Taga 2040 Evo 21-9-2014

Taga 2040 Evo 21-9-2014

23 Set 2014 19:12 #21 per DION (Associat/da)
Bones

Tenia la cursa del Taga 2014 com uns dels dos reptes muntanyencs de l’any. Tot i que la de Ulldeter al juny va ser força més dura, tinc de dir que han estat dues bones eleccions. Exigents però a la vegada fantàstiques pels paisatges, ambient i el nivell dels organitzadors.

Trobada Correcat dissabte per la tarda a Sant Joan de les Abadesses per recollir pitralls, escoltar el briefing, fer unes birres i petar la xerrada: Kasumei, Edu Rovira, Rutxi, Jaumet...quin nivell¡¡¡ :love:  Diumenge matí a la sortida s’afegien No Surrender, Germinator, jcros, Xavi-Ad, Galtix i perdoneu si potser em deixo algú... :arf: fem la foto de grup, darrers preparatius i a les 9h en punt sortim del passeig per travessar el mític Pont Vell. 

I desprès es tractava de pujar, oi? vaja que si vam pujar...:whip: D+ 1893m Coll d’Art, Can Camps, Els Escalers, Puig Estela i per fi el Taga que ens esperava amb les seves vaques, el vent i plovisquejant (les previsions eren de sol al matí i pluja a la tarda, ben al revés). I que dir de la baixada? espectacular, llarga, tècnica, a trams perillosa, una bona descàrrega d’adrenalina pels que havien reservat forces. Avituallaments, ambient i voluntaris perfectes (menys un que va esgarrar la cursa a Germinator al donar-li una indicació errònia, una llàstima company¡¡ :grrrrrr:). Per cert en Jaumet amb molèsties al turmell, que ja no tenia clar prendre la sortida, va abandonar al segon quilòmetre per evitar “males mayores”, toca recuperar-se crack¡¡ 8) La Kasumei va arribar però també amb el turmell ben tocat, cuida’t campiona¡¡ :great:

Personalment cursa plantejada de forma prudent, dosificant a l’inici de la pujada, avituallant bé i gaudint a la baixada “fent el cabra”. Anava recuperant posicions, tenia molt bones sensacions i els darrers tres quilòmetres, fent tàndem amb un altre corredor, em van passar volant. Temps final 3:48:07 molt satisfet, per a mi baixar de 4h i arribar sencer físicament representava tot un èxit desprès de l’ensurt que vaig patir el passat juliol. Gran sorpresa fer quart lloc de la categoria Màster a només 3’ del pòdium...medalla de xocolata¡¡
:yipi:

Propera: Marató del Priorat, diuen a l’estil Médoc, en aquesta sí que ens divertirem¡¡¡ :party:

Salut companys¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2014 19:16 #22 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Dion

moltissimes felicitats crak  :great: :great: a veure si ens veiem per la Mola algun dia  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2014 19:48 #23 per hyuste (Associat/da)
Enhorabona Dion No Surrender i la resta de cracks!. Jaumet cuida't i descansa i anims!!!

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2014 20:43 #24 per Sarcel (Associat/da)

Dura? noooooooooooo km 12,  29'30''  ja no estem per aquest trotes.


I això que vol dir????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2014 20:52 #25 per Hansi (Associat/da)
Tinc un gran record d'aquesta cursa, i espero tornar-la a fer en próximes edicions. Enhorabona als/les que hi vau participar! Oi que arribar a meta a Sant Joan de les Abadesses dóna un gran "subidón"? (i amb l'avituallament que t'hi espera...mmmmm! :intello:)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.