Salomón ultra Pirineu (28-29-30/9/2018)

Salomón ultra Pirineu (28-29-30/9/2018)

16 Mar 2018 11:47 - 16 Mar 2018 11:49 #1 per pinelli (Associat/da)
Bé , després de rumiar-lo l’any passat i no va poder ser .. aquest any m’he inscrit a la marató .. ja tinc tot el material necessari menys els pantalons 10k10k , així que si ha algú que M’ho pot deixar ( no el faré servir per molt que plogui ) així que a partir de a meitat de maig començaré a preparar la meva primera marató que em fa moltíssima Il·lusió ..

ultrapirineu.com/ca/marato

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2018 20:23 #2 per No Surrender (Associat/da)
No diguis mai!!!...els calçons impermeables te poden salvar d'una bona a la muntanya, són un pal, si, però a mi no m'importa que ho posin de material oblogatori...de tota manera a la marató no t'agafarà la nit, i llavors tendras menys problemes.
Me sap greu, però a casa només tenim uns calçons impermeables, i com enguany en Toni fa la Ultra no te'ls pus deixar, realment es fan servis molt poc.
Me n'alegro que t'hagis decidit!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2018 21:09 - 16 Mar 2018 21:10 #3 per pinelli (Associat/da)

No Surrender va escriure: No diguis mai!!!...els calçons impermeables te poden salvar d'una bona a la muntanya, són un pal, si, però a mi no m'importa que ho posin de material oblogatori...de tota manera a la marató no t'agafarà la nit, i llavors tendras menys problemes.
Me sap greu, però a casa només tenim uns calçons impermeables, i com enguany en Toni fa la Ultra no te'ls pus deixar, realment es fan servis molt poc.
Me n'alegro que t'hagis decidit!!!

estem d’acord , la seguretat abans que res .. però per una marató ho trobo una mica innecessari .. la part de dalt ho entenc però la de abaix ..

el que crec que tindré que entrenar es el tema dels bastons , mai he usat i soc del tot inexpert .. tocarà entrenar ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2018 17:01 #4 per No Surrender (Associat/da)
Potser tens raó, potser de dia és diferent...però precisament jo allà de dia m'he trobat amb un bon merder i si estas bé res, però si tens qualsevol problema estas venut...les males experiències a vegades te poden fer reflexionar molt.
Amb el tema dels bastons totalment d'acord, s'ha d'entrenar la tècnica, jo ho faig fatal, i tot i així m'ajuden bastant, però estic segura que quan millori la tècnica tot serà més fàcil. Entrena-ho, inclus entrena el tema de plegar-los i desplegar-los de manera ràpida, entrena on els col·loques (cinturó, armilla, motxilla...) i com fer-los servir...i no et tallis de demanar consells, la gent que està acostumada a fer marxes de resistència i alguns ultreros, n'hi ha mots que en saben força i t'ajudaran, tu pregunta....aquí hi ha molt bona gent que dona molts bons consells!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2018 23:05 #5 per pinelli (Associat/da)

No Surrender va escriure: Potser tens raó, potser de dia és diferent...però precisament jo allà de dia m'he trobat amb un bon merder i si estas bé res, però si tens qualsevol problema estas venut...les males experiències a vegades te poden fer reflexionar molt.
Amb el tema dels bastons totalment d'acord, s'ha d'entrenar la tècnica, jo ho faig fatal, i tot i així m'ajuden bastant, però estic segura que quan millori la tècnica tot serà més fàcil. Entrena-ho, inclus entrena el tema de plegar-los i desplegar-los de manera ràpida, entrena on els col·loques (cinturó, armilla, motxilla...) i com fer-los servir...i no et tallis de demanar consells, la gent que està acostumada a fer marxes de resistència i alguns ultreros, n'hi ha mots que en saben força i t'ajudaran, tu pregunta....aquí hi ha molt bona gent que dona molts bons consells!!!

gràcies helena , ja explicaré l’aprenentatge dels bastons .. tinc curiositat per veure l’avantatge que donen .. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2018 01:24 #6 per ergofo (Visitant)
Neng!! Asi me gusta vas a disfrutar y mucho!! Tema bastones entrena tanto subida como bajada ya que ayudan a no cargar tanto muscularmente (para la subida y bajada a Gosolans)! Tambien te ayudara la piscina y si haces algo de trabajo de gym a tener el dorsal mas acostumbrando a estos esfuerzos!

Referente a los pantalones impermeables el tema es que nunca se sabe lo rapido que puede cambiar el tiempo y a 2.400 metros si te cala la lluvia te puedes congelar rapidamente... El de Decathlon solo son 2.000 aunque tambien te dire que lo pueden quitar dependiendo del parte meteorologico, pero si encuentras a alguien que te los pueda prestart mejor que mejor!

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2018 23:01 #7 per pinelli (Associat/da)
Gracias por los consejos ergofo , me parece que me voy a hartar de hacer molas con los palos :joy: .. por desnivel x km es parecido ..
respecto a fortalecimiento , estoy en ello .. estoy aprendiendo a nadar y haré algo de trabajo específico .. veremos a ver .. ya iré contando como va ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2018 17:54 #8 per grampy (Associat/da)
jo no vaig arribar a temps a les inscripcions,estic a la reserva a veure si hi ha sort.......

per mi els Pals a la montanya son imprescindibles , mes pujant que baixant ja que aixo depend de la técnica de cada un , pero pujant si , l'ajuda als cuádriceps es gaire be de un 40% , aixo si,al gynm toca fer part superior per compensar l'esforç.

jo per els Pals m'he fet un cinturo especial amb velcros que vaig probar a la matagalls i en va anar força be per treure i guarda'ls sense empreñar gens , ja t'ho ensenyare.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2018 23:07 #9 per pinelli (Associat/da)
A veure si tens sort i ens podem veure a Bellver , grampy :great: . I ja em deixaràs veure el cinturón tuneado ese .. promete :joy: .. tinc la motxilla que porta unes cintes per agafar los , però mai l’he provat ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2018 11:55 #10 per RugbyMan (Associat/da)

pinelli va escriure: A veure si tens sort i ens podem veure a Bellver , grampy :great: . I ja em deixaràs veure el cinturón tuneado ese .. promete :joy: .. tinc la motxilla que porta unes cintes per agafar los , però mai l’he provat ..


Pinelli, jho de calçons impermeables no en tinc...peró tinc uns llargs de felpa del meu avi q pot ser et podríen servir :666: :666: :666:

Et desitjo molt sort i entrena i no et facis mal...que no vull excuses als 3 Turons que tenim comptes pendents :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :hocho:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2018 18:25 #11 per Koose (Associat/da)
Pinelli, jo et puc deixar el pantaló impermeable i un cinturó pels bastons. Si et fa falta qualsevol altre cosa, m'ho dius.

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2018 22:22 #12 per pinelli (Associat/da)
Moltíssimes gràcies koose , doncs un problema menys ..

el tema del cinturó , el grampy m’ha ensenyat un molt guapo que te , però de moment prefereixo provar el de la motxilla .. mes endavant decidiré , gràcies ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2018 17:27 #13 per Xeix (Associat/da)

grampy va escriure: jo per els Pals m'he fet un cinturo especial amb velcros que vaig probar a la matagalls i en va anar força be per treure i guarda'ls sense empreñar gens , ja t'ho ensenyare.


Si voleu un giny molt pràctic i bé de preu:

Faig servir uns cordons vells de triatló, són elàstics amb unes tanques no són igual que a la imatge però gairebé.

Si els voleu a molt bon preu cliqueu la imatge.

Faig servir un sol dels 2 cordons amb les dues tanques, si teniu cordó elàstic també es pot fer sense les tanques amb llaçades corredores.
Més tard miraré de penjar una imatge dels meus
Pel preu val la pena fer la prova, al ser elàstic es fixa bé al cos, jo el duc per sobre la motxilla o sense en bandolera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2018 12:21 #14 per No Surrender (Associat/da)
No se quin lio he fotut per poder respondre, no control gens el fòrum...

Xeix, si pots penja una foto de l'enginy que dius, jo no ho he acabat d'entendre gaire, i m'aniria bé.

grampy, però que has fet???? no t'has pogut inscriure????...bé sempre podem anar a animar, no??? ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2018 19:19 #15 per Dennis Teuling (Associat/da)
aja Pinelli, ara et tinc controlat!!

A més, veurem si el xeix acaba d'explicar a la No Surrender l'enginy tan pràctic :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2018 13:51 #16 per pinelli (Associat/da)
Eiiii, que pasa .. he vist que serem mes Correcats al Pirineu eh .. a veure si expliquen algo .. jo estic entrenant en seriu al meu ritme , es clar .. ara amb la caloreta que fa ja no mola tant .. de moment sense bastons , ja veurem si mels compro o no ..
de moment aquestes dues últimes setmanes amb 65 km/200+ i d’entreno ..
i aquesta 62 km 2277 + també agafo la bici btt ..
Vinga ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2018 15:33 #17 per Xeix (Associat/da)
M'estas dient que 65km/200+ és un entrenament? Per Salomón Ultra Pirineu? ??????????????????????????????????????????????????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2018 16:25 #18 per Dennis Teuling (Associat/da)
jajaja Xeix, una mica de respecte, ehh.. Segur que s'ha menjat un parell de "0"s, oi? :dry: :dry:

Vinga Pinelli, estaràs més que preparat el día 29 de Setembre. No cal preocupar-se massa.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2018 16:45 #19 per Xeix (Associat/da)
Val la pena fer la Open dissabte que ve amb menys pressió

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2018 17:06 #20 per tonivet (Associat/da)
Pinelli a fonts del montseny es bon lloc per a provar els pals sobretot a les pujades que son llargues!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.