FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

02 Jun 2011 12:10 #221 per jcarpa (Visitant)
Hola,
    jo tinc el forerunner 305, i volia preguntar un dubte sobre el 310.

Tinc un amic corredor, i vol saber si el pot fer servir per nedar al mar, sense portar-lo al casquet de bany. I quin error dona?

A mi em sembla que quan es sumergeix la ma, provoca errors de desplaçament que es van corregint al guardar el seguent punt amb la ma fora, però no se si sempre l'error és el mateix (% de mñes de distància,etc).

I d'altra banda, notes la vibració/so quan nedes? Doncs es podria posar alarma cada 100 metres per anar comptant mentalment tb.

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2011 12:36 #222 per TriDani (Visitant)

Hola,
     jo tinc el forerunner 305, i volia preguntar un dubte sobre el 310.

Tinc un amic corredor, i vol saber si el pot fer servir per nedar al mar, sense portar-lo al casquet de bany. I quin error dona?

A mi em sembla que quan es sumergeix la ma, provoca errors de desplaçament que es van corregint al guardar el seguent punt amb la ma fora, però no se si sempre l'error és el mateix (% de mñes de distància,etc).

I d'altra banda, notes la vibració/so quan nedes? Doncs es podria posar alarma cada 100 metres per anar comptant mentalment tb.

Salut,
     Pere

El 310 es pot ficar a l'aigua sense problemes, però no comptis amb el GPS, els errors son molt grans, i va agafant senyals en treure el rellotge de l'aigua pero gens fiables. Les distancies que marca erren moltissim i no s'apropen a la realitat ni molt menys, osigui que es inviable posar-li com comentes l'alarma cada 100m. L'unica solució es dur-lo al barret, lo demès no va bé.  :wink2:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

02 Jun 2011 13:06 #223 per jcarpa (Visitant)
I una darrera pregunta, duentlo al barret, es nota quan vibra/sona? Per exemple cada 100 metres?

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

02 Jun 2011 13:17 #224 per Oriol_TBID (Associat/da)
Si es vol saber la distància en cada moment mitjançant avisos sonors vibratoris etc, s'ha de portar al casc de bany.

Però si es porta al canell en mode swim activat, cada cop que dones un lap et calcula els metres fets mitjançant un algoritme que funciona prou bé.

A tall d'exemple, a les transicions dels dos últims ironman m'ha calculat una distància del sector de 4000 i i 3900 metres.

02 Jun 2011 13:52 #225 per TriDani (Visitant)

Però si es porta al canell en mode swim activat, cada cop que dones un lap et calcula els metres fets mitjançant un algoritme que funciona prou bé.

Com dius que va això Oriol? Encara aprendre coses noves. Portes el modo swim activat (això ja ho faig) i com fas lo del lap? si li dones al Lap et passa automaticament a la T1 no? i el auto-lap (que no recordo si es possible activarlo en aquesta modalitat) no serviria per els canvis de direcció no?

Un altre pregunta, he buidat la bateria del Fore nou que m'han canviat. En carregarla em marca 13%. Es normal? Es el que sol marcar?

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012

02 Jun 2011 13:56 #226 per Oriol_TBID (Associat/da)
Si portes el multisport activat i prems lap, efectivament et passa a la T1. Per tant, quan ho faig servir en competició no toco lap fins que no surto de l'aigua.

Però si vas a nedar al mar, sense el multisport activat, pots fer tant laps com vulguis i vas veient quina distància has fet en cada parcial.

02 Jun 2011 14:04 #227 per TriDani (Visitant)

Si portes el multisport activat i prems lap, efectivament et passa a la T1. Per tant, quan ho faig servir en competició no toco lap fins que no surto de l'aigua.

Però si vas a nedar al mar, sense el multisport activat, pots fer tant laps com vulguis i vas veient quina distància has fet en cada parcial.

Doncs genial, no ho sabia. En la ultima triatlo el que em va passar amb el multisport es que abans de sortir de l'aigua, no se si per algun cop o que, em va passar a la T1 sense adonarme, una putada de qllons. Una cosa mes....

I lo de la bateria? (estic obssessionat per si m'han donat un altre amb la bateria escacharrada!  8) )

02 Jun 2011 14:12 #228 per Oriol_TBID (Associat/da)
Jo la bateria no la descarrego mai del tot, i de fet, diuen que no és bo en les noves bateries deixar-les descarregar del tot.

El que et puc dir és que a mi m'ha durat les 11h d'un IM més els 30 40 minuts previs i algunes sessions després sense carregar i ni tan sols dir bateria baixa.

06 Jun 2011 08:37 #229 per bapu (Visitant)
Hola a todos,
Tengo una consulta sbre la manera de hacer entreno de intervalos,yo hago los entrenos en pista y quisiera saber como realizar los intervalos parandolo manualmente y comenzar el suiguiente intervalo manualmente,en la cofiguracion me obliga a poner distanci o tiempo y numero de intervalos.

Gracios por vuestra ayuda

16 Jun 2011 18:48 #230 per Oriol_TBID (Associat/da)
bapu la manera de hacer intervalos parándolo manualmente es simplemente sin introducirle ninguna sesión predefinida. Pulsas el botón lap cada vez que empiezas y acabas un intervalo y a correr.

16 Jun 2011 18:50 #231 per Oriol_TBID (Associat/da)
Per cert!

Nou firmware:

Release Notes:

Changes made from version 3.20 to 3.70:

IMPORTANT: PLEASE BE SURE TO BACK UP ALL USER DATA BEFORE UPDATING TO 3.70. DURING THIS UPDATE, ALL USER DATA WILL BE LOST. THIS INCLUDES HISTORY, WORKOUTS, COURSES AND USER PROFILE.
    Added zero averaging for bike cadence and bike power. Found under Settings>Bike Settings>Data Averaging. Note: power and cadence are defaulted to include zeros
    Added sunrise/sunset data fields
    Added the ability to see the details of the current activity in History
    Added UTF8 support
    Added UI for viewing and editing speed/pace zones
    Added a bulk delete for courses and workouts
    Added a new 'Heart Rate Display' setting that will set how heart rate is displayed throughout the device. (Settings -> Settings -> Heart Rate -> Display)
    Improved the numeric keyboards
    Improved map drawing
    Improved the goals UI
    Improved Scheduled Workouts UI
    Improved the HR Graph data field
    Improved keyboard functionality. Added uppercase/lowercase option.
    Increased the number of steps allowed in Custom/Advanced Workouts to 50
    Fixed issues with Autolap by position
    Fixed Heart Rate Workout issues
    Fixed an issue with zones being sent from GTC
    Fixed an issue with foot pod not accumulating distance with indoor manual multisport
    Fixed an issue with unrealistic wheel size when using wheel based power meter
    Added torque to the power calibration page for wheel based power meter
    Eliminated the 150KB limit for course fit files
    Updated Firstbeat library to second generation
    Fixed issues with the Recovery Heart Rate message not clearing
    Fixed issues with calculating distance after leaving a tunnel
    Added an every second recording option. The user no longer has to be paired with a power meter in order to get once per second recording. Go to Settings>System>Data Recording to enable.

Per fi, i quan dic per fi vull dir per fi , s'inclouen els zeros a l'hora de fer les mitjanes de cadència i potència a la bici  :grrrrrr:

28 Jul 2011 11:06 #232 per stone_apo (Visitant)
Bueno, per fi he pogut portar el 310 a canviar.

Tridani, has mirat quant et dura la bateria del nou ?

28 Jul 2011 15:49 #233 per TriDani (Visitant)

Bueno, per fi he pogut portar el 310 a canviar.

Tridani, has mirat quant et dura la bateria del nou ?

Sí. Unes 18 hores aprox. Això ja es un altre cosa. Apart que aquest cop si que m'avisa de bateria baixa (que no serveix de res pero bueno) i quan se m'apaga se'm queda amb un 7% aprox. Es nota molt. Aviam com et va. No he fet prova de tenirlo carregat i simplement enxegarlo i deixar-lo al balcó, osigui que es posible que siguin mes de 18 hores entre trasteig i tal, pero bueno, ja estic content de sobres. Ja em diras.

29 Jul 2011 11:31 #234 per Kiske (Associat/da)
Bon Dia! No savia on posar això pero com afecta al 310 doncs ho poso aqui. A veure, tinc un problema, m'explico, l'altre dia estava instalant la nova versio, la 3.7, no em vaig fixar i quedava molt poca bateria així que a meitat de la instalació es va apagar. A la pantalla posava Loading... i aixi es va quedar durant un temps. Despres es van anar les lletres pero ara ho poso a carregar i no em carrega, ni em responen els botons ni res. Sabeu que puc fer? Gràcies!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

29 Jul 2011 12:33 #235 per Xeix (Associat/da)
kiskejr.

No ho sé. Però si ho consultes a Garmin t'ho podran solucionar.

Responc per dir que sempre que facis canvis de software pots fer-ho mentre carrega i no tindràs aquest problemes.

Si et donen una solució a l'abast d'usuari publica-la per si ens passa  ;)

29 Jul 2011 15:37 #236 per Kiske (Associat/da)
Ok! Ja us dire alguna cosa, de moment esta enviat el mail  :wink2:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

29 Jul 2011 18:09 #237 per kilometer (Associat/da)
Només volia aportar una coseta, respecte a la nova versió, crec que ja ho especifica, peró, descarregeu tot el mateerial per que ho deixarà tot netetet. Jo ja ho tenia descarregat tot a l'ST i després de possar la nova versió, vaig haver de configurar tot, pantalles, alñertes, etc, de nou i no quedava res a l'historial, teniu-ho presenta abans d'instalar la nova versió 3.7.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

31 Jul 2011 09:12 #238 per TriDani (Visitant)

Només volia aportar una coseta, respecte a la nova versió, crec que ja ho especifica, peró, descarregeu tot el mateerial per que ho deixarà tot netetet. Jo ja ho tenia descarregat tot a l'ST i després de possar la nova versió, vaig haver de configurar tot, pantalles, alñertes, etc, de nou i no quedava res a l'historial, teniu-ho presenta abans d'instalar la nova versió 3.7.

A mí em va passar exactament el mateix.

05 Ago 2011 16:45 #239 per Filipaldi (Visitant)

Hola amics
Tinc problemes per passar "trayectos" al 310xt a través de l'ANT AGENT. Sembla que algun dia va quedar un "trayecto" sense acabar de passar bé i des d'aleshores que no sóc capaç de passar-ne de nous. Em surt un missatge d'error que em recorda quin dia i a quina hora va haver-hi l'error i no hi ha manera de borrar-li la memòria al catxarro dels nassos. L'he desinstal·alt i tornat a instal·lar moltes vegades, he desvinculat el rellotge i l'he tornat a vincular, i mai s'oblida del maleït error.
Sabeu com solucionar-ho?

Gràcies

Em passa exactament el mateix però m'és del tot impossible arreglar-ho, fins i tot utilitzant el on/of + mode, res de res, algú podria donar-me un cop de mà,  :love: com pot ser que un aparell que val tants diners ens doni tants problemes?  :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: això que el tinc només fa 3 mesos, incomprensible! Sr. Garmin :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

07 Ago 2011 15:00 #240 per TriDani (Visitant)
A mi el que em passa ara es que no em passa automaticament les dades dels entrenos del rellotge a l'ordinador. Ho intenta, transfereix dades, pero esta una estona i desisteix. En canvi a traves de la web si que ho puc carregar de seguida. No se si sera per la ultima versió del firmware que vaig descarregar que fa figa. A algú més li passa?