Sabatilles LIDL

Sabatilles LIDL

11 Jun 2013 21:30 #141 per Mattu (Visitant)
Cabrix, no me desagrada tu plan de mañana. Si consigo engañar a la parienta (que quería cambiar una historia en La Maquinista) igual me animo a salir contigo.


Mierda, lo ha leído.  :surprised:

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 21:43 - 11 Jun 2013 21:50 #142 per Cabrix (Visitant)


Mierda, lo ha leído.  :surprised:


A la Maqui vas !!  :rofl:

Como he dicho, serà muy sencillo : rodar 30' (aun no sé por donde), + 10' de tecnica en una esquinica de Can Zam y luego 10' para soltar y volver a casa...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 00:17 #143 per No Surrender (Associat/da)
Ja vaig dir que jo no podria ser tant precisa:

Situació

- Corredora popular de recent incorporació.
- Pes major del que li agradaría a una quasi-quarentona com jo, però amb un IMC normal.
- Trepitjada lamb lleugera pronació.
- He portat Asics GT2160 (he repetit), Brooks Adrenalin GTS12 i Adizero 5 per algunes competicions (10000m, 21097m).

  Volia comprar-me les Lunarclon, però el xarol negre juntament amb la combinació del rosa, i les "marujas" quasi matant-se per un 38, van fer que m'espantàs i agafes les Freeclon.

A simple vista:

- Disseny cantón, acabat   justet (ja ho vaig dir), però pel preu està bé.
- Lleugeres, molt lleugeres...les acab de pesar tres cops, ja que no m'ho creia. El model de noia, un 38: 175g.
- Flexibles, però aparentment, sembla que s'hagin de trencar.
- Tallatge gran. M'he quedat el 38, i jo porto més gran.

Entrenament:

25' d'escalfament i 12 intervals de 400m (4'10-4'25)- Per mi això és velocitat màxima. + Recuperació entre intervals trotant.

La sensació ha estat de:
- Amb mig número més aniria més còmode.
- Lleugera i flexible, més del que me pensava.
- La part de darrera, que cubreix el taló (ja veieu que no sóc experta, i no sé com se diu), un pel alta pel meu gust. L'he mesurada amb les altre bambes que tinc, i efectivament és uns milímetes més alt.
- Durant l'escalfament i recuperació no, però als metres de més intensitat si que he notat molt la petjada  amb la part davantera del peu. Suposo que pel meu tipus de petjada.

Conclusions:
- Les portaré pels rodatges no intensos i no massa largs.
- No hagués pagat 30 euros per elles, 20 euros si.
- Si s'haguessin dit Brooks, Assics, saucony...etc, potser no li hagués trobat tants de defectes.
- Estic contenta d'haver obert la ment i haver-ho provat.

Apa, vagi bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 07:45 #144 per Cabrix (Visitant)
No Surrender, per a que vegis que pa’gustos los colores, per al meu gust, la part del taló (“talonera”?) Jo la trobo un pel baixa en el model d’home, o bé mal acabada. En estàtic, com deia, subjecten lo just, i en dinàmic sembla que aguantin a lloc, però no donen confiança. Jo crec que és un defecte de disseny de la talonera i de la darrera “ojetera” pels cordons, que queda un parell de mil•límetres més abaix.

Segons el que dius i les teves sensacions, jo faria al revés : utilitzar-les pels rodatges curts/mitjos i intensos, si el que notes és que et llencen endavant, forçant una trepitjada d’avantpeu. Inclús, si ets valenta, per alguna milla o 5k.

HI ha un altre tema que és important a les teves sensacions, i és que els models que has dut fins ara son per a pronadors mitjans o severs, amb mitges soles “potents” i dobles densitats.

Quins més defectes has trobat?

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 11:46 #145 per Johnny (Visitant)

Aquestes sabatilles del LIDL serveixen també per sortir a pendre el  tallat el diumenge al matí i per xutar la pilota al parc del costat de casa ?

PD: Fa dos caps de setmana vaig estar pel Lanxess arena  :whistle::666: Bestial !!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 11:49 #146 per Cabrix (Visitant)
I tant, Johnny!! Son molt "pintones"...  :he:

PD : Kbro!!  :666:

Brutal l'espectacle que monten. Sobre el partit, i el plantejament de la final, no parlo.  :whistle:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 11:57 #147 per Johnny (Visitant)
Bon equip l'Hamburg  !! 40 gols al Kiel a la semi.
Van obrir inscripcions pel 2014 i el primer dia havien venut més de tres mil abonaments sense saber quins equips arribaran. Ni la Behobia ven dorsals a aquest ritme !!!

Ara, si treus els familiars dels jugadors i la claca que portava el Nodesbo ( com beuen cerveza  :surprised:  !!!! ) no hi havien més de 100 seguidors del Barça. Una pena per que l'espectacle s'ho val  :yes:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 12:12 #148 per Cabrix (Visitant)
És més del 10% de l'aforament venut, si.

Només diré putu Krauss!! Aps!! I putu Bitter!! Equipàs, amb, a més, Lindberg, Duvnjak, Lijewski, Vori... (que fa fer un treball de trinxera, que, des del punt de vista de l'entrenador, és impagable) 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 12:28 #149 per Johnny (Visitant)

Ya te digo !!. En Vori es un gat vell.

En lloc d'en Karabatic podrien haver fitxat un bon pivot treballador, per exemple Aguinagalde, ara que l'Athletic està en acoso i derribo. Es on trobo més carències.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 12:35 #150 per Cabrix (Visitant)
Jo no canvio la nostra parella de pivots per Julen. Julen només ataca, i és potser dels tres millors del mon en atac. Noddesbo defensa amb solvència de 2, i en atac, com a pivot d'espais, té la millor mà del mon. Cèdric és durissim de 3 i en atac, com a pivot de bloquejos és molt bo. A part,el teu tocayo estarà ajudant en defensa l'any que ve...  :mdr:

Després de fitxar Karabatic, "guanyem" a Rutenka de pivot, que no és poc (en algunes situacions, casi millors que els altres tres...)

A més, si després de Arpad i Kyril, els hi fotem a Julen, ens maten...  :happy:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 13:45 #151 per Mattu (Visitant)
Dejad de trollear con el balonmano, anda...

Esperame finalmente hoy, que me he librado. Ademas, seguramente nos encontremos a Barceruel y Fiber en el rio, que Victor estará ensuciandose los pies... :rofl:

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 14:00 #152 per Cabrix (Visitant)
Mattu, no seas tan estricto...  :oops:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 14:01 - 12 Jun 2013 14:04 #153 per No Surrender (Associat/da)

Segons el que dius i les teves sensacions, jo faria al revés : utilitzar-les pels rodatges curts/mitjos i intensos, si el que notes és que et llencen endavant, forçant una trepitjada d’avantpeu. Inclús, si ets valenta, per alguna milla o 5k.

HI ha un altre tema que és important a les teves sensacions, i és que els models que has dut fins ara son per a pronadors mitjans o severs, amb mitges soles “potents” i dobles densitats.

Quins més defectes has trobat?


Vaig posar lleugera pronació, però potser prono més del que me pens. A l'estudi de petjada que me vaig fer quan me vaig comprar les primeres, me varen dir que "pronava una mica" , mesos despre´s quan vaig anar al podòleg, me va dir que era pronadora. No tinc problemes de cap tipus quan corro, i en 20 mesos (ja sé que és poc temps) no he tingut cap lesió. Aviat hauré de canviar les Brooks, aniré a una altre banda a que me tornin fer l'estudi, per veure si vaig ben calçada o no.

Avui he tornat a sortit, i les he tornat a provar.
- 20' escalfamnet i 7x 4' ritme fort i 2' recuperació caminant.

Reitero lo de la talonera, la trobo massa alta, flexibilitat estupenda i molt lleugera. De fet avui les sensacions m'han recordat molt a quan vaig estrenar les Adizero, que inicialment vaig pensar que potser m'hauria equivocat de sabates i després vaig estar contenta amb elles.

Un altre defecte és que les he trobat dures (és a dir quan trepitges, com si notàs molt el terra, no sé si m'explico bé.  :neutral:

Ara no se com explicar-ho...els laterals de la part del darrera (que mal....quan una no s'entera...), sembla que siguin inestables (que t'hai de tombar el peu cap a dins) però quan corres no en tens la sensació. Dios!...que mal!!!

Tot això, perque li estva mirant tot lo possible per que no m'agradessin....de tota manera, jo les seguiré portant. Això si, et faré cas i les portaré per dies com avui i ahir. Fins i tot m'he plantejat provar-les al 10000 del Port de Barcelona del dia 22. Però el fet de que aniria més còmode amb 1/2 número més em frena.

I no, no soc valenta, som competitiva  (encara que sigui amb les faroles o les pedres), i tinc massa capacitat de patiment, per tant un 5000 no m'he atrevit mai a fer-lo, i una milla directament és incompatible amb la vida per mi.

Avui que he pensat molt... :intello:, anava rumiant, que els mitjons que portava eren més cars que les bambes  :no:. Surrealista tot plegat!

No sé si ha servit o no, però a mi si.
Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 14:21 #154 per Cabrix (Visitant)
No surrender, si et serveix a tu, ja val !!  :great:

Pues jo vaig sortir amb uns Kalenji amb més forats que un camp de golf... Soc més espartano que Leonidas...

La sensació de “notar massa el terra”, jo la vaig tenir. Li atxaco per una banda a la plantilla (dolenta a matar), i a que potser la mitja sola no absorbeix l’impacte. Aquesta tarda miro de fer un parell de proves, com clavar l’ungla, etc. En dos dies, arrenco la plantilla i li poso un altre...

La sensació d’inestabilitat a la zona del talo potser la notes perque aquesta sabatilla no té doble densitat? 

El tema de valentia anava pel fet d’atrevir-te  a fer una cursa amb elles, no que no fossis valenta...  :oops:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 14:59 #155 per ferrantxo (Visitant)
Compte, que els professionals potser esteu acostumats a tot, però els novells... Podria ser dolent.

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 15:00 #156 per No Surrender (Associat/da)


La sensació d’inestabilitat a la zona del talo potser la notes perque aquesta sabatilla no té doble densitat? 

El tema de valentia anava pel fet d’atrevir-te  a fer una cursa amb elles, no que no fossis valenta...   :oops:

No sé que és la doble densitat.
Lo de valenta ja ho havia pillat...però donan's el dret a la resta de poder ser àcids, no? :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 15:06 #157 per Cabrix (Visitant)
I tant, No surrender, i tant !!  :great:

La doble densitat és, com diu el seu nom, una peça una mica més densa que fa de suport. Es nota a primera vista, ja que sol ser de color i textura diferent.

Ferrantxo, per això contextualitzo molt el tema. Jo no recomanaria aquesta sabatilla a tothom. Ni tant sols a segons quins "experimentats".

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 21:09 - 12 Jun 2013 21:16 #158 per Cabrix (Visitant)
Bueno, lo que tenia que ser un entrenillo "de guais", en mi caso se ha convertido en un entreno exigente, gracias a la inestimable ayuda de fiber y mattu...  :he:

En serio, buen entreno, al menos para mi!! De vuelta me habéis llevado de mochila, más que nada porque era el primer dia que me apretaba un poco desde mayo...  :great:

Por cierto, muy gracioso eso de ponerse de acuerdo para parecer los tres pitufos...  :rofl:

Respuesta de la zapatilla? Igual que ayer. Me gusta la respuesta que dan. La "dureza" que transmite y que también nota No surrender, cada vez estoy mas convencido de que es por la m.i.e.r.d.a de plantilla que tiene. Al cabo de un rato, la sensació de "recalenton" es notable. Mañana las arranco y les coloco unas viejas de voladoras. 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 21:17 #159 per Fiber (Associat/da)
Doncs jo "visto lo visto" no dic que no, l'entrenament exigent deu ni do com ha sortit...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 21:20 #160 per Cabrix (Visitant)
Fiber, no dius que no a provar-les? Home, amb cuidado i per provar, no et dic que no, tampoc.

Per a mi, ja et dic que l'entreno m'ha tret la carbonilla...  :great:

Per cert, ja t'enviaré un MP. Jo també vaig a Duets Can Zam!!  :great:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.