Sabatilles LIDL

Sabatilles LIDL

02 Abr 2013 08:37 #1 per Cabrix (Visitant)
www.lidl.de/de/Herrenschuhe/CRIVIT-Herren-Laufschuhe-1

Aprofitant la meva estada al CAR de Teruel, vaig passar pel LIDL d'Alcanyís, i em vaig fer amb un parell d'aquestes sabatilles per 19,00€. Desconec si l'oferta estava també als súpers de Catalunya...

A primera vista, bona qualitat d'acabats i materials, cap puntada aparent fora de lloc, i un disseny i sola sospitosament similar a ASICS.

Encara no les he testada, espero fer-ho aquesta setmana, i donar-vos opinio. Ja us dic que estic en una etapa que no li faig fàstics a res...  :intello:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 11:41 #2 per David C (Associat/da)
Si, la oferta tambe esta a Catalunya, inclus hi ha un sorteig al face,  on sorteixen 120 parells d'aquestes sabatilles .... No se Cabrix, pero si no estem en mode [IRONIC ON] , ¿vols dir que no peques una mica de optimista?  :whistle:

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 11:47 #3 per danili (Associat/da)
Crec que era objectiu. La marca és Crivit. Hi ha un fil en anglès on al Regne Unit ja en parlaven fa dos anys.
Per si voleu fer una ullada.

www.runnersworld.co.uk/forum/general-run...ng-shoes/175369.html

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 12:03 #4 per Cabrix (Visitant)

Si, la oferta tambe esta a Catalunya, inclus hi ha un sorteig al face,  on sorteixen 120 parells d'aquestes sabatilles .... No se Cabrix, pero si no estem en mode [IRONIC ON] , ¿vols dir que no peques una mica de optimista?  :whistle:


Optimista, per?

L'únic que que dic que, amb el transcurs dels anys, els meus peus son cada cop menys primmirats (casi estic per correr amb els huaraches dels Tarahumara...  :he:), i que, al final, com ja sabeu, el cost material de la sabatilla és un percentatge molt petit del preu final...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 12:09 #5 per Cabrix (Visitant)
He llegit els comentaris de l’enllaç que ha aportat en Daniel, i sincerament, veig que, com sempre en foros de sabatilles, les que van bé a uns, uns altres les utilitzen per anar a comprar el pa. Para gustos...

Com diuen un parell, jo els hi dono una oportunitat, per 19,00€, començant per entrenaments “controlats” (ni molt llargs, ni molt intensos), i després, ja veurem.. Si em van bé, de perles, si no, per anar a comprar el pa...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 12:23 #6 per danili (Associat/da)
Desconeixent la qualitat de Crivit, penso que en essència ens basem (m'hi incloc) en una percepció que si un paga poc, adquirim un producte de mala qualitat i pot no ser així. Aquí hauríem d'avaluar paràmetres que se m'escapen: des dels preus de transferència dels fabricants habituals a les botigues, els marges comercials d'aquestes i els costos ètics de producció. Mai no saps per on s'escolen els diners del PVP ni acabes d'entendre perquè per internet els preus surten força més barats (entendria simplement més barats) que un canal de distribució habitual on pots emprobar-te les sabatilles. Al final, això, assaig i error.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 12:27 #7 per solteron (Associat/da)
"Con las cosas de correr no se juega" era així la dita?    :whistle:   :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 12:33 #8 per Cabrix (Visitant)
Hi ha una altra dita del gran filòsof i gurú Joan Laporta que diu “al loro, no se dejen embaucar”  :mdr:

Vull dir que cal donar una oportunitat a altres marques que no son “majors” (adidas, asics, nike, saucony, brooks, etc...), que per altra banda, tampoc estan exemptes de fer-te un “finstro duodenal” als peus...

El que no faré es fer-lis 700km per veure que em provoquen una fascitis. Si als 10km no estic convençut, per comprar el pa o anar en bici...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 13:34 #9 per charly (Associat/da)
les venen a web o en tendes?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 13:49 - 02 Abr 2013 13:53 #10 per danili (Associat/da)
A les botigues. La meva reflexió era de caire general.

[edito] Acabo de veure de casualitat un banner al web elatleta on s'hi anuncien:

www.elatleta.com/foro/forumdisplay.php?3...tletismo-Profesional


21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 14:08 - 02 Abr 2013 14:33 #11 per Ferny (Visitant)
Me temo que por primera vez mi admirado solterón ( :love:) a caido en mis garras... y por tanto lo tengo que citar. Irónico como soy.
...siempre hay una primera vez...

"Con las cosas de correr no se juega" era així la dita?    :whistle:   :mdr:


Si solteron, Con el correr no se juega, siempre comprar zapatillas de 150 euros, y shorts de 40 euros cuando no de 50, y garmin enganxa-corredors-garmineros para pagar "solamente" 150 euros por año... y los "buenisimos "geles" para corredores que solamente me cuestan 3 o 4 euros cada uno...Exactamente... con el correr no se juega Solteron :oops: .


Lista de precios de Ferny :whip:
Zapatillas que me duran años: 49 euros
Short que me dura años para entrenar y para competir el mismo: 6 euros
Calcetas para correr...y para competir, las mismas: 6 pares por 3 euros
Un platano y una naranja despues que corro... Bueno, yo compro en las fruterías "chinas" y en las "paquis"... así que: baras
Camiseta que me regalaron hace años en una cursa, para entrenar y para competir...creo que gratis ¿No? :neutral:

Efectivamente solteron, con el correr no se juega.
por ello acumulo 4 años sin lesiones... y estoy preocupado porque llevo 2 años y 8 meses sin la mas leve gripa.

Ferny :glasses:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 14:13 #12 per Ferny (Visitant)

Vull dir que cal donar una oportunitat a altres marques que no son “majors” (adidas, asics, nike, saucony, brooks, etc...), que per altra banda, tampoc estan exemptes de fer-te un “finstro duodenal” als peus...


Como muchisimas ocasiones Cabrix, estoy de acuerdo contigo... sin ironía.
Deberíamos iniciar una lista de los conocidos que se han lesionado con estas zapatillas de marca "major"  ;) ¿no lo crees?

Ferny cabrón  :glasses:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 14:21 #13 per Cabrix (Visitant)
Ferni, yo vengo a hablar de lo mio...  :he:

Una fascitis amb unes ASICS + Tendinitis a l'Aquiles amb unes NB. VAL A DIR QUE ESTIC ENCANTAT amb les NB890v2...  :great:

I per punxar una mica, m'hi jugo un qlló que el Barefoot amb unes sabatilles "majors" provocarà més lesions que aquestes CRIVIT...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 14:32 #14 per Ferny (Visitant)
Fijate Cabrix, estoy leyendo las bienvenidas a los nuevos que piden consejos para empezar a correr, y lo primero que les dicen es que en las zapatillas no escatimen en gastos... :neutral:

Yo sinceramente me quedo sorprendido porque lo escriben personas bastante experimentadas. :oops:


Por cierto Cabrix, llevo tiempo preguntando a la gente donde comprar las "Joma" para correr y hasta hoy nadie me ha sabido dar respuesta ¿Tu lo sabes?

Ferny sorprendido :glasses:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 14:37 #15 per Cabrix (Visitant)
Me falta un Ferny enfurecido...  :rofl:

A ver, cada uno, en su buena voluntad, intenta ayudar, y explica su experiencia. La mía, en relación a zapatillas, ha ido evolucionando, a medias entre la reflexión y el ensayo/error que decía Danili.

Sobre Joma, venta física, ni flowers. No se ven mucho, aunque hacen algún modelo BBB. En Internet, mírate esto que me ha llegado hoy...

es.triavip.com/especial-zapatillas-runni...llas-y-cordones.html

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 14:39 #16 per brigante (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 14:44 #17 per Ferny (Visitant)
Gracias por los Links de "Joma", Cabrix y brigante  ;)


Cabrix
Fa temps que jo entenc el Català, aleshores, per que collons m´escrius en aquest llenguatge tan extrany que es el castellà?


Ferny enfurecido :mad:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 15:01 #18 per Mattu (Visitant)
Yo particularmente me fui corriendo a por ellas el lunes pasado porque había oido hablar muy bien de las zapas de otros años. Si me dais unos días hasta review os hago. Eso si, se hace un "unbolsing"... :rofl:

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 15:03 #19 per Cabrix (Visitant)
Ah, no sé... Suposo que com que la teva primera interpelació ha estat en castellà, jo he seguit, però a mi, aquestes coses dels idiomes no em preocupen massa...

Jo escric sempre en l'idioma que primer em ve al cap, sigui castellà, català o anglès. Per a altres idiomes ja tinc més problemes...  :he:

Mattu, si me dices que hoy puedes salir a correr, cambio una "emocionante" sesión de natación por una no menos "emocionante" de carrera, y hacemos un Test (te cogiste las naranjas o las negras??  :666:)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 16:37 #20 per victorete (Visitant)
Vaig sentir, però no he confirmat que a la revista Runners o Runnersworld o alguna d'aquestes, havien fet un anàlisis d'aquestes sabatilles.
Algú en sap algo d'aquesta valoració?


ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.