FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

20 Des 2011 20:20 #281 per grampy (Associat/da)
s'he ma mort??? he arribat de entrenar i cuant l'he posat a carregar/descarregar dades ha fet "caput" no s'he m'encen,ho intenta pero res..........i ara ja n'hi se me encen.....os ha pasat????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2011 20:54 #282 per grampy (Associat/da)
faig un reset (mode+lap/reset) s'encen pero es torna a apagar  :frown:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2011 17:53 #283 per grampy (Associat/da)
no se com m'ho fet,pero de no carregar res(pantalla en blanc)y fart de fer reset,m'he baixat l'actualitzacio del sofwarei de cop y volta per el agent+ant hacomençat a descarregar i carregar el soft i ara ja en funciona  :surprised: ,aixo si,he de tornar a configurar.
m'anava acomprar ya el 405 que le vist molt bede preu(133€),pero ara esperare a sortir i a veure que fa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2011 19:12 #284 per kilometer (Associat/da)

no se com m'ho fet,pero de no carregar res(pantalla en blanc)y fart de fer reset,m'he baixat l'actualitzacio del sofwarei de cop y volta per el agent+ant hacomençat a descarregar i carregar el soft i ara ja en funciona  :surprised: ,aixo si,he de tornar a configurar.
m'anava acomprar ya el 405 que le vist molt bede preu(133€),pero ara esperare a sortir i a veure que fa.


Quant de temps feia que no l'actualitzaves. A veure si era aixó  :666:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2012 11:18 #285 per RauLopez (Visitant)
Segur que més d'un ja lo sap però, només volia indicar quin post faig servir com a referència amb aquest pulsòmetre:

www.foromtb.com/showthread.php/499157-GA...Por-fin-en-mis-manos !

Porten més de 1600 missatges i ens ajudem molt.

Altre cosa pels que tenen problemes amb la cinta, crec que al fer servir el protocol ant+ és compatible amb una del decathlon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2012 10:20 #286 per nyef (Associat/da)
He hagut de portar el 310 a Garmin, al servei tècnic perquè el GPS no agafa senyal de satèl.lit. Algú sap si triguen molt en dir alguna cosa? El tindran 3 mesos?? ... espero que no ... :he:

Sault

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2012 10:47 #287 per TriDani (Visitant)

He hagut de portar el 310 a Garmin, al servei tècnic perquè el GPS no agafa senyal de satèl.lit. Algú sap si triguen molt en dir alguna cosa? El tindran 3 mesos?? ... espero que no ... :he:

Sault


Si encara està en garantia en menys d'una setmana en tens un de nou a casa. Sino.... ja no ho se....  :ouch: Pel que he sentit si el tema es greu te n'oferiran un de nou a un preu força assequible.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2012 23:45 #288 per lunde (Visitant)
Jo fa poc vaig enviar un Foretrex 401 i  no em van dir res. Vaig trucar als 15 dies i em van dir que esperaven unitats per a reposar-lo. Una setmana després el tenia nou a casa sense càrrecs. Comunicació millorable però em van solucionar el problema  ( estava en garantia per poc quan el vaig envair ) i es van portar be.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 10:34 #289 per piltrafillas (Associat/da)
Hola companys!
Fa uns dies que em va arribar el meu nou 310, lhe provat aquest cap de setmana i tinc un parell de dubtes...

1) Cada cop que prems el boto LAP et mostra un missatge amb el temps que has trigat a fer aquella volta
Sabeu si es pot canviar o ampliar la info que et mostra? Que et doni per exemple el temps/km...
No ho se trobar per enlloc (i potser no es pot...)
Es que crec que al manual no en parla daixo... No se ni com es diu aquella pantalleta per poder googlejar una mica i buscarho...!
(Se que em puc posar una pantalla amb les dades de lultima volta pero magradaria poderho veure duna ullada sense haver de pitjar mes botons)

2) Hi ha una cosa que no magrada del autolap: he vist que si el tens activat i prems el boto lap, posem, al km1,5; els següents autolaps tels fara als kms 2.5, 3.5, etc...
Aixo es pot canviar?
Estic pensant que, per exemple, si faig una marató amb autolap posat no puc premer el boto al passar pel punt de la mitja perque despres em desquadrara els kms....

Per ara, nomes aixo...  :P
Gracies!!

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 17:26 #290 per TriDani (Visitant)

1) Cada cop que prems el boto LAP et mostra un missatge amb el temps que has trigat a fer aquella volta
Sabeu si es pot canviar o ampliar la info que et mostra? Que et doni per exemple el temps/km...
2) Hi ha una cosa que no magrada del autolap: he vist que si el tens activat i prems el boto lap, posem, al km1,5; els següents autolaps tels fara als kms 2.5, 3.5, etc...
Aixo es pot canviar?


Hola company! Que jo sàpiga aquesta info que et dona per volta no es pot canviar. Si vols saber el temps per km has de posar l'autolap, configurat a 1 km clar, es l'unica manera de saber-ho. Un altra manera es no posar el autolap i en una cursa apretar el lap a cada km, però depens de que estiguin marcats, de que els vegis, i de que estigui ben mesurat cosa que no sempre es així. L'autolap es lo mes fiable, tot i que es cert que sempre hi ha un petit desfase, sovint a les primeres de cursa. Lo que vols canviar de l'autolap tampoc es pot canviar, quan  pitjes inmediatament ja et dona cadfa volta al km, això pot anar bé si fas series, pero no quan en una cursa els km van desfasats. Jo el que faig es que si se'm desfasa molt el kilometratje en una cursa pitjo el lap al pasar per un punt kilometric i prenc la referencia desde alla un altre cop.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 17:35 #291 per krlos (Associat/da)

1) Cada cop que prems el boto LAP et mostra un missatge amb el temps que has trigat a fer aquella volta
Sabeu si es pot canviar o ampliar la info que et mostra? Que et doni per exemple el temps/km...
2) Hi ha una cosa que no magrada del autolap: he vist que si el tens activat i prems el boto lap, posem, al km1,5; els següents autolaps tels fara als kms 2.5, 3.5, etc...
Aixo es pot canviar?


Hola company! Que jo sàpiga aquesta info que et dona per volta no es pot canviar. Si vols saber el temps per km has de posar l'autolap, configurat a 1 km clar, es l'unica manera de saber-ho. Un altra manera es no posar el autolap i en una cursa apretar el lap a cada km, però depens de que estiguin marcats, de que els vegis, i de que estigui ben mesurat cosa que no sempre es així. L'autolap es lo mes fiable, tot i que es cert que sempre hi ha un petit desfase, sovint a les primeres de cursa. Lo que vols canviar de l'autolap tampoc es pot canviar, quan  pitjes inmediatament ja et dona cadfa volta al km, això pot anar bé si fas series, pero no quan en una cursa els km van desfasats. Jo el que faig es que si se'm desfasa molt el kilometratje en una cursa pitjo el lap al pasar per un punt kilometric i prenc la referencia desde alla un altre cop.


Jo tinc configurat l'autolap en 1,03 km. Amb això si veig el km, marco el punt. Si no el veig, al poc quedarà marcat automàticament amb poc desfasament.
I parlant d'autolaps avaries i mandangues, el meu 305 comença a estar mort. De tant en tant quan entreno, el miro i s'ha apagat sol. El poso en marxa i el recorregut i distancia el te encara en memoria però si el poso en marxa de nou, parteix de 0, amb el que la distancia es correcta però els temps/ritmes poden arribar a ser astronómics. L'he resetejat totalment, reinstalat softwares i res de res...així que amb molta pena acabaré comprant el 910 quan estigui suficientment cabrejat  :he:

I ara ja toca anar a entrenar  :jap:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 17:44 #292 per TriDani (Visitant)


Jo tinc configurat l'autolap en 1,03 km. Amb això si veig el km, marco el punt. Si no el veig, al poc quedarà marcat automàticament amb poc desfasament.


Ets un crack company! M'ho apunto!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2012 19:40 #293 per piltrafillas (Associat/da)


Jo tinc configurat l'autolap en 1,03 km. Amb això si veig el km, marco el punt. Si no el veig, al poc quedarà marcat automàticament amb poc desfasament.


Ets un crack company! M'ho apunto!


Ho fare servir a la cursa de la Merce!!

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2012 19:42 #294 per piltrafillas (Associat/da)
Hi ha una nova versió del firmware a data de 31 de Juliol (v4.50), algu se l'ha posat ja? Algun problema?
https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2012 18:31 #295 per kilometer (Associat/da)

Hi ha una nova versió del firmware a data de 31 de Juliol (v4.50), algu se l'ha posat ja? Algun problema?
https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp


Doncs no m'havia adonat. Aquest dies l'acabaré de posar i ja et dic si veig cap problema.  ;). Jo acostumo a actualitzar-ho sempre que toca i no he tingut problemes mai.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2012 10:08 #296 per kilometer (Associat/da)
S.O.S companys !!!! :'(

De mil vegades que em passes, 999 no passaria peró avuí m'ha passat. M'ha caigut el fore al terra per la part de la pantalla i s'ha trencat, peró no una mica, no, de punta a punta. Em sembla que ja no està en garantia i pel poc que he mirat em sembla que danys físics tampoc m'ho cobriria. S'us acut alguna cosa. Tota ajuda, serà ben rebuda, gràcies  :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2012 10:18 #297 per Osc@r (Associat/da)

S.O.S companys !!!! :'(

De mil vegades que em passes, 999 no passaria peró avuí m'ha passat. M'ha caigut el fore al terra per la part de la pantalla i s'ha trencat, peró no una mica, no, de punta a punta. Em sembla que ja no està en garantia i pel poc que he mirat em sembla que danys físics tampoc m'ho cobriria. S'us acut alguna cosa. Tota ajuda, serà ben rebuda, gràcies  :great:


Pagan Sant Pere canta.....aquí es on els canvíen quan es queden morts de batería....pots preguntar.
Està al costat del Macro de Badalona.

Riera Montalegre 58 08916 Badalona
Telf 934972373.

10.000 Vila Olimpica 2008 -41,23
Mitja Marató: Montornés 2012 1:33:30
Marató: 3´37  Barcelona 2014
www.facebook.com/oscar.g.mendez.3

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2012 17:02 #298 per kilometer (Associat/da)

S.O.S companys !!!! :'(

De mil vegades que em passes, 999 no passaria peró avuí m'ha passat. M'ha caigut el fore al terra per la part de la pantalla i s'ha trencat, peró no una mica, no, de punta a punta. Em sembla que ja no està en garantia i pel poc que he mirat em sembla que danys físics tampoc m'ho cobriria. S'us acut alguna cosa. Tota ajuda, serà ben rebuda, gràcies  :great:


Pagan Sant Pere canta.....aquí es on els canvíen quan es queden morts de batería....pots preguntar.
Està al costat del Macro de Badalona.

Riera Montalegre 58 08916 Badalona
Telf 934972373.


Gràcies trucaré a veure que em diuen....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2012 19:01 #299 per Bemba (Visitant)

S.O.S companys !!!! :'(

De mil vegades que em passes, 999 no passaria peró avuí m'ha passat. M'ha caigut el fore al terra per la part de la pantalla i s'ha trencat, peró no una mica, no, de punta a punta. Em sembla que ja no està en garantia i pel poc que he mirat em sembla que danys físics tampoc m'ho cobriria. S'us acut alguna cosa. Tota ajuda, serà ben rebuda, gràcies  :great:


El que em va passar a mi encara va ser més rocambolesc...vaig apoiar lleugerament la panatalla del 310 en un canto d'una barana típica d'escala de bloc de pisos amb la mala sort que la pantalla va rebentar per dins...
Com es sol dir en aquests casos,  em sortia més car el pa que el formatge, així que vaig aprofitar per comprar ell 910.

Per cert, tot i que n'estic content i és practicament nou, estic pensant en vendre'l per comprar-me el Fenix que està més adreçat al còrrer per la muntanya.
Si li interessa a algú, ja ho sabeu!

Sort kilometer!!

Anem bé?
CnR

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2012 19:38 #300 per kilometer (Associat/da)

S.O.S companys !!!! :'(

De mil vegades que em passes, 999 no passaria peró avuí m'ha passat. M'ha caigut el fore al terra per la part de la pantalla i s'ha trencat, peró no una mica, no, de punta a punta. Em sembla que ja no està en garantia i pel poc que he mirat em sembla que danys físics tampoc m'ho cobriria. S'us acut alguna cosa. Tota ajuda, serà ben rebuda, gràcies  :great:


El que em va passar a mi encara va ser més rocambolesc...vaig apoiar lleugerament la panatalla del 310 en un canto d'una barana típica d'escala de bloc de pisos amb la mala sort que la pantalla va rebentar per dins...
Com es sol dir en aquests casos,  em sortia més car el pa que el formatge, així que vaig aprofitar per comprar ell 910.

Per cert, tot i que n'estic content i és practicament nou, estic pensant en vendre'l per comprar-me el Fenix que està més adreçat al còrrer per la muntanya.
Si li interessa a algú, ja ho sabeu!

Sort kilometer!!

Si que va ser mala sort si. Escolta, que en demanes pel 910, si es pot saber  :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.