Trail Fonts del Montseny (7/7/2018)

Trail Fonts del Montseny (7/7/2018)

23 Jun 2018 13:41 - 23 Jun 2018 13:43 #41 per pinelli (Associat/da)
Bé , dues setmanes i ja la tenim aquí .. continuo entrenant fent tirades llargues i caminant , de cara a aquesta cursa i també per la marató Pirineu .. cada vegada recupero millor i anem sumant kms .. dissabte que ve possiblement pujaré a Berga o baga per fer la una tirada de uns 16/20 que m’obligui a Caminar .. si algú s’anima ..vinga que al Montseny serem uns quants ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2018 21:44 - 24 Jun 2018 21:45 #42 per danistal (Associat/da)
Hola nois!

Un altre que s'anima, de fet avui he anat a fer reconeixement del circuit i com ja dieu per aquí alguns , deu n'hi dó!
Hi han parts en la que literalment sobrevius... especialment el baixa-puja del 19 al 22 és mortal, a la baixada s'ha de vigilar molt i la pujada és molt dura, apart de lliscar força (com moltes parts de la baixada) fins i tot en algun tros he hagut de pujar a quatre grapes sense pedres on agafar-me :sick:

Queden dies encara, però espero que la part de dalt la marquin i netegin bé, he trobat els camins força bruts i era molt fàcil perdre's... ara bé, els ultims 7k, si tens força a les cames, els xales molt!

I ja per últim, mosquits a tutipleni, o sigui que porteu unes bones :sunglasses: ni que siguin transparents...però coi, tot plegat paga la pena, quins paisatges! :ok_hand:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2018 11:33 #43 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs jo després de la parada de 3 setmanes pel besó, soc una incógnita.

Jo dormiré a Voladrau divendres per que ho vaig mirar amb molt de temps I tot estar inscrit a la de 29km patrie mooolt per fer-la ja q soc molt bait de forma. Peró que no sigue per no intentar-ho

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2018 22:39 #44 per pinelli (Associat/da)
Doncs ens veiem danistal .. si que sembla dura la part que comentes , crec que es puja 450+ en poc mes de 2 kms .. :scream: .. esperem que no foti molta calda .. vinga gas

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2018 23:29 #45 per tonivet (Associat/da)
Doncs la baixada no te desperdici, he fet baixades mes tecniques pero no mes verticals. Ho ha trams que vaig baixar de cul jeje

Per cert no li veig el sentit de recollir el dorsal a Barcelona si despres tens que agafar la bossa del corredor a viladrau; cada any fan igual

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2018 10:33 #46 per jordi mas (Associat/da)

tonivet va escriure: Doncs la baixada no te desperdici, he fet baixades mes tecniques pero no mes verticals. Ho ha trams que vaig baixar de cul jeje

Per cert no li veig el sentit de recollir el dorsal a Barcelona si despres tens que agafar la bossa del corredor a viladrau; cada any fan igual


A la de 19 km també hi ha aqueta baixada?

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2018 18:57 #47 per tonivet (Associat/da)
Nooo, perque esta entre el km 19 i 20 de la llarga, a l'altre punta de la sortida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2018 11:59 - 05 Jul 2018 20:57 #48 per gorka (Associat/da)
Us ho passareu bé!

Cursa super xula de la que tinc un gran record. Fa un parell o tres d'anys vaig córrer la "mitja". El recorregut era una mica més dur que el d'enguany en aquesta distància, doncs s'apropava més al Matagalls. Recordo molta calor i que calia guardar una mica d'energia pel final. ;)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2018 17:28 #49 per Jorfer (Associat/da)
Espero que us vagi a tothom molt bé i que ningú es faci mal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2018 22:55 #50 per Dennis Teuling (Associat/da)

RugbyMan va escriure: Doncs jo després de la parada de 3 setmanes pel besó, soc una incógnita.

Jo dormiré a Voladrau divendres per que ho vaig mirar amb molt de temps I tot estar inscrit a la de 29km patrie mooolt per fer-la ja q soc molt bait de forma. Peró que no sigue per no intentar-ho


Entenc, RugbyMan, que ja ha passat la mala ratxa, i que vas a per totes aquest cap de setmana, oi?

Pinelli, sense pietat, eh... atxassú al primer km!!! :hocho: :hocho: :hocho:

Molta sort a tots al Montseny... que jo aprofitaré un cap de setmana amb les Havaneres a Calella sense fer res.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jul 2018 14:02 #51 per pinelli (Associat/da)
gracies pels anims .. intentarem gaudir .. si es pot :whistle:
el parte del dabit blogmaldito.com/2018/07/06/consejos-expr...-fonts-del-montseny/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jul 2018 15:36 #52 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda, companys.

Al final, i després de dues setmanes KO per febre i grip, vaig poder anar a fer una ullada als circuts de la Font del Montseny. Fa dos anys vaig fer la curta i encara que ara aquesta ja no arriba aveure Matagalls crec que l'han fet un pel més tècnica (la pujada de fa dos anys al coll de les 3 creus ara és la baixada final i la pujada que posen té trams complicats; això sí, no fem la baixada de 'la Goitadora' que sí fan aquest any la llarga).

La llarga té un tram molt agraït (quan t¡aproximes a la font dels Cims) i un tram dur de collons però que es fa caminant i sense forçar.

Jo estic apuntat a la curta perquè demà anava a la Gurrinada i volia dormir una mica més, però encara tin seqüeles d'estar malalt (mal d'esquena bastant doloròs), així que probablement sigui baixa...

A passar-ho bé, que ja veureu que és molt maca.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2018 17:22 #53 per tonivet (Associat/da)
Com sempre molt maca i molt dura la cursa. Com sempre he intentat regular a la primera part de la cursa i a les pujades caminar mes rapid perque soc bastant lent caminant pero ho he practicat bastant.
Aquest any a la última baixada he arribat mes just de forces i els 3 últims els he fet prácticament caminant. He de dir que aquest any feia mes calor i ha sortit mes llarga(31km)

Un plaer saludar a tants correcats: danistal, tetexavi, jordi mas, pinelli, alba, davidc, roger. Al rugbyman no l'he pogut saludar perque sembla que s'ha rajat i quan estava adalt a mig cami ha agafat la baixada de la curta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2018 22:06 #54 per RugbyMan (Associat/da)

tonivet va escriure: Un plaer saludar a tants correcats: danistal, tetexavi, jordi mas, pinelli, alba, davidc, roger. Al rugbyman no l'he pogut saludar perque sembla que s'ha rajat i quan estava adalt a mig cami ha agafat la baixada de la curta


Ets molt kabró tú jajajajajajaj

Doncs si, he sortit amb en Pinelli i en ToniBeltran I fins al KM 13'5 els he aguantat peró he estat parat unes setmanes pel besó i arrivaba molt justet de forçes així que els he donat 2 petonets i m'he rajat i baixant per la curta. Cursa dureta i amb moooolta calor

El proper any tinc pendent fer la dels "matxotes" I faré la Pim-Pam de 9kms per gaudir jajajajajajaja

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2018 12:54 #55 per pinelli (Associat/da)
Epp .. doncs bé , cursa feta .. i molt content .. després de saludar els crackens toni claria , rutxi i danistal .. ens juntem rugbyman , Toni Beltran i un servidor .. la idea es fer un entreno de qualitat i veure on estem ..
després de memoritzar els consells del dabitBlogmaldito , tocava posar-los en practica .. comencem a pujar i anem trotant els plans i les pujades caminant a bon ritme .. mirem temps i desnivell i veiem que això serà lent , molt lent .. paciència i anant fent .. arribem al avituallament del 14 i el rugbyman plega , molèsties el bessó , una llàstima perquè anàvem molt bé .. continuem per ina pujada interminable i cada vegada em trobo millor , el toni Beltran em deixa el bastons una estona i collons com ajuda això .. continuem i el terreny es molt molt tècnic , a vegades a cuatre potes pujant .. avituallament i fem el tram baixa puja bestial .. una baixada a part de tècnica tenia el corriol ple de fulles i entre les fulles pedres mal parides .. dos òsties em vaig pegar , una d’elles a les costelles que avui a la nit em vaig en recordar ? .. després de la baixada avituallament i comença una pujada mes o menys igual que la baixada però amb els quàdriceps ja una mica carregats .. anem fent .. i cada vegada avancem mes i mes gent .. molta gent patint de valent .. gent marejada , gent sense cames , gent sense cap .. una putada perquè estan en un lloc totalment apartats de tot .. realment anem avançant gent i jo cada vegada estic mes fort .. crec que veure que la gent està pitjor que tu ajuda .. per fi fem el cim .. i ja tocava la baixada al poble , però tampoc era una pista fàcil .. sempre al loro , moltes quasi caigudes i les cames van bé però no pots apartar la mirada del camí .. fèiem càlculs i de 29 km res .. al final les escales i entrada a meta molt content ..
5:47h .. l’activitat mes llarga desde que corro ? .. han sortit 30.71 km i 1800 + .. Macedonia , pasta , fruta i cervesa del montseny a l’arribada i en general Bona organització .. les vistes i el poble molt guapus ..
gràcies al toni Beltrán i el rugbyman per voler acompanyar-me en aquesta cursa tan dura .. sou molt grans .. despres dinar al restaurant ( can Berri ) , molt recomanable .. amb tota la claca xipiruns i correcats ? ..
conclusions .. entreno molt guapo , tinc que entrenar els bastons , i estic forca content de com van els entrenos .. poc a poc i bona lletra .. vinga ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2018 13:56 #56 per pinelli (Associat/da)
Ara mirant les classificacions veig que danistal a entrat per sota de les 4h .. això es una barbaritat .. ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2018 21:07 - 08 Jul 2018 21:11 #57 per danistal (Associat/da)
Gran crònica pinelli, exemple de saber regular, cosa no gens fàcil en aquesta cursa!:great:
Gràcies tonivet pels consells abans de la sortida ;)
RugByman recupera't...tot i que molt cardat no estaràs quan t'has cascat la curta, no serà mandra? :666:

Cursa maca però amb trampa, força dura com ja sabíem i havien avisats els experts, els paisatges però compensen l'esforç!
Dues coses clarament a millorar sota el meu parer, i més amb una inscripció que no és pas barata :

1- El marcatge, sobre tot a la part de dalt on el camí es totalment difús camp a través: molt insuficient, sobre tot al començament de la baixada dura, som uns quants els que hem hagut de recular a quatre grapes buscant cintes... i precisament aquí no tenim ja les cames per alegries. Havies d'anar molt pendent tot el camí, massa potser.
2- Neteja de corriols: Estaven molts camins plens de matolls i esbarzers, exactament igual que quan vaig fer el track fa quinze dies... inadmissible :grrr:

Cursa complicada que he gestionat raonablement bé, bebent i menjant constantment per no patir massa la calor.
L'han fet més èpica els principis de rampes a la última pujada i també a la baixada tècnica al coll de les tres creus (he hagut de fer-la caminant, se'm pujaven tots els músculs de les cames i era impossible córrer!). Quan hem encarat el corriol final que porta a Viladrau he pogut córrer còmode i creia que, sense anar sobrat, baixava de les 4 hores... però entrant al poble pensava que no arribava mai, vinga a pujar i pujar i pujar... mare meva quina pujada fins a meta, m'he hagut d'esfoçar i córrer com bonament em deixaven les cames per tal d'entrar amb el 3 al rellotge :sick:

Content d'haver conegut aquesta cursa, no sé si repetiré, queda molt de mon encara per conèixer... ;)

Properes parades Catllaràs i Trail de Moixeró!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2018 21:58 #58 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ostres Danistal tiempassu !!!!

No sabia que eres tan àgil a la muntanya... que com jo, no tens exactament un cos d'escalador :evil:
Potser ens veiem al Catllaràs.

De tonivet no ho sé, doncs no s'ha atrevit encara posar el track a l'Strava :dry:

Pinelli, gran crònica i bona gestió de la cursa! Ja has vist que si t'ho fas amb cervell, acabes molt millor que la resta.
Bona preparació per a UP, que segur que fins i tot faràs un ritme més alt per km.

RugbyMan, llàstima de la lesió de bessó, i no haver pogut fer la llarga. Tot i així, savia decisió, i 19 kms tampoc no és un passeig!!

A seguir gaudint de la muntanya nois!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2018 22:35 #59 per gorka (Associat/da)
Veig que segueix sent una cursa la mar de divertida!
Enhorabona als que heu gaudit d'aquest passeig estiuenc pel Montseny.
Pinelli
La fullaraca és una trampa i el Montseny n'està ple. Espero que et recuperis bé.
RugbyMan
Decisió inteligent, readaptar la distància a temps.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2018 09:13 #60 per jordi mas (Associat/da)
Gran jornada de muntanya a Viladrau. Vaig fer la de 19 K i se'm va fer dura. La llarga ja ni me la plantejo B)
Felicitats a tots els que la vau acabar. Impressionant el temps del Danistal !!
L'any que ve penso que faré la de 9k amb el rugbyman :)

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.