometre de garmin és una ejem. A mi em sol passar als començaments dels entrenos que em marca 200 i pico llargs i al cap d'uns 5 10 minuts es posa a lloc. Diumenge passat a Sevilla directament no va marcar en cap moment el que tocava.

Diuen que una solució és agafar una cinta de Polar i utilitzar-la amb el pulsòmetre (la part que transmet al rellotge) garmin, ja que tenen les mateixes "connexions". La gent que ho ha fet ha tingut bons resultats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2011 15:31 #147 per TriDani (Visitant)
Així amb la del Polar funciona??? Doncs ho hauré de provar. A mi l'altre dia a la mitja de Gavà-Castelldefels em va marcar 230 ppm durant 1 km, no m'havia passat mai i tot i que anava justet no podia ser real, despres m'ho va tornar a fer en un dels km finals. En el moment m'hi vaig cagar i vaig afluixar ritme, però desprès em vaig adonar que no era possible...

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2011 19:37 #148 per stone_apo (Visitant)
Bones,
ahir després de l'entreno el Fore em deia "Baterias Bajas" i se'm va apagar...el vaig poder encendre sense problemes però al rato m'ho va fer de nou...lo raro és que estava al 50% de bateria, ja que en posar-lo a carregar em deia que estava al 50%.
Crec recordar que algú ja ho va comentar en aquest fil, crec que en TriDani....company, t'ha tornat a passar ?

Es la segona càrrega que li faig o sigui que esperaré una mica a veure si es repeteix el comportament però vaja, ja de per si no és gaire agradable.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 12:22 #149 per TriDani (Visitant)

Bones,
ahir després de l'entreno el Fore em deia "Baterias Bajas" i se'm va apagar...el vaig poder encendre sense problemes però al rato m'ho va fer de nou...lo raro és que estava al 50% de bateria, ja que en posar-lo a carregar em deia que estava al 50%.
Crec recordar que algú ja ho va comentar en aquest fil, crec que en TriDani....company, t'ha tornat a passar ?

Es la segona càrrega que li faig o sigui que esperaré una mica a veure si es repeteix el comportament però vaja, ja de per si no és gaire agradable.


Sí, a mí em va passar a la mitja de BCN. Se'm va apagar (jo pensant que estava buit no vaig probar de tornar-lo a enxegar) i despres en carregar-lo em marcava 35% de bateria. Ja no he tornat a provar de 'esgotar-lo' perque la setmana passada el vaig recarregar per fer una tirada llarga on el necessitava sí o sí, i de fet ara a la marató de BCN el tornaré a carregar. Així que no tornaré a fer 'l'experiment' fins despres de la marató. Me l'enduré amb bateria baixa a fer bici (que normalment no el porto) i aviam com respòn. Ja et diré. Informa'm tú també de com et va. El meu és molt nou, no té ni mig any, així que per antiguitat no deu ser. Tinc el firmware actualitzat tal i com em va dir el Xeix, però això en aquest cas no te perquè tenir res a veure.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 12:56 #150 per stone_apo (Visitant)

Bones,
ahir després de l'entreno el Fore em deia "Baterias Bajas" i se'm va apagar...el vaig poder encendre sense problemes però al rato m'ho va fer de nou...lo raro és que estava al 50% de bateria, ja que en posar-lo a carregar em deia que estava al 50%.
Crec recordar que algú ja ho va comentar en aquest fil, crec que en TriDani....company, t'ha tornat a passar ?

Es la segona càrrega que li faig o sigui que esperaré una mica a veure si es repeteix el comportament però vaja, ja de per si no és gaire agradable.


Sí, a mí em va passar a la mitja de BCN. Se'm va apagar (jo pensant que estava buit no vaig probar de tornar-lo a enxegar) i despres en carregar-lo em marcava 35% de bateria. Ja no he tornat a provar de 'esgotar-lo' perque la setmana passada el vaig recarregar per fer una tirada llarga on el necessitava sí o sí, i de fet ara a la marató de BCN el tornaré a carregar. Així que no tornaré a fer 'l'experiment' fins despres de la marató. Me l'enduré amb bateria baixa a fer bici (que normalment no el porto) i aviam com respòn. Ja et diré. Informa'm tú també de com et va. El meu és molt nou, no té ni mig any, així que per antiguitat no deu ser. Tinc el firmware actualitzat tal i com em va dir el Xeix, però això en aquest cas no te perquè tenir res a veure.

Ok, ja et comentaré jo també.
El meu no té ni 1 mes i està a la última... :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 18:26 #151 per marnur (Visitant)
Bona tarda, sóc un iniciat en les curses de muntanya i m'he plantejat comprar el 310XT però abans m'agradaria aclarar alguns dubtes que tinc:

1. Enten que pots crear rutes i col·locar-les al Garmin?, és que a la pagina web diu Rutes: NO

2. Els menus del Garmin son en espanyol?

3. Les mesures tant del Garmin com del software és en min/km, kg i km, es a dir el que fem servir nosaltres?

4. He llegit per algun lloc que no es pot realitzar entrenaments "simples", es a dir només calcular temps, distancia i ritme, es veritat?

5. Entenc que a l'exterior no fa falta un podometre per poder calcular la distancia i ritme?

Moltes gràcies per tot, nomès em falta esperar a les respostes per poder comprar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 19:44 #152 per TriDani (Visitant)

Ok, ja et comentaré jo també.
El meu no té ni 1 mes i està a la última... :great:


Ondia! I em pensava que el meu era nou!  :mdr:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 19:56 #153 per TriDani (Visitant)

Bona tarda, sóc un iniciat en les curses de muntanya i m'he plantejat comprar el 310XT però abans m'agradaria aclarar alguns dubtes que tinc:


Jo abans de respondre et plantejo un dubte. El XT es ideal per triatló perque el pots ficar a l'aigua, però si no el vols per això potser mirat el 310 simple, o el 305 que es més per correr. De totes formes això t'ho respondrà millor algú altre que jo de models en sé ben poc. Jo tinc el 310XT de fa poc i que jo sàpiga et responc:

1. Enten que pots crear rutes i col·locar-les al Garmin?, és que a la pagina web diu Rutes: NO
Quan realitzes rutes te les passa a la web, podent passar-les a google earth&company. El que no pots fer (crec casi segur, que algú ho confirmi) es introduir rutes tú desde fora, el que se'n diu tracks. Per això necessites uns altres tipus de GPS. Per això deu posar Rutes:NO

2. Els menus del Garmin son en espanyol?
SÍ. Configurable.

3. Les mesures tant del Garmin com del software és en min/km, kg i km, es a dir el que fem servir nosaltres?
Sí, també ho configures com vols i ho pots posar en les nostres mesures.

4. He llegit per algun lloc que no es pot realitzar entrenaments "simples", es a dir només calcular temps, distancia i ritme, es veritat?
No, no es veritat. Pots configurar els entrenaments COM ET ROTI. Pots posar fins 4 paràmetres en pantalla, però com si vols posar 1,2 o 3. Jo la majoria dels entrenaments els tinc configurats amb els 3 parametres que comentes.

5. Entenc que a l'exterior no fa falta un podometre per poder calcular la distancia i ritme?
Per poder calcular distancia i ritme necessites obligatoriament o podometre o GPS. El problema principal del podometre es que calcula la distancia en funció del número de passes que fas (cosa que configures tú). Això en asfalt i en plà pot tenir un marge d'error més o menys petit, però per muntanya no t'ho recomano gens, pel simple fet de que la distancia de la 'zancada' varia molt, en pujades es més petita i en baixades molt més gran. El podometre nomès detecta la petjada, així que els marges d'error augmenten moltissim en muntanya. L'unic problema que pots tenir amb el GPS es que perdis senyal, però amb un Garmin com aquests es molt complicat, a menys que estiguis al mig d'una muntanya sense cobertura. A mí personalment que també faig muntanya, no m'ha passat mai.

En fí, espero que et pugui ajudar.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 20:40 #154 per jpont (Visitant)

Bona tarda, sóc un iniciat en les curses de muntanya i m'he plantejat comprar el 310XT però abans m'agradaria aclarar alguns dubtes que tinc:

El que no pots fer (crec casi segur, que algú ho confirmi) es introduir rutes tú desde fora, el que se'n diu tracks. Per això necessites uns altres tipus de GPS. Per això deu posar Rutes:NO


Hola marnur, TriDani,
Sí que es poden passar tracks al 310XT, aquí explica com fer-ho:
gemmerli.blogspot.com/2010/12/forerunner...-llevo-deseando.html

A més t'ho dibuixa i et permet seguir-lo perfectament. El motiu pel qual posa "Rutas: No", diria que és perquè una "ruta" és diferent de un "camino" (track).

Per mi el 310XT és la millor opció per córrer per muntanya.
Una altra opció si et vols gastar menys diners és el Foretrex 401. Com a avantatges és que va amb piles intercanviables (encara que amb 20h potser ja en tens prou). Com a desavantatges, és més "totxo" i diria que no compta voltes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 21:54 #155 per marnur (Visitant)
Moltes gràcies a tots dos, TriDani i jpont, crec que finalment em tiro cap al 310XT, ja que vinc del triatló i mai se sap si algun dia hi tornarè. La veritat que estic bastant enganxat a les curses de muntanya i amb aquests aparell espero poguè disfrutar encara una mica més.

Sabeu si ha donat  problemes de conexió amb els ordenadors Mac?

Apa a correr tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 21:57 #156 per marnur (Visitant)
ahhhhhh una última coseta,  que tal la comoditat a l'hora de portarlo i correr? , ho dic perquè es veu bastant gran a les imatges.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2011 22:04 #157 per Ignasi65 (Associat/da)

Moltes gràcies a tots dos, TriDani i jpont, crec que finalment em tiro cap al 310XT, ja que vinc del triatló i mai se sap si algun dia hi tornarè. La veritat que estic bastant enganxat a les curses de muntanya i amb aquests aparell espero poguè disfrutar encara una mica més.

Sabeu si ha donat  problemes de conexió amb els ordenadors Mac?

Apa a correr tots!


A mí no m'ha donat mai cap problema de connexió amb l'ordinador Mac.
L'únic problema dels Mac és que no pots servir el programa sporttracks. Malgrat això, amb el connectgarmin hi ha de sobra per fer el seguiment dels entrenaments.

Pel que fa a la comoditat, és força còmode, malgrat el seu tamany s'adapta perfectament al canell.

salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2011 14:37 #158 per TriDani (Visitant)

Hola marnur, TriDani,
Sí que es poden passar tracks al 310XT, aquí explica com fer-ho:
gemmerli.blogspot.com/2010/12/forerunner...-llevo-deseando.html


Vaja, veus que bé? I jo sense saber-ho... (bé, tampoc ho he necessitat ;-). Però segur que ho faré algun dia... em guardo la direcció. Merci!  :great:

Respecte a la comoditat no t'ho pensis, es molt i molt lleuger, però sempre te'l pots probar abans de comprar-ho i ja ho veuràs.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2011 15:43 #159 per TriDani (Visitant)
Ara que m'he estat mirant com passar els tracks al Forerunner tinc una pregunta jo per als experts. Sé crear un camí amb el Goggle earth, però.... com collons el transformo en un arxiu .khz? (bé o kmz no recordo...). Quan li dono a guardar no m'ho fà. fa temps que m'hi torno boig i no trobo la manera, i segur que és molt senzill.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2011 21:26 - 02 Mar 2011 08:45 #160 per david (Associat/da)
Hem pensat de fer un entrenament per treure una mica més de suc al rellotge garmin amb GPS (models garmin 310 XT i 305 i similars).
Diumenge 13 de març a les 9:30 hores.

Evidentment té moltes més funcionalitats però pensem que podria ser un bon entrenament amb  GPS.

1. Penjarem una ruta amb el wikiloc (els correcadors que volguin fer l'entreno hauran de baixar i carregar la ruta als seus rellotges).
2. El punt de sortida no es troba exactament al punt d'inici del recorregut/track i s'ha de trobar amb l'ajut del rellotge.
3. Fer l'entrenament seguint el track.
4. Marca un punt del recorregut i sense track anar a buscar a aquest punt.
5. Fer una petita volta d'entrenament "lliutant" amb el virtual partner amb un track.

Seria un parell d'hores com a molt.

El gamin té moltisimes coses més (entrenaments ...) i jo no sóm experts, les coses que coneixem són perquè ens hem barallat amb el Garmin.

Material obligatori: Garmin GPS :)

En breu penjem els tracks.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.