Cavalls del Vent 2014- Ultra Pirineu

Cavalls del Vent 2014- Ultra Pirineu

06 Mar 2014 23:29 #21 per FerRun (Associat/da)
Hola Bernie,

El,recorregut de la marató (fins a Bellver) no és excessivament tècnic. Hi ha de tot: molt desnivell de la sortida fins a Niu de l'Aliga, després hinha un tram de baixada i aproximació a les Penyes Altes que és una mica més tècnic però res de l'altre món, la baixada de Penyes Alges també té algun tram curt tècnic i para de comptar. La resta és la baixada fins al Serrat (força pista i corriol fàcil), la pujada fins al mirador fàcil i al final la baixada fins a Bellver corriol i pista que no té gaire dificultat tret xe que la part de corriol baixaper trams amb una mica de pendent. En general, no la veig complicada. La part més dura es troba en els primers 13 km que salven un desnivell d'uns 1700 metres sense parar però el ritme el decideixes tu.  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2014 10:41 #22 per Bernie (Visitant)
Gràcies FerRun per la descripció. En sembla que és el que em faltava per acabar-me de decidir a fer-la. No hi ha problema que hi hagi trams tècnics, però tampoc volia que la primera marató fos tota ella molt difícil tècnicament. Amb el desnivell i distància ja quedarem ben servits...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2014 11:52 - 07 Mar 2014 12:15 #23 per Miki (Visitant)
Perfectament descrit pel FerRun el recorregut fins Bellver!!!. Com a Marató és senzilla tècnicament, i en la meva opinió com a ultra, el recorregut de la Pirineu és pesat precisament pel tros de pista pre i post Bellver. No per polemitzar si no per donar diferents opinions soc dels què no comparteixo hi hagi 2 curses en 7 dies de diferència per un mateix parc natural simplement per diferents interessos: purament econòmics. :grrrrrr: Tot i que essent positius en el mateix sentit econòmic, els serveis de les comarques se'n beneficiaran 2 setmanes seguides, el "doble?" de gent entrenant altres caps de setmana de la temporada, etc.  :whistle:

Soc dels que la faré el 13 de setembre en recorregut autèntic "Cavalls"; per a mi immillorable.:yipi: Això sí trobant a faltar aquell punt "competitiu" del format cursa, amb sortida unificada, cronometratge únic, algun corredor de renom, serà que no en tenim al país. No es pot tenir tot; o sí?:whip:. Ja entrenem en petits grups com per fer-ho també en cursa. Però efectivament sembla que hem llençat l'oportunitat de mantenir a casa una cursa d'autèntic renom que començava ja a ser internacional i tot; per tornar a començar ara com a ultra Pirineu, i el ritme de preinscripcions que sembla seran inscripcions definitives per no haver arribat a superar dins el termini el màxim establert, demostra que està passant a ser una més, fins que el Salomon de torn decideixi lícitament que Pirineu també és per dir algo i sense cap prejudici en contra, Viella-Baqueira, Pallars, o també Osca.....ben bonic i turístic; que ho són,  i ens quedem a quadres al Berguedà-Cerdanya. :surprised:. I altre cop a començar de zero. Tants caps, tants barrets.:yipi:

Family runner Matagalls-Montserrat'09 11h59'
Cavalls del Vent'10 14h39'
Marató Bcn'10 3h02'58"
Mitja Granollers'11 1h26'38"
10km Vila Olímp'10 38'55"
Half IM Calella'11 5h13'
IronMan Calella'11 11h26'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2014 12:02 #24 per Bernie (Visitant)
Bé gràcies als vostres comentaris, ja m'he inscrit a la MARATO de Ultrapirineu.

Em fa molta il·lusió, no només córrer-la, sinó fer els entrenaments que caldrà fer per córrer-la en condicions.

D'aquí dues setmanes, després del camp. de Catalunya de 10.000 mll en pista veterans, canvi de xip total i començar a treballar la vorça i fer muntanya!

Ja anirem parlant

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2014 15:28 #25 per vikingosdu (Visitant)
En l'ultim moment m'he inscrit, he tingunt sort i m'ha deixat, allà ens veurem.

Salut i muntanya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2014 09:37 #26 per yacerl (Visitant)
Aquest cap de setmana he fet el recorregut de la marato seguin el track i poc té a veure amb el recorregut de CV.

A niu de l'aliga no es puja pel recorregut de la ultra si no que es puja per pista es desvia cap a coll de pal i després per la pista de manteniment de l'estacio. tampoc es baixa per penyes altes si no que es baixa per mitj d'una pista de esqui, corriol, mes pista i després per una riera fins al peatge del cadi. A mi el recorregut m'ha decebut molt respecte a CV. No se si mes o menys dur però segur que molt mes lleig.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 12:26 #27 per Bernie (Visitant)
Què companys, preparats?

Jo una mica acollonido perque vaig tenir un problemilla al soli fa 3 setmanes i em fa por que no aguanti la marató.

Per altra banda esperant si treuen material de la llista obligatòria, perquè sinó anirem molt carregats... Almenys el que és més d'abric, perque ploure la previsió diu que si que pot ploure a partir del migdia, algun xàfec intens però curt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 12:51 #28 per ivanlazaro (Visitant)
Ei Bernie , ja han publicat les llistes definitives, han tret gran part del material que demanaven  8)
www.ultrapirineu.com/es/materials/  

Jo tiro aquesta tarda cap a Bagà per demà córrer la Ultra, molta força a tots els que participeu!!

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 13:23 #29 per brigante (Associat/da)
Bona senyal, aixó vol dir que preveuen un temps no gaire dolent. A veure si es compleix.

Que tinguem tots bona sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 18:04 #30 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltissima sort a tots i totes  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2014 14:27 #31 per ivanlazaro (Visitant)
Com us ha anat??

Jo, sonarà extrany, però vaig abandonar al km 93, quan em quedaven 10 per ser finisher. Vaig passar una pájara al 56 i vaig seguir, però amb la del km 93 no vaig poder, anava ben fotut de banda a banda del camí de pista que portava al refugi i vaig abandonar junt amb un company amb el que vaig compartir tots els km des del 26 aprox.
Anava amb ritme de batre el meu millor temps de l'any passat, tot i que aquest any ha canviat una mica el recorregut, m'agradava més l'anterior, passant pel refugi Lluís Estasen.

Espero que ho hagueu passat molt bé, jo tot i deixar-ho estic molt satisfet, no pensava aguantar tant ja que fa poc que estic tornant amb el volum i la muntanya  :happy:

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2014 10:07 #32 per Bernie (Visitant)
ivanlazaro, si vas retirar-te al km 93 és que realment vas anar fins al teu límit. Si anaves de banda a banda és que el cos realment no podia més. Més val una retirada que una lesió o prendre mal. Les muntanyes, com es diu, allà es queden per fer-les un altre dia. Igualment la meva admiració als que feu tants kms.

Jo vaig fer la meva primera marató i vaig quedar molt content. Tres setmanes abans vaig tenir una elongació al soli, i vaig haver de parar i després fer entrenaments molt  suaus. No les tenia totes per acabar. Al pujar vaig anar regulant sense passar-me de pulsacions, però al baixar, a partir del niu de l'Àliga em van començar les rampes als bessons, tibials, peroneos suposo que per la falta de km de muntanya les ultimes setmanes. Vaig anar tranquilissim baixar per tal de poder arribar. De tant en tant havia de parar per estirar pero anava controlant la cosa.

Finalement vaig arribar a Bellver en 5h2' (volia baixar de 5 hores però em van sortir quasi 2km més!), 9è de la general i 1er veterà. Per ser un estreno no em puc queixar.  Vaig gestionar molt be els ritmes, beguda, menjar etc.

Cal dir que van desqualificar força gent al control de material del km 30, que era bastant rigurós.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.