Sabatilles LIDL

Sabatilles LIDL

02 Abr 2013 17:01 #21 per danili (Associat/da)
Potser és aquest desafiament. No m'ho he mirat gaire, us penjo els enllaços que he trobat al google.

es.globedia.com/participa-desafio-crivit...dl-correr-desert-run

www.runners.es/noticias/actualidad/artic...la-hora-de-la-verdad




21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 18:13 #22 per David C (Associat/da)
Jo sincerament, prefereixo no fer experiments i portar les sabatilles de sempre. Ja hem costa cambiar de primera marca a primera marca, de  segur que no canviaré a unes crivit, a no ser que per algún motiu tingui molt bona referencia.

Tambe els xinos venen bambes, i per 5 euros  :whistle: Si que es veritat que pagem la marca, i que en moltes, per no dir en totes les ocasiones, ens prenen el pel, pero tambe he de dir que, en moltes vegades, aquest preu, tot i ser abusiu es un indicador de qualitat.

La qualitat, normalment, es troba a partir de un preu, sense buscar el limit, que hem digueu que unes bambes CRIVIT o el que sigui, valen 60 euros, dons les puc tenir en compte, pero aventurar-me amb unes de 20 euros ....noseyo....

Ja direu quelcom ¡

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 18:24 #23 per Zesar (Visitant)
Como me dijo el día de la maratón uno de nuestros más experimentados foristas (y muy jodido de lo suyo) "Joder, antes corríamos con Victorias y no pasaba nada"

Encima se pueden personalizar:



Dejad de trolear con "Y si" y otras cosas que no se pueden demostrar, y esperemos el Dossier de Cabrix and Co....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 18:50 #24 per Carlog (Visitant)

Como me dijo el día de la maratón uno de nuestros más experimentados foristas (y muy jodido de lo suyo) "Joder, antes corríamos con Victorias y no pasaba nada"

Encima se pueden personalizar:



Dejad de trolear con "Y si" y otras cosas que no se pueden demostrar, y esperemos el Dossier de Cabrix and Co....


Ostres, es podria obrir una llista per a fer comanda de victoria's pastanaga i amb el logo correcat.  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 19:55 #25 per curat (Associat/da)
Cabrix, Mattu,

són sabatilles per asfalt o trail?

si serveixen per muntanya me'n compro unes  :yes:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 20:06 #26 per modfer79 (Visitant)
Pues jo que voleu que us digui, per entrenar faig servir unes Kalenji 100 que em varen costar 25,95€ i us puc dir que van de vici, abans que aquestes havia tingut per entrenar també unes Li-Ning Centaures que em van costar el mateix, això si amb la ràbia d'haver-ho de comprar al web del diari As (la pela és la pela). Per correr en asfalt porto unes Puma Faaas 500 que em van costar posades a casa des de Uk 34€ i per muntanya com vaig dir en un altre post unes Innov 8 310 que a un outlet a una tenda física per 30€, amb temps és poden trobar bones sabatillles sense pagar més de 60€, clar està mentres no tinguis uns tormells i/o genolls de vidre, nomès us puc dir que la lesió més greu que he tingut (i única.... toquem fusta), és fa 2 anys i mig quan vaig recomençar a correr, que entrenava amb unes Sacro-Santes Asics Gel BlackHawck, un símdrome piramidal com una casa de pagès que semblava que algú m'hagués fotut un ferro roent per l'interior de la galta del cul dreta, després un cop jubilades les Asics, entre Kalenji 100 i Li-Ning per entrenar a la glòria (toquem moooooooooooolta fusta).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 20:39 - 03 Abr 2013 11:42 #27 per Buff! (Associat/da)
Drop, ProGrid, EVA, Adiprene, FlexionPlate, DuoMax, Vibram, Torsion, Solyte, Wave, Gel, Ahar,  Pebax, Dynamic Fit, Blade Max, Kineticfit, Air, Abzorb, Trusstic, BioLock, i així, ad infinitum.  :neutral:
Tot són variants d'un principi senzilll: una sola que resisteixi el desgast, que tingui amortiguació per l'impacte i coberta amb teixits més o menys llampants.
El món de les sabatilles ja fa anys que s'ha endinsat en el terreny comercial de crear la necessitat en el corredor, fent-li creure que sense deterninats elements, que sempre tenen un nom "Hi Tech", no arribarà massa lluny en el seu objectiu. :whistle: Cal recordar que les sabatilles no corren soles?
:sarcastic:

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 20:50 #28 per Mattu (Visitant)

Cabrix, Mattu,

són sabatilles per asfalt o trail?

si serveixen per muntanya me'n compro unes  :yes:

Salut!


Son per asfalt, curat. Jo finalment avui no he sortit, demà si.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 22:54 #29 per Ferny (Visitant)

Tambe els xinos venen bambes, i per 5 euros  :whistle: Si que es veritat que pagem la marca, i que en moltes, per no dir en totes les ocasiones, ens prenen el pel, pero tambe he de dir que, en moltes vegades, aquest preu, tot i ser abusiu es un indicador de qualitat.

David, yo creo que actualmente el precio solo es indicador de...mercado..., a mas corredores que compren zapatillas de 150,... pues mas de 160 y hasta de 180 euros pondremos...

Sobre lo de los chinos, creo que eso es otro tema que nada tiene que ver con las zapatillas de una tienda que esta poniendo en "riesgo" su nombre y su clientela (por favor permitanme decir esa palabra "riesgo", ya se que en este caso no es del todo adecuada). Yo si me las compraría, las del LiDL... Total, siempre que compro modelo nuevo de la marca que sea estoy con temor.

Esperemos el "Rating" de Mattu y Cabrix  ;)


... esto se está poniendo emocionante


Ferny :glasses:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2013 23:14 #30 per krlos (Associat/da)
M'encanta que hagis obert aquest fil Cabrix. 8)
Fa temps que vaig tirant cap al "minimalisme" (en el preu) i tenia en ment provar unes Kalenji a la meva próxima compra. Ara mateix per muntanya faig servir unes Adidas Kanadia que vaig trobar al decarton per 50€...i quants més km,s porten més content estic amb elles. Tant que aquest diumenge faré una marató de muntanya amb elles...i soc pes pesat per anar sense amortiguació, però vull provarles unes quantes hores seguides.

Tot i així continuo sent dels que aconsella als nous corredors que no comencin amb calçat económic. Tots hem passat l'aprenentatge del gel fins les orelles amb les nostres primeres preparacions. Crec que només quan estàs curtit pots permetre't experimentar.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 07:41 #31 per Cabrix (Visitant)
Primer de tot, una reflexió feta a la carrera (literal; ho he pensat mentre que rodava…) : Seria d’il•lusos pensar que aquestes CRIVIT seran iguals que unes Kayano, NB1080, Saucony Triumph… Poseu el model que vulgeu. Tot i això, estan ben acabades i els materials semblen bons.

El tema, per part meva al comprar-les era i és, fidel a la meva màxima de cuestionar-ho tot, veure de primera mà si podem trencar un tabú, i marques no majors poden estar a l’alçada o no de les marques que es mengen el pastís. Total, “perdo” no arriba a 20,00€, que tot i ser diners, afortunadamente encara m’els puc jugar …

Us explico el meu TEST i les condicions de partida. Si algú vol més info o bé que provi un entrenament específic, m’ofereixo, que, com ja he dit, no li faig fàstic a res…

Condicions de partida : sujetu varón, 80kg, amb més de 20 anys d’experiencia en asfalt, cros, pista i muntanya. Lleugerament pronador, tot i que a ritmes de competición entro de migpeu, i només en proves llargues, com tothom “em cau el peu”. Ara, marques de “pelagatos”, no fa tant, marques de “popular avançat”. Surto d’una setmana de càrrega de km (programada), preparant competició al maig. Alterno actualment entre NB890v2 i Brooks Launch. 45 de barca.

TEST : La idea és fer tres entrenaments diferents previstos, programats i sense alterar la plaificació, els dos primers aquesta setmana, i el tercer la que vé.

- Un entrenament de manteniment : 45’ cc ritme M (o sigui, rodatge alegre, però no fort). Terreny mixte asfalt-terra (can Dragó, vamos)
- Un entrenament de desenvolupament sobre  20’ccL + 3x10’ MF + 20’ cc L (o sigui, a ritme lleugerament més fort que el ritme de 10km). Terreny mixte asfalt-terra (can Dragó o can Zam)
- Un entrenament de desenvolupament sobre 1.45’ en pistes forestals amb desnivells variables. Terreny terra (Serralada Marina)

(ritmes : molt fàcil L = Ligero; M = medio; F = fuerte. A partir aqui, LM i MF son ritmes intermitgos, i L-M i M-F son progresions. Sembla poc “cientific” però no : cada ritme té el seu temps en min/km i/o ppm)

Si algú vol que provi algo més, que ho digui, i m’adapto.

Què analitzaré. Tenint en compte que no soc Tester, el que més valoro en una sabatilla, i això son quatre característiques “estàtiques” i una “dinàmica”. Les “estàtiques” son : tracció de la sola, ajust de la sabatilla, amortiguació i comoditat. La dinámica és la resposta en carrera.

Test 1 : 45’ cc ritme LM (ligero/medio), amb 3-4 acceleracions “semafòriques”. Xim-xim constant, o sigui, terra sec i/o mullat depenent de si ha passat el xàfec.

Ajust : L’horma diria que es estreta, si bé pot ser un tema d’estreno de sabatilla. Posteriorment, he trobat que ajusta bé, correcte. Trobo que el coll de la sabatilla m’ajusta poc en estàtic, tot i que en carrera no he trobat que el peu ballés o tingués sensacio de que em sortia de la sabatilla.

Amortiguació : pelin dura en el taló, correcte d’avantpeu en endavant. Com diré despres, he trobat que la resposta ha variat al llarg de l’entrenament.

Tracció : Asfaltera clara. Sola força plana i bon “agarre” en asfalt sec i mullat. En terra, a ritme mig tracciona bé, amb bones sensacions d’agarre. Crec, amb moltes reserves, que en adoquin o pintura de pas de zebra mullada o humida pot perdre adherencia, perque en un parell de cops m’ha marxat una mica... A les acceleracions “semafòriques” ha respost bé, sent un bon punt de recolzament per a allargar el pas i accelerar.

Comoditat : Calçades, espartanes a tope. Res de “tipo guante”. No son incòmodes, però tampoc maten. En carrera, aquest fet no molesta si estàs acostumat a aquest tipus de sabatilles “austeres”. Pel meu gust, que faig 76 nusos, he trobat els cordons curts. 1 nus i para de comptar (fallo!!), tot i que eha aguantat molt bé.

Al turron : Resposta en carrera. Sincerament, necessito més temps. La primera impressió és una diferencia de resposta entre taló (resposta durilla) i mig i avantpeu (resposta força reactiva). El pas de darrera a davant és força progressiu, sense “zapateos”. La sabatilla flexa per on ha de flexar. A les acceleracions “semafòriques” ha respost bé, no m’ha faltat sabatilla. En carrera m’han semblat més còmodes que en estàtic.

Els dubtes. Molt al final de l’entrenament he trobat que l’amortiguació em donava una resposta més dura, però pot ser que, per la fatiga de la setmana de càrrega, jo no entrés tant fi tècnicament (no col•locaria aquest entrenament entre els 10 millors del 2013). En descensos tipus “baixar de Montjuic” (pel grau de pendent) m’agradarà provar si em subjecten bé. La resposta al final, tant dura, i la comoditat espartana em donen a pensar que segurament necessitaré dos setmanetes per a domar-les de cara a la sessió d’1.45’.

Què li posaria, segons, avui? Potser un 7 sobre 10. M’esperava una sabatilla més inestable, crec.

Per l’entreno d’avui, jo les utilitzaria, segons les meves caracteristiques, abans descrites com a “mixtilla”, per la lleugeresa, perfil i resposta inicial en carrera. No les trobo com per a fer un entreno de 2 hores, pero per anar alegrillu, de perles. A risc de contradir-me, és molt possible que per a un usuari esporàdic també puguin servir, per a sortir 2 cops/setmana...

Y hasta aquí!!

Com he dit, pregunteu, proposeu i recordeu : només un il•lús es pensaria que son competencia tecnològica directa de unes Kayano, però també dic que tothom mereix una oportunitat i que les coses s’han de provar...  :glasses:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 07:50 #32 per Cabrix (Visitant)
Al hilo de las Victoria, anecdota : mi entrenador tiene una marca en milqui hecha en pista de ceniza (me acuerdo de haber corrido dos veces sobre ceniza y es jodidojodido) y con Victoria que no haré nunca, ni haciendo un pacto con del diablo.

Si al final, lo que mata es el indio, y no la flecha... 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 07:55 #33 per juanjo7 (Visitant)
ostrans, jo estic amb en krlos amb això del "minimalisme" , tinc les  kanadia comprades a Andorra  l'any passat  per començar a per montanya...son les sabates mes economiques que he comprat per correr i les que més bé em van,a  més ara estic enganxat a la montanya! Pero aquestes bambes tenen un petit problema, no les porta cap kilian(amb tots els respectes, es un referent com a persona i esportista) i no valen mes de 100 €.
sense canviar de tema, la meva cunyada va debutar l'any passat a la marató de barcelona, la vaig convencer que es compres unes bambes de veritat i tires les seves kalenji de vintipocs euros que es faria mal. Doncs joder despres de comprar-se unes pegasus per noia...la tabarra que em va donar de que eren molt millor les kalenji, despres va comprar unes mizuno, i 3/4 del mateix, encara recorda les kalenji...per algu serà?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 11:07 - 03 Abr 2013 15:24 #34 per Ferny (Visitant)

Tot i així continuo sent dels que aconsella als nous corredors que no comencin amb calçat económic. <----1
Tots hem passat l'aprenentatge del gel fins les orelles amb les nostres primeres preparacions.
Crec que només quan estàs curtit pots permetre't experimentar. <----2


Krlos
1<--- No estoy de acuerdo contigo en este punto, Tristemente los "nuevos" le dejan todo a la zapatilla. Yo conozco (tristemente) ya 3 personas a los que todavía no puedo llamar corredores, que se han lesionado con sus zapatillas de 120 euros "ya con el descuento" que les recomendó el de la tienda de Zzpatillas (permiteme no escribir los nombres de las tiendas, te asombrariás)... es muy triste ver a estos iniciados con su nueva lesión de iniciados que les dura 3, 4 o 6 meses pagando físio.
Y de hecho, cuando yo comencé, mis zapatillas eran de las mas baratas... y no me lesioné. Preferí ya desde entonces la prudencia a las zapatillas (probablemente hubiera comprado estas de LiDL si hubieran existido en mi tierra en esos dias).

2<--- Sobre este punto, creo que obviamente basado en lo anterior no estoy de acuerdo tampoco. Los corredores curtidos también tenemos adrenalina y existen muchisimos que salen a correr como locos en los entrenamientos y hay, incluso, además quien estrena zapatillas el dia del maratón. Yo creo que lo curtido nada tiene que ver, sino la prudencia. por tanto se pueden lesionar con las de 120 euros como con las de LiDL.

Una cosa mas para el resto de lectores ... No trabajo en LidL  :intello: ...aunque lo parezca.
...y obviamente también estoy de acuerdo con Cabrix... estas zapas de LiDL definitivamente no se pueden comparar al 100% con las marcas ya establecidas... por algo llevan tiempo en el mercado... eso no se los quita nadie...

Ferny  :glasses:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 11:40 - 03 Abr 2013 11:43 #35 per Cabrix (Visitant)
Al hilo de lo de dice Ferny, hay mucho vendedor de crecepelos entre los dependientes de cadenas de tiendas, ya sea por poco conocimiento, ya sea por ratings de ventas. Más de una y mas de dos fascitis plantares o cintillas iliotibiales se han cobrado recomendaciones poco recomendables. Yo, personalmente, me dejo aconsejar poco. Aunque tiene que ver más con mi carácter que con otra cosa. Suelo ir a piñón fijo por un modelo en concreto y riau...

Sobre corredores curtidos, yo matizaría a “corredores con experiencia y sin muchos problemas biomecànicos”. Eso hace que te puedas atar una cubierta de neumático a los pies, hacer 30km y acabar más fresco que una lechuga (obviamente, este ejemplo es una caricatura  exagerada). Si pronas una miaja o tienes una desalineacion de tobillo-rodilla-cadera, ya es otra cosa...

Al final, ni las “majors” ni las “outsiders” son tan malas o buenas. Todo depende de encontrar la zapatilla, aunque pienso que no todas las tope de gama estan bien conseguidas. Se acostumbra a meter en ellas toda la tecnología de la marca, y claro, a veces sale bien y a veces mal. Yo prefiero las segundas o terceras de gama, que habitualmente por un 30% menos de precio que las tope te dan mejor respuesta.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 13:11 #36 per llança (Associat/da)
Demà al Lid'l paletilla serrana a 21€ unitat  :whistle: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 13:16 #37 per Cabrix (Visitant)
Llanceta, quan vulguis pernil, m'ho dius i et porto de Teruel, DO...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 16:12 #38 per llança (Associat/da)

Llanceta, quan vulguis pernil, m'ho dius i et porto de Teruel, DO...


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 17:24 #39 per Richy (Associat/da)
Jo també he comprat unes, de las cridaneres :he:. Després de algun rodatge suau sense cap problema el diumenge a la marato :whistle: del tall ingles las estrenaré definitivament, aixó si, son per asfalt i poc més. Per corre les Punk trail ja buscarem altres models. krlos, estic vigilant la teva, de moment cap a Fonollosa. :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 17:54 #40 per jorditogores (Associat/da)
Una curiosidad, Zola Bud, atleta surafricana,blanca, con pasaporte británico, corria descalza en los años 80, llegando a ser finalista en el 3000,en los juegos olímpicos de Los Angeles, amen de otros logros de la época :whistle:. Yo a finales de los 70, corrí un 10000, con unas zapatillas Paredes, y en 1982, una media maratón con unas Kelme con velcro, y quizás que la tecnología ayuda mucho, pero estou con Buff, lo que realmente importa es el corredor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.