SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

08 febrer 2011 12:28 #501 per Luigi (Visitant)
profe  8)

Encara que hi ha alguna cosa que continua grinyolant. Si començo a Ripoll (710 m) i passo per St.Joan (805 m) tot en pujada i una mica de pla, no pot ser que la maquineta digui que he fet 237 m+  :neutral: i la tornada el mateix recorregut surti 237 m-  :no:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2011 12:44 #502 per XaviPapell (Associat/da)
Luigi el teu fore te un espirit maligne  :oh:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2011 16:36 #503 per Pau (Associat/da)
Luigi,

Ningú diu que "Ascenso" sigui Ripoll-St Joan, això ho sabem tú i jo, però pel GPS, "Ascenso" és la suma de pujades, pujadetes i pujadines que hi ha des de Ripoll fins a Ripoll passant per Sant Joan.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2011 08:42 #504 per Bullich (Visitant)

Hola a tots,
suposo que ja la coneixeu, però he trobat un blog d'un noi valencià que ha fet una sèrie de tutorials del sportrack que son interessants, sobretot, per aquells que portem poc temps jugant amb aquestes eines i que li volem treure el màxim.

http://corrernoesdecobardes.blogspot.com/2009/01/tutoriales-sporttracks-0-antes-de.html#uds-search-results

Espero que us sigui de gran ajuda !!


Hola Oriol!! suposo que aquest enllaç ja el coneixes però per si de cas...
http://mazito.frihost.net/elcorredor/guiaST.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2011 20:12 #505 per oriol simarro (Visitant)

Merci, no el coneixia !!

Hola a tots,
suposo que ja la coneixeu, però he trobat un blog d'un noi valencià que ha fet una sèrie de tutorials del sportrack que son interessants, sobretot, per aquells que portem poc temps jugant amb aquestes eines i que li volem treure el màxim.

http://corrernoesdecobardes.blogspot.com/2009/01/tutoriales-sporttracks-0-antes-de.html#uds-search-results

Espero que us sigui de gran ajuda !!


Hola Oriol!! suposo que aquest enllaç ja el coneixes però per si de cas...
http://mazito.frihost.net/elcorredor/guiaST.html




MMP:
5km - 18min 13seg - SS del Masnou 2011
10km - 37min 56seg - El Tast de la Mitja (Granollers) 2012
21km - 1h 26min 22seg - 1/2 de BCN 2012
42km - 3h 12min 06seg - Marató de Barcelona 2012

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2011 19:01 #506 per XaviPapell (Associat/da)
Pregunta.
Casi des de sempre com es que en el meu ST de vegades o millor dit la majoria de les vegades no es veu el recorregut en l'opció satèl·lit ? en canvi en la de carres cap problema

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2011 18:13 #507 per runcat (Visitant)
Ajuda!! jaja

Porto molt rato intentan pasar una ruta del Wikiloc al meu foreruner 305 i no poc!!!! Algu hem pot dir com es fa. tinc els ptrogrames SportTracks i el training center, no se com es fa ni amb un ni amb l'altre. Algú hem pot ajudar !!!

Merci

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2011 18:16 #508 per Buff! (Associat/da)

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2011 18:53 #509 per runcat (Visitant)
Moltes gràcies Buff!! La web ho esplica molt bé i senzill. Ja esta tot solucionat!!

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2011 21:26 #510 per profe (Associat/da)

Pregunta.
Casi des de sempre com es que en el meu ST de vegades o millor dit la majoria de les vegades no es veu el recorregut en l'opció satèl·lit ? en canvi en la de carres cap problema


Jo també m'he trobat amb el mateix problema: amb ST 2.1 quan fas zoom amb satèl·lit només carrega alguns fragments (tiles). La versió 3 funciona correctament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2011 20:11 #511 per Bullich (Visitant)
Hola companys!! una pregunta, un cap baixat el corrector d'elevacions i gaurdat a l'ordenador com s'aplica a l'st? moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2011 00:18 #512 per Buff! (Associat/da)
A la part esquerra de la pantalla, on diu "Activitat diària", cliques a "editar activitat" i, del menú emergent tries l'opció "Apply elevation correction". Vist i no vist, et modifica el perfil. 8)

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2011 09:08 #513 per Bullich (Visitant)

A la part esquerra de la pantalla, on diu "Activitat diària", cliques a "editar activitat" i, del menú emergent tries l'opció "Apply elevation correction". Vist i no vist, et modifica el perfil. 8)


Gràcies Buff! però com que no el tinc instal·lat no em surt com a opció al menú d'editar les activitats, el que no trobo és un cop descarregat, com instal·lar el complement  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2011 18:02 #514 per lunde (Visitant)
Al Sporttrack 2 el plugin que jo tinc és el "ElevationCorrectionPlugin_1.5" i fen doble clic com si fos un executable s'instal·la. Després com ja t'ha comentat en Buff a editar activitat ho podràs fer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2011 20:21 #515 per profe (Associat/da)

A la part esquerra de la pantalla, on diu "Activitat diària", cliques a "editar activitat" i, del menú emergent tries l'opció "Apply elevation correction". Vist i no vist, et modifica el perfil. 8)


Es pot configurar per que ho faci automàticament:
   A "Configuración - Elevation correction - Módulos - Elevation correction" cal clicar la casella "Correct GPS elevation at import". Jo també tinc marcada la casella "Download elevation data for all activities". Un cop configurat clica la sageta de retrocés que hi ha dalt a la dreta.

Si vols veure les dades originals, sense corregir, sempre pots triar "Actividad diaria - Editar actividad - Undo elevation correction".

Si vols exportar el track amb les dades corregides ho pots fer des del menú "Actividad diaria - Exportar".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2011 21:46 #516 per runcat (Visitant)
Bona nit!!! Estic una mica desesperat: m'explico tinc una seria de tracks i waitpoints en una carpeta i ara els volia posar al GPs Garmin fore 305, dons no puc. amb el programa Garmin center vaig a trayectos, archivo, importar archivo, vaig a la carpeta on hi ha el trac i no el vec, no hi es...
Algu hem poria que faig malament i una solució adient per favor!!
Una abraçada, d'un que no n'enten!!

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2011 22:03 #517 per jcarpa (Visitant)
Els has de convertir a format .tcx,abans d'importarlos amb el Garmin Center. Per convertirlos una bona opcio es el pgm TcxConverter que es gratuit. Un altra opcio es treballar amb el CompeGps.

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2011 15:35 #518 per Pau (Associat/da)
I una tercera GPS Babel, també gratuit: http://www.gpsbabel.org/

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 10:54 #519 per Ramon (Visitant)
Estic buscant i no ho sé trobar-ho (perdò però catrús que és un). Hi ha cap aplicació per l'Iphone4 en que es pogui convertir en un GPS? No navegador de carrers. Si n'hi han? estan bé? són fiables?
Gracies

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 11:06 #520 per Cabrix (Visitant)
Diria que Endomondo, però quan jo l’he provat (en espais oberts, fins i tot), em perd massa la cobertura del satèl•lit pel meu gust. Descarrega-te-la i prova-ho!!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.