Ajuda a triar vambes, Energy boost o Supernova glide boost

Ajuda a triar vambes, Energy boost o Supernova glide boost

16 Mai 2015 16:17 #1 per pepuri (Visitant)
Hola, havia preguntat al facebook però m'han dit que obrís aquí un tema que igual em podria ajudar més gent.

El tema es que estic entre unes energy boost o les supernova glide boost. Les vull per córrer la marató i fer km. Tinc unes adios boost amb les que vaig prou be però se'm carreguen massa les cames a ritmes més lents de 4.20 i he d'anar sempre molt pendent de la tècnica. Peso 70 Kg.

M'agradaria que aguantessin bé per exemple uns 20 km a 4.45.

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2015 20:10 #2 per Del@ (Associat/da)
Pepuri, no sóc un expert en  calçat però si estàs fent tirades llargues amb unes Adizero adios bosst (vambes voladores) és normal tinguis molèsties a les cames, ja que no estan pensades per anar a aquests ritmes i tampoc per acumular tants km. Jo amb el teu pes, i sense conèixer els teus ritmes de competició, les faria servir per curses de 10 km i, com a molt, en alguna mitja marató, però no en una marató.

Si t'agrada el sistema boost les energy boost diria que són una mica més mixtes que les glide, que encara tenen més amortiguació. Amb les dues podràs fer els 20 km sense problemes. La diferència és que les energy t'haurien de respondre una mica millor que les glide a ritmes més ràpids.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2015 00:30 #3 per pepuri (Visitant)
Gràcies per respondre. Les adios les vaig comprar per això mateix.
La cosa està en saber si les Energy m'aniran be per entrenaments. Uns diuen que si que amb el pes que tinc cap problema que aguantarien fins a ritmes lents de 5 min per km i altres que em compri les glide.

Fins ara havia anat fent amb unes Gt2000 i les adios però les primeres després de la marató les vaig jubilar degut a que se'm carreguen mes les cames que amb les adios :mdr: suposo que estaran gastades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2015 17:32 #4 per mentalismo (Associat/da)
Jo sóc un enamorat de les glide 6 (em sembla que no hi ha gaires diferències amb les 7), porten 800km i encara les faig servir molt sovint. Per anar 20km a 4:45 són molt molt còmodes, per la meva experiència fins a 4:30 no tindràs cap problema. Ja a ritmes més a prop de 4' en tirades llargues no et podria dir  :oops:

De totes maneres, les Energy tenen bons comentaris així que si les trobes a millor preu que les Glide són una opció.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2015 23:06 #5 per pepuri (Visitant)
Bé he anat al decathlon i m'he provat les glide, no m'han convençut mica.
M'he provat les mizuno wave rider 18 i m'han agradat molt més. Em falta provar les energy i decidir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2015 23:56 #6 per Pergat (Visitant)

Jo sóc un enamorat de les glide 6 (em sembla que no hi ha gaires diferències amb les 7), porten 800km i encara les faig servir molt sovint. Per anar 20km a 4:45 són molt molt còmodes, per la meva experiència fins a 4:30 no tindràs cap problema. Ja a ritmes més a prop de 4' en tirades llargues no et podria dir  :oops:

De totes maneres, les Energy tenen bons comentaris així que si les trobes a millor preu que les Glide són una opció.


Per tirades llargues a 4' cap problema per part de les sabatilles, ara falta que el corredor tampoc tingui cap problema  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2015 00:05 #7 per Del@ (Associat/da)

Bé he anat al decathlon i m'he provat les glide, no m'han convençut mica.
M'he provat les mizuno wave rider 18 i m'han agradat molt més. Em falta provar les energy i decidir.


Per mi les Energy són unes vambes més semblant a les Wave rider 18. Una altre cosa és el que et sembli el sistema boost. Per mi està bé per asfalt, però en zones de terra amb pedres a mi, personalment, no m'agrada tant, però si amb les Adios no et molestava amb les Energy encara ho farà menys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2015 21:29 #8 per pepuri (Visitant)
Moltes gràcies per les respostes, m'ho prenc amb calma perquè de moment vaig fent amb les adios. No surto gaire llarg i ja esta.

La cosa estará entre les energy/rider 18 o les boston boost. Quan pugui aniré al corte inglés que em sembla que hi son totes.
Sabeu alguna botiga de barcelona per l'example que les tinguin?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.