SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

14 Abr 2009 00:00 #241 per (Visitant)
Krlos he fet una nova bitàcora i rés, només les tres últimes. He mirat i no trobo res per configurar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2009 21:18 #242 per Pau (Associat/da)
bernibbr,

Jo tampoc he vist res configurable, a mi m'agafa tot el que hi tinc sempre. Després em dona l'opció de triar si ho incorporo o no, però sempre m'ho llegeix tot.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2009 22:38 #243 per (Visitant)
Doncs no tinc rés a fer. Si algún dia haig de introduir més de tres sessions d'entrenaments haig d'anar al gStart i donar-li una ullada.

Gràcies a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2009 12:23 - 26 Abr 2009 12:24 #244 per jimbdn (Visitant)
Hola runners!

Des de que vaig començar amb aquest soft (5 mesos), a l'apartat atleta no havia canviat les pulsacions màximes i mínimes i sempre m'ha calculat els entrenaments amb aquestes.

Avui he actualitzat les dades amb les que m'ha donat una proba d'esforç, (les he afegit amb la data d'avui sense borrar les dades anteriors) la sorpresa es que per tots els entrenaments anteriors a dia d'avui, fa servir aquestes noves dades i no les anteriors, amb ho qual els valors surten diferents (ara resulta que la mitja de granollers no la vaig fer a 87%, sino a 92%  :whistle:.)

M'agradaria visualitzar els entrenaments anteriors amb els càlculs corresponents ha aquells dies,he mirat per configuracions i no veig res, algú té o sap la solució?
Des de BDN, Joan.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2009 12:20 #245 per kilometer (Associat/da)
Home no sé que dir, però si que puc dir que aviat, com continuïs així donaràs el 100%  :rofl:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2009 13:41 #246 per (Visitant)
No he sabut trobar el track per al temps, algú el té a mà?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2009 15:00 #247 per Serju16 (Visitant)
Bones ,

voldria fer una consulta a veure si algu que faci ciclisme segur em pot contestar.
fa poc que estic començant amb el ciclisme , quan passo l'entrenament al programa del fore el Garmin training center ja em reconeix que he fet bicicleta i m'ho possa en la carpeta corresponent.

Hi ha alguna forma de fer-ho al Sport tracks , vaig intentar descarregar-ho i m'ho feia constar en la mateixa pantalla que correr , amb la corresponent suma de kilometres etc..

vaig obrir l'opcio ciclisme a l'apartat actividades de mis amigos i quan cambio la comfiguració que vull de la pantalla , velocitat , cadencia etc.. també em canvia la pantalla de correr..

no se si m'he explicat be  :whistle:

hi ha algun plugin o manera de configurar l'sport tracks

Gracies

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2009 16:41 #248 per AlbertBP (Visitant)
Serju16,

Si no t'he entès malament, el que vols és tenir personalitzats els camps per cada tipus d'esport. N'hi ha de comuns (temps, distància, ppm,...) però d'altres no: corrent mirem el ritme (min/km) i en bici la velocitat (km/h). Si és això al què et refereixes, t'avanço que amb la versió actual no es pot fer. No he sabut trobar cap plugin que ho faci, ja que això és quelcom propi del Sporttracks. Potser en futures versions ho implementin, vaig enviar un mail als desenvolupadors i em van respondre que és una de les funcionalitats previstes.

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2009 20:00 #249 per Serju16 (Visitant)

Serju16,

Si no t'he entès malament, el que vols és tenir personalitzats els camps per cada tipus d'esport. N'hi ha de comuns (temps, distància, ppm,...) però d'altres no: corrent mirem el ritme (min/km) i en bici la velocitat (km/h). Si és això al què et refereixes, t'avanço que amb la versió actual no es pot fer. No he sabut trobar cap plugin que ho faci, ja que això és quelcom propi del Sporttracks. Potser en futures versions ho implementin, vaig enviar un mail als desenvolupadors i em van respondre que és una de les funcionalitats previstes.

Albert


Gracies Albert, en part si però el que vull es tenir cada esport a llocs difrents , cadascun amb el seus totals i camps diferents. El programa de Garmin ho permet , però en sport tracks si ho permet no ho se fer.


Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2009 20:08 #250 per krlos (Associat/da)
A "Reporte de Actividades" et permet crear filtres per esports i per qualsevol altre parametre que t'interesi


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2009 20:12 #251 per Serju16 (Visitant)

A "Reporte de Actividades" et permet crear filtres per esports i per qualsevol altre parametre que t'interesi


Gracies Krlos

si , el que em passa es que si cambio els passos de minuts/kilometre a kilometre /hora , m'ho cambia en totes les pantalles.

no se si m'explico

Sergi  :great:


10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2009 16:54 #252 per (Visitant)
Tinc  instal.lat el SportTracks 2.01 i intento fer funcionar el Elevation correction que prèviament m'he baixat del web de SporTracks. Pero constantment em dona un error:  Could not open to remote server i no em funciona. Em podeu dir quina es la solució, si us plau? perque no hi ha manera!
D'altra banda, aprofito per comentar que en una darrera sortida, practicament a nivell del mar, amb un parell de pujades, com a màxim d'uns 50 metres de desnivell, al pasar les dades del FR405 al SportTacks en dona un "Cambio en elevación" de: Subida: +479,9 i Bajada: -509.9. No ho entenc!! Em podeu explicar si la lectura d'elevació del FR es incorecta  ó quina es la interpretació de haig de fer del que s'anomena "Canvio en elevación"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2009 16:43 #253 per krlos (Associat/da)

Tinc  instal.lat el SportTracks 2.01 i intento fer funcionar el Elevation correction que prèviament m'he baixat del web de SporTracks. Pero constantment em dona un error:  Could not open to remote server i no em funciona. Em podeu dir quina es la solució, si us plau? perque no hi ha manera!
D'altra banda, aprofito per comentar que en una darrera sortida, practicament a nivell del mar, amb un parell de pujades, com a màxim d'uns 50 metres de desnivell, al pasar les dades del FR405 al SportTacks en dona un "Cambio en elevación" de: Subida: +479,9 i Bajada: -509.9. No ho entenc!! Em podeu explicar si la lectura d'elevació del FR es incorecta  ó quina es la interpretació de haig de fer del que s'anomena "Canvio en elevación"


Tinc el mateix problema que tu.
Per la mort del meu portatil, he hagut de instal·lar l'sporttracks al de sobretaula, i ara em surt aquest error. No se si sera una versio equivocada l'ultima.

I sobre el cambio en elevacion, el ST considera pujada i baixada, un desnivell determinat (per exemple, tot el que pasi de 2,5%). Si quan vas pujant a prop d'aquest desnivell el FR te un petit error, i estas pujant a 2,6%, pero ell en realitat "veu" 2,4%, estas fent pla. Si quan baixes, pasa el contrari (vas a 2,4%, pero ell "veu" 2,6%, t'ho compta com a baixada. Per aquests errors de desviacio, pot sortir mes baixada que pujada acumulada


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2009 15:34 #254 per Xeix (Associat/da)
El dia 10 de juliol ha aparegut una nova versió SportTracks 2.1 Release 2.1.3478 entre altres millores i prestacions té la molt esperada traducció al Català  :party: i també la versió Linux/OSX

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2009 15:38 - 13 Jul 2009 16:20 #255 per Sancho (Associat/da)

El dia 10 de juliol ha aparegut una nova versió SportTracks 2.1 Release 2.1.3478 entre altres millores i prestacions té la molt esperada traducció al Català  :party: i també la versió Linux/OSX


Gràcies Xeix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2009 15:49 #256 per Buff! (Associat/da)
Gràcies bis   ;)

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 18:51 #257 per oliveras (Associat/da)
M'estic barallant amb Ubuntu i l'Sport Tracks sense massa èxit. Algú ho ha aconseguit?

3:06 (1000m Corredors.cat'10) - 5:30 (Milla Montcada'10)
38:25 (Nassos'11) - 1:24:00 (Tarragona'11) - 3:03:36 (Castelló'12)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 18:53 #258 per AlbertBP (Visitant)

M'estic barallant amb Ubuntu i l'Sport Tracks sense massa èxit. Algú ho ha aconseguit?


Jo no... :grrrrrr: :grrrrrr: He llegit per alguna banda que amb les próximes versions de les llibreries MONO millorarà força, esperarem a veure si és veritat...

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 19:13 - 23 Jul 2009 19:16 #259 per Kurt (Associat/da)
Bona tarda,

M'estic barallant amb Ubuntu i l'Sport Tracks sense massa èxit. Algú ho ha aconseguit?


   Jo l'he fet rutllar al Fedora 11.

   Va prou bé... l'únic que no he vist rutllar és els mapes (no se si perque no està implementat o per algun tema de configuració), però puc obrir tranquilament el fitxer amb tots els entrenos i ho pilla tot perfectament talment com la versió Win.

   Has de tenir instalat una versió actual del mono aquest per que funcioni (és el port del .NET per a Linux). Al Fedora 11 ja em venia instalat de sèrie i m'ha funcionat sense fer res... Ara, un altre cosa és baixar-se les dades del Fore... he conseguit comunicar-me al 405 amb un driver experimental, però d'aquí a poder-les pasar al Sporttacks, hi ha un bon curro pel davant. Suposo que pels que tinguin connexió directa per USB (305 i anteriors) es podrà fer servir algun plugin del SportTracks... així que de moment encara he de fer servir el Windows per descarregar les dades  :erf:, però ara les poc consultar i modificar desde el Linux també  :great:

   Salut!
   Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 19:15 #260 per oliveras (Associat/da)
Jo de moment puc carregar el programa sense problemes amb el mono, però llavors les finestres no funcionen com haurien de funcionar, i altres problemes... :grrrrrr: :grrrrrr:

Doncs res, seguirem lluitant  :arf:

3:06 (1000m Corredors.cat'10) - 5:30 (Milla Montcada'10)
38:25 (Nassos'11) - 1:24:00 (Tarragona'11) - 3:03:36 (Castelló'12)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.