SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

04 Nov 2008 17:43 #201 per pochettino (Visitant)
Yo personalmente prefiero el ST al TC por varias razones, aunque principalmente porque me puedo descargar las gràficas al PC y porque da más información con las mismas.

De todas maneras hay un punto en el que creo el TC es mejor que el ST. Cuando generas una gràfica con el ST no soy capaz (¿se puede?) de crear la gràfica para TODA la carrera sino que únicamente puedo seleccionar, en la zona SECCIONES, gràfica por Vuelta Grabada, por km, por 5km, etc. y lo que hace es darte la media de esas distancias.

Por ejemplo, si en una vuelta llego a un pico de pulsaciones de 170bpm y la media es de 156bpm, la gràfica te marcará el 156 para esa vuelta, cuando lo que a mi me interesa es conocer las pulsaciones en todo momento.

Veo que hay una opción de 'Distancia Personalizada' pero desconozco cómo funciona.

¿Alguien me puede ayudar? Muchas gracias

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2008 19:22 #202 per Pau (Associat/da)
pochettino,

Probablement a la finestra inferior esquerra hi deus tenir un títol que és "Secciones". Si prems el triangulet quie hi ha a la dreta o pots posar a "Resumen", que no veus res, o a "Paso", "Elevación", "Ejercicio", ... on cada una d'elles té el seu gràfic, que pots modificar, i que és general de la cursa, no de la secció.

Per personalitzar les voltes, és una cosa super interessant del ST, pots anar eliminant voltes amb el botó "x" (elimines la marca de la volta, no el recorregut, clar) i despré, sobre el mapa marques un punt i amb el botó "+" creas una marca de volta. Així, si quan corries et vas despistar o ho vols analitzar diferent, pots veure que vas trigar en fer tal tros o a quines pulsacions mitjes vas fer tal pujada, etc.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2008 16:56 #203 per jcarpa (Visitant)
Sobre el forerunner 305 que se m'havia mort la bateria, he anat al servei de suport Garmin, in situ, i m'han dit que tant si es vol canviar la goma d'estanqueitat, com si és vol canviar la bateria pq s'ha mort, l'única sol·lució és q te'l canvien per un de nou, si estas en garantia guai, sino kk de la vaka, doncs has de pagar un mòdic preu de 152 eur + iva em sembla. Ja m'ho enviaran per pressupost.

M'han dit que la goma d'estanqueitat estat termosellada, i q un cop es tanca en calent, ja no es pot obrir, em sona una mica a xino, però no queda + remei q creurels...

Això es com dir, qualsevol cosa q li passi, s'ha de canviar. Com ho veieu?

Salut,
    Pere
PD: Vist això, sols queda dir q si se us esta rajant la goma, o veieu algun index de acabament de la vida de la bateria, aneu abans dels 2 anys.

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2008 21:42 #204 per krlos (Associat/da)
Tinc una consulteta de l'Sport Tracks. Jo juraria que ja ho havia sabut fer, pero ara no trobo la manera. A les diferents activitats que guarda, (correr, ciclismo, natacio, otras...estan subidvidides en categories (velocidad, montañas, sendero...)
Com puc canviar o afegir aquestes activitats o les categories?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2008 22:05 #205 per Serju16 (Visitant)

Tinc una consulteta de l'Sport Tracks. Jo juraria que ja ho havia sabut fer, pero ara no trobo la manera. A les diferents activitats que guarda, (correr, ciclismo, natacio, otras...estan subidvidides en categories (velocidad, montañas, sendero...)
Com puc canviar o afegir aquestes activitats o les categories?


Krlos
a la part inferior esquerra , hi ha l'apartat OTRAS TAREAS/SELECCIONAR VISTAS/CATEGORIAS i aqui dins pots afegir i/o modificar el que vulguis.

Salutacions,

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2008 22:41 #206 per krlos (Associat/da)
Moltes gracies Serju16. Jo sabia que l'havia canviat a algun lloc i no ho trobava. Ja esta tot ok  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2008 22:51 #207 per ratadesants (Associat/da)
Bona nit companys, una consulta, tinc el Fore 405, i quan em baixo l'entrenament al PC, en el Training Center em diu el temps de l'exercici (p.e. 1h 12') en canvi a l'Sport Tracks em suma el temps de l'exercici + el temps aturats (p.e 1h20) i aleshores els parcials de velocitats i temps no em quadren, hi ha alguna forma de solucionar-ho ?

Gràcies,

Pedro

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2008 23:15 #208 per Pau (Associat/da)
PedrodeSants,

Crec que Sí. Fent el que fa en krlos, pots definir-te una categoría, per exemple "Entrenament", on defineixes la velocitat mínima per considerar que estàs corrent. Llavors quan importes t'ho compta tot, però quan li assignes la categoiría "Entrenament" et treu els temps parat.

No ho he provat, ho dic de memòria, si algú ho pot confirmar, millor.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2008 23:39 #209 per ratadesants (Associat/da)
Ja ho he trobat, era un checkbox a l'apartat de configuració, gràcies Pau

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2008 11:21 #210 per Bernie (Visitant)
Tinc un track que he conseguit convertir i importar al SportTracks, però no sé com fer-ho per carregar-ho directament al Fore.

Al menú exportar, només em deixa l'opció de fer-ho a un arxiu.

Finalment ho he fet passant-ho a través del Training Center (passant-ho al format CRS) però és una mica engorrós.

Hi ha manera de fer-ho direcament desde SportTracks?

(ja havia fet la pregunta al fil "cosetes del forerunner però no havia obtingut resposta)




Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2008 08:13 #211 per (Visitant)
Hola,
una pregunta em podeu explicar si el SportTracks es pot fer servir amb el nou Forerunner 405 i de quina manera es poden passar les dades? S'ha d'instal.lar el Ant Agent amb l'antena USB i el TC o no cal fer-ho? Com es comunica el SportTracks amb el Forerunner 405?

Agrait per la vostra informació!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2008 22:59 #212 per Buff! (Associat/da)

... em podeu explicar si el SportTracks es pot fer servir amb el nou Forerunner 405 i de quina manera es poden passar les dades?

De moment, que jo sàpiga, no hi ha connexió directa  :ouch: entre el Forerunner 405 i el programo Sport Tracks. No obstant, es pot fer. 8)
Primer, jo passo les dades al Training Center amb l'Ant Agent, després t'en vas a la part esquerra de la pantalla on hi tens l'activitat que acabes d'importar i amb el botó dret del ratolí obres el menú contextual, tries l'opció "Exportar" i el guardes a la carpeta que vulgui (amb l'extensió ".tcx") :eyes:. Finalment, un cop obert Sport Tracks, a la part inferior esquerra de la pantalla, dins l'apartat "Otras tareas", tries "Importar" i només has d'indicar la ruta de la carpeta on has guardat el fitxer en el pas anterior. Finalment, si vols, pots indicar informació referent al fitxer, com l'indret, el tipus d'activitat, etc. abans d'acabar el procés acceptant.  :great:
 

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2008 23:22 #213 per ratadesants (Associat/da)
Si que és pot conectar el SportTracks directament amb el Fore 405, jo ho faig. S'ha de baixar un plugin de la web de Garmin, a part de tenir l'Ant instal.lat i tota la pesca, però bé l'opció del Buff! tambés és valida.

Ara el meu problema: m'he baixat l'entrenament d'avui a l'SportTracks, a la finestra d'Actividad Diaria diu que he fet 11'14 km i a la finestra de Secciones diu que n'he fet 10'35 km  :neutral:

Algú ha tingut un problema similar i l'ha pogut solucionar ?

Gràcies

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2008 23:51 #214 per Buff! (Associat/da)

Si que és pot conectar el SportTracks directament amb el Fore 405, jo ho faig. S'ha de baixar un plugin de la web de Garmin,

quin plugin és? :neutral:

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2008 23:26 #215 per ratadesants (Associat/da)
És aquest

InstallGarminCommunicatorPlugin_261

vaig descarregar-lo directament de la pàgina web de Garmin

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2008 10:50 #216 per ivan (Associat/da)
hola a tots,

sabeu si hi ha manera d'imprimir els entrenaments desde el ST?

he estat llegint per sobre  i no ho he trobat... :oops:

Gràcies

Ivan.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2008 12:51 #217 per Pau (Associat/da)
ivan,

Els pocs cops que ho he fet, he obert un full Word, i en el ST vaig mirant el que m'interessa (secciones, mapa, entrenaments de la setmana...) i per cada cosa: clic de la dreta; copiar; vaig al Word; Pegar

Així em munto la imprssió.

Normalment quan son taules, en el Word faig Tablas; Convertir Texto en Tablas i així m'ho ordeno per a que quedi més presentable.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2008 13:58 #218 per nil's (Visitant)
Com puc veure les voltes en el Sport Trak dons nomes em surten els totals

un somni que no s'interpreta és com una carta que no es llegeix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2008 19:01 #219 per Pau (Associat/da)
nil's,

Hola nois/es vui saber si és pot fer que SportTracks pugui desglosar els temps per volta com fa el Training Center de Garmin, ho trobo molt bè, però no puc desglosar els temps. És pot fer? Gràcies.


bernibbr,

Un cop carregat el track, en la finestra inferior esquerra, normalment titulada "Resumen", has de fer clic al triangle que hi ha en la propia barra del títol, però a la dreta del tot. Se't desplegarà una "persiana", has de seleccionar "Secciones".

A partir d'aquí pots fer dues coses: Veure les voltes que has marcat tu en el FR, tant sigui manualment o automàticament (Autolap), o veure els temps per km, milla, o la distància que vulgiis.

Per seleccionar-ho vas a un triangle que hi ha sota la casella de "Lugar" i allà podràs veure els laps que vulguis. Quan dominis el tema podràs anar marcant laps a posteriori en els llocs que vulguis i et donarà les estadístiques corresponents.

Ja abans corria amb autolap d'un km, però com que ara m'ho fa el SportTracks, ara marco els laps quan em sembla: al inici d'una baixada, quan canvío de ritme, etc.

Espero que hagi quedat clar, si no és així, pregunta que intentaré respondre més ràpid la propera vegada :oops:


Quan tinguis temps et recomano rellegir tot el fil, potser hi ha coses que t'interessin

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2008 11:13 #220 per Serju16 (Visitant)
Bones,

Voldria fer una consulta , algu sap si es possible d'alguna forma que en sportTracks , mes enlla de les màximes i les mitjana de pulsacions em consti la freqüència cardiaca a l'inici de cada volta o lap.

Gracies

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.