Comprar el meu primer rellotge GPS.

Comprar el meu primer rellotge GPS.

20 Ago 2014 16:51 #1 per JoanDeGracia (Associat/da)
Hola a tots!!
Després d'uns quants anys ja dedicat a l'atletisme popular de fons, estic pensant en fer-me amb algun rellotge GPS.
Tampoc busco cap meravella, amb un que portés les opcions més comunes i que funcionés bé, ja estaria més que content.
He sentit parlar molt bé del Garmin 310XT, pero no se si es massa, tant per les opcions que porta com pel seu preu (encara que buscant buscant, es poden trobar bones rebaixes).
Per aixó he estat mirant i com a opció més simple (i més barata, tot s'ha de dir  :mdr: ) hi ha el Garmin 110. No se si hi ha alguna altre marca...
Actualment, em dedico a còrrer i la gran majoria per asfalt, tot distàncies entre 10K i marató.
....en definitiva.... que em recomaneu??

Gràcies anticipades, companys....  ;)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 16:57 #2 per David1978 (Associat/da)
Jo em vaig fer amb el garmin 210. Per lo que dius que necesites t'aniria proyecto be

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 17:18 #3 per Pko Schz (Visitant)
El Garmin 310 XT sin dudarlo ( yo lo tengo ). A parte que tiene mucha mas opciones. La señal de los satelites la recibe enseguida. Cosa que con el 110 no ocurre, un amigo lo tiene y esta de los nervios con el.

Te paso el manual para que te lo mires, Saludos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 18:10 #4 per ManoloM (Associat/da)
Hola Joan, yo tengo el 305, però es muy antiguo, lo he cambiado 3 veces y me encanta, tiene lo que necessito.
Pero està claro que cuando pete voy a por el 310 que la majoria de los compis que lo tienen hablan muy bien de él en relación calidad-precio. Otro más completo es el 610 0 el 910.
lo que no te recomiendo son los táctiles como el Garmin 405, que dan problemes.
Tambien están los Polars, però no los conozco tanto.

Suerte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 18:27 #5 per Jorfer (Associat/da)

El Garmin 310 XT sin dudarlo ( yo lo tengo ). A parte que tiene mucha mas opciones. La señal de los satelites la recibe enseguida. Cosa que con el 110 no ocurre, un amigo lo tiene y esta de los nervios con el.

Te paso el manual para que te lo mires, Saludos.


Totalment d'acord amb aquesta recomació.  :yes: :yes:
Jo el tinc des del juliol i és una meravella. El vaig comprar per 180 € via una web que és diu com un riu sudamericà... :wink2: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 19:21 #6 per asjibaku (Visitant)
Hola, doncs jo no et recomano el 310 ( un excelent pulsometre) però NOMÉS per còrrer és excessiu, un totxo al canell per no treure-li tot el profit, jo et recomanaria abans el 220 o polar rc3, més compactes i amb qualitat més que sobrada per còrrer, tant un com l'altre accepten enrtenaments i funcions per tot el que necessitis.
De les pantalles tàctils de Garmin el 405 va donar molts problemes, però el 410 ( el té el meu germà) no dona cap problema, el més complicat és acostumar-se.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 22:12 #7 per mario.cat (Associat/da)
Joan, jo m'acabo de comprar via Internet el Garmin 310XT amb cinta inclosa, a un preu que jo crec que es molt bo. Amb l'enviament m'ha sortit per 149,73 €.  :yes: :yes: :yes:

La web es anglesa però et fa la conversió de lliures a euro, i l'enviament ha estat des de California. En una setmana m'ha arribat a casa. De moment l'he fet servir tres cops i es una meravella.  :great: :great: :great:

Avui he provat la cinta cardíaca i molt content.  :party: :party: :party:

Per si t’interessa la web es :
navi-technology.co.uk/index.php?route=pr...th=56&product_id=239

Si necessites mes informació, m’ho dius.  :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 22:22 #8 per JoanDeGracia (Associat/da)
Moltíssimes gràcies a tots per les vostres aportacions.  8)
Encara no he decidit, pero crec que em decantaré pel 310XT. Les opinions d'usuaris que l'han tingut sempre son valuoses alhora de decidir.
Igualment, serà benvingut qualsevol altre consell.
Mercès!!

;) ;)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 22:29 #9 per RugbyMan (Associat/da)

lo que no te recomiendo son los táctiles como el Garmin 405, que dan problemes.
Tambien están los Polars, però no los conozco tanto.

Suerte.


ManoloM yo tengo el Garmin 620 tactil desde hace un mes y sin ningun problema. Pilla los satelites al vuelo i muy bien. El unico "pero" y comparandolo con mi antiguo 305 es la duracion de la bateria q rondará unas 10/12 h

Por lo demas sin problemas.

JoandeGracia jo et recomanaria el 310 per lo que dius que estàs fent i vols fer. Amb el temps ja veuràs com voldràs una joguina mes "complexe" i hi ha opcions al mercat, peró per començar totalment d'acord amb els companys. Ara a buscar l'oferta  :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 22:41 #10 per solteron (Associat/da)
Si un dia vols baixar-te de internet un itinerari per seguir-ho per la muntanya o repetir el que un dia vas fer o fer una series ben fetes amb una sessió d'entrenament avançada doncs el 310XT t'ho farà però no el 110.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 22:59 #11 per Cabrix (Visitant)
Por alusiones a Polar...  :he:

Amb GPS integrat, hi ha dos models :

RC3GPS. Agafa els satèlits ràpid i és força precís. En canvi, va haver-hi problemes amb unes partides a les quals els hi queien els botons. Fa temps que no tinc constància d'errades de les unitats de pulsera...

V800. Lo más de lo más de Polar, competidor del proper Garmin i dels Suunto Ambit 2 (i el 3, quan surti al setembre). Serà l'arma definitiva. I dic SERÀ perque penso que Polar ha avançat la venda d'un producte inacabat (tothom que el té està a l'espera de les actualitzacions de setembre i octubre, on solucionarà el tema de les mètriques de natació, programació de sèries, etc.), amb l'objecte de "menjar-li la torrada" a l'Ambit 3 i el Garmin xxx. Jo estava com un nen el dia abans de Reis per a comprar-me'l, però a aquest preu, m'espero a que tinguin una versió més acabada. Eso si, és pinton...

Hi ha altres models que "suporten" GPS, però en un aparell separat (GPS G5, no més gran que un "metxeru") : RS800CX (per a mi, la millor unitat que treurà mai Polar; tant, que no tenen previst descatalogar-la), RX5 i RX3 (enfocats al triatló), RS300X (enfocat a la carrera). Sempre que trobis una "X" darrera el model, vol dir que suporta GPS...

El que et donarà Polar és la major precisió i fiabilitat en el concepte "pulsòmetre", seguit de Suunto (no conec tant la colecció "only runner", excepte l'Ambit 2R, que penso que queda curt respecte als altres "Ambit"), i després Garmin, que està millorant. En el concepte "GPS", Garmin li passa la ma a la carar a totes, seguit de Suunto. Polar no sé en què està pensant,; clarament va 5 anys per darrera...

Si només el vols per a còrrer, l'opció Polar seria l'RS300X, a uns 130,00€ PVP.

PD : La única relació que tinc amb Polar és la de "frikiusuari". No tinc cap vinculació comercial o professional...  ;)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2014 17:06 #12 per SergioD (Visitant)

A aquesta web trobaràs resenyes i comparatives entre diferents models: www.dcrainmaker.com/product-reviews

La meva recomanació seria qualsevol del nous models que permeten "precarregar" el GPS des de l'ordinador o directament per WiFi (TomTom Runner o Multisport, Garmin FR220 o FR620, etc.).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2014 20:25 #13 per Kurt (Associat/da)
Bona tarda,

A aquesta web trobaràs resenyes i comparatives entre diferents models: www.dcrainmaker.com/product-reviews

La meva recomanació seria qualsevol del nous models que permeten "precarregar" el GPS des de l'ordinador o directament per WiFi (TomTom Runner o Multisport, Garmin FR220 o FR620, etc.).


   D'acord amb les dues coses:

   - DC Rainmaker és brutal. Enlloc trobaràs més informació sobre el tema, això si, en anglés.

   - La precàrrega de satèlits és un gran invent.

   Jo em vaig comprar el Garmin 405 quan va sortir (7 anys?), i el bisell tactil era un 'engendro', però t'hi acababes acostumant i per la resta anava prou bé. Després em vaig comprar el 410, i el bisell va millorar lleument (al menys no es tornava tan boig amb la humitat), però no m'acabava de marcar be la bateria disponible (del 20 al 0 anava en un no res) i fins i tot un parell de cops se m'havia penjat... suposo que em va tocar una unitat una mica tarada.

   Fa molt poc em vaig fer amb un Suunto Amibit2 R (la R és la versió especial runners, sense funcions multisport), i és fantàstic tant per còrrer com per fer rutes de trail. Va molt fi. Te la precàrrega de satèlits, i ara només triga cosa de 10 segons (a vegades menys) desde que l'encens fins que ja et dona posicions. Abans trigava de 2 a 5 minuts amb els que no tenien la precarrega aquesta.... i hi havien dies que m'havia estat fins a 10...  :frown:. L'única pega que li dono és que l'has de configurar pel web... i algun cop han tingut algun problema amb la web... però els finlandesos aquests saben fer rellotges.  :yes:

   Salut!
   Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2014 21:52 #14 per solteron (Associat/da)
Jo tinc un 405 i el 95% de les vegades que començo un entrenament no triga més d'un minut o maxim dos en adquirir els satèl·lits però algun cop molt rarament si que pot arribar a trigar molt minuts.
En realitat els aparells ja tenen els parametres keplerians dels ultims satèl·lits que va fer servir precarregats , el problema ve quan es troba amb uns satèl·lits que feia temps no usava.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2014 23:09 #15 per Cabrix (Visitant)

Jo tinc un 405 i el 95% de les vegades que començo un entrenament no triga més d'un minut o maxim dos en adquirir els satèl·lits però algun cop molt rarament si que pot arribar a trigar molt minuts.
En realitat els aparells ja tenen els parametres keplerians dels ultims satèl·lits que va fer servir precarregats , el problema ve quan es troba amb uns satèl·lits que feia temps no usava.


La guarden en memòria caché? Hi ha marques que et venen aquest fet en els últims models com "lo más de lo más", i pel que dius, al menys fa 2-3 anys que va així...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2014 00:02 #16 per solteron (Associat/da)
Crec des de fa molt els GPS de cotxes, mòbils i rellotges es guarden els parametres en memòria.
La diferencia es que aquest ultims amb WiFi es descarreguen els paramètres per internet que es mes segur que no esperar a llegir-los del mateix satel.lit cosa que pot ser llarga si la recepció no es bona.

El meu GPS treu un gràfic de barres del nivell de senyal de cada satel.lit al seu abast, quan la barra es veu negra i plena es que ja te el paramètres, en canvi quan es veu buida es que rep els mpulsos però encara no ha pogut llegir els paramètres keplerians

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2014 07:38 #17 per Cabrix (Visitant)
Nunca te levantaras sin saber una cosa más...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2014 11:03 #18 per Juanjokyokushin (Associat/da)
dons jo tinc un "Twins" de la marca Lidl, d'aquets que nomes en venen 2 vegades al any per 79€, el tinc fa casi 1 any i estic molt content fa la seva funció sense problemes.

No se si tornaran a fer una altre promoció...

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2014 16:02 - 22 Ago 2014 16:04 #19 per Kurt (Associat/da)

Jo tinc un 405 i el 95% de les vegades que començo un entrenament no triga més d'un minut o maxim dos en adquirir els satèl·lits però algun cop molt rarament si que pot arribar a trigar molt minuts.
En realitat els aparells ja tenen els parametres keplerians dels ultims satèl·lits que va fer servir precarregats , el problema ve quan es troba amb uns satèl·lits que feia temps no usava.


Bona tarda,

   Jo he fet servir el 405 durant 5 anys, i el 410 un i mig. El 405 em trigava de 2 a 5 minuts. Se quan arribava als 5 minuts perque el rellotge entrava en 'sleep' mode, i em pasava massa sovint. Jo visc a ciutat i els edificis fan més difícil la recepció... i de fet en alguns carrers, invariablement el GPS dona lectures èrronies independentment de la marca i model (però aquest és un altre tema).  Potser en la zona on l'actives hi ha més cel visible i per això et triga menys... on visc jo els carrers no són molt amples, però visc on visc.

   El 410 em trigava fins i tot més, perque te la funció d'apagar-lo, cosa que feia per estalviar bateria, perque sense fer res en 2 setmanes es buidava. Però al apagar-lo s'esborrava la caché de satel·lits... i llavors es podia tirar fins a 10 minuts (2 cops entrava en sleep mode)... desesperant... 

   Ara em triga de 2 a 10 segons, faci sol o hi hagin núvols i no m'ha fallat encara un sol cop... Precàrrega desde PC (o Mac), és molt superior... ara ja no tinc que preocupar-me com abans d'engegar el GPS una estona abans. L'engego i a còrrer...

   Salut!
   Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2014 17:07 - 22 Ago 2014 18:02 #20 per solteron (Associat/da)
Molt bé ... pero`sempre que tinguis la possibilitat i el temps de precarregar-lo abans

Això de que el 405 es posava en sleep mode massa sovint ja ho van solucionar amb una nova versió del firmware, a mi de debó la majoria de vegades triga menys d'un minut, també visc a la ciutat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.