FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

07 Nov 2014 09:08 #361 per piltrafillas (Associat/da)

Si, quan poso repetir 2 vegades o 3, només m'agafa la repetició de sota, no se com fer per que m'agafi tota la serie.

Si ho poses un per un no és pot, com a màxim et deixa posar 20 seqüencies.

Bon dia,
és veritat que, com diu en solteron, el més senzill és fer-ho des del PC i després passar-ho al dispositiu (un bon tutorial: http://sendallarga1.blogspot.com.es/2011/06/como-crear-sesiones-de-ejercicio-con.html ).
Però si et fa mandra encendre el PC només per això com a mi, directament des del dispositiu tb es pot fer. El que és important és que possis el pas de repetició l'últim. Allà pots definir a on vols tornar que serà el que et marcara el bloc de repetició i quantes vegades. En el teus cas seria quelcom com això:
1 Escalfar (pots posar objectiu o fins q pitjis botó)
2 Interval 400m
3 Rec 1' (paso descanso)
4 Repetir (volver a 2) x4
5 Rec 3' (paso descanso)
6 Repetir (volver a 2) x3
7 Refredament (pots posar objectiu o fins q pitjis botó)
Si puc, quan arribi a casa intento fer unes fotos de les pantalles ja que no trobo res per internet que ho mostri

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2014 09:24 #362 per danic (Visitant)

Si, quan poso repetir 2 vegades o 3, només m'agafa la repetició de sota, no se com fer per que m'agafi tota la serie.

Bon dia,
és veritat que, com diu en solteron, el més senzill és fer-ho des del PC i després passar-ho al dispositiu (un bon tutorial: http://sendallarga1.blogspot.com.es/2011/06/como-crear-sesiones-de-ejercicio-con.html ).
Però si et fa mandra encendre el PC només per això com a mi, directament des del dispositiu tb es pot fer. El que és important és que possis el pas de repetició l'últim. Allà pots definir a on vols tornar que serà el que et marcara el bloc de repetició i quantes vegades. En el teus cas seria quelcom com això:
2 Interval 400m
3 Rec 1' (paso descanso)
5 Rec 3' (paso descanso)
Si puc, quan arribi a casa intento fer unes fotos de les pantalles ja que no trobo res per internet que ho mostri

Ja ho faig desde el PC, però quan poso repetir només em posa el num de repeticions, no em posa "volver al paso" només tinc l'opció repetir...a veure si veient-ho en una pantalla soc capaç de veure com es fa.

Gràcies

07 Nov 2014 11:47 #363 per danic (Visitant)

Bon dia,
2 Interval 400m
3 Rec 1' (paso descanso)
5 Rec 3' (paso descanso)

Ja ho faig desde el PC, però quan poso repetir només em posa el num de repeticions, no em posa "volver al paso" només tinc l'opció repetir...a veure si veient-ho en una pantalla soc capaç de veure com es fa.

Gràcies

Solucionat!!!

Moltes gràcies

07 Nov 2014 16:05 #364 per solteron (Associat/da)

Arrosegant pasos amb el ratolí pots ficar més pasos dintre de la repetició fins i tot es pot ficar repetició dintre de repetició

07 Nov 2014 21:36 #365 per danic (Visitant)

Arrosegant pasos amb el ratolí pots ficar més pasos dintre de la repetició fins i tot es pot ficar repetició dintre de repetició

Moltes gràcies Solteron,ara ja ho tinc controlat :great:

10 Nov 2014 23:18 #366 per gusmen (Visitant)
Hola,

m'acabo de comprar el 310 Xt i més o menys entenc com funciona tot, però em trobo que corrents m'avisa quan faig cada milla, i el visualitzar una activitat amb el Garmin Connect els trams (SPLIT) també me'ls mostra en milles.

Sabeu com passar-ho a kilometres?

Merci!!!

Primer any corrent i dessitjant que no sigui l'últim.

56'03''   10km   Cross Popular de Sants 2014

Proper repte Sub 55'

08 Des 2014 18:47 #367 per guissona (Associat/da)
Bona tarda.

Tinc un petit problema i no trobo la manera de solucionar-lo.

A veure si em podeu ajudar.

Quan envio els entrenaments des del rellotge a través Garmin Express al garminconnect no tinc cap problema.

En canvi, a l'inversa, si vull carregar qualsevol cosa des de l'ordinador al rellotge, sempre sempre, em diu que se ha producido un error.

Ja he fet les coses bàsiques de desinstal.lar el garmin express vàries vegades i tenir el software actualitzat (del Garmin Express)

La versió del meu garmin 310 XT és la 4.50

I la versió del Garmin Express és 3.2.25.0

Moltíssimes gràcies!!!

05 Gen 2015 21:46 - 05 Gen 2015 21:48 #368 per mario.cat (Associat/da)

Hola,

m'acabo de comprar el 310 Xt i més o menys entenc com funciona tot, però em trobo que corrents m'avisa quan faig cada milla, i el visualitzar una activitat amb el Garmin Connect els trams (SPLIT) també me'ls mostra en milles.

Sabeu com passar-ho a kilometres?

Merci!!!

Gusmen, suposso que ja deus haver solucionat el tema.  :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: Si no es així, ho has de canviar desde la página del Garmin Expres, al apartat de configuració i a preferencies de pantalla, unidades de medida métrico  ;) ;) ;)

21 Gen 2015 09:47 #369 per rutxi (Associat/da)

Bona tarda.

Quan envio els entrenaments des del rellotge a través Garmin Express al garminconnect no tinc cap problema.

En canvi, a l'inversa, si vull carregar qualsevol cosa des de l'ordinador al rellotge, sempre sempre, em diu que se ha producido un error.

Ja he fet les coses bàsiques de desinstal.lar el garmin express vàries vegades i tenir el software actualitzat (del Garmin Express)

Moltíssimes gràcies!!!

Ei guissona, a mi em fot el mateix... ho has solucionat ja? He vist q l Express no va bé amb els 310xt per pujar tracks, amb el q sembla q s'ha de tornar a ant agent+... :winktongue:

21 Gen 2015 10:09 #370 per stone_apo (Visitant)

Bona tarda.

Moltíssimes gràcies!!!

Ei guissona, a mi em fot el mateix... ho has solucionat ja? He vist q l Express no va bé amb els 310xt per pujar tracks, amb el q sembla q s'ha de tornar a ant agent+... :winktongue:

A mi em passava i ho vaig sol.lucionar esborrant els tracks a la carpeta del PC que tingueu en Error ...

08 Mai 2015 10:31 #371 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Passant els recorreguts des de l'aparell al Garmin Expres hi han quatre recorreguts que em dona error.
M'agradaria posar-los al Garminconnect , com ho puc fer ??

11 Mai 2015 17:13 #372 per XaviPapell (Associat/da)
Avui he intentat obrir el Garmin Express i no es pot.
Algú li passa  el mateix ??

11 Mai 2015 18:43 #373 per kilometer (Associat/da)

Avui he intentat obrir el Garmin Express i no es pot.
Algú li passa  el mateix ??

Potser és que l'has d'actualitzar

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

11 Mai 2015 21:24 #374 per XaviPapell (Associat/da)
Està al dia
Es curiós pq m'ha carregat l'ultima ruta i les quatre anteriors no
Crec que el Garmin Express han tret un altre versió i des de que hi ha la nova no funciona com abans, falla bastant

12 Mai 2015 12:09 #375 per Xeix (Associat/da)
La darrera versió és la 4.0.20.0 aquests dies han fet varies versions

12 Mai 2015 13:31 #376 per solteron (Associat/da)

La darrera versió és la 4.0.20.0 aquests dies han fet varies versions

... Igual de dolenta que les anteriors

12 Mai 2015 15:47 #377 per XaviPapell (Associat/da)
Ahir vaig posar la versió anterior del garmin connect, es increïble, em deia que necessitava un plugin que ja tenia instal·lat.
El vaig tornar a instal·lar i em deia el mateix però es que la primera vegada que vaig intentar descarregar les rutes del 310 , em va sortir el dibuix del 310 i les tres opcions, a partir de aqui resss
Vaja tela

12 Mai 2015 16:14 #378 per Oriol_TBID (Associat/da)
Xavi, jo vaig acabar fent un hard reset del rellotge i després al garmin express vaig esborrar el dispositiu i el vaig tornar a sincronitzar.

Ara sembla que tot funciona correctament.

12 Mai 2015 16:38 - 12 Mai 2015 16:40 #379 per XaviPapell (Associat/da)
Oriol gracies, ho haure de fer
Però clar, hi han tres o quatre tipus de reset

12 Mai 2015 16:54 - 12 Mai 2015 17:03 #380 per solteron (Associat/da)
A mi el problemes del forerunner 405 amb el Garmin Express no me'ls soluciona ni resets ni resincronitzar, fa un any que hi ha gent queixan-se de això al forum oficial de Garmin i no ho han solucionat encara :grrrrrr:, per exemple ja no puc passar-li trajectes al rellotge  :'( i impossible passar varies sessions d'entrenament, només es possible d'una en una, les que volen passar perquè algunes donen error sempre, .  :grrrrrr:
Tot de funcionalitats que amb el ANT Agent funcionaven i ara no.