SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

22 Gen 2011 18:33 #481 per lunde (Visitant)

Hola a tots.
La pregunta va relacionada amb el problema que tinc sempre.
Es pot posar una copia de l'historial en un PenDrive ??
Per fer-ho tinc que anar a exportar i col·locar l'historial al pen o al lloc que vulgui no ??
Si es aixi, dons no ho puc fer perquè l'opció d'exportar no esta operativa.

Si no vaig mal entès l'arxiu que ho conté tot està a la carpeta Mis Documentos i es del tipus "Historial de XXXXX.logbook ". El guardes en un pendrive i quan tinguis una nova instal·lació el pots obrir Desde Diari / obre.
Desconec si funciona en un Widows 7 jo el faig anar en el XP i en un Linux ( va molt lent ) però no tinc cap problema en el Linux en obrir el diari de la versió windows i surten totes les activitats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2011 18:45 #482 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies lunde.
Suposo que al fer un copiar i pegar no deixara de ser efectiu no ??

A veure si algú em contesta lo del Windows 7

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2011 18:53 #483 per lunde (Visitant)

Gracies lunde.
Suposo que al fer un copiar i pegar no deixara de ser efectiu no ??

A veure si algú em contesta lo del Windows 7

Si amb un copiar i pegar et serveix. O senzillament l'arrastres a la finestra del pendrive i et crearà una còpia. Sempre es bo mirar que la mida del fitxer és la mateixa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 17:21 #484 per XaviPapell (Associat/da)
Un altre pregunta.
Explico.
Avui he anat a la CdLA, he sortit des de el Pla dels maduixes, he apretat el boto de start, quan he arribat al Pla un altre vegada he mirat quan portava, 5.350 metres a un ritme de 7'29" i en 40'04"
Però he tingut el fallo o no m'he en recordat de apretar el stop i ho he fet quan portava 45'38" i 100 metres més. Hi ha alguna manera de treure els 100 metres i els 5'34" ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 17:29 #485 per David C (Associat/da)

Gracies lunde.
Suposo que al fer un copiar i pegar no deixara de ser efectiu no ??

A veure si algú em contesta lo del Windows 7


He mirat 5 minuts per internet, i la gent diu que no hi ha cap problema entre el ST i wl Windows 7

translate.google.es/translate?hl=es&sl=d...sa%3DG%26prmd%3Divns

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 17:31 #486 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies DavidCito

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 20:34 #487 per XaviPapell (Associat/da)
Un altre cosa.
He eliminat del ST l'activitat que he fet avui.
Desprès he anat al 305 i he eliminat l'ultima volta, que he fet a importar i he tornat a posar l'activitat m'ha sortit igual que abans (5.350 metres) i en el 305 no més surten 5 voltes (5.000 metres)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 20:40 #488 per Pau (Associat/da)
No és millor eliminar la volta des del ST?

El Garmin quan elimina... jo mai he entès què fa excepte si li dius que s'ho carregui tot.

Eliminar-ho del ST crec recordar que és molt fàcil.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 21:10 #489 per XaviPapell (Associat/da)
Pau ja saps que jo soc un inútil amb aquestes coses però l'única  manera que se m'acudeix de fer-ho es anant secciones i eliminar l'ultima volta però no em deixa, perdo, si que em deixa però borra tota l'activitat sencera

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 21:43 #490 per Pau (Associat/da)
Sí, ara recordo.
Has d'anar a "Editar actividad" i "Dividir", allà hi poses l'hora en que ho vols tallar (hi ha forces opcions crec), i un cop dividit, et carregues l'activitat que no t'interessa.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2011 22:57 #491 per XaviPapell (Associat/da)
Pau moltes gracies, la veritat es que es molt però que molt facil, ja ho tinc solucionat, 5.340 metres en 40'12"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2011 12:24 #492 per Pau (Associat/da)
8)

Però no em preguntis pel Windows 7, que no tinc ni p.  :rofl:

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2011 12:30 #493 per XaviPapell (Associat/da)
:mdr: :mdr: :mdr: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2011 22:10 #494 per Luigi (Visitant)
Avui he fet això:



A la pestanya d'Elevación em diu:

Ascenso +16,3 m
Plano +16,1 m
Descenso -29,4 m
Total +3,0 m

Dades que, com podeu comprovar per la imatge no són correctes, doncs de desnivell com a mínim haurien de sortir quasi 100 m+ de "Ascenso"

Algú sap què pot passar?  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2011 20:26 - 03 febrer 2011 20:28 #495 per Pau (Associat/da)
Em sembla que sé el que passa:

En la pestanya no només et diu el "Cambio en elevación", que és això, sinó "Distancia", "Tiempo" y "Porcentaje"

S'interpreta de la següent manera: ST divideix el que has fet en tres zones segons li sembla (1) Ascenso, Plano i Descenso. Per cada punt del track, decideix si correspon a una zona o una altra. De la zona que ha considerat "Ascenso", diu quants metres has pujat menys quants metres has baixat. De la zona "Plano", que fa la mateixa operació, i "Descenso" idem.

Mirant la gràfica, si ho fessim nosaltres, fariam aproximadament el següent:

Ascenso: +85m (aprox del km 2 al 8 ),
Plano: +5 (del 0 al 2 i del 14 al 15) = +10 - 5
Descenso: -90 (del 8 al 14)

Per algun motiu que desconec, la elecció de les zones que ha fet en el teu cas, és un error.

Què pot ser? Crec que per prendre la decisió agafa com a referència una cosa que es diu "Grado %", pots veure-ho també al gràfic si ho configures. I veus que això del Grado és un caos degut a les imprecisions del GPS en determinar l'alçada.

Com arreglar-ho? No ho sé, però jo intentaria baixar-me un plugin de correcció d'alçades, corregir-ho i tornar-ho a mirar.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2011 22:03 #496 per Luigi (Visitant)
Doncs si és així, realment és curiós doncs fins ara més o menys s'aproximava força al desnivell teòric de les sortides que he fet des del desembre (quan em vaig comprar el Forerunner 305). Són circuits que conec i vés per on, aquest que he penjat és sobre asfalt sense alts-i-baixos, gairebé sense "interferències" (arbres, edificis...) i mesurat a un dia nítid, però potser fred (vaig començar a -6ºC i acabar al voltant de 0ºC). Potser el fred té alguna cosa a veure?

Sobre el tema del "Grado" que esmentes sí que va oscil.lant contínuament, però en tot el recorregut dintre d'un rang de -2% i +3%, que a mi em sembla bastant correcte. Altres sortides arriba a oscil.lar entre -20% i +20%!!!

Potser només ha estat una sortida i per 80 m+ estúpids no cal donar-li voltes. Encara que pujava, ehhhh???  :he:

Seguiremos investigando  8) 8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 10:23 #497 per profe (Associat/da)

He llegit que el sufridor diu que el Win7 no funciona segons que, jo de moment tinc el XP però vull tornar a formatejar el PC i posar el 7, que pot passar ??


Et  contesto des de Windows 7. Alguns programes antics em van donar problemes, però SportTracks va de conya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 10:26 #498 per profe (Associat/da)

Dades que, com podeu comprovar per la imatge no són correctes, doncs de desnivell com a mínim haurien de sortir quasi 100 m+ de "Ascenso"

Algú sap què pot passar?  :neutral:


Si em passes el track m'ho miraré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2011 10:45 #499 per Luigi (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2011 09:34 #500 per profe (Associat/da)
Carregat a SportTracks i corregits els desnivells:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.