FORERUNNER 310 XT

FORERUNNER 310 XT

04 Nov 2009 14:48 #41 per grampy (Associat/da)
buena pregunta  8)

Xeixxxxxxxxxxxxxxxxxxx muestrate! :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2009 15:09 #42 per david (Associat/da)
No sóc el guru Xeix, però poc respondre

Tú pots seguir el trajecte i a la vegada clicar al start i gravar les teves dades. NOmés has de jugar amb les fletxes de cap a dalt i cap a baix un cop has seleccionat el Trayecto i clikcar a start.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2009 20:53 #43 per Xeix (Associat/da)

No sóc el guru Xeix, però poc respondre

Tú pots seguir el trajecte i a la vegada clicar al start i gravar les teves dades. NOmés has de jugar amb les fletxes de cap a dalt i cap a baix un cop has seleccionat el Trayecto i clikcar a start.


Com et diu en David si, el fet de seguir una ruta és un més a més de les demés funcions.

Va molt bé fer proves amb la ruta que teniu habitual d'entrenament, jugant a perdre-la i totes les coses que s'us acudeixin. No espereu a fer-ho en competició o en llocs desconeguts  :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2009 12:52 #44 per david (Associat/da)
Hola, més consultes  :sarcastic:


1) Si amb el mapitpronto l'hi dius un Avg Speed llavors també pots "lluitar" contra el virtual partner. El que no ser fer és dir que aquest virtual partner vagui a diferent velocitat segons el temps o una determinada pendent. Ja entenc que Avg es average, però no trobeu que seria collonut poder dir mira els 5 primers km aniré a 5 i després com agafo muntanya llavors la mitjana serà de 6 o 7 minuts el km.

2) Cada dos per tres hem deia que hem sortia del camí (vull dir anava per el camí però no anava per exactament on havia marcat), vamos que si que anava per el camí, però per exemple en comptes d'anar per la vorera esquerra anava per la dreta, ja hem deia, "Se ha salido del Trayecto". No hi ha una manera per dir que no sigui tant estricte?

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2009 13:41 #45 per jcarpa (Visitant)
En el compeGPS es podria fer, sempre que ho vulguis fer seguint un track.

Exemple: Track de 15km
El divideixes en 3 tracks de 5km:
El primer li poses una hora inici i un ritme
el segon el mateix a partir de l'hora que hauria acabar el 1er
i le 3er idem respecte el 2on
Fas Unir tracks i ja tens un sol track amb canvis de ritme i podras competir amb el compañero virtual, contra els ritmes programats.

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2009 13:44 #46 per Oriol_TBID (Associat/da)

En el compeGPS es podria fer, sempre que ho vulguis fer seguint un track.

Exemple: Track de 15km
El divideixes en 3 tracks de 5km:
El primer li poses una hora inici i un ritme
el segon el mateix a partir de l'hora que hauria acabar el 1er
i le 3er idem respecte el 2on
Fas Unir tracks i ja tens un sol track amb canvis de ritme i podras competir amb el compañero virtual, contra els ritmes programats.

Salut,
    Pere


molt gran!!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2009 15:33 #47 per Xeix (Associat/da)
Si fent un exercici voleu canviar de trajecte, cada cop que ho feu us inicialitzarà l'exercici com un de nou, després a l'orinador els podeu unir si voleu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2009 18:45 #48 per grampy (Associat/da)
se m'ha quedat completament bloquejat  :surprised:,sortu a entrenar i provarlo,en trova deseguida els satelits i el pols,busco a entrenaments un circuit que li vaig baixar,li donc a enter i...............comença a vibrar com un boix i aixi es queda tot el rato fins que faig un reset amb reset i mode a la vegada i ara es queda enchufat sense fer res ala pagina principal de garmind i no hi ha manera d'apagarlo  :surprised:

us ha pasat alguna vegada?que faig.......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2009 19:24 #49 per Xeix (Associat/da)
grampy,

On anava el cicuït que vas baixar?  :666: potser és normal que vibri com un boig  :whistle: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2009 11:12 #50 per jcarpa (Visitant)
uff el 310xt, em sembla que li falten algunes actualitzacions com li van fer al 305 en els seus inicis.

Salut,
  Pere
PD: GRAMPY, Si no et funciona el sistema mode+reset a la vegada, i no et fa res perdre les dades guardades, al 305 hi havia un sistema per fer reset total. Annexo el fil i el punt on ho comentava:
www.corredors.cat/index.php?option=com_j...83.msg15541#msg15541

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2009 14:52 #51 per grampy (Associat/da)
xeix estaba a trayectos,vaig posar entrenamientoa,trayectos i seleccionnar la ruta previament cargada en tcx que volia fer,el problema no es la vibracio en si,si no que es va quedar ajilipollao i no en deixa fer res mes,tots els botons estan inutilizats,no fan res.l'he descarregat  hi ara esta carregant,a veura que fara.

jcarpa he provat aixo que dius pero res,a veure si carregat guanyo algo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2009 09:08 #52 per jcarpa (Visitant)
Grampy, no se si hi ha alguna actualització de firmware, a vegades he llegit que actualitzar-lo també solucionava problemes de bloqueig.

L'opció que et deia jo, va funcionar al 305, però per aconseguir el superreset vaig tenir que estar fent la combinació durant força minuts i estava a punt de plegar quan em va funcionar.
Que tinguis sort.

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2009 12:00 #53 per grampy (Associat/da)
ja ho he provat tot i res,no en deixa fer res de res,bloqeix total..........m'en vaig a badalona a casa garmin  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2009 17:32 #54 per grampy (Associat/da)
m'han donat un de nou alegant defectes de fabricacio  :surprised: tornare a començar amb les configuracions i emparejaments amb els diferents programes i accesoris bufffffffffffff

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2009 18:22 #55 per david (Associat/da)
Grampy, no t'han cobrat rés? Si es així encara sort.

Ara espero que entre tots podem configurar i fer servir els nostres 310's

Jo encara tinc preguntes sense resposta.

1) Canvi d'inici de setmana (ara ho tinc diumenge i m'agradaria dilluns).
2) Programar entrenaments, no avisa ni rés ???
3) Amb el software del polar es poden programar en un calendari entrenaments i es veuen els kms previstos aquella setmana i tot es com més maco que el garmin center (gc). No hi ha una altra eina "gratuita" per el garmin que sigui més maca, per exemple els mapes del gc són una mica "cutres".

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2009 01:28 #56 per grampy (Associat/da)
res no m'han cobrat,estaba en garantia es clar,ha sigut ensenyarlis i un de nou.......ah i ara ho tinc tot el que hi ha a la caixa doble perque la vella te la donen sensera,no mes es quedan el 310.

de moment estic tornan a barallarme amb el 310,pero sembla que millor que abans...........

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2009 08:26 #57 per david (Associat/da)
M'alegro molt Grampy. Ara només cal treure-l'hi profit al bitxo.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2009 16:52 #58 per Xeix (Associat/da)

Ara espero que entre tots podem configurar i fer servir els nostres 310's

Jo encara tinc preguntes sense resposta.

1) Canvi d'inici de setmana (ara ho tinc diumenge i m'agradaria dilluns).
2) Programar entrenaments, no avisa ni rés ???
3) Amb el software del polar es poden programar en un calendari entrenaments i es veuen els kms previstos aquella setmana i tot es com més maco que el garmin center (gc). No hi ha una altra eina "gratuita" per el garmin que sigui més maca, per exemple els mapes del gc són una mica "cutres".


SportTracks  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2009 16:52 #59 per Xeix (Associat/da)
Grampy,

:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2009 16:54 #60 per david (Associat/da)
Xeix, vaig a fer la provar amb el sport track.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.