Sabatilles LIDL

Sabatilles LIDL

12 Jun 2013 21:48 - 12 Jun 2013 23:54 #161 per Polgi (Associat/da)
Un altre que les ha provat. Una hora de carrera continua a 5'/km.

Les hi notat dures de davant. També tunejare el tema de la plantilla, la trobo com rasposa al tacte.
La sujecció correcte i la flexibilitat de la part superior també. Per cert me les hi lligat com hi vist que s'ha de fer amb el primer ullal, aquest que mai passem el cordó. Si voleu ja us explicaré la técnica, jo no la sabia.

Lo mes bo o positiu, es que conviden a entrar de mig peu, cosa que jo estic intentant fer de rutina i aquestes sabatilles m'ajudaran.

Les reservaria per entrenaments curts o de menys de una hora. Per aquest preu els hi veig mes virtuts que defectes.   :yes:

Les provaré en pista i ja us informaré.

Continuem.

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 22:20 #162 per Polgi (Associat/da)

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 22:33 #163 per llança (Associat/da)

Us deixo el link

www.foroatletismo.com/zapatillas/para-qu...o-de-las-zapatillas/


Molt bo... demà ho poso en pràctica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 22:57 #164 per ferrantxo (Visitant)
Per cert, Polgi, entenc que portes temps corrent i ara estàs canviant la teva tècnica de carrera cap a la versió "homínida", per dir-ho d'alguna forma?

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 23:13 #165 per Polgi (Associat/da)
Porto 2,5 anys corrent com un anec.

Ara ho volem fer mes "pofesional"  :rofl:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 23:25 #166 per ferrantxo (Visitant)

Porto 2,5 anys corrent com un anec.

Ara ho volem fer mes "pofesional"  :rofl:

Continuem


Jo es que aviat portaré 3 mesos, i estic obsessionat amb la tècnica de carrera... Si em veiéssiu cada cop que passo per davant d'un lloc on puc mirar el meu reflexe...  :rofl:  :rofl:

:oops:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 00:13 #167 per Fiber (Associat/da)

Fiber, no dius que no a provar-les? Home, amb cuidado i per provar, no et dic que no, tampoc.
Per a mi, ja et dic que l'entreno m'ha tret la carbonilla...  :great:
Per cert, ja t'enviaré un MP. Jo també vaig a Duets Can Zam!!  :great:


Sí, no sé, igual començo a provar algún dia que vagi a fer poc i tal... Abans comprarles, aixo si.  :mdr:

Genial lo del Duets jo entre maratons i tal estic pagant per no res, molaria poguer fer exercicis amb algú mes, la meva parella de moment només fa tema de cardio perque es te que anar acostumant poc a poc a fer exercici... Ja diràs per privat.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 07:48 #168 per Cabrix (Visitant)
Fiber, penso que comprar-les és bastant important si vols provar-les, si...

A veure, sobre lo d’entrar d’avantpeu, per aquí corre gent que sap més que jo sobre el tema, però, a part de ser una moda que ven sabatilles, és una evolució natural del corredor. A mesura que millores el teu ritme, és fa més difícil entrar de taló. A partir de certs ritmes, entrar de taló frena més que ajuda, i a més, anatòmicament, a mesura que augmentes el ritme, la cadera puja (ja no corres tant “sentat”), i amb la cadera més alta és molt difícil entrar de taló, ja que el centre de gravetat s’avança.

A partir d’aquí, ja entra la famosa i poc estimada TÈCNICA DE CARRERA. El cos ha d’aprendre els patrons biomecànics nous. Però... quants en feu/fem? Jo ara perque estic “a espectativa de destino”, i hi dedico entre 30’ i 45’ cada setmana (15’ cada dia, mínim), però reconec que, posat en cicle d’entrenament, si en faig 20’ al mes, és un èxit (és una de les coses que estic canviant, ara...)

De fet, no sé si aquesta és la forma correcta, homínida, natural o con voleu dir-li, però si que és la forma més eficient de córrer a partir de determinats ritmes...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 11:18 #169 per ferrantxo (Visitant)
Biomecànicament potser és fantàstic, però a l'hora d'entrenar-ho sembla ser un conyàs.

No ho he probat, però si des de petits ens hem acostumat a caminar amb calçat amb taló, i per tant la nostra petjada està condicionada per això, canviar-ho deu ser difícil de nassos.  :ouch:

En conclusió, quan tingui molta experiència ho probarem, ara no t'he sentit guanyar molèsties musculars per a res.

Com sempre Cabrix, tu ets l'expert  8)

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 11:28 #170 per Johnny (Visitant)

Jo no canvio la nostra parella de pivots per Julen. Julen només ataca, i és potser dels tres millors del mon en atac. Noddesbo defensa amb solvència de 2, i en atac, com a pivot d'espais, té la millor mà del mon. Cèdric és durissim de 3 i en atac, com a pivot de bloquejos és molt bo. A part,el teu tocayo estarà ajudant en defensa l'any que ve...  :mdr:

Després de fitxar Karabatic, "guanyem" a Rutenka de pivot, que no és poc (en algunes situacions, casi millors que els altres tres...)

A més, si després de Arpad i Kyril, els hi fotem a Julen, ens maten...  :happy:


Per anar a passejar per l'Asobal amb l'equip actual ja ni ha prou, i suposo que l'objectiu principal torna a ser la champions. Des que es va retirar l'Andrei  :love: ( entrena a un juvenil o cadet, no ? ) el Barça no ha tingut un pivot "crack" de veritat. Els dos actuals son molt irregulars en atac ( parlo dels partits compromesos de veritat, no quan juguen contra el Guadalajara ).

En la eliminatoria de champions contra l'Atlhetic, si no és per San Daniel el Barça no passa. En Aguinagalde va fer un dels partits més epics que jo recordo d'un pivot. A repartir llenya que surti un altre. Nomes faltaria que amb el que va treballar en atac  hagues de currar defensant.

A la final d'aquest any, vaig trobar a faltar més treball de 2 contra 2 amb el pivot  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 11:53 #171 per Cabrix (Visitant)
:whistle:

Confidencialitat.

Eso si, con cervezas y sin micros, hablamos...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 11:53 #172 per Cabrix (Visitant)

Biomecànicament potser és fantàstic, però a l'hora d'entrenar-ho sembla ser un conyàs.

No ho he probat, però si des de petits ens hem acostumat a caminar amb calçat amb taló, i per tant la nostra petjada està condicionada per això, canviar-ho deu ser difícil de nassos.  :ouch:

En conclusió, quan tingui molta experiència ho probarem, ara no t'he sentit guanyar molèsties musculars per a res.

Com sempre Cabrix, tu ets l'expert  8)


Ferrantxo, parles del minimalisme, etc? Més que res, per no errar la rajada...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 11:59 - 13 Jun 2013 12:01 #173 per ferrantxo (Visitant)

Biomecànicament potser és fantàstic, però a l'hora d'entrenar-ho sembla ser un conyàs.

No ho he probat, però si des de petits ens hem acostumat a caminar amb calçat amb taló, i per tant la nostra petjada està condicionada per això, canviar-ho deu ser difícil de nassos.  :ouch:

En conclusió, quan tingui molta experiència ho probarem, ara no t'he sentit guanyar molèsties musculars per a res.

Com sempre Cabrix, tu ets l'expert  8)


Ferrantxo, parles del minimalisme, etc? Més que res, per no errar la rajada...  :666:


Em refereixo a la tècnica de còrrer de la que estem parlant, que també és la base del minimalisme o el barefoot o derivats...

I ja saps, sempre tinc temps per a tu  :love:  :666:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 12:16 #174 per Zesar (Visitant)
Por favor, un par de cosas que me gustaría que estuviesen claras:

1) No asociéis una técnica de carrera concreta con un tipo de zapatillas o con ir descalzo. Si leéis u os dicen lo contario, sólo hay dos opciones, o no estáis entendiendo bien lo que os dicen, o quien lo dice no tiene ni idea.

2) Ni se os ocurra forzar conscientemente un tipo de pisada (me refiero al punto de aterrizaje) El que sea. La parte del pie con la que se aterriza depende de muchas cosas que empiezan en la parte superior del cuerpo, no es un parámetro que se pueda controlar voluntariamente (sí, podéis forzar) Descartar automáticamente todo comentario que os diga que tenéis que pisar de una determinada manera, sea de metatarsos o de talón (excepción cuando os estén dando un rango)

Todo esto es bastante complejo, pero creo que son dos puntos que deberían estar claros.

Ferrantxo
, es más complicado que todo eso. Estamos acostumbrados al talón (quien lo haya llevado, que hay quien no!!) pero es que con talón hay quien se lesiona constantemente .... andando! El tema es que ponerle un talón a su pie es ponerle un problema adicional. Lo bueno es que haya variedad y que las marcas sean honestas al respecto para que todo el mundo haga servir libremente lo que mejor le va!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 12:20 - 13 Jun 2013 12:38 #175 per Cabrix (Visitant)
A veure... Entrar d’avantpeu, per a mi, no té res a veure amb el minimalisme. Té a veure amb una tècnica de carrera eficient, fruit, o bé de la prova per la qual et prepares, bé de la teva evolució natural com a corredor.

És evident que, si camines descalç el peu no entra tant de taló. Si camines ràpid, encara menys, i si corres, ja casi d’avantpeu total.

El minimalisme, barefoot o com es vulgui dir és una MODA. Ni la moda dels 80 de portar un matalàs sota el peu era la panacea, ni la moda d’ara de “zero drop” ho és. Molts corredors, allà por los 90-00 ja van/vam veure que amb les acabades de néixer "mixtes", la rebaixa de pes no anava en detriment d’una major lesionabilitat, i es guanyava en resposta i sensacions. Si que puc dir, filldeputament parlant, que son moltes les vacances ques s’han pagat els fisios a costa de les hipermegaamortiguacions. Suposo que ara seran moltes les que es paguin a costa dels "minimals"... 

Una persona que d’això sat un qlló (més aviat en sat un ovari...) ja va dir que el free running o minimalisme, no és per a tothom, si no per a gent molt liviana, amb una tècnica de cursa molt treballada i interioritzada i que es mou a ritmes alts

I us ho diu un que progressivament ha anat baixant el gruix de la sabatilla. Contradictori? Si. Però l’ésser humà ho és...  :mdr: 

PD: Amen al que diu Zesar. El que passa a nivell de peus, ja comença amb la col·locació/disposició de les espatlles-esquena-cadera, i va baixant.

El punt d'aterratge és natural. fruit de tot això i dels patrons motors adquirits. Es pot canviar? Si i no.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 12:24 #176 per ferrantxo (Visitant)
Hi estic d'acord. I realment és una moda, sí. Coi d'humans  :grrrrrr:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 13:26 #177 per tianenc (Associat/da)
Això del minimalisme, barefoot, etc.. com ja heu comentat, és una moda a nivell mainstream, a un tan per cent de corredors que els hi deu haver anat bé, hi seguiran mentres trobin producte, els que es van sumar al carro de la moda... doncs aniran tornant a lo de sempre.

Els últims estudis mostren una forta disminuació de les vendes de calçats 0drop, minimalistes, barefoot, etc.. No crec que desapareguin doncs el concepte i el principi deu ser vàlid per molts corredors, però no crec que per tots els que avui en dia en calcen.

Torno a la caverna.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 13:29 #178 per ferrantxo (Visitant)


Torno a la caverna.


:666:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 13:33 #179 per Karnaplosky (Visitant)
uff menudo jardín ese... sí los profesionales no se ponen de acuerdo... lo vamos a hacer nosotros... Ojo charco derecha rasss (y zumbando)  :mdr:

Yo solo sé que uso unas Brooks Pure para tiradas hasta 18k (pero podría tirar más) por aquello de probar y unas Glide 4 para tiradas más largas y tan ricamente... bueno unas Kanadia para "triscar" por el monte...

Eso sí la transición a las Pure (y eso que tienen una suelaca de la hostia que las convierte en pseudo minimalista) tuve que hacerla poco a poco... y eso que de minimalistas, como digo, al igual que las Nike Free pata negra tienen bien poca cosa, pero bueh por probar y por pensar que la amortiguación en parte es un timo de la hostia... somos carnaza, facil, de estos hijos de tal. (fabricantes de material deportivo)

Así que mi "set" de zapas va a continuar del mismo palo (cambiando las Kanadia por unas Cascadia cuando eso)

Como nota al uso comentar que yo "aterrizo" de metatarso.. de hecho he retirado zapas, con las parte delantera fundida y los talones hasta con los testigos de nuevo enteros.

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 13:38 #180 per Cabrix (Visitant)


Yo solo sé que uso unas Brooks Pure para tiradas hasta 18k (pero podría tirar más ) por aquello de probar y unas Glide 4 para tiradas más largas y tan ricamente... bueno unas Kanadia para "triscar" por el monte...


Eso se lo diras a todas!!  :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.